Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8501 Skrevet 17. oktober 2012 Stjerner og Planeter: Hva er dine mest og minst feminine sider? Mi mest feminine side er nok at eg går veldig ofte i kjole. På jobb og fritid. Det er sjeldan du ser meg i bukse. Også likar eg å pynte meg, men kan godt gå utan sminke og.... Mine minst feminine sider er at eg kan mykje " manneting". Praktisk arbeid som vert ansett som mannearbeid... Sakone: Serier du "energi" eller " enersji"?
Gjest NozMonster Skrevet 17. oktober 2012 #8502 Skrevet 17. oktober 2012 Nozzy: når skal vi ha vår første date(nei da bare tuller) om du bare tuller, så trenger vel ikke jeg å svare heller da.. Nozi: Når du handler melk, hvilken type pleier du å kjøpe? Eller er det kanskje ikke så nøye? ' Jeg elsker melk! Melk er så digg! Q Lett melk er tingen hva er ditt forhold til melk dreamdrops? og hvilken kjøper du? Vampen: Om du fikk bestemme èn ny sjokolade som skal komme på markedet, som verken har blitt lagd eller tenkt på før- hvordan skulle den vært da? med tanke på mørk/lys/hvit sjokolade, fylling/ikke fylling, smak og gjerne et fengende navn.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. oktober 2012 #8503 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) hva er ditt forhold til melk dreamdrops? og hvilken kjøper du? Jeg liker ikke melk Bruker det bare til frokostblanding Aldri bare melk. Men pleier å kjøpe H-melk. Loren: Hvor mye ser du på tv i gjennomsnitt per dag cirka? Endret 17. oktober 2012 av Dreamdrops
Sukkerspinnet Skrevet 17. oktober 2012 #8504 Skrevet 17. oktober 2012 Sukkerspinnet: Gikk det greit å komme seg på jobb i dag? Det gikk helt fint. Men godt å slå seg ned på sofaen nå ThePreacher: Har du virkelig tenkt å forlate oss?
Gjest Sakone Skrevet 17. oktober 2012 #8505 Skrevet 17. oktober 2012 Sakone, Gunfreak og Bandit: Hva tenker dere om konseptet med Bronies? Jeg må si at det er heller spesielt. Men folk må ha den interessen de selv vil ^^ Positivt med mennesker som ikke er redd for å stå for det de liker uavhengig av hva folk måtte mene. Sakone: Seier du "energi" eller " enersji"? Jeg sier enersji ^^ ThePreacher: Hvis du kunne valgt din egen bil uavhengig av pris, hvilken ville du valgt?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8506 Skrevet 17. oktober 2012 ThePreacher: Har du virkelig tenkt å forlate oss? Yeh. Jeg har fått nok av oppførselen til enkelte. Nok er nok, jeg har mer enn nok drama på jobb til å måtte fôres med dumme krangler og irritasjoner på EDB-maskinen også. Den sorten regnet jeg meg som ferdig og lei av på gymnaset. Swarovski: hadde du egnet deg som russisk smykketyv, tror du?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8507 Skrevet 17. oktober 2012 ThePreacher: Hvis du kunne valgt din egen bil uavhengig av pris, hvilken ville du valgt? i tillegg til de jeg har? Flett ny GMC Yukon med Truckmaster bakaksel. familiebilen sin, det. bare latterlig at norske skatteregler gjør at en sånn koster 1.3 mill her i landet, og dermed blir en "drømmebil" for meg. Sakone: enn du selv da? Yme: fortell oss indianernavnet ditt!
Gjest Sakone Skrevet 17. oktober 2012 #8508 Skrevet 17. oktober 2012 Sakone: enn du selv da? Må innrømme at jeg har null interesse for biler ^^ loren: Hvilken type humor liker du best?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. oktober 2012 #8509 Skrevet 17. oktober 2012 (endret) ThePreacher: Hvilke hverdagslige ting irriterer deg mest? Sakone: Hvordan stiller du deg til galgenhumor? Goggen: Hva synes du om Nytt På Nytt? Endret 17. oktober 2012 av Dreamdrops
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8510 Skrevet 17. oktober 2012 ThePreacher: Hvilke hverdagslige ting irriterer deg mest? KØ! hater å stå i kø. Giacomix: dine planer for neste uke?
Gjest Sakone Skrevet 17. oktober 2012 #8511 Skrevet 17. oktober 2012 Sakone: Hvordan stiller du deg til galgenhumor? Jeg stiller meg positiv! Det gjør jeg også til ironi, sarkasme, og lignende ^^ Dreamdrops: Hva bruker du dagen på idag? Goggen: Har du noen rosa plagg?
Mimax Skrevet 17. oktober 2012 #8512 Skrevet 17. oktober 2012 Yeh. Jeg har fått nok av oppførselen til enkelte. Nok er nok, jeg har mer enn nok drama på jobb til å måtte fôres med dumme krangler og irritasjoner på EDB-maskinen også. Den sorten regnet jeg meg som ferdig og lei av på gymnaset. Swarovski: hadde du egnet deg som russisk smykketyv, tror du? i tillegg til de jeg har? Flett ny GMC Yukon med Truckmaster bakaksel. familiebilen sin, det. bare latterlig at norske skatteregler gjør at en sånn koster 1.3 mill her i landet, og dermed blir en "drømmebil" for meg. Sakone: enn du selv da? Yme: fortell oss indianernavnet ditt! KØ! hater å stå i kø. Giacomix: dine planer for neste uke? thepreacher: hva legger du egentlig i "å forlate oss"?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8513 Skrevet 17. oktober 2012 thepreacher: hva legger du egentlig i "å forlate oss"? jeg tenkte bli hengt opp på et kors, bli poket av spydet til en romersk soldat mens jeg henger deg og bli hentet opp til min far, Gud, fra en steingrotte i himmelen. for deretter å komme til jorden for å deleVår Herres ord med dere. Mimax: registrerte du virkelig en ny bruker bare for å få spørre meg om det? Jeg er litt smigret.
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8514 Skrevet 17. oktober 2012 Snik inn eit spm eg..... Sakone: Korleis gjekk det på eksamen i dag?
Gjest Drue Skrevet 17. oktober 2012 #8515 Skrevet 17. oktober 2012 Stjerner: foretrekker du en mann med skjegg og truse; eller en mann med boxershorts, men uten skjegg?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8516 Skrevet 17. oktober 2012 Stjerner: foretrekker du en mann med skjegg og truse; eller en mann med boxershorts, men uten skjegg? Mann med skjegg og truse! ThePreacher: Eg syns du verkar opplyst. Kva vil det sei at ei fane i explorer kjører i kompabilitetsvisning?O g kvifor gjer ho det? Drue: Det baste med landet ditt?
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2012 #8517 Skrevet 17. oktober 2012 ThePreacher: Eg syns du verkar opplyst. Kva vil det sei at ei fane i explorer kjører i kompabilitetsvisning?O g kvifor gjer ho det? Explorer er Fandens verk! Du må vike fra det og avslå synden! Søk frelse, Google Chrome! Jeg ber for deg, min søster! Drue: beste norske film ever? 1
Gjest Sakone Skrevet 17. oktober 2012 #8518 Skrevet 17. oktober 2012 Snik inn eit spm eg..... Sakone: Korleis gjekk det på eksamen i dag? Det gikk veldig bra! Takk :D Stjerner og planeter: Hva slags sengetøy foretrekker du?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 17. oktober 2012 #8519 Skrevet 17. oktober 2012 Stjerner og planeter: Hva slags sengetøy foretrekker du? Eg foretrekk lyse sengesett, gjerne krepp. ThePreacher: Takk for opplysninga og Stjerner surfar no i chrome (testar den ut). Kor meinar du det er best å bu i Bergen?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 17. oktober 2012 #8520 Skrevet 17. oktober 2012 Jeg stiller meg positiv! Det gjør jeg også til ironi, sarkasme, og lignende ^^ Dreamdrops: Hva bruker du dagen på idag? Goggen: Har du noen rosa plagg? Jeg stiller meg positiv! Det gjør jeg også til ironi, sarkasme, og lignende ^^ Dreamdrops: Hva bruker du dagen på idag? Wuhu, jeg og ^^ Haha veldig lite! Dro en tur til mamma, så her er jeg nå. Nå sitter jeg bare og surrer på nettet. Hva med deg? Drua: Topp 3 med Johnny Cash.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå