TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12161 Skrevet 31. januar 2013 Jack: hvordan går det med musikken? "Ufrivillig" pause, har jo forlatt deg og Bergen. Men er igang igjen om kun kort tid, den godeste Giacomo skal gi meg noe hjelp jeg virkelig trenger. Øver hver dag! Doll: savnet meg? Tekola: blir du litt glad om jeg sier jeg skal tilbringe en pen sum med tid i Trondheim rundt sommer'n?
Strange Doll Skrevet 31. januar 2013 #12162 Skrevet 31. januar 2013 "Ufrivillig" pause, har jo forlatt deg og Bergen. Men er igang igjen om kun kort tid, den godeste Giacomo skal gi meg noe hjelp jeg virkelig trenger. Øver hver dag! Doll: savnet meg? Tekola: blir du litt glad om jeg sier jeg skal tilbringe en pen sum med tid i Trondheim rundt sommer'n? Ja. Og jeg skjønner ikke du klarte å forlate Bergen. Fine Bergen Jelly: en sang som beskriver deg?
Gjest EryMax Skrevet 31. januar 2013 #12163 Skrevet 31. januar 2013 Ery: Hva slags musikk synes du er best å høre på når du kjører bil? (Evt når du sitter på buss/tog om du ikke kjører bil selv ) Skikkelig rockemusikk Karpuzi: Hva heter katten din?
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12164 Skrevet 31. januar 2013 Ja. Og jeg skjønner ikke du klarte å forlate Bergen. Fine Bergen var ikke så kult å forlate kollegaer og venner, eller mine søte små firehjulinger. men det ville vært ren idioti å ikke gå etter den ballen de kastet til meg der oppe. I'll be back så skal vi danse mer i rundkjøringene, du og jeg! ^^ calavi: ville du reist til andre siden av verden om du ble tilbydt drømmejobben?
Gjest loren Skrevet 31. januar 2013 #12165 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Å velge en Dire Straits-låt er jo klin umulig. Walk of Life var det aller aller første jeg fremførte med publikum, fra scene. Står meg naturlig nok litt nært, samt at det er en rivende bra melodi. Romeo and Juliet har jeg sterkt forhold til, og jeg står fast på at det er verdens fineste kjærlighetssang. Jeg elsker å dra igang The Bug straks jeg har bil-jøden i nevene. En obligatorisk kjøresang. Samme gjelder egentlig Calling Elvis. Six Blade Knife er FEEEEEET! Lady Writer er minst like genial, og Sultans of Swing = instant love. Jeg er vokst opp med denne musikken, og Dire Straits var noe av det første jeg begynte kjøpe av musikk i tidlig steinalder, dengang Jesus gikk på vannet, dinosaurene kreperte og jeg var ung. Men ok. Den mest ihjelspilte og klisje-aktige sangen deres, Brothers in Arms. Det må bli den. Loren: fant du noen god-biter på spotify-listen min? og... hva er dette RBK? Åh, Romeo and Juliet er fantastisk, har hørt mye på den de siste dagene. Du vet nok hvorfor. Ellers er jeg fryktelig glad i Brothers in Arms, den griner jeg av nesten med en gang jeg hører introen til Dire Straits var en av de bandene vi hørte mye på hjemme da jeg var lita nemlig, og Brothers in Arms er vel like gammel som meg, så SÅ gammelt er det da virkelig ikke. (Det er nemlig ikke lov å kalle meg gammel!) Så jeg ble så glad da jeg så de representert på spotifylista di - som jeg forøvrig har forelska meg i! Jeg har ikke lista foran meg nå, men det jeg synes var så fint med den var variasjonen Og at noen andre i hele verden enn meg hører på svensk rallemusikk var og morsomt å se ;P Også elsker jeg Raggle Taggle Gypsy, - den er fantastisk! RBK er typ Norges beste fotballag Jeg bryr meg egentlig lite om fotball, men jeg er trønder, jeg er programforplikta til å heie på dem. Noz: hadde du vært skeptisk til middag hos meg? Sånn mtp matfarging... Endret 31. januar 2013 av loren
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12166 Skrevet 31. januar 2013 RBK er typ Norges beste fotballag Jeg bryr meg egentlig lite om fotball, men jeg er trønder, jeg er programforplikta til å heie på dem. ....her leder du meg jo rett over i spørsmål #2.. hva er dette "fotball"?
Jellybean78 Skrevet 31. januar 2013 #12167 Skrevet 31. januar 2013 Jellybeeean: Planer for sommeren? Vet ikke helt, har lyst å kanskje reise på en ny Asia-tur, bruker å gjøre dette hvert år, men ble ikke i fjor pga. flytting ned til Kristiansund...kanskje en tur ned til Bergen, er jo en rekke av dere her inne som holder til der nede..... jellybean: om de skulle spille tre sanger i din begravelse, som du skulle velge på forhånd - hvilke ville Aha! likte dette spørsmålet! En låt av Pink Floyd er vel et lite must føler jeg.....litt ubestemt mellom Comfortably Numb eller High Hopes, begge er litt vemodige låter....pluss de er også favoritt bandet til pappa. (får litt kontinuitet liksom) låt nr. 2 kunne vel ha vært Bonny Portmore av the Rogues, den spilles i slutten på filmen Kill the Irishman......elsker sekkepipene i låten, ett eller annet som bare liksom resonnerer fullstendig med meg. Oooooog *drumroll* du greier vel å gjette hva som kommer tilslutt? Bandet som jeg har hørt på siden før jeg ble oppmerksom på at tissemannen kunne brukes til annet enn bare å gå på do.....(faktisk er de en av de få tingene som har vært konstant gjennom hele livet mitt) Highway To Hell av gutta boys......(store sjanser for at det er dit jeg er på vei også) Jack: Din favoritt Dire Straits låt? Heey! jeg vil også ha dette spm. *misunnelig* Jelly: en sang som beskriver deg? Simple Man av Lynyrd Skynyrd, den låta kunne nesten ha vært skrevet om meg.... Den er også full av gode råd/retningslinjer for alle menn. Strange Doll: Dine planer denne sommeren? Jack: Hva er mer anvendelig med en Les Paul over en SG syns du? Tekola: Er en nødt til å være snill pike/gutt her inne for å bli moderator? Calavi: Hva sjarmerer deg mest med en mann? Noz: Har du sett en giraff i levende live noengang?
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12168 Skrevet 31. januar 2013 Jack: Hva er mer anvendelig med en Les Paul over en SG syns du? Jeg synes Les Paulen er mer arbeidsvennlig, uansett sjanger. SG er og blir en rocke-gitar, men for all del - de er nært beslektet. Selv er jeg litt kort i selve neve-flaten, så jeg setter veldig pris på D-shapen i halsen på min Les Paul, men jeg forventer egentlig at dette er noe du får på SG også. Min Les Paul er litt spesiell - jeg tror egentlig denne promovideoen beskriver den bedre enn jeg kan sette ord på se og bli forbløffet. jelly: skal ikke du lære deg gitar også, synes du? s-doll: hvilken av mine tekster liker du egentlig best?
Gjest loren Skrevet 31. januar 2013 #12169 Skrevet 31. januar 2013 (endret) Jelly: din favoritt Dire Straits låt, med begrunnelse :-) Jack : bytter du nick til min favoritt-Jack hvis jeg sier det gjør meg lykkelig? ;p Endret 31. januar 2013 av loren
Gjest Lillesiren Skrevet 31. januar 2013 #12170 Skrevet 31. januar 2013 Lillesiren: Hva er ditt beste minne fra 2012? Hm..utrolig vanskelig å velge ètt, men går for de helt vanvittig skjønne nye tvillingnevøene mine som kom til verden=) Lillesiren: Hvilken hunderase er den beste, i følge deg? Jack Russel terrier=) Lite helseproblemer, utrolig livlige og er lette å ta med på aktiviteter=) Er hvertfall en slik jeg har lyst på selv med tiden. Lillesiren: Hva skal du i dag? Forberede et foredrag til neste uke, jobbe litt på masteroppgaven og jobbe et par timer med deltidsjobben min. Så skal jeg på zumba, er planen:) Lillesiren: Kunne du ha jobbet som søppeltømmer? Hm..Må ikke de himla tidlig opp..? Isåfall, nei:P Erymax: Hva er dine sterkeste sider? JackCrews: Hva er det verste du kan få servert av middag?
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12171 Skrevet 31. januar 2013 (endret) JackCrews: Hva er det verste du kan få servert av middag? Lutefisk. Da blir jeg ekvivok. Serverer du meg noe med nøtter i, så blir jeg fort mistroisk til deg og har en viss mistanke om at du har skjulte motiver. Fløtegratinerte poteter er noe oppskrytt møl, som jeg fint klarer meg uten også - men for høfflighets skyld spiser jeg det nok. Og ærlig talt, hva pokker er så sjarmerende med biff? Cowboy-mat. Ex serverte meg Quarter Pounder til middag. Det forholdet ble veldig kort, gitt. Mickey D er ikke middag i min verden. kristine from the 90s: beste film med Nicolas Cage? Endret 31. januar 2013 av JackCrews
Gjest EryMax Skrevet 31. januar 2013 #12172 Skrevet 31. januar 2013 Erymax: Hva er dine sterkeste sider? Serviceinstilt og nyskjerrig Maya76: Hva synes du om Bacalao?
KristineS Skrevet 31. januar 2013 #12173 Skrevet 31. januar 2013 kristine from the 90s: beste film med Nicolas Cage? Her må jeg nesten si pass Har av en eller annen grunn har jeg aldri hatt noe sansen for Nicolas Cage, og dermed har jeg sett lite med ham. Eneste hele filmen med ham jeg kan komme på å ha sett er National Treasure, og den falt ikke så veldig i smak. Calavi: Hva er neste planlagte kinobesøk? 1
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12174 Skrevet 31. januar 2013 Her må jeg nesten si pass Har av en eller annen grunn har jeg aldri hatt noe sansen for Nicolas Cage, og dermed har jeg sett lite med ham. Eneste hele filmen med ham jeg kan komme på å ha sett er National Treasure, og den falt ikke så veldig i smak. dæven, jeg liker deg! vi kan være venner!
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. januar 2013 #12175 Skrevet 31. januar 2013 Calavi: hva slags hund da? Vi hadde først en grand danois, men denne husker jeg lite av.. Så fikk vi en bullmastiff, og deretter staffordshire bull terrier. Sistnevnte er den rasen jeg har mest kjennskap til, de to andre hadde vi før jeg hadde fylt ti... Calavi: hvilken norsk politiker ville du kastet pai på? Vil og vil.. Er nok ingen politikere som klarer å provosere meg noe særlig, men om jeg må velge noen så må det bli Anniken Huitfeldt. calavi: oppsummer barndommen din i en setning Barndommen min var trygg, kjærlig, morsom og fin Calavi: Hvordan ser en typisk søndag ut for deg. Sove lenge, tusle ned i sofaen, sette på tv-serie og ta livet med ro. Jeg gjør ekstremt lite på søndager, og jeg elsker det! Total avslapning... Om jeg orker/gidder møter jeg kanskje en venninne og drar på kino eller ser film. Dette er nå på vinteren da, på sommeren er jeg litt mer aktiv. calavi: ville du reist til andre siden av verden om du ble tilbydt drømmejobben? Nei, jeg ville nok ikke det. Jeg har flyskrekk, så jeg hadde nok i utgangspunktet ikke kommet meg dit overhodet... Kanskje om jeg hadde brukt en liten evighet med fly og tog, men det hadde nok ikke funket uansett.. Jeg er veldig familiekjær og hadde hatt problemer med å reise fra de... Calavi: Hva sjarmerer deg mest med en mann? Hmm, å velge ut en ting her er vanskelig. Men humor er viktig, selvironi... En gutt som ler er jo noe av det beste Men ok. Den mest ihjelspilte og klisje-aktige sangen deres, Brothers in Arms. Det må bli den. Hørte faktisk på den sangen da jeg leste innlegget ditt Tilfeldig! Loren: Hvilken sang hørte du på sist? Noz: Hvilket plagg vil vi aldri se deg i? Annemor: Hvilk parfymer bruker du? Hvem er favoritten? Strange Doll: Hva stod det på den siste sms'en du mottok? Guybrush: Når du går ut på byen, hva slags steder liker du å gå ut på da? Maya: Hva er din dårligste egenskap?
Gjest annemor30 Skrevet 31. januar 2013 #12176 Skrevet 31. januar 2013 annemor: blir din neste stasjonsvogn også en Volvo? nevn tre gode ting og tre dårlige ting med din bil. Ja,det blir garantert en VOLVO;-) Den går bra,ser rå lekker ut og den er god å kjære. Dårlige: kunne med fordel vært bedre stereoanlegg,vært senket og sotede ruter. Men hadde det som var dårlig ikke vært dårlig hadde det vært en ungdomsbil og jeg er ikke å regnes for ungdom lengre haha;-) Jackcrews: Gordon Setterens gode og dårlige side?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. januar 2013 #12177 Skrevet 31. januar 2013 Her må jeg nesten si pass Har av en eller annen grunn har jeg aldri hatt noe sansen for Nicolas Cage, og dermed har jeg sett lite med ham. Eneste hele filmen med ham jeg kan komme på å ha sett er National Treasure, og den falt ikke så veldig i smak. Calavi: Hva er neste planlagte kinobesøk? Nicolas Cage er en av to personer som klarer å gjøre meg forbanna bare han dukker opp på skjermen Godt vi er flere! Neste kinotur skjer nok om ikke veldig lenge, om vi skal klare å rekke å se filmen før den gis ut på DVD. Det er Twilight. Har holdt på å skulle se den i flere måneder nå.... Hva med deg da, Kristine? Dreamdrops: Planene for helgen?
Gjest annemor30 Skrevet 31. januar 2013 #12178 Skrevet 31. januar 2013 Annemor: Hvilk parfymer bruker du? Hvem er favoritten? Calavi: Hvilk parfymer bruker du? Hvem er favoritten?
TheHairyToothfairy Skrevet 31. januar 2013 #12179 Skrevet 31. januar 2013 Jackcrews: Gordon Setterens gode og dårlige side? Seriøst, du VIL ikke senke en V70. Min første var senket fra fabrikk, og lengden på bilen kontra bergenske idiotveier var imot meg hele tiden ^^ Gordon Setteren er en utrolig hengiven og trofast krabat. Det finnes ikke noe vondt i dem, og de er lekne og eventyrlystne. Utrolig mye energi og er med på alt. De elsker deg uansett hvor teit du er. De er ganske solide og er den perfekte familiehund, uten å være for svær. Fantastisk jakt-kompis. Dette med jakt-instinktet er også noe av problematikken, for de er faen meg alltid på jakt. De er i tillegg utrolig sleipe, og er alltid på hugget for å finne svakeste punktet å utnytte. En av de jeg har hatt var verdens største teaterspiller, og kunne fint spille sulten og svak bare for å få dull og pleie av mine foreldre. Straks jeg kom hjem så var gutten plutselig jævlig frisk, og veldig klar over sine synder. Og det fører meg vel frem til den totale konklusjonen - det er utrolig mye personlighet i dem min siste, min alltid herlige Koss. savnet er stort. Lillesiren: beste bergenske bandet?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 31. januar 2013 #12180 Skrevet 31. januar 2013 Calavi: Hvilk parfymer bruker du? Hvem er favoritten? Jeg bruker en del forskjellig egentlig, i hvertfall ti forskjellige. Tar med topp tre. Gucci - Flora Issey Miyake - Florale Dolce Gabbana - Light Blue Kenzi: Beste som har skjedd i 2013? Annemor: Verste som har skjedd i 2013? Jack: Hva gjør deg lykkelig i hverdagen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå