Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8161 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Dreamdrops: har du på noe tidspunkt vært langt forann eller langt bak de andre i klassen utviklingsmessig i oppveksten? Hvordan føltes det evt? Ja, faktisk. Husker jeg var ganske dårlig i engelsk i slutten av barneskolen og syntes ganske lite om det. Alltid vært god i norsk (og det var jeg på barneskolen også), men engelsk fikk jeg rett og slett ikke til da. Heldigvis ble jeg bedre og gikk ut med en 6'er på videregående Dreamdrops: Hva skal til for å glede deg? Veldig lite Gode ord, en liten overraskelse som viser at vedkommende setter pris på meg, f. eks heheeee.... ja, unger har det med å bli syke .......i passende situasjoner Passende? Spesielt ordvalg, Noz Antyder du at Wednesday løy om sykt barn? Bandit: Hvis du kunne jobbet med hva du ville; hva ville det vært? Endret 14. oktober 2012 av Dreamdrops 2
Gjest Bandit Skrevet 14. oktober 2012 #8162 Skrevet 14. oktober 2012 Bandit: Hva skal du lage til middag/har lagd? Jeg lagde i stand en rask wok-rett, med kinesiske nudler. Poden er ikke imponert over alle grønnsakene og sunnhetsgraden, men av og til må man dra til med sunne og gode måltider... Bandit: Har du noen sinde hatt erotiske fantasier om tandlegen din? Ikke tannlegen. Men tannlegeassistenten jeg hadde den ene gangen. Hun var rett og slett nydelig. Bandit: du skal være programleder i TopGear for en episode, hvilken bil tester du og hvilken norsk vei vil du prøve den på? Det må ha vært en Lamborghini Miura. På E39 fra deg til Geiranger. Bandit: Hvis du kunne jobbet med hva du ville; hva ville det vært? Fotballproff. Tenk å tjene bøttelass med penger på å gjøre det man liker best i verden. Mynona: Hvordan er frokosten hos deg?
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8163 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: Hvordan er frokosten hos deg? Ganske ikke-eksisterende i ukedager. Men i helger (når jeg har vært våken en stund) er det enten hjemmelagde knekkebrød, musli med melk eller yoghurt eller rundstykker. Bandit: Tror du frokost er det viktigste måltidet om dagen?
Wednesday Skrevet 14. oktober 2012 #8164 Skrevet 14. oktober 2012 dreamdrops: sååååhhhe- du var ikke å traff wednesday i helgen og fant på drøssevis av morsomme ting altså? ......................... heheeee.... ja, unger har det med å bli syke .......i passende situasjoner hva er det egentlig som er problemet ditt ? 4
Gjest Bandit Skrevet 14. oktober 2012 #8165 Skrevet 14. oktober 2012 Bandit: Tror du frokost er det viktigste måltidet om dagen? Nei, jeg tror lunsj er vel så viktig. Og middag. Og kvelds klarer jeg meg nok heller ikke uten... Wednesday: Har du begynt å fyre?
Gjest NozMonster Skrevet 14. oktober 2012 #8166 Skrevet 14. oktober 2012 hva er det egentlig som er problemet ditt ? hehe, bare slapp av wednesday det er bare så typisk at noe kjipt skjer når man har planer man gleder seg til.. 3
Gjest Gunfreak Skrevet 14. oktober 2012 #8167 Skrevet 14. oktober 2012 Gunfreak: Hva har du gjort i helgen? Ikke noe egentlig, lagd mat, drukket whisky og chatta på KG! Mynona: Hvem skal du reise med
Wednesday Skrevet 14. oktober 2012 #8168 Skrevet 14. oktober 2012 hehe, bare slapp av wednesday det er bare så typisk at noe kjipt skjer når man har planer man gleder seg til.. spar meg! jeg har fått nok av den frekke tonen din her inne! Du er hyggelig "utad" og de frekke bemerkningene dine er alltid er godt skjult av et "hyggelig" budskap. Jeg har fått nok. Ikke snakk til meg mer. 4
Yme Skrevet 14. oktober 2012 #8169 Skrevet 14. oktober 2012 spar meg! jeg har fått nok av den frekke tonen din her inne! Du er hyggelig "utad" og de frekke bemerkningene dine er alltid er godt skjult av et "hyggelig" budskap. Jeg har fått nok. Ikke snakk til meg mer. Hvordan fikk du noe negativt ut av det der? 7
Wednesday Skrevet 14. oktober 2012 #8170 Skrevet 14. oktober 2012 Wednesday: Har du begynt å fyre? i peisen tenker du? fyrer for harde livet, men fryser likevel i dag sludda det faktisk!!!! brrr ;p duda ? og har du kjeda meg nå helga eller nå som det har vært premier league pause ? ;p Guybrush: hvordan er været i bartebyen i dag ? ;p
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8171 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: Hvem skal du reise med 3 venninner Viernes: Hvilken farge dominerer i stuen din?
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8172 Skrevet 14. oktober 2012 Gia: Heinz eller idun-ketchup på pølser i brød? Jeg rører ikke ketchup, og mener folk som sier det er godt, lyver! Giulf: hvis du måtte leve et år som medlem i et boyband - hvilket hadde det blitt? The Comedian Harmonists. Gia: Dette er selvsagt et veldig vanskelig spørsmål og det finnes ingen fast, men hvis du skulle satt opp punkter for å forebygge voldtekt i Norge; hva ville de vært? Dette er egentlig et lidt for stort spørsmål for denne tråden, men svært overfladisk, vilde jeg ha sørget for å bevidstgjøre unge jenter om hvilke grendser de kan og skal trekke, og konsekvensene av å balansere i gråsonene. Unge gutter burde bevidstgjøres om at avvisninger kan skje i mange former, og at noen av dem kan være svært subtile, fordi den de prøver seg på kan være for redd til å være tydelig. Udelivsbransjen må slutte med overskjenking Dette gjelder relasjonsvoldtekter, som er det mest omfattende problemet. Hva angår overfaldsvoldtekter: Udelivsbransjen må slutte med overskjenking. Man må få folk til å skjønne at å oppfordre til forsiktighed ikke er det samme som å legge ansvaret over på kvinnene. Man må forholde seg til at det faktisk findes voldtektsforbrydere, og at visse steder og situasjoner bør behandles med forsiktighed (det er ikke vesensforskjellig fra vold og ran). Politiet kunde gjerne ha flere gadepatruljer i de mest risikofyldte timene i døgnet. Noz: Får jeg lov til å lære deg å sette pris på gode lammeretter? 2
Gjest Bandit Skrevet 14. oktober 2012 #8173 Skrevet 14. oktober 2012 i peisen tenker du? fyrer for harde livet, men fryser likevel i dag sludda det faktisk!!!! brrr ;p duda ? og har du kjeda meg nå helga eller nå som det har vært premier league pause ? ;p Ja, det var peisen jeg tenkte på. Her har det vært en rolig helg, men ikke uten fotball. Vi dro en tur både i går og i dag for å se 7'er-fotball. Lokal cup. Poden skal begynne med det fra neste sesong, så han ville gjerne se hvordan de spilte det. Så kjedelig har det ikke akkurat vært. Gunfreak: Hva ble det til middag i dag?
Guybrush Skrevet 14. oktober 2012 #8174 Skrevet 14. oktober 2012 Hvordan fikk du noe negativt ut av det der? Må vel skylde på enten frekkhetens eller dumhetens nådegave i dette tilfellet. Hva som er verst skal ikke jeg legge meg opp i. Men slik det sto er det ingen annen måte å lese det. Jeg hadde selv blitt meget forbannet om jeg ble anklaget for å ha løyet om mitt barns sykdom for ikke å tilbringe tid med noen. Det går også ann å legge seg helt flat om man mener å ha utrykt seg feil - den muligheten ble ikke benyttet. Bandit: Hva synes du om denne ? 3
Guybrush Skrevet 14. oktober 2012 #8175 Skrevet 14. oktober 2012 i peisen tenker du? fyrer for harde livet, men fryser likevel i dag sludda det faktisk!!!! brrr ;p duda ? og har du kjeda meg nå helga eller nå som det har vært premier league pause ? ;p Guybrush: hvordan er været i bartebyen i dag ? ;p Passe småkjølig gitt, merker høsten virkelig har tatt grep. Tipper det blir skraping av vinduer imorra Wednesday: forslag til hvordan denne kvelden kunne blitt bedre, været og alt tatt i betraktning? Norah: har du glemt oss helt? Hvis ikke vil jeg gjerne vite om gubben din bedriver noe ala det du gjør på dagtid? Altså om dere deler jobb og utdanningsinteresser Dreamdrops: hvordan reagerte du da du fikk jobbtilbudet ?
Gjest Gunfreak Skrevet 14. oktober 2012 #8176 Skrevet 14. oktober 2012 Gunfreak: Hva ble det til middag i dag? Beinfrie kotteletter med baktpotet og masse sundt smelta smør over potetene! Bandit: Hvilket "kjøkken" like du best (italiensk, franks osv)
Yme Skrevet 14. oktober 2012 #8177 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Må vel skylde på enten frekkhetens eller dumhetens nådegave i dette tilfellet. Hva som er verst skal ikke jeg legge meg opp i. Men slik det sto er det ingen annen måte å lese det. Jeg hadde selv blitt meget forbannet om jeg ble anklaget for å ha løyet om mitt barns sykdom for ikke å tilbringe tid med noen. Det går også ann å legge seg helt flat om man mener å ha utrykt seg feil - den muligheten ble ikke benyttet. Det står jo ingen steder at hun har løyet om det. Å skrive ting som "unger har det med å bli syke i passende situasjoner" er en helt normal måte å bruke sarkasme på. Det betyr ikke "du juger!", men heller "det er så typisk at det skjer noe dritt når det er noe man har gleda seg til", og det brukes også i situasjoner hvor man feks har blitt syk når man skal reise på ferie og den slags, og da kan det jo ikke være snakk om at personen juger for å unngå sin egen ferie. Jeg veit ikke hva intensjonene til Noz var, men det er sånn jeg forsto det, siden det er en normale måte å bruke sarkasme på. Mynona: Hvilken julemat liker du best? Endret 14. oktober 2012 av Yme 1
Gjest Bandit Skrevet 14. oktober 2012 #8178 Skrevet 14. oktober 2012 Må vel skylde på enten frekkhetens eller dumhetens nådegave i dette tilfellet. Hva som er verst skal ikke jeg legge meg opp i. Men slik det sto er det ingen annen måte å lese det. Jeg hadde selv blitt meget forbannet om jeg ble anklaget for å ha løyet om mitt barns sykdom for ikke å tilbringe tid med noen. Det går også ann å legge seg helt flat om man mener å ha utrykt seg feil - den muligheten ble ikke benyttet. Bandit: Hva synes du om denne ? Dette er jo skjending. Djevelens verk. Audi? Og en Bandit som ser ut som han er dratt rett ut i fra Blue Oyster Bar? Nei, skaperen av dette påfunnet fortjener et rapp med en bambusstokk over der sola ikke skinner.... Solsenga: Begynner du å bli klar for vinteren?
Wednesday Skrevet 14. oktober 2012 #8179 Skrevet 14. oktober 2012 Wednesday: forslag til hvordan denne kvelden kunne blitt bedre, været og alt tatt i betraktning? tjaaa kunne hatt noe digg da... men det har jeg ikke fordi jeg spiste opp alt i går Gunfreak: hva er det beste med høsten ?
Gjest loren Skrevet 14. oktober 2012 #8180 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Loren: hva har vært helgas høydepunkt? Helga mi har bestått av to ting, å flytte og å henge med Semper, med fare for å fornærme er høydepunktet flyttinga - jeg deler ikke lenger soverom med en femåring! :-D Gunfreak: hvilken film så du sist? Endret 14. oktober 2012 av loren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå