Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Gjest energibånd
Skrevet

Jeg har vært medlem på diskusjon.no i flere år nå, men nå i høst begynte jeg å skulle legge om litt å kosthold og livsstil da vekta plutselig hadde økt litt mer enn jeg var komfortabel med. Det var vanskelig å finne noe særlig om slikt på diskusjon så da tok jeg en tur innom kvinneguiden. Tok ikke lange tida før jeg følte behovet for å kunne skrive selv så da ble en bruker opprettet =) Var mest aktiv i kosthold og trening til å begynne med, men nå begynner det å spre seg til også andre deler av forumet.

s-quark: Hva er det siste som har gjort deg ordentlig glad?

Lillesiren: Hva har du for planer når du er ferdig med utdanningen din?

Jeg har vært plaget med infeksjoner det siste halvåret og det har vært mistanke om at jeg muligens har en autoimmun sykdom, fikk resultatene fra vevsprøvene for et par dager siden, og det viser seg at jeg ikke har det! Det var en lettelse, og jeg gråt nesten gledestårer da jeg åpna brevet!

Kristines1990: Hva holder du på med fortiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kristines1990: Hva holder du på med fortiden?

Sånn i et kortere tidsperspektiv er holder jeg på med eksamenslesing for tida. I et litt lengre perspektiv er jeg i gang med en bachelorgrad i nordisk språk, med religionsvitenskap som støttefag, og innimellom alt dette skviser jeg inn et årsstudium i latin bare fordi jeg har lyst til det. Så denne uka har jeg eksamen i "innføring i kristendommen" og "innføring i latin".

nikki09: Favorittdrikk?

Skrevet

HedvigR: er du en nerd(la merke til nerde referansen din om stormtroopers)

Vanskelig å svare på, kommer an på hva du legger i ordet nerd. Jeg blir veldig oppslukt i ting når jeg først liker det da :) Og jeg liker en del ting som enkelte ser på som nerdete, som f.eks. Star Wars, Sci-Fi og fantasy. Kjenner ingen andre som er så besatt av LotR som meg. Også er jeg veldig opptatt av morsomme funfacts, og liker å tilegne meg ny kunnskap :D

Gaming- eller datanerd er jeg nok ikke. Kan fint lite om tekniske duppeditter.

Proteinet: Hvilken dialekt snakker du?

kristines1990: Hva tenker du om forumtreff i T-town?

Mynona: Er det ditt eget øye? (Veldig pent!)

Skrevet

kristines1990: Hva tenker du om forumtreff i T-town?

Jeg er absolutt med på et eventuelt treff ;) Og jeg får sikkert lokket kjæresten med og.

HedvigR: Hva leser du nå? (Utenom skolerelatert lesing)

Proteinet: Yndlingsplagg?

Gjest HunterLady
Skrevet

HL: Har du mange ytterjakker har du? Da tenker jeg på vinterjakker.

Hehe, ja med Canada Goose så er du absolutt i selskap av veldig mange andre. På alle kjøpesentre ser jeg ungjenter med denne jakka. Jeg tenker at de må koke opp, men de synes vel at det er kult :P

Jeg har ikke så utrolig mange vinterjakker egentlig, men sommerjakkene derimot.. Ohlala.

Den jeg bruker mest for øyeblikket er faktisk en fantastisk fin og enkel parkas fra H&M. Veldig mange venninner misunner meg denne fordi den blei utsolgt rimelig raskt, og man finner nesten ikke slike enkle parkaser noen plasser. Synes alle har så mye dill, dall, pels og alt mulig rart på.

Ellers har jeg en tykkere parkas fra B-young. Mitt verste kjøp. Den var svindyr og kjempefin i butikken. Nå hater jeg den pga at trådene man skal knyte alltid løsner og er så lange at jeg trør på de. Også er den lys og tykk, så ser veldig feit ut i den.

Har 2 kåper. En fra Jazz og en fra Kappahl. Den fra Kappahl er nydelig og et av mine favorittplagg. Den så jeg også med flaks siden jeg aldri ellers kjøper klær der. Men denne er altså superflott og var på halvpris. Kosta egentlig 2000.

Også har en drittstygg vinterjakke fra Bik Bok som er utrolig varm og god.. :)

HL: hva er det beste med Tromsø?

Nå vet jeg ikke om du spurte meg om dette fordi du tror jeg er fra Tromsø? I så tillfelle så er jeg ikke derfra.:) Og jeg finner dessverre ikke noe av det beste med Tromsø. Aldri likt byen.

