Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #1141 Skrevet 14. juli 2012 Neida, bare skriv [b ]detduvilutheve[/b ], minus mellomrom på klammene. Det er, for oss som er makelig anlagt og glade i brukervennlig tekonologi, helt umulig AiAiAiPæd er ikke så genial til alt serru
Fresi Skrevet 14. juli 2012 #1142 Skrevet 14. juli 2012 Neida, bare skriv [b ]detduvilutheve[/b ], minus mellomrom på klammene. Tusen takk! Litt tungvint da, får se om man gidder. Og egentlig burde jeg jo ha visst det også. SemperFi og Fasting Drue: jeg har i mange år ønsket å reise til Iran. Har dere noen anbefalinger til meg? ( beklager, orker ikke gjøre som Vampen sier)
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #1143 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Tusen takk! Litt tungvint da, får se om man gidder. Og egentlig burde jeg jo ha visst det også. SemperFi og Fasting Drue: jeg har i mange år ønsket å reise til Iran. Har dere noen anbefalinger til meg? ( beklager, orker ikke gjøre som Vampen sier) Bryter reglene og ber om svar i dedikert tråd her: http://forum.kvinneg...howtopic=675159 Ene Libanon i tittelen kan byttes ut med Libya... Endret 14. juli 2012 av BM2
Gjest Vampen Skrevet 14. juli 2012 #1144 Skrevet 14. juli 2012 Vampen: Hvor mange tættiser har du? Tre, og jeg plenlegger en ny en i nær fremtid. Nei, men jeg kan fort bli betatt og fascinert. Hva med deg? Nei, absolutt ikke. Men de få gangene det faktisk har skjedd, så har det gått fort og gæli. BM2: hvordan vil du beskrive klesstilen din?
Gjest Vampen Skrevet 14. juli 2012 #1145 Skrevet 14. juli 2012 Bryter reglene og ber om svar i dedikert tråd her: http://forum.kvinneg...howtopic=675159 Ene Libanon i tittelen kan byttes ut med Libya... Libya er ikke umulig, men det kommer litt an på hvor i landet du skal reise. Øst er mer stabilt enn diverse andre områder. Også er de fortsatt forholdsvis uvant med turisme, men folk er jevnt over hyggelige, blide og gjestfrie.
Fresi Skrevet 14. juli 2012 #1146 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Nei, jeg er multikulturell innen Norges grenser Noen påstår at mine aner er fra Trøndelag, men det er, for å være ærlig, den nest kjedeligste landsdelen i kongeriket. Så det å ha genetisk arvegods fra den landsdelen er litt usj og æsj. Hjertet mitt er tapt for evig og alltid til Møre og Romsdal, selv om jeg aldri har bodd der heller... : Hm. Trondheimsdialekt er jo aldeles fantastisk! kråkefjas: hvilket nick hadde du før? Endret 14. juli 2012 av Fresi
Cuddlegirl Skrevet 14. juli 2012 #1147 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Hmmmm... Jeg drikker ingen av dem, men om jeg må velge en er det helt klart Coca Cola. Cuddlegirl: Hvilken frukt er favoritten? Åh, jeg som hadde håpet på at du ville si pepsi max! Men hmm, det må nok bli vannmelon. Maya: Hva er det beste ved mannen din? Endret 14. juli 2012 av Cuddlegirl
Fresi Skrevet 14. juli 2012 #1149 Skrevet 14. juli 2012 Bryter reglene og ber om svar i dedikert tråd her: http://forum.kvinneg...howtopic=675159 Ene Libanon i tittelen kan byttes ut med Libya... Bryter reglene og håper noen svarer!
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #1150 Skrevet 14. juli 2012 BM2: hvordan vil du beskrive klesstilen din? T-skjorte og dongri. Kroppsform gjør at jeg ser dust ut i dress. Ubehagelig er det også med finklær. Jeg er da ikke nerd for ingenting! I rene klær vel og merke! Aafthersvahe og deodorant er et must hver enste dag. Greit det ikke er en del av klesstilen, men er redd for at klesstil nerd forbinnes med ustelte tjukkasser. Fresi: Jeg har den avataren din fra et sted, men jeg klarer ikke ta hvor. Kan du hjelpe?
Gjest Bandit Skrevet 14. juli 2012 #1151 Skrevet 14. juli 2012 Åh, jeg som hadde håpet på at du vill si pepsi max! Men hmm, det må nok bli vannmelon. Er det så trist da? Da kan du jo bare ha Pepsi Max'en din i fred....? Wednesday: Hvilken låt hørte du på sist? BM2: Reker eller kreps?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. juli 2012 #1152 Skrevet 14. juli 2012 Gunvald: hvilken film fikk deg til å gråte når du var barn? Todd & Copper - To Gode Venner. Husker du den? Drue: den fineste norske sangen om kjærligheten?
Fresi Skrevet 14. juli 2012 #1153 Skrevet 14. juli 2012 (endret) BM2: avataren er Audrey Hepburn. Hvis det var det du mente? Gunvald: Hva het du før? Endret 14. juli 2012 av Fresi
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #1154 Skrevet 14. juli 2012 BM2: Blir du fort sint? Nei. Men kan blir relativt fort frustrert. Når jeg først blir sint så blir jeg rasende. Som pasifist og ikke-voldelig morer det meg at mange opp gjennom årene har vært redde for meg. Jeg er nemlig en liten flis av en mann. Gunvald: Sofia eller Buchuresti?
kråkefjas Skrevet 14. juli 2012 #1155 Skrevet 14. juli 2012 Hm. Trondheimsdialekt er jo aldeles fantastisk! kråkefjas: hvilket nick hadde du før? Ingen. Mange som spør om det av en eller annen grunn
Cuddlegirl Skrevet 14. juli 2012 #1156 Skrevet 14. juli 2012 Er det så trist da? Da kan du jo bare ha Pepsi Max'en din i fred....? Godt poeng! Luna123: Sjokolade eller smågodt?
Gjest BM2 Skrevet 14. juli 2012 #1157 Skrevet 14. juli 2012 BM2: Reker eller kreps? Døden! Skalldyr burde vært forbudt med lov! Dødstraff for å fiske og dobbel dødsstraff for å servere! Bandit: Film eller bok?
Gjest Bandit Skrevet 14. juli 2012 #1158 Skrevet 14. juli 2012 Bandit: Film eller bok? Jeg både leser en del og ser på en del film, så det vil være uhyre vanskelig å velge. Men om jeg må, velger jeg film. Nei, vent... bok. Nei, film... ok... film, da. Arabella: Hva var yndlingsleken din da du var liten?
Gjest Sobril Skrevet 14. juli 2012 #1159 Skrevet 14. juli 2012 cornflake_girl: har du vært på mange Tori konserter?
Gjest Eurodice Skrevet 14. juli 2012 #1160 Skrevet 14. juli 2012 (endret) Arabella: Hva var yndlingsleken din da du var liten? Hvis du mener leketøy, så husker jeg ikke. Jeg fikk dessuten aldri ha noe i fred for yngre søsken. Jeg måtte jo dele med meg, jeg som var stor, var min mors evige mantra. Jeg har fortrengt store deler av min barndom. Den var ulykkelig. Lutetium: Hva er du mest opptatt av for tiden? Endret 14. juli 2012 av Arabella
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå