Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Wednesday: er du født på en onsdag?

Er nok ikke det :)

maya76: Hvis du fikk en date med en kjent person, hvem ville du valgt da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Tekola
Skrevet

OT: får jeg ikke brukt fet skrift når jeg poster fra ipad?

Svar til OT: Du kan skrive det du vil ha i fet skrivt [./b] (uten .)

Skrevet

AldriSur: Er du glad i blomster?, evnt hvilken type?

Elsker alle slags blomster jeg Bud, og aller best liker jeg roser. Helst de ferskenfargede, lys rosa, lyselysegule og hvite. Sånne gammeldagse roser som dufter! Av de ville blomstene, er nok liljekonvall det fineste jeg vet. :smilyblomst:

Bud: Mitt førsteinntrykk av deg var at du var tøff i pyjamas og tøff i frakk. Nå synes jeg du er både hyggelig og søt. :hug:

Så til spørsmålet. Er du skikkelig forelsket? :lur:

Gjest norah
Skrevet

tror det må bli 10 000 days og låta er Vicarious, digger den!! :) Liker du Tool ?

Tool er favorittbandet mitt, og har vært det siden jeg var...kanskje 15 år? Det er jo ganske lenge med tanke på at jeg er hele 31 år.

Har dessverre bare fått med meg en eneste konsert(som var ved albumslippet til 10.000 days, holdt på å få hjerteflimmer av eufori) - er veldig lei meg for det. Min favoritt er og blir Ænima, men jeg er enig i at vicarious er ei veldig kul låt!

Fresi: Er du lik på Ludovie i sinn og sjel?

Skrevet

Mynona-83. Hva sier du om en Sørlending sier "Se d" til deg?

Skrevet

Aldrisur: Hva gleder du deg til nå?

Har en ferieuke tilgode som skal benyttes i nærheten av Kristiansand, forhåpentligvis med påfølgende sol og bad om dagen og fisking om kvelden (evt. tidlig morgen). Det gleder jeg meg til Mynona!

Mynona: Hva med deg? Hva gleder du deg mest til å gjøre når du kommer til Hellas? (Var dit du skulle?)

Skrevet

Mynona-83. Hva sier du om en Sørlending sier "Se d" til deg?

Ja, se det du ;) ( :klo: Er ikke god på dialekter - hvertfall ikke skriftlig)

Mynona: Hva med deg? Hva gleder du deg mest til å gjøre når du kommer til Hellas? (Var dit du skulle?)

SPISE!! :fnise: Kleftiko, gresk salat, tzatziki, moussaka osv. Er så mye god mat i Hellas!

Norah: Hvordan har din sommer vært så langt?

Aldrisur: Hva var det beste med Malaysia?

Gjest Bandit
Skrevet

Hehe, hvor går egentlig grensen mot schizofreni..? :)

7,239 meter

Bandit: Ser du på tour de france ?

Jeg har det på når jeg kan, men det blir mer i bakgrunnen mens jeg holder på med andre ting.

Fresi: Kjøpevann eller springvann? Evt hva slags kjøpevann?

Arabella: Beste daten din?

Skrevet

Elsker alle slags blomster jeg Bud, og aller best liker jeg roser. Helst de ferskenfargede, lys rosa, lyselysegule og hvite. Sånne gammeldagse roser som dufter! Av de ville blomstene, er nok liljekonvall det fineste jeg vet. :smilyblomst:

Bud: Mitt førsteinntrykk av deg var at du var tøff i pyjamas og tøff i frakk. Nå synes jeg du er både hyggelig og søt. :hug:

Så til spørsmålet. Er du skikkelig forelsket? :lur:

Liljekonvall er nydelige! :)

Jeg er søt i pysj og har aldri gått i frakk, men prøver å opprettholde et visst macho ytre.

Ja, jeg er hodestups... Fniser og rødmer og det som verre er...

• Liker 1
Skrevet

Aldrisur: Hva var det beste med Malaysia?

Det beste, hvis jeg sammenligner med Thailand, var nok at folket der snakket godt engelsk. Det forenkler tilværelsen å snakke et felles språk. Ble også imponert av innbyggernes engasjement for å ta vare på naturen. Ellers må jeg si at Kualalumpur var en fantastisk spennende by å oppleve. Dit reiser jeg gjerne igjen.

Arabella: Har du ro i sjelen og tid og rom til å slappe av denne sommeren? :klemmer:

Skrevet (endret)

Sorry, trodde vi snakket Kate Middleton :flau:

Må visst komme meg til legen for en ny Se & Hør-oppdatering...

...snakk om å jinxe seg selv, 2 døgn på akutten med mage-fuckings-dritt.

Prøvde så godt jeg kunne også, men husker ingen ting fra Se & Hør :(

Fant det ikke. Orket ikke lete lenger enn til side 42.

Innlegg nr. 17 i tråden ;) (får ikke til å linke)

Flair: jeg gir deg 2 millioner kroner som startkapital for en bedriftside eller investeringsplan du måtte ha. Fortell meg hva du ville brukt dem på. Ville det vært en lønnsom bedrift eller rett og slett veldedige organisasjon?

Jeg har to drømmer.

Den ene er en bedrift som jeg ikke aner om vil bli lønnsom, men som inneholder det jeg personlig elsker å holde på med.

Den andre er ikke en organisasjon, men et tiltak som vil hjelpe barn i krigsherjede områder til å få en utdannelse, og samtidig sysselsette en del av lokalbefolkningen. Dette tiltaket inneholder også en del sikkerhetsforanstaltninger, slik at det blir mulig for dem i gjennomføre på en trygg måte. Det jeg har i tankene her vil imidlertid kreve en startkapital som er mange ganger større, men de to millionene ville kanskje holde til å utvikle forretningsplanen og få de nødvendige investorer og ressurser på banen – det måtte jo samtidig utvikles en plan for å sikre en jevn kontantstrøm til driften i årene etter oppstart.

Tror kanskje jeg ville valgt det siste :) Det ville i hvert fall være verdt forsøket.

Alternativt startet en bedrift som var ”garantert” lønnsom for å reise kapital, og øremerket deler av avkastningen til nevnte prosjekt. Og så spart personlig til det lille ulønnsomme prosjektet mitt ved siden av, som jeg kan trekke meg tilbake til en gang det blir mulighet til det.

Flair: Har du noe forhold til Gustave Flaubert eller Göthe?

Der må jeg nok skuffe deg, Giacomo...

Flair: Dersom vi hadde dratt på en date, hva ville vi funnet på da?

Ahhh… date med deg hadde sikkert være døds-spennende banditten :rodmer: Men det ligger nok utenfor mine moralske grenser så lenge jeg er i et forhold :)

Men skulle det blitt aktuelt en gang tror jeg at jeg ville håpet på en opplevelses-date i naturen et eller annet sted. Alt fra en stille rotur på sjøen med picnic-kurv i båten, evt egendratt hvitting på primusen er aktuelt - og i den andre enden er min eneste begrensning strikk-, fallskjerm-, basehopp og lignende. Å spy på første date er jo veldig lite attraktivt :ler:

Endret av Flair
Skrevet

Aldrisur: hva gjør deg sur? (garantert noen som har spurt før, men)

Ja :laugh: noe har spurt meg om det før, og husker ikke hva jeg svarte da. Men, stort sett skal det sies at jeg sjelden er sur. Men det er en del faktorer som kan trigge forbannaknappen min (ikke spekuler på hvor på kroppen den befinner seg :riste: ) og det er frekke, ondskapsfulle, overfladiske og urettferdige mennesker.

Sobril: Er det du som er på bildet til avataren din, og i så fall, spiste du opp melonene etter å ha tatt bildet?

Gjest tarandus
Skrevet

Liljekonvall er nydelige! :)

Jeg er søt i pysj og har aldri gått i frakk, men prøver å opprettholde et visst macho ytre.

Ja, jeg er hodestups... Fniser og rødmer og det som verre er...

Og hvem er den heldige?? ;)

• Liker 1
Skrevet

Veit ikke om vi kan kalle deg "heldig" ... ;)

Alle sammen - hils på kjæresten min :) Kjæresten min - hils på alle sammen!

• Liker 3
Skrevet

Glemte spørsmålet (unnskyld, Drua...?)

Yellow Taxi, jeg prøver å lure deg inn en gang til: Hvorfor akkurat psykologi? *nysgjerrig*

Giacomo_P: Er du redd for edderkopper?

Gunvald: Ditt mest redselsfulle øyeblikk?

Norah: Teater eller opera?

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

Det beste, hvis jeg sammenligner med Thailand, var nok at folket der snakket godt engelsk. Det forenkler tilværelsen å snakke et felles språk. Ble også imponert av innbyggernes engasjement for å ta vare på naturen. Ellers må jeg si at Kualalumpur var en fantastisk spennende by å oppleve. Dit reiser jeg gjerne igjen.

Arabella: Har du ro i sjelen og tid og rom til å slappe av denne sommeren? :klemmer:

Jada, det går greit det. Jeg lever så godt jeg kan etter denne bønnen (ikke i religiøs betydning, men kanskje til mitt høyere selv :)) : "Gi meg styrke til å forandre det som kan forandres, tålmodighet til å akseptere det som ikke kan forandres, og visdom til å forstå forskjellen."

Jeg har ikke vært så langt avsted, holdt meg i nærområdet, fått besøk og hatt besøk. Om et par uker skal jeg besøke min sønn og hans lille familie på Fauske. Det gleder jeg meg til :).

Jeg glemte retningslinjene med å stille spørsmål.

Gunvald: Har du vært i reell fare for å bli drept, det vil si stått ansikt til ansikt med en person med skytevåpen, kniv, slagvåpen?

Endret av Arabella
  • Liker 1
Gjest Sobril
Skrevet

Sobril: Er det du som er på bildet til avataren din, og i så fall, spiste du opp melonene etter å ha tatt bildet?

Hehe. Nei, det er nok ikke meg :)

HunterLady:Er du singel nå?

Skrevet
:hoppendeglad: Tarandus og Bud?? :kghjerte:
Skrevet (endret)

Veit ikke om vi kan kalle deg "heldig" ... ;)

Alle sammen - hils på kjæresten min :) Kjæresten min - hils på alle sammen!

Hei, TARANDUS!!!

Gratulerer begge to :rodmer:

Måtte dere produsere masse søte små sjarmtroll og leve lykkelig resten av alle deres dager :hjerter_rundt:

Red: Feil smiley...

Endret av Flair
  • Liker 1
Skrevet

Giacomo_P: Er du redd for edderkopper?

På ingen måde! Jeg er faktisk svært fascinert av dem, de har en veldig fascinerende fysiologi, som virker nesten utrolig første gang man hører om det. Jeg er særlig fascinert av Tegenaria og Latrodectus-artene.

Jeg synes arachnider generelt er spennende, selv om de indbefatter mere end edderkopper. De er ikke skumle, med undtak for at noen arter er veldig giftige.

Bandit: Hender det at du tier om noe fordi "Him wouldn't like it"?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...