Singha Skrevet 8. februar 2013 #12481 Skrevet 8. februar 2013 Bergensbosattefolk: tidsfordriv når man venter på toget mellom klokka 21 og 23 ikveld? Ta ei pølse på trekroneren mens du ser Bryggen by night.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. februar 2013 #12482 Skrevet 8. februar 2013 Bergensbosattefolk: tidsfordriv når man venter på toget mellom klokka 21 og 23 ikveld? Gå på pub? Guybrush: Har du besøkt nokon i Bergen?
Guybrush Skrevet 8. februar 2013 #12483 Skrevet 8. februar 2013 Gå på pub? Guybrush: Har du besøkt nokon i Bergen? Pub alene i kun 2 timer? Og nei bare lander og fyker videre Norah: 1.5 timer pause på oslo s. Du tar utfordringa ikke sant?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. februar 2013 #12484 Skrevet 8. februar 2013 Pub alene i kun 2 timer? Og nei bare lander og fyker videre Norah: 1.5 timer pause på oslo s. Du tar utfordringa ikke sant? "lander"og "fyker" er flyord.... skal du ta toget frå Bergen?
Guybrush Skrevet 8. februar 2013 #12485 Skrevet 8. februar 2013 "lander"og "fyker" er flyord.... skal du ta toget frå Bergen? Lander 20.00 og tar toget 23. Så ja. Drue: fortell meg noe positivt med å sitte en halv evighet på tog?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. februar 2013 #12486 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Lander 20.00 og tar toget 23. Så ja. Drue: fortell meg noe positivt med å sitte en halv evighet på tog? det erjo knallver i Bergen. Eller opplett er jo bra. Flybussen? Ta toget til sashotellet (siste stopp) og gå tilbake ril togstasjonen. Då går du forbi utelivet i Bergen. edit: forresten så slår du meg som ein taximann.... Endret 8. februar 2013 av Stjerner og planeter
Gjest NozMonster Skrevet 8. februar 2013 #12488 Skrevet 8. februar 2013 (endret) guybrush: hvorfor treffer du ikke Lillesiren iløpet av denne pit-stoppen? Niennas: hva betyr de prikkene som jeg har så mange av under der det står "medlem" under avataren min? ... fikk du deg en god frokost på hotellet idag tidlig? Endret 8. februar 2013 av NozMonster
Pene sko... Skrevet 8. februar 2013 #12489 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Pene sko: Hvilken by i Norge trives du best i, og hvorfor? For øyeblikket trives jeg best i Oslo. En ganske spennende by, imo. Alltid masse mennesker, masse butikker, restauranter, parker, osv. Jeg liker meg også godt i min hjemby som er Skien, rett og slett fordi jeg er oppvokst der. Om sommeren elsker jeg Kragerø. Det er en søt liten sommerby. Pene sko: Hvilken klesstil synes du er finest på jenter/kvinner? For min del er det den mer klassiske varianten som tiltrekker mest. Det behøver ikke å være anstrengt klassisk. Men så lenge basisen i noe grad er inspirert av klassisk damemote, så er jeg godt fornøyd. Vintage-klesstilen har jeg for øvrig også sansen for. Lillesiren: Hvilken klesstil synes du er finest på menn? Endret 8. februar 2013 av Pene sko...
Singha Skrevet 8. februar 2013 #12490 Skrevet 8. februar 2013 Singha: Hvor gammel er du? 31 (men 6, 12 eller 14 i følge forskjellige brukere av forumet) Stjerner og planeter: Er du ofte i Bergen?
Anoia Skrevet 8. februar 2013 #12491 Skrevet 8. februar 2013 Pene Sko: Jeg har aldri egentlig skjønt hva en "klassisk" klesstil går ut på. Kan du forklare meg det?
KristineS Skrevet 8. februar 2013 #12492 Skrevet 8. februar 2013 kristines1990: Hvilken artist/band hører du mest på for tiden? Jeg hører sjeldent på en bestemt artist/band, det går mer på sjanger. I det siste har jeg vært litt i musikalmodus så da blir det mye musikk av den typen. Bl.a. fra Les Miserables, My fair lady, Wicked m.m. Stjerner og planeter: Har du noen nye produkter du har tenkt å teste i nærmeste framtid?(Med tanke på at vi har passert 1. feb. og produktlanseringer) NozMonster: Hvilken matrett føler du selv at du er flinkest til å lage?