HunterLady: Hvordan i alle dager klarer du å holde stand mot alle beilerne som sikkert må sirkle rundt huset ditt, nå som du er singel?

Hahaha. Det er nok ikke mange beilere utenfor døra mi skal du tro. Det faktum at jeg har barn skremmer nok de aller fleste og de tør ikke komme på besøk fordi jeg har gjort det klinkende klart at besøk til meg skjer på mine premisser.

Jeg har kun hatt et mannebesøk dette året. ;)

HedvigR: Hvilken politiker liker du best og hvem liker du minst?

Goggen: Hvordan går det med kjærligheten?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozi: Hva hører du på akkurat nå?

hellstrøm :ler:

Noz: Når hadde du sex sist og hvordan var det?

ca 5 mnd siden og det var bra så lenge det varte :P

vi var var fulle så den varte ikke så lenge :P (men sexen var utrolig nok ikke klønete)

denne:

noz: lo du av den?

jaaa :hoho:

den var bra!!

Du spurte om jeg blir glad om du er her til den 4. og da er selvfølgelig svarte JA!

Adele: Leser du innleggene her i tråden hvor det ikke er spm til deg?

Drue: Hva på fritiden liker du best å gjøre uten dama mi med? (utenom guttekvelder da :P )

Alkasil: Hvilket toro-produkt kjøper du/ spiser du oftest?

Gjest Lillesiren
Skrevet

Lillesiren: Hva har du for planer når du er ferdig med utdanningen din?

Jeg håper å få jobb her jeg nå skriver prosjektoppgave/har deltidsjobb:) Det er spot on hva jeg ønsker å jobbe med, foreløpig hvertfall=)

Lillesiren: Hvor mange barn vil du ha i familien din?

Hm...Tja, si det..Foreløpig er det ingen biologisk klokke som ringer hos meg hvertfall, men, tja ..to? en gutt og ei jente=)

NozMonster: Hva ønsker du deg til jul?

Skrevet

vi var var fulle så den varte ikke så lenge :P (men sexen var utrolig nok ikke klønete)

den var bra!!

Du spurte om jeg blir glad om du er her til den 4. og da er selvfølgelig svarte JA!

Drue: Hva på fritiden liker du best å gjøre uten dama mi med? (utenom guttekvelder da :P )

Hehe, jeg soser igjennom, for å være ærlig. Prøver å finne noen som er verre enn Sakone og meg :fnise: Siden dere klager så fælt på oss..

Lillesiren: Hva har du gjort i dag?

Skrevet (endret)

Dere må bli flinkere til å ikke bare stille spørsmål tilbake til brukeren dere fikk spørsmål av.

Sitte på kvinneguiden, og spille playstation. Sistnevnte gjør jeg aldri når hun er tilstede. Min hemmelige guilty pleasure.

Stjerner: nevn tre positive egenskaper ved eksmannen din.

Endret av Drue
Skrevet

Jelly: Hva er din favorittdessert?

Hmm....vanskelig å si egentlig,elsker sjokoladepudding med vaniljesaus,meeen

elsker også den sicilianske spesialiteten Cannoli,delvis av litt sentimentale årsaker,

den er omtalt i favorittfilmen min - Gudfaren....:)

Jellybean: Beste og verste med å bo i Kristiansund? (Hilsen kristiansunder som har rota seg til Trøndelag pga studier)

Tja,jeg bor like nede ved sjøkanten ut mot havnebassenget,og simpelthen elsker

synet av alle skipene som kommer og drar hele tiden,hadde en dritkjedelig utsikt

forrige plass jeg bodde....pluss at jeg tror vinterene er litt mildere her nede....

Verste må kanskje være at det er så mange møringer her,leeeei av dialekten

deres allerede....(neeeeida) :laugh:

kristines1990: Savner du Kristiansund? Eller foretrekker du å bo oppe i

Trøndelag?

Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hva ønsker du deg til jul?

En ordentlig fin klokke! Ikke en 1000 kroners klokke, men en sånn ordentlig-ordentlig fin-fin en :fnise:

Jeg tørr ikke å skrive det på ønskelista, men jeg ønsker meg BSU-kontopenger i år også, for det har jeg fått i de siste 3 årene og det har vært utrolig kjekt!

Drua: dama di vet at du er på KG,sant? Hvordan hadde du reagert om hun hadde lagt seg en bruker her?

Skrevet

Når det begynner å bli lenge siden sist, så er de overalt :fnise: Men jeg er i grunn bare på jobb/ hjemme eller på matbutikken, så det blir på jobb eller på butikken.

Tre nøtter til Askepott!

Spiste biff for 2 uker siden, nammmm!

TUUUUUUUSEN TAKK, NOZ!! :D :D Jeg hadde en helt vanlig, men fin dag! Jobb og middag ute :)

Jeg er ferdig med alle bortsett fra de aller nærmeste (som jeg er sammen med på julaften)

Hmmmm! Høst i New York er fin! Litt usikker, han er i grunn like bra i alle han er med i.

Jeg er en tenker. Og det plager meg. Jeg skaper situasjoner i hodet som jeg ikke har en anelse om er sant, og da kan jeg fort bli deppa. At jeg er en tenker har også stoppet meg når det gjelder veldig mye i livet mitt. Klarer ikke slippe meg løs fordi jeg bekymrer meg over hva andre tenker og tror om meg.

Gunfreak: Lengste du har vært våken i ett strekk?

alkasil: Beste følelsen i verden?

Drue: Hvilken middagsrett kunne du spist minst 4 ganger i uka?

Badabing: Hvor vil du anbefale meg å dra for å treffe noen kule hunks? ;)

(Stay tuned for flere spørsmål... Må løpe på jobb!)

Jeg har vært så kald idag, fordi vi har problemer med klimaanlegget på jobb, så akkurat nå er det å være varm, som jeg ikke har vært i hele dag.

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet (endret)

Stjerner: nevn tre positive egenskaper ved eksmannen din.

.

Jellybean: Tattisbileta?

Sakone: Kan du dei 20 første grunnstoffa i det periodiske.systemet?

Gia: Har du born?

Endret av Stjerner og planeter
Skrevet

den var bra!!

Jeg kjøper oftest tomatsuppe og spiser oftest risengrynsgrøt.

Lillesiren: eier du egen leilighet?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Gunfreak: Hvor mange pleier dere å være på julaften?

Blir desverre bare færre og færre, i går blir vi kanskje bare 3.

Gunfreak: Lengste du har vært våken i ett strekk?

Det er ikke lenge. kanskje 26-28 timer.

Solsenga: funnet ut om du kan komme på julebord?

Nozzy: Skal du lage conga linje på julebordet?

HunterLady: Ville du vært surrugat mor for 500 000kr?

Sakone: Beste byen du har vært i i Japan.

Adele: føler du deg eldre eller yngre enn din virklige alder.

Loren, planlagt noe mer for julebordet?

Skrevet

Sakone: Kan du dei 20 første grunnstoffa i det periodiske.systemet?

Nei det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kan på rams, kunne kanskje klart det om jeg hadde fått vite forkortelsen eller betegnelsen eller hva det nå heter.

adele.bethune: Hvilken deo bruker du nå?

Gunfreak: Er du god i bordtennis?

Skrevet

Blir desverre bare færre og færre, i går blir vi kanskje bare 3.

Det er ikke lenge. kanskje 26-28 timer.

Solsenga: funnet ut om du kan komme på julebord?

Nozzy: Skal du lage conga linje på julebordet?

HunterLady: Ville du vært surrugat mor for 500 000kr?

Adele: føler du deg eldre eller yngre enn din virklige alder.

Loren, planlagt noe mer for julebordet?

Noen ganger eldre. Andre ganger yngre. Kommer så ann på dagsformen.

HL: Beste bilmerke?

Skrevet

Tokyo uten tvil, finnes ikke bedre by noe sted. Liker også Osaka veldig godt!

Noz: Har du lagt planer for neste sommerferie?

Skrevet

Nei det må jeg ærlig innrømme at jeg ikke kan på rams, kunne kanskje klart det om jeg hadde fått vite forkortelsen eller betegnelsen eller hva det nå heter.

adele.bethune: Hvilken deo bruker du nå?

Gunfreak: Er du god i bordtennis?

Jeg er hedmarking. Bruker ikke deo. Tror på eau de naturale

Neida. Aner ikke hva den heter :fnise: Den er hvit, og man får den på butikken. Det er alt jeg husker..

Gunfreak: Har du noen gang funnet en firkløver?

Skrevet

kristines1990: Savner du Kristiansund? Eller foretrekker du å bo oppe i

Trøndelag?

Kan ikke si jeg savner selve byen så kjempemye. Mer folket. Generelt sett kan en vel si at jeg savner det å bo å Nordmøre. Trondheim blir litt for stort og "urbant" for meg. Trives bedre mer landlig. Så når jeg er ferdig med studiene blir vel jeg og typen å flytte på Smøla, og da evt. pendle inn til Kristiansund.

alkasil: Hva hører du på akkurat nå? Evt. siste du hørte på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...