Singha Skrevet 8. februar 2013 #12501 Skrevet 8. februar 2013 Singha: Kva vaskar du først i dusjen? Armene og magen. Fordi de er nærmest hånda når jeg har helt i såpa. Evilposelos: Hvor gammel er du?
Cindi Skrevet 8. februar 2013 #12502 Skrevet 8. februar 2013 Cindi: Beste fredagskjensla? Denne helgen jobber jeg. Så da var det deilig å starte fredagen med en skikkelig god treningsøkt der jeg overgikk meg selv, og kom på jobb i kjempegodt humør. Også er jeg så heldig at jeg har en veldig fin jobb som bare er kos å være på, spesielt i helger. Så denne fredagen er det hjemmelaget pizza og idol. (Unnskyld hvis jeg misforsto spørsmålet...) Lillesiren: Hva er det beste som har skjedd denne uken?
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. februar 2013 #12503 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Evilposelos: Til min felles netthandler: hvor mye bruker du på nett i løpet av en måned? Nevn gjerne et urealistisk høyt tall, slik at jeg føler meg bedre med egen nettshoppinggalskap Er usikker, tør ikke se Evilposelos: asl:)? EI dame, bor ved Oslo, 28. Evilposelos! Hva gjør du når du føler deg bøllete? Det er veldig lenge siden jeg følte meg bøllete, men gjorde mye tull da jeg var yngre. Evilposelos: Hvor gammel er du? KVÆ slags spørsmål er det??? Hvorfor lurer du på det + Carnage + : Hvilket år er du født i? Endret 8. februar 2013 av Evilposelos
Gjest loren Skrevet 8. februar 2013 #12504 Skrevet 8. februar 2013 Loren: Liker du champagne? Ja, men jeg drikker det sånn en gang annahvert år ca;P Har forretsen en flaske stående nå kom jeg på, spent på hvor lenge den holder Jeg svarer på denne jeg, siden det på en måte er "min" greie Vi er en gjeng som har med oss skissebøker og tegnesaker og møtes på café ca en gang i uka. Vi tegner stort sett på våre egne greier, men vi har en bok som går på rundgang (såfremt den blir husket på), og så gir vi hverandre oppgaver, noe som gir veldig interessante resultater! Alle som vil kan være med, bare å søke på Drink & Draw Trondheim på facebook og melde seg inn i gruppa! *hint, hint* Takk for info! Bor i feil by i ft din gruppe, men skal sjekke ut hva som finnes i Osloområdet Loren: er du redd for å si positive ting om deg selv? ..kan du ikke bare si det som det er, og si at du gjør en helt vanvittig jobb som alenemor!? Jammen, jeg tror ikke jeg gjør mer enn andre, jeg gjør jo bare det jeg må, og har samtidig mulighet til å gjøre mye av det jeg vil.. Men takk, det er veldig fint å høre Loren: Hvem var helten din når du var liten? Blant andre familiemedlemmer, min to år eldre storesøster, som ikke syntes jeg var like kul som jeg syntes hun var Jeg ser for meg at du gjør alt du kan og alt det beste for den lille. Det innser du nok selv også innerst inne:) Jeg synes du er drittøff, Loren! Så du har absolutt grunn til å skryte litt av deg selv. All respekt til deg, og andre alenemødre! Er ikke mange som hadde orket å holde på som du gjør, med studier, jobbing og barn. Du er superflink Takk til dere begge, jeg gjør som nevnt over bare det jeg må, men det er godt å høre at andre synes jeg gjør en god jobb, samtidig som at jeg ser at mini har det bra, så da er det jo begrensa hvor mye jeg kan ha feila Loren: Var det kjekt på kulturopninga? Tenker du på kulturnatta? Vi var bare med på åpninga og så ned til vannet før vi dro hjem igjen. Men ja, det var koselig,et fint arrangement Dreamdrops: Har du gummistøvler, og har du evt no fancy mønster på dem?
Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2013 #12505 Skrevet 8. februar 2013 NozMonster: Hvilken matrett føler du selv at du er flinkest til å lage? aner ikke! jeg kan sikkert klare å få til noe enkelt med hjelp av oppskrifter, men det bør ikke ta særlig lang tid med tanke på min ikke-eksisterende tolmodighet! (eggerøre eller omlett kanskjeem? ) abdullah: hvor i landet bor du hen? og hvor gammel er du? stjerner og planeter? har du virkelig ikke fått med deg 1.februar/nye produkter- tråden?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. februar 2013 #12506 Skrevet 8. februar 2013 stjerner og planeter? har du virkelig ikke fått med deg 1.februar/nye produkter- tråden? nei..... Noz: bør eg leita etter den?
Anoia Skrevet 8. februar 2013 #12507 Skrevet 8. februar 2013 Egentlig ikke dessverre :/ Jeg har gått forbi en restaurant som er ved gamle Persaunet Leir da, Tregården, går forbi der veldig ofte, ser koselig ut og har hørt bra ting. Må prøves ut snart. Anoia: Hva er skikkelig nostalgimusikk for deg? Sånn blant annet: Slade, Marillion, Spice Girls og Vømmøl Spellemannslag! Carnage: Føler du deg litt rosa inni deg av og til? Cindi: Hvis du kunne velge én alder som du ville vært for resten av livet - hvor gammel ville du foretrukket å være?
Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2013 #12508 Skrevet 8. februar 2013 nei..... Noz: bør eg leita etter den? njaaa.. om du er nyskjerrig på hva som er nytt så. her er den ihvertfall: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=469029&st=1220 stjerner og planeter: hvordan går det med han derre daten din og du? anoia: har du hatt eller planlegger du utstilling av dine kunstneriske verk?
Anoia Skrevet 8. februar 2013 #12509 Skrevet 8. februar 2013 anoia: har du hatt eller planlegger du utstilling av dine kunstneriske verk? Huff, jeg blir jo aldri ferdig med noenting :/ Men en dag i fremtiden håper jeg at jeg kanskje får stille ut noe ett eller annet sted! Eller kanskje lage illustrasjoner til noe som blir utgitt Singha: Hvordan ser fredagskvelden din ut?
Singha Skrevet 8. februar 2013 #12510 Skrevet 8. februar 2013 Singha: Hvordan ser fredagskvelden din ut? Tja. Den ser nesten ferdig ut. Om du mener på generell basis så gjør jeg svært lite på fredagskvelder fordi jeg ofte er trøtt etter å ha stått opp for tidlig og lagt meg for seint resten av uka. TV-serier, god mat om jeg husker/gidder og alt for mye pepsi max. Og så legger jeg igjen masse kjempemorsomme poster på forumet her (og det der andre forumet du vet, eller jeg tror du vet, vet du?) som ingen virker å forstå. Alle tror jeg er seriøs nesten uansett hva jeg skriver. Anoia: Går du rundt hele dagen og legger merke til spillreferanser utover at du har funnet en fra Elder Scrolls på shampoflaska di? (Bosspannet mitt utenfor døra står det PW:S på. Eneste jeg tenker når jeg ser det er WoW/Priest).
Kenzi Skrevet 8. februar 2013 #12511 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Kenzi: hva var det siste du gjorde som fikk deg fysisk sliten? Jobb på onsdag. Hadde mye å gjøre på liten tid, måtte prise godt over 400 bøker, ta ned et podiet og diverse. Kenzi: Hva er din hyppigst besøkte nettside? Jeg tror det blir facebook og ebay. Anoia: Hva tegner du på nå? Endret 8. februar 2013 av Kenzi
Anoia Skrevet 8. februar 2013 #12512 Skrevet 8. februar 2013 Tja. Den ser nesten ferdig ut. Om du mener på generell basis så gjør jeg svært lite på fredagskvelder fordi jeg ofte er trøtt etter å ha stått opp for tidlig og lagt meg for seint resten av uka. TV-serier, god mat om jeg husker/gidder og alt for mye pepsi max. Og så legger jeg igjen masse kjempemorsomme poster på forumet her (og det der andre forumet du vet, eller jeg tror du vet, vet du?) som ingen virker å forstå. Alle tror jeg er seriøs nesten uansett hva jeg skriver. Anoia: Går du rundt hele dagen og legger merke til spillreferanser utover at du har funnet en fra Elder Scrolls på shampoflaska di? (Bosspannet mitt utenfor døra står det PW:S på. Eneste jeg tenker når jeg ser det er WoW/Priest). Ja, det gjør jeg! Legger f.eks merke til ting som likner på Word Walls i Skyrim, eller jeg prøver å sette class og alignment på folk jeg kjenner (inni meg, så klart ). Og masse mer som jeg ikke kommer på nå. Anoia: Hva tegner du på nå? Akkurat nå gjør jeg noe så nerdete som å tegne et kart til rollespillcampaignen min Nozze: Hva er det siste bomkjøpet du har gjort? Loren: Hva slags humor ler du av?
Adele Skrevet 8. februar 2013 #12513 Skrevet 8. februar 2013 Adele: Siste samtalen som gjorde inntrykk på deg, og hvorfor? For å være ærlig, så husker jeg ikke.. Noz: Hva består i grove trekk arbeidet til en vernepleier av? Kenzi: Favorittmusikk? Daybreak: Hvor gikk forrige utenlandsferie? Adele: 3 ting få personer vet om deg? Swarovski: Hva jobber du med? Dolly: Trener du aktivt? Ikke? Jeg får kvelningsfølelse av stramme ting rundt halsen.Jeg har slitt halve livet med psykiske plagerJeg har en psykelig trang for å være tynn. Veier meg faktisk hver eneste dag, og når jeg nærmer meg 56 kg, kan jeg lett sulte meg selv en hel dag. Jeg er med andre ord min verste fiende. Yme: Hvor ofte går du til frisøren? Kenzi: Hva er den verste kunden du har vært ute for? Adele: Er det vanskelig å bli kjent med deg? Jeg har mange hemmeligheter som tar tid for å komme til overflaten. Også er jeg litt sjenert. Så til en grad. Noz: Hva tror du folk blir mest overrasket over når de blir ordentlig kjent med deg? Som de ikke hadde trodd da de ble kjent med deg? Lillesiren: Beskriv en vanlig uke for deg. Hva gjør du? Adele: Hvem er den peneste på kg? Swarovski: Hvilken sang forbinder dine venner om deg? Sleng gjerne med link også! Jeg har ikke vært på KG ordentlig på snart to måneder, så husker jo ikke hvordan folk ser ut her lenger.. Adele: Vinter eller sommer? Yme: Har du en favorittkunstner? Lett; sommer. Adele: Har du en favoritt veske? Hvilken i såfall? Ja, en helt enkel svart i skinn. Har ikke bilde av den dessverre, men den er veldig klassisk. Guybrush: Hvor går neste feriemål?
miaw Skrevet 8. februar 2013 #12514 Skrevet 8. februar 2013 Miaw: Finnes det noen dyr du er redd for? Mus!! Hjælp!
skruf Skrevet 8. februar 2013 #12515 Skrevet 8. februar 2013 Miaw; Hvilken sang vil du ha i ditt bryllup og i din begravelse?
miaw Skrevet 8. februar 2013 #12516 Skrevet 8. februar 2013 miaw: Favorittminne fra barndommen? Å kjøre båt sammen med bestefar. Når jeg fikk lov til å sitte på fanget hans og holde styret. Husker fremdeles lukten av sjø, tang og tobakk. Guybrush: Hvor lenge har du bodd i Trondheim? Loren: Når meldte du deg inn her på KG? 1
KristineS Skrevet 9. februar 2013 #12517 Skrevet 9. februar 2013 Kristine: Har du forslag til nokre nye produkter eg bør prøva? Har ikke prøvd så mange nye produkter selv enda bortsett fra den ene typen av Zeroh!-safta med granateple og blåbær. Den falt så absolutt i smak. Ellers står den nye Ballerinavarianten med blåbær langt oppe på "må prøves"-lista. Guybrush: Favorittbrettspill?
Niennas Skrevet 9. februar 2013 #12518 Skrevet 9. februar 2013 Niennas: hva betyr de prikkene som jeg har så mange av under der det står "medlem" under avataren min? ... fikk du deg en god frokost på hotellet idag tidlig? Sitter her med Mette nå, og først sa hun at det var pynt.... Og etterpå mente hun det var noe med hvor lenge du har vært medlem/ hvor aktiv du er. Med andre ord så er vi ikke helt sikre vi heller Frokosten i går droppet jeg på hotellet, og dro heller på café med ei venninne frokosten idag derimot! Jeg har stekt min egen vaffel Noz: planer for sommerferien? Cindi: blir du med på neste treff? Stjerner: yndlingssang?
Pene sko... Skrevet 9. februar 2013 #12519 Skrevet 9. februar 2013 Pene Sko: Har du vore i Amsterdam? Jada, det har jeg. To ganger faktisk. Pene sko: Stureplan eller Solli plass? Stureplan. Pene Sko: Jeg har aldri egentlig skjønt hva en "klassisk" klesstil går ut på. Kan du forklare meg det? Klassisk betyr i svært korte trekk at du eksempelvis foretrekker skjorte og chinos, fremfor jeans og t-skjorte. En pen kåpe, trenchcoat, quiltedjakke eller oilskinjakke, fremfor parkas. Blazer, tweedjakke eller drakt, fremfor en ekstremt kort og tettsittende kjole. Pene støvletter fremfor joggesko. Etc... Orker ikke å gjøre grundig rede for hele temaet, for da ender jeg nok opp med å skrive en bok. Hahaha! Kristine: Hvor lenge har du drevet med hest?
Cindi Skrevet 9. februar 2013 #12520 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Cindi: Hvis du kunne velge én alder som du ville vært for resten av livet - hvor gammel ville du foretrukket å være? Det er nesten umulig å svare på. Jeg elsket å være 19 år. Spenningen ved å snike seg inn på 20 års plasser, flørte med eldre mc-gutter og kunne ha synlige piercinger overalt, lilla hår og slippe unna med nesten hva som helst fordi jeg var "for ung til å vite bedre". Jeg gjorde mye gøy og spennende i den alderen. Men jeg tror ikke jeg ville blitt der for alltid. Når jeg ser tilbake i dag, så ser jeg at jeg har tatt mange dumme valg. Jeg trodde jeg visste alt, og var så smart. Men egentlig var jeg ganske dum, av og til. Jeg er smartere og mer erfaren i dag, jeg har en utdannelse og tjener helt ok. Men jeg savner å kunne spise nesten hva jeg ville og fremdeles se heit ut. Jeg tror egentlig ikke jeg har opplevd mitt beste år enda, og siden jeg er 27, så la oss si 28. Jeg ville vært 28 resten av livet. Da er jeg sikkert enda pittelitt smartere, men har fremdeles helt ålreite lår og enda ingen synlige rynker eller gråe hår. Men som sagt: Umulig å svare ordentlig på. Cindi: blir du med på neste treff? Når er det? Det kommer jo ann på om jeg skal jobbe da, og om det er uka før lønning eller i akseptabel avstand fra lønningsdagen. Du vet, man er alltid blakkest 3 uker før lønningsdag. Noz: langrenn, akebrett, snowboard eller slalom? Endret 9. februar 2013 av Cindi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå