Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet (endret)

Cindi: Hvilken julesang er din favoritt?

Calavi: Spiser du julekaker, og hvilken er i tilfelle best?

Noz: Har du noen tradisjoner lillejulaften?

Gunfreak: Hvor mange pleier dere å være på julaften?

Sjakkruter. Disse tar meg tilbake til barndommen. Veldig glad i kromkaker også da :)

Loren: Hvilken lukt er den beste innen duftlys?

Noz: Når hadde du sex sist og hvordan var det?

Jackcrews: Hva er det flotteste med Narvik?

Calavi: Hvilken vinterjakke har du?

Lillesiren: Er du veldig liten i høyde?

Jeg bruker litt forskjellig jakker på vinteren. Har en jakke fra burberry jeg bruker en del, ellers går det mye i kåper... Da spesielt en fra ToS og en med ukjent merke... Har også en fra Kappahl jeg har brukt en del. aldri handlet noe der, men var innom tidligere i høst og fant en veldig fin jakke. Har også en del kåper fra Zara jeg bruker... Når gradestokken kryper under 5 blå så blir det den berømte Canada Goosen som kommer frem. Det er den eneste som funker på dager som i dag, selv om den ikke er så veldig fin. Jeg er i hvertfall i godt selskap med en hel haug med andre...

En dæsj med rødt, varmt hus og snø. Per nå har jeg kun snøen. Sikker på at det bare er 18 grader inne nå. Hater å fryse i mitt eget hjem. Men, slik går det når sprengkulda plutselig kommer. Trekker så veldig fra vinduene.

Calavi: Hvilket spill liker du best?

Hva slags spill tenker du på da? Jeg er ikke glad i tv-spill, så da svarer jeg på brettspill jeg.. :fnise: Synes party Alias kan være ganske så gøy i festlig lag, ellers må det bli Geni eller Trivial Pursuit.

HL: Har du mange ytterjakker har du? Da tenker jeg på vinterjakker.

Jack: Hva lo du av sist?

Endret av Calavi
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Enda ikke fått sett siste Bond-filmen, gleder meg som en unge. Elsker Bond-filmene.

Calavi: hvilke grønnsaker har du alltid for hånden, på kjøkkenet?

Det er vel heller en frukt, men jeg ser nå på det som en grønnsak. Og det er tomat. Har også som regel løk og hvitløk liggende...

Jelly: Hva er din favorittdessert?

Skrevet

JackCrews: Om du skulle jobbet med noe annet enn det du gjør, hva hadde du valgt og hvorfor?

Jeg er overbevist om at jeg hadde vært perfekt til å jobbe som radiovert/programleder! Jeg tror jeg hadde storkost meg med å bable drit, fortelle dårlige vitser og spille musikk for folket. NRK burde leie meg inn med en eneste gang, de ville tjent grovt på meg!

Loren: hadde du hørt på?

HL: hva er det beste med Tromsø?

Skrevet

Daybreak: hvem av menna på KG tror du er den beste kysseren?

Aner ikkje,har ikkje kyssa nokon av dei :P

Det ser du vel ut ifra nicket mitt muligens.... :)

Er en senil,sløv olding på 34 år....

Daybreak: En lei uvane du har?

Sikkert mange som eg ikkje tenkjer over :ler: Men eg er ganske gløymsk om ein kan kalle det ein uvane? :vetikke:

Daybreak: beste mannlige vokalist?

Må seie to der: Bon Jovi og Brad Paisley :)

Nikki09: Favorittsnop?

Skrevet

Jack: Hva lo du av sist?

denne: 75918_509920602360627_953709545_n.jpg

noz: lo du av den?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hva synes du om at dama lager tilbehøret, mens mannen står med en øl og griller kjøttet?

Det er helt greit, jeg liker å lage tilbehøret jeg(og vil helst ha minimal med innblanding også:P):)

Lillesiren: Er du veldig liten i høyde?

Nei, er 167 cm:)

Siren: Grunnen til at du valgte den studieretningen du holder på med?

Jack: Verste basketaket du har vært oppe i mens du har stått i døra?

Egentlig bare fordi jeg likte både matte og fysikk veldig godt på vidergående. Husker jeg googlet master i matematikk & fysikk, og da dukket dette studiet opp:)

Calavi: Hvor gammel er du?

Skrevet

Goggen: Hva er det første du kjøper om du vinner 112 millioner på Lotto på onsdag?

Ny bordkledning, isolasjon og vinduer til huset. Og så har jeg nok kjøpt en nesten ny Audi A6 Allroad. Har ellers det meste jeg trenger så det ville nok ikke tatt helt av.

JackCrews: Du får høre av legen at du kun har 6 mnd igjen å leve, men du vil holde deg noelunde oppegående. Hva ville du først og fremst utnyttet de seks månedene til?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Det er helt greit, jeg liker å lage tilbehøret jeg(og vil helst ha minimal med innblanding også:P) :)

Egentlig bare fordi jeg likte både matte og fysikk veldig godt på vidergående. Husker jeg googlet master i matematikk & fysikk, og da dukket dette studiet opp:)

Jeg er 22.

Lillesiren: Norsk favorittartist?

Kristines: Hva var/blir middagen i dag?

Skrevet

I dag blir det en enkel wok med kyllingfilet, bambusskudd, minimais og bønnspirer med fullkornsris til.

Jellybean: Beste og verste med å bo i Kristiansund? (Hilsen kristiansunder som har rota seg til Trøndelag pga studier)

Goggen: Fineste plassen du har besøkt i Norge?

Gjest energibånd
Skrevet

Det er helt greit, jeg liker å lage tilbehøret jeg(og vil helst ha minimal med innblanding også:P) :)

Ble ganske nysgjerrig på hva du studerer, for når jeg søker master i matte og fysikk, så dukker studiet mitt opp. :)

Lillesiren: Hva studerer du?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hva studerer du?

Jeg studerer master i fysikk & matematikk, også kalt fysmat på folkemunne;)

Jeg er 22.

Lillesiren: Norsk favorittartist?

Bjørn Eidsvåg faktisk. Musikken hans er noe av det mest behagelige jeg vet om, pluss at jeg kan kjenne meg igjen i del.

s-quark: Går du fysmat;)? Såfall, hvilket år?

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg studerer master i fysikk & matematikk, også kalt fysmat på folkemunne;)

Bjørn Eidsvåg faktisk. Musikken hans er noe av det mest behagelige jeg vet om, pluss at jeg kan kjenne meg igjen i del.

s-quark: Går du fysmat;)? Såfall, hvilket år?

Så gøy da! Trodde ikke det var fysmattere her, nei.

Tør ikke å avsløre så mye her, men ja, jeg studerer master i fysikk og matematikk. :)

Calavi: Noe spennende som har skjedd i dag?

Gjest Gjest_Calavi
Skrevet

Tør ikke å avsløre så mye her, men ja, jeg studerer master i fysikk og matematikk. :)

Nei, ingen verdens ting. Var på jobb og dro hjem... Nå leser jeg til eksamen. Stort sett det det går i om dagen... Har det skjedd noe spennede med deg da, s-quark? :)

Gjest Lillesiren
Skrevet

Hehe, så gøy=)!! Ps! Fant emnet du startet, og skjønte du gikk fysmat rett før du bekreftet det her inne, fordi jeg kjenner meg så altfor godt igjen i det du skriver..

Gjest energibånd
Skrevet

Nei, ingen verdens ting. Var på jobb og dro hjem... Nå leser jeg til eksamen. Stort sett det det går i om dagen... Har det skjedd noe spennede med deg da, s-quark? :)

Nei, egentlig ikke. Eksamenstiden er her, og det betyr laange dager på lesesalen!

Hehe, så gøy=)!! Ps! Fant emnet du startet, og skjønte du gikk fysmat rett før du bekreftet det her inne, fordi jeg kjenner meg så altfor godt igjen i det du skriver..

Dette var gøy ja! :)

Lillesiren: Åh, hvilket emne da?

Kristines1990: Hvordan "fant" du Kvinneguiden?

Skrevet

Kristines1990: Hvordan "fant" du Kvinneguiden?

Jeg har vært medlem på diskusjon.no i flere år nå, men nå i høst begynte jeg å skulle legge om litt å kosthold og livsstil da vekta plutselig hadde økt litt mer enn jeg var komfortabel med. Det var vanskelig å finne noe særlig om slikt på diskusjon så da tok jeg en tur innom kvinneguiden. Tok ikke lange tida før jeg følte behovet for å kunne skrive selv så da ble en bruker opprettet =) Var mest aktiv i kosthold og trening til å begynne med, men nå begynner det å spre seg til også andre deler av forumet.

s-quark: Hva er det siste som har gjort deg ordentlig glad?

Lillesiren: Hva har du for planer når du er ferdig med utdanningen din?

Skrevet

Goggen: Fineste plassen du har besøkt i Norge?

Det er utrolig mange flotte steder langs kysten, spesielt i Nord Norge. Favoritten må være Lofoten, men det blir umulig å peke ut enkeltsted.

Lillesiren: Hvor mange barn vil du ha i familien din?

Skrevet

Gepardieu: Hvilket inntrykk har du av de som henger på snikk-snakk?

Snakkesalige! :) Klarer ikke følge med. Så vet jeg ikke om svar er så viktig som å få spurt. Men hyggelig gjeng :)

Gepardieu: Du fant ikke et brukernavn det var vanskeligere å stave? :fnise:

Tenkte ikke på det, men kan bytte til serbisk eller thai?... uhmm ... google translate er din venn... Гепард ... เสือชีต้า

Thai er best, men da får jeg ikke logget inn. Jeg het noe annet en kort stund, men det ble bare feil. Dustenavn, men jeg er stuck. Så nei, i grunn ikke.

Gepardieu: Liljer eller roser?

:blomst:

Skrevet

http://forum.kvinneg...9#entry11682048

Goggen: Hva liker du best å gjøre en mandagskveld?

Normalt på denne årstiden liker jeg å kose meg med en god tv serie sammen med Madammen. Siste serie vi har sett på er "The Wire". Anbefales!

HunterLady: Hvordan i alle dager klarer du å holde stand mot alle beilerne som sikkert må sirkle rundt huset ditt, nå som du er singel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...