Guybrush Skrevet 8. februar 2013 #12493 Skrevet 8. februar 2013 det erjo knallver i Bergen. Eller opplett er jo bra. Flybussen? Ta toget til sashotellet (siste stopp) og gå tilbake ril togstasjonen. Då går du forbi utelivet i Bergen. edit: forresten så slår du meg som ein taximann.... Taximann? Da er jeg på flybussen. 0 grader og greier. Får se om man bare blir sittende og kope mens man venter på toget Yme: mest overvurderte kunstverk?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. februar 2013 #12494 Skrevet 8. februar 2013 Stjerner og planeter: Er du ofte i Bergen? Ja, det er eg. Stjerner og planeter: Har du noen nye produkter du har tenkt å teste i nærmeste framtid?(Med tanke på at vi har passert 1. feb. og produktlanseringer) mm, har fått med meg at det skulle kome nye produkter i butikkane, men eg veit ikkje kva som er komen. Eg las ein artikkel på db.no: Her er dei nye produkten som kommer 1. feb. Det sto om økologisk mjølk. Og veldig lite anna. ELENDIG ARTIKKEL!! SÅ nei, eg har ikkje peika ut nokon produkter eg vil prøva. Taximann? At du tek taxi framfor buss, ja. Kristine: Har du forslag til nokre nye produkter eg bør prøva? Singha: Kva vaskar du først i dusjen? Pene Sko: Har du vore i Amsterdam?
Abdullah Skrevet 8. februar 2013 #12495 Skrevet 8. februar 2013 Stjerner og planeter: Utenom Rskre, hvilken bruker har den beste underteksten? Guybrush: Kunne du bodd på Grønland? Pene sko: Stureplan eller Solli plass?
HedvigR Skrevet 8. februar 2013 #12496 Skrevet 8. februar 2013 Hedvig: Har du noen mindre kjente kafeer/spisesteder i Trondheim å anbefale?(Gjerne Moholt/Tyholt området) Egentlig ikke dessverre :/ Jeg har gått forbi en restaurant som er ved gamle Persaunet Leir da, Tregården, går forbi der veldig ofte, ser koselig ut og har hørt bra ting. Må prøves ut snart. Anoia: Hva er skikkelig nostalgimusikk for deg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. februar 2013 #12497 Skrevet 8. februar 2013 Stjerner og planeter: Utenom Rskre, hvilken bruker har den beste underteksten? Undertekst? Som i signatur? Kvifor trur du automatisk at eg likar Rskre sin? Likar du alle som har bokmål i signaturen din? Guybrush sin er veldig pedagogisk, det likar eg Også ei jenta med: "Du er full, eg er klein, no må me sjå til å koma oss heim" Eg huskar ikkje kven som har den. Loren: Var det kjekt på kulturopninga? Abdullah: Trur du eg er gra på alt som skriv nynorsk?
Abdullah Skrevet 8. februar 2013 #12498 Skrevet 8. februar 2013 (endret) Undertekst? Som i signatur? Kvifor trur du automatisk at eg likar Rskre sin? Likar du alle som har bokmål i signaturen din? Guybrush sin er veldig pedagogisk, det likar eg Også ei jenta med: "Du er full, eg er klein, no må me sjå til å koma oss heim" Eg huskar ikkje kven som har den. Loren: Var det kjekt på kulturopninga? Abdullah: Trur du eg er gra på alt som skriv nynorsk? Du har et avansert språk, jeg måtte faktisk google litt. Jepp, har fått for meg at du sitter hjemme og fantaserer om at Ivar Aasen tar deg hardt mens du roper: "Hardare, vyrde målhøvding!" Endret 8. februar 2013 av Abdullah
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 8. februar 2013 #12499 Skrevet 8. februar 2013 Du har et avansert språk, jeg måtte faktisk google litt. Jepp, har fått for meg at du sitter hjemme og fantaserer om at Ivar Aasen tar deg hardt mens du roper: "Hardare, vyrde målhøvding!" Språket mitt er norsk, det same som du skriv. Ikkje få meg til å hisse meg, eg har hatt ein dårleg dag! No er det greit at eg tenner på hjernen til menn, og Ivar Aasen hadde mykje vettugt i hovudet. Når det er sagt så puler eg ikkje berre nynorskfolk. Abdullah: Har du utanlandske foreldre? Cindi: Beste fredagskjensla?
Cindi Skrevet 8. februar 2013 #12500 Skrevet 8. februar 2013 Cindi: favorittleken som barn? Det var nok barbiedukker, eller Sindydukker forsåvidt også Kunne sitte på rommet mitt i timesvis og leke med barbie uten at foreldrene mine så snurten av meg nesten en hel helg. Lagde landsbyer og var full av fantasi. Guybrush: Hvem var den siste fra KG du møtte "live"? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå