Singha Skrevet 4. februar 2013 #12421 Skrevet 4. februar 2013 Stjerner og planeter: Hvor mange barn har du?
Kenzi Skrevet 4. februar 2013 #12422 Skrevet 4. februar 2013 Kenzi: er du flink til å lage hjemmelaget mat ? Ja og nei. Men de som har smakt min hjemmelagde mat, har ihvertfall likt den. Jeg elsker hemmelighetsbloggen :-D har faktisk to hemmeligheter illustrert der inne Huden, og håret mitt, blir veldig tørr når det er så kaldt som det har vært i år. =\ Åh, nå ble jeg nysgjerrig... Jeg kommer til å tenke "Er DET Loren sin kanskje??" hver gang jeg er innpå der nå Calavi: bruker du briller/linser? Noz: hvilket dyr liker du minst?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. februar 2013 #12423 Skrevet 4. februar 2013 Calavi: Er du blond eller brunette? Hvor gammel? Brunette på 23 år Kenzi: Hvordan takler du stress? Blir du ofte stresset? Stjerner: På en skala fra 1-10, hvor fornøyd er du med livet akkurat nå?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12424 Skrevet 4. februar 2013 Stjerner og planeter: Hvor mange barn har du? eitt Stjerner: På en skala fra 1-10, hvor fornøyd er du med livet akkurat nå? 7 kanskje? Miaw: Kor i landet sit du?
Kenzi Skrevet 4. februar 2013 #12425 Skrevet 4. februar 2013 Kenzi: Hvordan takler du stress? Blir du ofte stresset? Blir ikke så ofte stresset, men når jeg først blir det så klarer jeg ikke å sitte i ro. Det som pleier å hjelpe meg er å rydde faktisk. Stjerner og planeter: hva hadde du/dere til middag idag?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 4. februar 2013 #12426 Skrevet 4. februar 2013 Calavi: bruker du briller/linser? Noz: hvilket dyr liker du minst? Jeg må bruke briller når jeg ser på tv e.l. Kan gjerne gå med de til vanlig også, men er ikke nødvendig. Niennas: Liker du å lese bøker? Dreamdrops: Hvem skulle du ønske kom på kg-treffet som du ikke har møtt tidligere?
Gjest loren Skrevet 4. februar 2013 #12427 Skrevet 4. februar 2013 Åh, nå ble jeg nysgjerrig... Jeg kommer til å tenke "Er DET Loren sin kanskje??" hver gang jeg er innpå der nå Veit du egentlig ikke spurte, men deler den ene: http://norske-hemmeligheter.blogspot.no/2013/01/hemmelighet-23-januar.html Vær så snill og ikke quote linken i tilfelle jeg ta den bort. Sakone: Long time, no see! Har du egentlig funnet deg et mer interessant forum og ditcha oss, men ikke turt å si det enda? 1
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12428 Skrevet 4. februar 2013 Stjerner og planeter: hva hadde du/dere til middag idag? ingenting, for det var ein av dei dagane der det ikkje går og å middag.. Drue: når er du ferdig med utdanninga di?
Gjest loren Skrevet 4. februar 2013 #12429 Skrevet 4. februar 2013 (endret) Nå ble jeg litt usikker. Hva var det jeg sa i PM'en du fikk, som var gjenstand for snoking utover det du allerede veit om meg? Jeg hadde jo ikke tenkt tanken på å FB-snoke på deg, men du ga meg en sjanse jeg ikke kunne la vær å ta når du linka til det du gjorde Ikke noe "verre" enn det (Dessuten hadde du en skuffende stengt profil, selv om jeg tror min er like stengt ) NIennas: Har du og mannen din ofte barnevakt og får gjort fine ting sammen? Endret 4. februar 2013 av loren
Gjest Drue Skrevet 4. februar 2013 #12430 Skrevet 4. februar 2013 Jeg hadde jo ikke tenkt tanken på å FB-snoke på deg, men du ga meg en sjanse jeg ikke kunne la vær å ta når du linka til det du gjorde Ikke noe "verre" enn det (Dessuten hadde du en skuffende stengt profil, selv om jeg tror min er like stengt ) NIennas: Har du og mannen din ofte barnevakt og får gjort fine ting sammen? Åjaaaa, men du visste jo navnet mitt fra før, så det trodde jeg du hadde gjort det allerede. Jeg har i hvert fall for lenge sida sjekka ut din profil. Og nei, den var ikke like stengt da i hvert fall. EEEEEID Drue: når er du ferdig med utdanninga di? Etter detta semesteret Kenzi: har du planer om å legge ut flere bilder?
Gjest loren Skrevet 4. februar 2013 #12431 Skrevet 4. februar 2013 Åjaaaa, men du visste jo navnet mitt fra før, så det trodde jeg du hadde gjort det allerede. Jeg har i hvert fall for lenge sida sjekka ut din profil. Og nei, den var ikke like stengt da i hvert fall. EEEEEID Whaaat, har jeg en stalker? Men seriøst, den skal innfinne seg som tålelig stengt egentlig, så nå må jeg inn og fikse Guybrush: Har du vært på Sør Trøndelags høyeste punkt, og vet du hva det er uten å google?
Kenzi Skrevet 4. februar 2013 #12432 Skrevet 4. februar 2013 Veit du egentlig ikke spurte, men deler den ene: *snip* Vær så snill og ikke quote linken i tilfelle jeg ta den bort. Kenzi: har du planer om å legge ut flere bilder? Planer og planer, plutselig så dukker det opp noe Loren: ser du på deg selv som en sterk mamma?
Gjest NozMonster Skrevet 4. februar 2013 #12433 Skrevet 4. februar 2013 Noz: hvilket dyr liker du minst? sånn kjærledyrmessig så er det fugler.. ellers så aner jeg ikke.. jack: hvor har du blitt av? hva driver du med for tiden? calavi: hadde du donert bort benmarg til en ukjent person dersom det av en eller annen snodig grunn viste seg at din matchet? (hvorfor/ hvorfror ikke? )
Jellybean78 Skrevet 4. februar 2013 #12434 Skrevet 4. februar 2013 Jelly: Ville du vært en/eller er en tatovør? Hmm....tenkte faktisk tanken en gang, og lufta den litt for han som tatoverte meg, men han mente at en forutsetning er at du er rimelig god på å tegne.....noe jeg på ingen måte er dessverre...Hadde absolutt likt å prøvd om jeg hadde anlegg, siden jeg elsker kunsten....kunne kalt meg Ed Jelly (etter Ed Hardy) Er jo vanskelig å hevde seg her i Norge tror jeg, fåtall som greier det. Jelly: Korleis går det med lesing til prøva? Treng du eit spark til bak? You bet, dette går strykende skal du se *kremt* Jelly: Favoritt filmkarakter? Ehhhh......du spør vanskelig no Dolly, elsker jo bla. den lille roboten Wall-E ifra animasjonsfilmen til Pixar. Samme med Leon, hovedpersonen i filmen the professional av Luc Besson....det uselviske offeret hans på slutten av filmen treffer meg like hardt hver gang jeg ser den... Elsker også Ellen Ripley karakteren spillt av Sigourney Weaver ifra Alien filmene...en annen er karakteren Harmonica, den mystiske revolvermannen ifra Sergio Leone's westernopus Once Upon A Time In The West.... Kenzi: er det du som er på avataren din? Stjerner: er det krevende å være småbarnsmor og jobbe fulltid itillegg? Strange Doll: Hva kan du tenke deg av yrke innen media etterpå? avis eller tv? begrunn..... Guybrush: Er du bosatt i Trondheim? Hvor isåfall? Anoia: Spiller du rollespill?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 4. februar 2013 #12435 Skrevet 4. februar 2013 Stjerner: er det krevende å være småbarnsmor og jobbe fulltid itillegg? ja det er veldig krevende. All respekt for alle åleinemødre! Samstundes har eg valgt dette sjølv. og eg ville ALDRI gått tilbake der eg var. Derfor så stålset eg meg og prøver å gjera det beste for sonen min. Men eg saknar nokon som er der og backer meg opp og viser at dei er glad i meg. Guybrush: Har du frisørsjampoo eller matbutikksjampoo?
Kenzi Skrevet 4. februar 2013 #12436 Skrevet 4. februar 2013 Hmm....tenkte faktisk tanken en gang, og lufta den litt for han som tatoverte meg, men han mente at en forutsetning er at du er rimelig god på å tegne.....noe jeg på ingen måte er dessverre...Hadde absolutt likt å prøvd om jeg hadde anlegg, siden jeg elsker kunsten....kunne kalt meg Ed Jelly (etter Ed Hardy) Er jo vanskelig å hevde seg her i Norge tror jeg, fåtall som greier det. Kenzi: er det du som er på avataren din? Hehe, om du ikke er så flink til å tegne så hadde ihvertfall navnet ditt blitt populært Nei, det er det ikke. Strange Doll: Hvilket eventyr likte du best da du var liten? Jelly: Hvilken sang er din favoritt for tiden?
Gjest miaw Skrevet 4. februar 2013 #12437 Skrevet 4. februar 2013 eitt Miaw: Kor i landet sit du? I en liten leilighet i Oslo:) Kenzi: Hva heter den beste boka du har lest?
Anoia Skrevet 5. februar 2013 #12438 Skrevet 5. februar 2013 Anoia: Spiller du rollespill? Jaa, det gjør jeg! Miaw: Finnes det noen dyr du er redd for?
Cindi Skrevet 5. februar 2013 #12439 Skrevet 5. februar 2013 (endret) det har jeg desverre få få av... jeg elsker å trene og vil gjerne klatre, svømme,trene styrke og drive med ballsport hver dag, men det får jeg heller ha til gode. Jeg har jo for så vet hobbyer, men ikke noe jeg som aktivt driver med. Guybrush: du sa at du og anoia kjente hverandre fra før- hvor fra da? (hva slags relasjon snakker vi om) Loren: hvilke tradisjoner eller greier gjorde/hadde/fikk du i barndommen som du gir vidre til din sønn?(gjerne fine ting foreldrene dine og du gjorde ting på eller liknene) lillesiren: Hva gav du sist i gave til noen? daybreak: Hva er din mest maskuline side? Cindi: har mannen din og du kommet noe nærmere noen løsning ang boliggreier? Absolutt ikke... Tror nok det tar sin tid. Yme: hvis du vant en kinosal for en kveld, ville du sett en film alene eller delt den? Endret 5. februar 2013 av Cindi
Gjest Swarovski Skrevet 5. februar 2013 #12440 Skrevet 5. februar 2013 Swarovski: Henger du på andre forum enn KG? Ja. Jeg er vel egentlig mindre og mindre på KG. Hadde det ikke vært for at jeg har flere venner her inne, samt denne og et par andre tråder jeg følger med på, så hadde jeg nok forsvunnet helt. Ok, skal vi se. New York, New Jersey, Massachuttes, Florida, Washington DC, Orlando, Texas, Nevada, Arizona, Denver, Washington, California, North Carolina, South Carolina, Arizona, Minnesota, Alaska. Det var de jeg kom på på en søndag. Godkjent? Litt imponert over meg selv. Vel... jeg antar jeg fikk svar på at du ikke utdanner deg til geografilærer. Og at du nok ikke burde bli spurt om å overta en geografiklasse med det første Som jellybean skrev er jo denver og orlando byer. Men er egentlig Washington DC en stat? Svarowski: Hvilke sider ved deg selv tror du sjarmerer det motsatte kjønn mest? Det er sånt noe som jeg ikke aner. Jeg føler meg ikke spesiellt sjarmerende. Men antar det faktum at jeg ler mye, og er vanligvis i godt humør er en fordel Først av alt - du savner brukere? Swaro: Hva synes du om såkalte "Nav-ere"? Tja, litt savn og litt "lurer på om de har det bra". Det er greit med de brukerne som sier farvel, og at de trenger en pause. Men de som bare forsvinner, og som jeg har lagt merke til, de kan jeg tenke på fra tid til annen, og håpe at det ikke har skjedd noe. Nav-ere er typiske snyltere. Det er mange som utnytter alle de situasjoner de kan. Noen utnytter nav eller andre offentlige godtgjørelser, mens andre utnytter familie og venner. Uansett er det mennesker jeg ikke er spesiellt stolte av. Og som jeg ikke skjønner tankegangen til. Jeg ville ikke hatt samvittighet til å gjøre det samme. skrittetangen?! den må du forklara! Freudian slip?? Anoia: ikke si du tilhører D&D gjengen ? Guybrush/Anoia? Hva er D&D gjengen? Det eneste jeg kommer på er dungeons and dragons... Jellybean78: Er washington DC den 51. staten? Jeg trodde det bare var 50 stater i usa. Og at washington DC bare var et "district", selv om det ikke er med i noen stat. Maya76: Hvor tung kan en berner bli? EryMax: Hvor ofte har du flyttet i løpet av livet?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå