Gjest Skrevet 14. oktober 2012 #8101 Skrevet 14. oktober 2012 Dreamdrops: Nevn en bra ting med vinteren. Juuleen! Gia: Verdens beste krimforfatter? Og hvorfor?
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8102 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: Finnes det noe kulere enn hoppeslott? Nei, det tror jeg ikke. Sakone: Hvis du måtte vært med på et realityprogram, hvilket skulle det vært?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8103 Skrevet 14. oktober 2012 Nå handler mange av hans låter om jenter han ikke er sammen med lenger; som har såret han. Du har jo "Pretty One". Kjempe nydelig, men den handler om en jente han alltid vil elske til tross for at hun var utro. Ville nok valgt "In Dreams" eller "Blue Angel". PS til ThePreacher: Gi Simon & Garfunkel en sjanse. Gud, så nydelig musikk! Godt valg! De to har jeg spilt ofte og mye. S&G er uaktuelt. Ain't happening. Gitar og gryntelyder i to-tone er ikke min greie. mynona: blir du med ut og lager snøengler?
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8104 Skrevet 14. oktober 2012 Gia: Hva ser du aller mest fram til i uken som kommer? Ingen verdens ting. Giacamo: Hvem hadde best hamburgere av McDonalds og BurgerKing? Det er ikke lov å svare ingen! Burger Kings burgere hadde noe som mindet om kjøtt i dem.... Gia: hva synes DU om at det snør ute idag? Det giver meg lyst til å ta med et solid hampetau ud til epletreet. Bandit: Har du noen sinde hatt erotiske fantasier om tandlegen din?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8105 Skrevet 14. oktober 2012 Stjerner: Når du koser deg foran peisen en kald vinterskveld. Hva drikker du? Utan alkohol så drikk eg pepsi max. Eller ein god te. Eg drikk helst raudvin frå Australia, Chile og sørafrika. Men favoritten er fransk og heiter JP Chenet. Likar godt grolsch, Kilkenny og Stout... ThePreacher: Har du tekstene dine i bøker eller på pc? Kor lang tid brukar du på dei? Og skriv du dikta dine frå do? Lillesiren: Brukar du gulvvaskefiller fleire gonger?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8106 Skrevet 14. oktober 2012 Godt valg! De to har jeg spilt ofte og mye. S&G er uaktuelt. Ain't happening. Gitar og gryntelyder i to-tone er ikke min greie. Pøh! Min Supertramp-favoritt er forresten School. Synes? Anoia: Har du en bamse/dukke som betyr mye for deg? Tør du å poste bilde?
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8107 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: Hvordan har søndagen din vært? Helt OK. Fått sovet ut litt, lest en del sider pensum, skrevet noen sider prosjektoppgave og nå spiser jeg middag. Resten av kvelden blir KG og TV vil jeg tro. Anoia: Resten av livet uten musikk eller resten av livet uten film/serie?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8108 Skrevet 14. oktober 2012 Stjener og Planeter: Synes om Toten-dialekten? Totendialekta har no mykje karakter framfor feks Oslodialekta! Gia: trur du presten finn ei vestlandstaus til deg?
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8109 Skrevet 14. oktober 2012 Nei, det tror jeg ikke. Sakone: Hvis du måtte vært med på et realityprogram, hvilket skulle det vært? Hmm nå ser jeg ALDRI på realityserier, så vet faktisk ikke hva som er der ute. Men kanskje det gamle fangene på fortet. Dvergene var skjønne ^^ Stjerner og planeter: Hvilket dyr er skjønnest i verden? Dreamdrops: Har du hørt på Kings of Convenience? De er veldig inspirert av Simon & Garfunkel^^ Mynona: Hva er den perfekte dag for deg?
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8110 Skrevet 14. oktober 2012 mynona: blir du med ut og lager snøengler? På asfalten?? Neeei, kanskje når det kommer snø Guybrush: Hvilken frukt er favoritten?
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8111 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: Hva er den perfekte dag for deg? Det kan være så mangt, men det starter med å sove lenge hvertfall - helst ikke alene. Bli liggende i senga til frokosten roper. Bruke dagen på noe moro (hva, kommer an på humøret), spise god mat og drikke god vin til middag med gode samtaler selvfølgelig. Enten med en kjærste eller en venneflokk. Stjerner og planeter: har du barn?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8112 Skrevet 14. oktober 2012 ThePreacher: Har du tekstene dine i bøker eller på pc? Kor lang tid brukar du på dei? Og skriv du dikta dine frå do? Jeg har en mappe hvor uferdig matriell og ideer ligger. Jeg har en mappe for ting jeg jobber på. Jeg har en trillion mapper med ting jeg tror jeg er ferdig med. og så har jeg en mappe med tekster som jeg er fornøyd med, og som jeg våger presentere ovenfor andre. Alt ligger også på pc også, men jeg er livredd for å ha det kun på disk. Tidsbruken varierer. Noen har krevd sinnsvakt med tid, jeg tror det lengste jeg har brukt er to år. Den kjappeste ble til for noen dager siden, den var rett og slett soleklar hva jeg ville si. Jeg tror jeg brukte en halvtime. Med det poengtert, jeg har akkurat nå kun piano tilgjengelig, og det kan godt hende jeg forandrer melodien straks jeg kommer hjem og får en gitar i puselankene mine. Det raskeste en melodi har blitt skapt, fra ide til et ferdig produkt noen kan høre, er to dager. Det er tiden det tok meg å skrive, vise til de andre jeg spilte med, finpusse og få den inn på et digitalt media. Resultatet var ganske bra. Giapont: nå som du har besudlet meg med dette fenomenet TV - hva er favorittprogrammet ditt på televisjonen, som du tror jeg ville sette pris på? Forutsett at det er noe jeg sannsynligvis ikke har plassert mine lyseblå øyne på fra før.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8113 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Dreamdrops: Har du hørt på Kings of Convenience? De er veldig inspirert av Simon & Garfunkel^^ Ja litt Har en venninne som er storfan. Virket bra det altså! Men ingen er som Simon & Garfunkel likevel. Sakone: 10 artister som beskriver din brede (eventuelt ikke brede), musikksmak? Drua: Har du en sparebøsse? Hvis ja, hvordan ser den ut? Endret 14. oktober 2012 av Dreamdrops
Giacomo_P Skrevet 14. oktober 2012 #8114 Skrevet 14. oktober 2012 Gia: trur du presten finn ei vestlandstaus til deg? Ja, men jeg skjønner jo at det kommer til å være en han har kjøbt i Nygårdsparken. . Giapont: nå som du har besudlet meg med dette fenomenet TV - hva er favorittprogrammet ditt på televisjonen, som du tror jeg ville sette pris på? Forutsett at det er noe jeg sannsynligvis ikke har plassert mine lyseblå øyne på fra før. Du ser tydeligvis mere på fjernsyn end meg.... Jeg har egentlig ikke begreb. Hannah Montana, kanskje? Mynona: Hva skal du kjøbe til meg i Vietnam?
TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8115 Skrevet 14. oktober 2012 Pøh! Min Supertramp-favoritt er forresten School. Synes? Knall den! tusen lysår bedre enn nasale gurglelyder fra Simon og Frosken. BusteBarteBinn: badekar eller dusj? Bandit: du skal være programleder i TopGear for en episode, hvilken bil tester du og hvilken norsk vei vil du prøve den på?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8116 Skrevet 14. oktober 2012 Stjerner og planeter: Hvilket dyr er skjønnest i verden? Sånn skate som ein finn ute i havet.... Prøvde å finne bilete, men då kom det berre opp rullebrett... Stjerner og planeter: har du barn? Ja, eg har eit barn. BMP: Er du bustete?
Anoia Skrevet 14. oktober 2012 #8117 Skrevet 14. oktober 2012 Anoia: Har du en bamse/dukke som betyr mye for deg? Tør du å poste bilde? Ja, det har jeg! En bamse som pappa hadde med seg fra Alaska da jeg var veldig liten. Den er mørkebrun, med en hvit halvsirkel på halsen (vissnok typisk alaskabjørn), og på det tidspunktet var den nesten større enn meg Dessverre bor han på loftet nå, så han er litt utilgjengelig. Men skal flytte snart, så da blir han hentet ned; skal prøve å huske å legge ut bilde av ham da Anoia: Resten av livet uten musikk eller resten av livet uten film/serie? Film og serier kan jeg klare meg uten. Musikk derimot, kan jeg ikke leve uten! Preacher: Hva var best på barne-tv? Wednesday: Alver eller dverger? Badabing: Hvilken superhelt er kjekkest?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8118 Skrevet 14. oktober 2012 Knall den! tusen lysår bedre enn nasale gurglelyder fra Simon og Frosken. Hah! Du har vel sikkert bare hørt "Sound of Silence", "Bridge Over Troubled Water" og "Mrs Robinson"? Kanskje et par til? Am I right? Tåler at ikke alle liker det jeg liker altså, men jeg sier ikke at jeg ikke liker et band/gruppe/artist, før jeg har hørt litt mer enn deres topp 5 liste ThePreacher: Din mening om Fleetwood Mac? Kosemose: Det mest overnaturlige du tror?
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8119 Skrevet 14. oktober 2012 Ja litt Har en venninne som er storfan. Virket bra det altså! Men ingen er som Simon & Garfunkel likevel. Sakone: 10 artister som beskriver din brede (eventuelt ikke brede), musikksmak? Rachmaninov(klassisk komponist) Hans Zimmer(filmkomponist) Katie Melua Oda Kazumasa(Japansk artist) Spitz(Japansk band) Nakajima Miyuki(Japansk artist) The Beach Boys Kings of Convenience Vangelis Leonard Cohen BusteMartePinn: Hvem er ditt forbilde?
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8120 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: Hva skal du kjøbe til meg i Vietnam? Tja.. hva ønsker du deg? Sånn skate som ein finn ute i havet.... Prøvde å finne bilete, men då kom det berre opp rullebrett... Sting Ray
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå