Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12361 Skrevet 3. februar 2013 Kenzi: liker du å danse roligdans? Er ikke spesielt glad i danse egentlig. Strange Doll: Beste iskremen?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12362 Skrevet 3. februar 2013 Er ikke spesielt glad i danse egentlig. Strange Doll: Beste iskremen? Sjokolaaaaadeis med sjokoladebiter i! kristines1990: Hvordan ser drømmeferien ut?
KristineS Skrevet 3. februar 2013 #12363 Skrevet 3. februar 2013 kristines1990: Hvordan ser drømmeferien ut? Enten ville jeg dratt på en eller annen form for rideferie alene(Type toukerstur på Island, eller tur langs Nilen på kamel.) Eller på backpackingtur med kjæresten. Da står store deler av Asia langt opp på liste. Bl.a. India, Kina og Japan. NozMonster: Hva er det kjæreste plagget du har?
Gjest NerdMedSverd2 Skrevet 3. februar 2013 #12364 Skrevet 3. februar 2013 NMS: Har du skinnjakker? Ja, har en sort "rocka" en, skulle gjerne hatt en plain i brunt. Synd det er så dyrt om man skal ha noe skikkelig. Noz: hvilken type menn faller du for?
Gjest NozMonster Skrevet 3. februar 2013 #12365 Skrevet 3. februar 2013 Noz: Hvorfor kommer du muligens sent på torsdag? fordi jeg enkli har faste avtaler med noen venninner på torsdager og jeg har vært alt annet enn en god venn i det siste Jeg har ikke vært med siden.. tja...i høst en gang.. pluss at jeg omtrent ikke har sett dem siden da heller. Jeg har rett og slett ikke samvittighet til, eller lyst, til å ditche dem nok en gang. Drua: de vennene du stort sett er sammen med, er de av norsk opprinnelse eller fra fremmedspråklige land?
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12366 Skrevet 3. februar 2013 Guybrush: Hvis du MÅTTE bytte nick, hva skulle det vært? Hmmm....tenke tenke. Kanskje Magnum Opus ? Guybrush: Mac eller Windows? Liker ikke å bli fastløst til krunglete systemer og er kapabel nok selv til å bestemme hva jeg skal og ikke skal gjøre Så ikke Mac. Android, linux og windows Noz: største skuffelsen du kan huske da du var lita?
Gjest NozMonster Skrevet 3. februar 2013 #12367 Skrevet 3. februar 2013 Enten ville jeg dratt på en eller annen form for rideferie alene(Type toukerstur på Island, eller tur langs Nilen på kamel.) Eller på backpackingtur med kjæresten. Da står store deler av Asia langt opp på liste. Bl.a. India, Kina og Japan. NozMonster: Hva er det kjæreste plagget du har? Noz: hvilken type menn faller du for? Jeg faller ikke for en bestemt type tror jeg.. Mine xer og tidligere flammer er utrolig forskjellige! Fra nerd til kriminelle H.A-badboys. Men når jeg tenker meg om, en ting som går igjen er at de er musikere.. ery: Hvilke mat typer er du flinkest til å lage? (eller hva..)
Gjest NozMonster Skrevet 3. februar 2013 #12368 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Noz: største skuffelsen du kan huske da du var lita? Noen km unna her så er det en suuuperfin kirke! Den er gigantisk og superflott! Det er mange som kommer langveis fra for å gifte seg der (...Cindi gifta seg faktisk der når jeg tenker meg om). Min drøm som ung var å dra til disneyworld..venninnen min hadde vært der og jeg hørt om det via henne. Det var jo rene himmelrike der!! Så den aller støste skuffelsen var da jeg fant ut at den kirka IKKE var disneyworld!! Det var nemlig helt overbevist om at det var... Vi hadde jo ikke råd til å dra til utlandet.. ikke før jeg var tenåring, og da var det ikke like stas lenger. Liker ikke dette her på disneworld kanskjeem?? Guybrush: Jeg leste bak her at du driver å utvikler og finner opp nye ting og produkter.. hva slags duppeditter snakker vi om? Endret 3. februar 2013 av NozMonster
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12369 Skrevet 3. februar 2013 Guybrush: Jeg leste bak her at du driver å utvikler og finner opp nye ting og produkter.. hva slags duppeditter snakker vi om? Altså jeg finner ikke opp ting sånn sett, jeg finner på forretningsideer (la oss si at jeg ser noen produsere ett eller annet for bedriftsmarkedet og tenker, hmm kanskje vi kunne tatt materialet, ekspertisen og lagd noe for privatmarkedet og på den måten utnyttet kapasiteten). Samt finne på nye butikkonsepter, design/produkter innen disse samt markedsføre og automatisere hele prosessen. Bare for å illustrere variasjonen, de to siste jeg jobbet mest med var en bilpleiebutikk og en designserie for bryllup Nerdmedsverd: hvor mange spillmaskiner har du hatt iløpet av ditt liv?
Gjest Lillesiren Skrevet 3. februar 2013 #12370 Skrevet 3. februar 2013 Kom på nå at noen hadde spurt meg om jeg var mye på finn.no. Husker ikke hvem som spurte. Men svaret er: Ja, jeg er innom finn.no flere ganger om dagen. Kanskje så mye som 10 ganger hver dag. Mye dagdrømming Kjenner meg veldig igjen i dette her!! Bare jeg stopper ikke der. I tillegg til å sjekke ut alt som ligger ute av leiligheter på finn.no, så kan jeg finne på å pusse opp f.eks kjøkkenene virtuelt via IKEA kitchen planner(da snakker vi tegne inn str av rom, vegle fonter, bygge opp, hele pakken:P), finne frem hvilken parkett jeg skulle hatt og hvilke fliser.. Dang, jeg må få meg noen flere hobbyer.. Lillesiren: Blir dette en voldsom helg med mye sprell eller en helt avslappende helg? Ikke voldsom akkurat men:) Var ute og spiste med en vennegjeng på fredag, slappet av og så Idolopptak i går, og reiste tidlig idag avgårde til et høyfjellshotell hvor jeg akkurat har inntatt en bedre middag:) Lillesiren: Kan du linke til bloggen din? Ble nysgjerrig Jeg kan sende den på pm til deg:) Lillesiren: Er du ei aktiv jente som alltid må gjøre noe, eller er du mer lat og trenger ikke bevege deg opp fra sofaen etter at du er kommet hjem fra jobb/skole? Hm...Vil nok plassere meg en plass midt imellom tenker jeg:) Jeg hadde en periode for noen år siden hvor jeg hadde en form for aktivitet jeg skulle på 6 av 7 dager i uken, og det ble egentlig bare stress tilslutt. 2-3 dager av hver synes jeg er fin balanse:) Vampen: Hvordan er klesstilen din?(Da jeg var relativt fersk her på kg, postet en eller annen et bilde av hovudrollefiguren i Menn som hater kvinner og mente du så noe ala slik ut, og av en eller annen grunn hang det seg fast i min hukommelse )
Gjest loren Skrevet 3. februar 2013 #12371 Skrevet 3. februar 2013 Loren: Har du det bra? Jeg har det greit, det hjelper på til en viss grad at både jeg og han er enige om at det må være sånn. Men kjempebra er det nok noen dager til jeg har, hjelper nok på å hente minimannen i morgen Noen spurte om jeg hadde tatt dykkekurs, fant det ikke igjen akkurat nå, men nei, har kun dykket med instruktør. Men skal undersøke muligheter for dykkekurs til sommeren når ferieplanene er mer klare :-) padawan: er du opprinnelig fra Trøndelag, du minner meg om en fra min gamle videregående skole ( har sett bilder i bildetråder...)
Gjest Lillesiren Skrevet 3. februar 2013 #12372 Skrevet 3. februar 2013 Slenger inn noen flere spørsmål jeg: Svarowski: Hvilke sider ved deg selv tror du sjarmerer det motsatte kjønn mest? NozMonster: Har du noen aktiviteter/hobbyer du driver med på fritiden:)? Cindi: Har du tatt noen utfordringer som var helt utenfor din komfortsone noengang? padawan: Hva jobber du med? NerdMedSverd: hva er dine mest nerdete sider? Strange Doll: Hvis du kunne valgt fritt: Hvilken avis ville du jobbet for?
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12373 Skrevet 3. februar 2013 lillesiren: hvor ofte skriver du statuser på facebook?
Gjest Lillesiren Skrevet 3. februar 2013 #12374 Skrevet 3. februar 2013 lillesiren: hvor ofte skriver du statuser på facebook? Tja, en gang i måneden kanskje? Drue: Er det noen kg'ere du treffer jevnlig irl? Guybrush: Har dere begynt å lære noen turer på salsaen enda:)?
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12375 Skrevet 3. februar 2013 Tja, en gang i måneden kanskje? Drue: Er det noen kg'ere du treffer jevnlig irl? Guybrush: Har dere begynt å lære noen turer på salsaen enda:)? Så sjeldent?! Tomme tønner bråker mest, kanskje? Nei, det er i grunn ingen fra KG jeg treffer jevnlig. Den har vært sammen med er Ludovie, men hun har sletta seg. Brunhilde: er du gift?
Gjest padawan Skrevet 3. februar 2013 #12376 Skrevet 3. februar 2013 (endret) padawan: Hva jobber du med? Vil ikke si akkurat hvor jeg jobber i en åpen tråd men er IKT-avsarlig et eller annet sted i påtalemyndigheten. ;P padawan: er du opprinnelig fra Trøndelag, du minner meg om en fra min gamle videregående skole ( har sett bilder i bildetråder...) er født og oppvokst i Oslo men har vært i Trøndelagen et par ganger, sist 15-17 mai i fjor. Padawan: hvor stor star warsnerd er du egentlig ? illustrer Kan laste opp bilde i morgen. Drue: hatt en fin helg? Endret 3. februar 2013 av padawan
Gjest Vampen Skrevet 3. februar 2013 #12377 Skrevet 3. februar 2013 Vampen: Hvordan er klesstilen din?(Da jeg var relativt fersk her på kg, postet en eller annen et bilde av hovudrollefiguren i Menn som hater kvinner og mente du så noe ala slik ut, og av en eller annen grunn hang det seg fast i min hukommelse ) Hahaha, nei, jeg ser ikke helt sånn ut! Men det skal sies, jeg har hatt min periode med mye svart, lite naturlige hårfarger, piercinger, tattiser, nagler og annen moro. Men det er altså noen år siden. I dag har jeg ikke en bestemt stil, jeg blåser jevnt i hva som er in, og kler meg mest etter dagsform og eget hode. Det går mye i kjoler, eller jeans og genser/cardigan/topp/blazer. Også har jeg en forkjærlighet for quirky detaljer, som smykker og "teite" t-skjorter. Og i motsetning til hva ryktene sier, så bruker jeg faktisk en del farger. Drue: har du noen faglige kjepphester?
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12378 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Guybrush: Har dere begynt å lære noen turer på salsaen enda:)? Blir vel fokus på det nå fremover. Forsøkt å prøve ut no greier på egenhånd men vanskelig å gjøre uten dansepartner Lillesiren: hva er den mest "gøyale" turen? Drue: du nevnte at du bruker fine sko, hva innebærer dette? Loren: hva savner du mest med trøndelag? Kristines: har du et drømmeyrke som du ikke vurderer pga fornuft? Endret 3. februar 2013 av Guybrush
Gjest loren Skrevet 3. februar 2013 #12379 Skrevet 3. februar 2013 Loren: hva savner du mest med trøndelag? På førsteplass kommer selvfølgelig familien min, foreldre, søstre og tantebarn men det er liksom så selvsagt... Utenom det så er det to ting som kommer på delt andreplass. Den ene er hjembygda mi. Den roen jeg får der finnes ingen andre steder. Tryggheten, og stillheten, sitte på verandaen til mamma og pappa og se ned på vannet som ligger litt nedafor huset deres. Tusle i skogen ved siden av huset og være så godt kjent der at jeg husker akkurat hvor jeg skal gå for å finne "stedet mitt" fra da jeg var barn. Jeg elsker hjembygda mi <3 Den andre er Trondheim på sommeren. Ligge og sløve i sola på Marinen, eller ta båten til munkholmen, sitte på en uteservering på Solsiden, eller sitte oppe ved festningen i sola :-) Trondheim er hundre ganger bedre enn Oslo og Lillestrøm på sommeren Lillesiren: hvilken by i Norge kunne du tenkt deg å dra til? (Av byer du ikke har besøkt før) og hvorfor?
KristineS Skrevet 3. februar 2013 #12380 Skrevet 3. februar 2013 Kristines: har du et drømmeyrke som du ikke vurderer pga fornuft? Det må nok være å jobbe i stall/med hester. Gjerne med trening av hester fra de er føll til de er klare for salg. Men det er nok dessverre sånn at slike jobber er få og i tillegg er det masse tungt arbeid for dårlig lønn. Så det blir nok å holde på med hest bare på hobbybasis i tillegg til annen jobb. Padawan: Hvilken Star Wars-karakter liker du minst? Evt. mest? Guybrush: Hva studerer/jobber du med?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå