Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg foretrekk lyse sengesett, gjerne krepp.

ThePreacher: Takk for opplysninga og Stjerner surfar no i chrome (testar den ut). Kor meinar du det er best å bu i Bergen?

Fana er flott. Vil man litt mer sentrumsnært så er Landås tingen. Jeg har også bodd på Kronstad, og det var i og for seg greit nok. Har bodd i Arna også, men selv om jeg likte selve plassen så flytter jeg aldri mer tilbake - nabolaget er like oppegående som en varmluftballong på månen.

Drømmedrops: er du religiøs?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Wuhu, jeg og ^^

Haha veldig lite! Dro en tur til mamma, så her er jeg nå. Nå sitter jeg bare og surrer på nettet. Hva med deg? :)

Hadde eksamen idag, bare sånn 2 timers bestått/ikke bestått, den gikk bra:) Så jobbet vi prosjekt fram til halv 6, og resten av kvelden går vel bare til å surre på KG og nettet generelt ^^

Dreamdrops: Liker du britisk humor også?

hjertesukka: Hvis du kunne farget himmelen på nytt, hvilken farge ville du valgt?

Skrevet

Mitt høyeste ønske er at jeg får ro i sjelen ;)

Har du et høyeste ønske, Vampen?

Stjerner og Planeter: Hva er dine mest og minst feminine sider?

Akkurat nå er det at oppgaven min skal skrive seg selv. ;)

Silfen: har du en kur mot tiltaksløshet?

Skrevet

Silfen: har du en kur mot tiltaksløshet?

Nei, tiltaksløshet er så fint. Jeg foreslår at du spiser mer kake.

Gjest NozMonster
Skrevet

dreamdrops: jeg hadde det for meg at du bor hjemme hos foreldrene dine jeg- men jeg tar kanskje feil?

Gjest Gunfreak
Skrevet

Nozzy: tror du at du får teste ut den kafen du ville prøve i mårra med venninen din?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet

dreamdrops: jeg hadde det for meg at du bor hjemme hos foreldrene dine jeg- men jeg tar kanskje feil?

Jeg bor med pappa :)

Anoia: Den mest rørende sangen?

Gjest NozMonster
Skrevet

Nozzy: tror du at du får teste ut den kafen du ville prøve i mårra med venninen din?

neeeh- ikke i morgen.. vi har noen gjøremål på en litt annen kant av byen.

dreamdrops: er du (også) en pappadalt?

gunfreak: har du en rar matvane/kombinasjon som andre vil rynke på nesa av? (for.eks ketschup på taco`n, brokkoli i tomatsuppa eller syltetøy oppå leverposteien)

alkasil: asl?

Gjest Gunfreak
Skrevet

gunfreak: har du en rar matvane/kombinasjon som andre vil rynke på nesa av? (for.eks ketschup på taco`n, brokkoli i tomatsuppa eller syltetøy oppå leverposteien)

Tja, jeg er så kresen, at det meste jeg spiser er veldig vanilla.

Det eneste jeg kan komme på er at jeg ikke liker ketchup, så når jeg lager ostesmørbrød eller toast, bruker jeg tomat pure i stede for katuchp.

Sakone: du glemte å svare meg så jeg spør igien, hva liker du best med japansk kultur?

Nozzy: hvilken kaffe type er din favoritt?

loren: hva liker du best med å bo i Oslo så langt?

Skrevet

Loren: Hvor mye ser du på tv i gjennomsnitt per dag cirka?

Hmm, det varierer veldig, har omtrent ikke sett tv på to uker nå, bortsett fra Hotel Cæsar som jeg ser på sumo :P Men gjennomsnittlig når jeg ikke er i fullt kaos med flytting vil jeg si 1,5-2 timer pr dag, men TV'en står nok på mer enn det, jeg ser f.eks ikke alltid barne-tv sammen med mini selv om det står på.

loren: Hvilken type humor liker du best?

Hmm, tja, vet ikke hvilken "sjanger" jeg skal plassere meg i...

Jeg og søstrene mine har f.eks en humor som andre ikke skjønner, mens jeg ler av mye rart ellers og liksom... Jeg ler generelt mye, er det et bra tegn?

loren: hva liker du best med å bo i Oslo så langt?

Jeg har bodd her i sju år altså ;) Jeg flytta bare til nytt sted i helga :)

Men, i fht der jeg kommer fra liker jeg tilgjengeligheten til ALT, jeg har også blitt så bortskjemt av den tilgjengeligheten at jeg ikke flytter hjem igjen. Jeg er nemlig vokst opp midt uti ingentingen med 10 km til nærmeste matbutikk og en skole med 30-40 elever :fnise:

Dreamdrops: Har du noen kjæledyr?

Noz: hvordan vil du beskrive musikksmaken din?

Gjest Gjest_Dreamdrops
Skrevet (endret)

Dreamdrops: Har du noen kjæledyr?

Nei, ikke nå dessverre.. Men hatt fugler, rotte, hamstre og dverg-papegøye. Neste blir katt!

Auroressa: På en skala fra 1 til 10: Hvor digg er en iskald glasscola?

Edit: Skrev "for" i stedet for "hvor", av en eller annen grunn:P

Endret av Dreamdrops
Skrevet

Auroressa: Hvilke type filmer liker du best?

Thriller / Skrekk / Grøsser er vel favoritt sjangeren :-)

Auroressa: Hvilken sjokolade er bare best?

Melkesjokolade!

Bandit ; Hvordan jenter faller du for?

LilleSiren; Vist du kunne vært et dyr, hvilket dyr ville du vært og hvorfor?

Gjest NozMonster
Skrevet (endret)

Nozzy: hvilken kaffe type er din favoritt?

en dobbel latte med den letteste melken som kaffen har!

er også storfan av de iskaffene til Tine! hadde jeg hatt mulighet til det, så hadde jeg aldri drukket noe annet :P

Noz: hvordan vil du beskrive musikksmaken din?

variert!

jeg er veldig glad i alt fra jazz til heavy metal, men liker også noen sanger av beyonce og christina aguilera.

auroressa: jeg har savna deg skikkelig her inne! kan du love å ikke bli borte sånn igjen? :fnise:

Minya: hvilke kulturelle tilbud benytter du deg oftest av?

mortem: Bruker du ord og uttrykk du egentlig ikke vet hva betyr?

mynona: hvor er det merkeligste stedet du har tisset, eller tisset på, med alkohyler innabords?

musekatt: fortell om en episode hvor du hadde skikkelig fyllebriller!

solsenga: er du en klemmer? (klemmer venninner og familie og sånt)

Endret av NozMonster
Skrevet

Bandit ; Hvordan jenter faller du for?

Jeg har ikke en spesiell type kvinner jeg faller for. De har vært rimelig forskjellige fra gang til gang, så jeg har ingen spesielle preferanser når det kommer til utseendet. Det betyr allikevel ikke at jeg ikke er kresen, for jeg må like det jeg ser, og sjarm og kjemi må det også være bøttevis av. Men jeg liker veldig godt kvinner som tør å vise at de liker meg, og gjerne tar litt initiativ selv også.

Sakone, Gunfreak og Bandit: Hva tenker dere om konseptet med Bronies?

Det er vel heller spesielt, men alle får gjøre som de vil, tenker nå jeg.

Mynona: Når var du sist sinna på telefonen, og mot hvem?

Skrevet

Sakone: du glemte å svare meg så jeg spør igien, hva liker du best med japansk kultur?

Oi sorry, overså denne.

Tja hva skal man si. Matkulturen er veldig bra! Også liker at de er tålmodige mennesker med god køkulter. Man lærer virkelig å sette ris på det. Ellers liker jeg at det er en veldig varietet i kulturen i Tokyo f.eks. Finnes jo absolutt alt mulig der!

Auroressa: Hva tenker du på nå?

Skrevet

Har ikke lest igjennom tråden, så mye mulig spørsmålene har blitt stilt før.. beklager det i såfall :fnise:

Mynona: Hvor skal du reise neste gang?

Noz: Er du en hissigpropp? Eller blir du sjeldent sint?

Bandit: Svart kaffe eller noe mer fancy?

ThePreacher: Leser du bibelen flittig?

Dai: Singel eller etablert? Eller en ting midt i mellom?

Sakone: Ha du vært på forumet før, under et annet nick?

Skrevet

mynona: hvor er det merkeligste stedet du har tisset, eller tisset på, med alkohyler innabords?

Hmm.. kanskje over rekka på en seilbåt som lå til brygga, så alt havnet på brygga i stedenfor i vannet. Hvorfor jeg ikke gikk på doen aner jeg ikke. Eller midt i en åker liggende på ryggen med bena rett til værs.. (ja jeg var ung, og vi gjemte oss for en skummel mann)

Mynona: Når var du sist sinna på telefonen, og mot hvem?

Jeg var faktisk ganske sinna på telefonen i stad. Den er helt ny også driver den bare å legger på samtalene mine etter 40 sekunder og sånn. Så da fikk den høre det, og jeg dumpa'n - ny kommer i posten i morgen!

Preacher: Har du temperament?

Dai: ASL?

Skrevet

Mynona: Hvor skal du reise neste gang?

Til Vietnam! På lørdag :hoppe: Gleeeeeder meg masse! Håper de neste to dagene går fort!

Kaffemor: Hva har gjort deg glad i dag?

Skrevet

ThePreacher: Leser du bibelen flittig?

jeg har en litt annen form for bibel.

51GCxrtrquL._SL500_AA300_.jpg

for tiden er det denne.

men ja, jeg har lest en og annen religiøs bok. halleluja.

Dai: ditt forhold til asia?

Skrevet (endret)

Sakone: Har du vært på forumet før, under et annet nick?

Nei, jeg var helt ny når jeg signet up :)

Mynona: Hender det at du ser en film flere ganger?

Endret av Sakone

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...