TheHairyToothfairy Skrevet 14. oktober 2012 #8141 Skrevet 14. oktober 2012 Åhh, må jeg velge bare ett?? Jeg har jo en liste med 10 punkter på reiser jeg skal gjøre før jeg er 40! Hmm.. Men jeg får nesten velge det jeg drømmer om til neste år da.. Da har jeg veldig lyst til å reise til Afrika og jobbe som frivillig i en institusjon som rehabiliterer skadde dyr og får de ut i naturen igjen. ThePreacher: Hadde du valgt en gordon setter over en dame? Gordon Setteren: - hengivne - alltid klar for å koses på - varm og god pels - lekne og fatter ikke begrepet dårlige dager - vil alltid mene at jeg er den beste personen på jord - alltid klar for tur, uansett om det er i nabolaget eller på fjellet - biter sjeldent, og da har de grunn for det Kvinner: - kan ha lange konversasjoner - lærer deg gjerne noe nytt - fantastisk praktisk om man vil ha sex - myke hender som koser tilbake - kan gi meg familie - kan kjefte på meg når jeg blir for barnslig jævlig vanskelig valg. jeg mener jo at et hjem ikke er ordentlig hjem før man har en voff, men jeg mener også at en mann ikke er en ordentlig mann før han har noen å bry seg om. jeg tror nok jeg måtte ha valgt kvinnen. ThePreacher: Hvordan ser drømmekvinnen ut? Jeg har ikke så mange fysiske krav, men det er en klar fordel om hun er noe lavere enn meg og har litt hår jeg kan tafse i og drukne i om nettene. Jeg har langt mer premisser for hvem personen må være på helt andre plan. Jeg må ha en aktiv kvinne. Det må være slik at det ikke er et så stort skille i vår fysiske aktivitet, fordi jeg vil dele opplevelser. Hun bør absolutt ha en karriere, utdannelse og en stor appetitt for kunnskap. Mitt liv er en konstant læreprosess, jeg er en fantastisk nysgjerrig person som hele tiden er åpen for å lære noe nytt. Eventyr er også viktig, se nye steder, prøve nye opplevelser. Se verden. Jeg vil ha familie. Jeg bryr meg ikke en ting om hun har barn fra før, jeg kan elske hennes barn også - men hun må være fullstendig åpen på at jeg har et barn, og at det ikke er noen forskjell på barn som vokser opp under vårt tak. Enten det er "mine, dine eller våre" barn. Musikk er viktig. Jeg omgir meg av musikk, om den skal lyttes til, synges til, danses til eller bare nytes mens man jobber med noe helt annet. Så egentlig - jeg aner ikke hvem drømmekvinnen er. Det eneste jeg vet er at jeg kan ikke ha en kvinne som føyer seg for mye. Jeg trenger en sterk kvinne som er villig til å kommunisere. Ut over dette - så er det egentlig bare spennende. Lillesiren: hvem er drømmemannen da? Giulf: hvis du måtte leve et år som medlem i et boyband - hvilket hadde det blitt?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 14. oktober 2012 #8142 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg har ikke så mange fysiske krav, men det er en klar fordel om hun er noe lavere enn meg og har litt hår jeg kan tafse i og drukne i om nettene. Jeg har langt mer premisser for hvem personen må være på helt andre plan. Jeg må ha en aktiv kvinne. Det må være slik at det ikke er et så stort skille i vår fysiske aktivitet, fordi jeg vil dele opplevelser. Hun bør absolutt ha en karriere, utdannelse og en stor appetitt for kunnskap. Mitt liv er en konstant læreprosess, jeg er en fantastisk nysgjerrig person som hele tiden er åpen for å lære noe nytt. Eventyr er også viktig, se nye steder, prøve nye opplevelser. Se verden. Jeg vil ha familie. Jeg bryr meg ikke en ting om hun har barn fra før, jeg kan elske hennes barn også - men hun må være fullstendig åpen på at jeg har et barn, og at det ikke er noen forskjell på barn som vokser opp under vårt tak. Enten det er "mine, dine eller våre" barn. Musikk er viktig. Jeg omgir meg av musikk, om den skal lyttes til, synges til, danses til eller bare nytes mens man jobber med noe helt annet. Så egentlig - jeg aner ikke hvem drømmekvinnen er. Det eneste jeg vet er at jeg kan ikke ha en kvinne som føyer seg for mye. Jeg trenger en sterk kvinne som er villig til å kommunisere.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8143 Skrevet 14. oktober 2012 Dreamdrops: hva er den verste musikken du hører? Åå, det er den jævla (unnskyld meg) listepopen! Lady Gaga, David Guetta, Lil Waine, Rihanna; jeg grøsser omtrent av navnene. For meg er det helt uforståelig at noen hører på den søpla og faktisk synes det er fint. Det samme med disse nye artistene som "tar" gamle låter. Var en eller annen artist som tok Breakfast in America (Supertramp) og brukte det refrenget i sangen sin. Enda tristere blir jeg når noen faktisk tror det er de som har laget den Fant 3 som jeg synes er veldig bra nå! Men jeg kan ikke gå god for at dette er de absolutt 3 favorittene! For det er jo så sykt mye bra! Men en foreløpig topp 3 liste er 1. Good Vibrations, 2. Surf's up 3. Child is father of the man Men jeg må innrømme at jeg elsker de feel-good sangen som Surfing USA, Heroes and Villains og alt sånt også. Og If God only knew, er jo en lekker låt også :D Dreamdrops: Hadde du en fin oppvekst? Der var jo perlene kommet jo! Gode låter Ikke de jeg ville skrevet opp, men Good Vibrations er jo en veldig bra sang da! Jeg hadde en veldig fin oppvekst. En mamma og pappa som elsket hverandre og verdens beste lillesøster. De skilte seg da jeg var 10, men de skilte seg som gode venner, og den dag i dag er de fortsatt gode venner, og det er jeg veldig glad for Opplevde flere ganger å høre mor/far til mine venninner snakke dritt om den andre parten, og da tenker jeg at man ikke har mye mellom ørene. Greit nok å ikke lenger forgude pappaen/mammaen til barna dine, men det å synke så lavt foran små barn, skjønner jeg ikke at folk gjør. Ikke minst musikken gjorde barndommen enda bedre Heldige meg, sier jeg bare Lillesiren: En sang du aldri blir lei av? Sakone: En film du aldri blir lei av?
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8145 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Åå, det er den jævla (unnskyld meg) listepopen! Lady Gaga, David Guetta, Lil Waine, Rihanna; jeg grøsser omtrent av navnene. For meg er det helt uforståelig at noen hører på den søpla og faktisk synes det er fint. Det samme med disse nye artistene som "tar" gamle låter. Var en eller annen artist som tok Breakfast in America (Supertramp) og brukte det refrenget i sangen sin. Enda tristere blir jeg når noen faktisk tror det er de som har laget den Der var jo perlene kommet jo! Gode låter Ikke de jeg ville skrevet opp, men Good Vibrations er jo en veldig bra sang da! Jeg hadde en veldig fin oppvekst. En mamma og pappa som elsket hverandre og verdens beste lillesøster. De skilte seg da jeg var 10, men de skilte seg som gode venner, og den dag i dag er de fortsatt gode venner, og det er jeg veldig glad for Opplevde flere ganger å høre mor/far til mine venninner snakke dritt om den andre parten, og da tenker jeg at man ikke har mye mellom ørene. Greit nok å ikke lenger forgude pappaen/mammaen til barna dine, men det å synke så lavt foran små barn, skjønner jeg ikke at folk gjør. Ikke minst musikken gjorde barndommen enda bedre Heldige meg, sier jeg bare Sakone: En film du aldri blir lei av? Hvilke låter ville du listet opp? Og hørtes som du har hatt en fin oppvekst En film jeg aldri går lei... hmm jeg har egentlig 3 filmer jeg kan se om og om og om og om igjen. Og det er 1. The Holiday 2. You've got mail 3. Amelie :D ^^ Dreamdrops: Spiller du mye spill? Og hvilke spill er dine favoritter? NozMonster: Hva er din favorittcafe? Endret 14. oktober 2012 av Sakone
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8146 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: Hva studerer du/jobber du med? Litt vagt så jobber jeg med økonomi og jeg studerer økonomi ved siden av jobben. Sakone: Har du noen gang blitt arrestert?
Gjest NozMonster Skrevet 14. oktober 2012 #8147 Skrevet 14. oktober 2012 NozMonster: Hva er ditt favorittcafe? Colonel Mustard i oslo! - uten at jeg har vært der enda... hehee... det har desverre aldri blitt noe av at jeg har kommet meg dit enda, men jeg er overbevist om at det blir favoritten ihvertfall,,, ellers liker jeg dattra til hagen og kafè sør dreamdrops: sååååhhhe- du var ikke å traff wednesday i helgen og fant på drøssevis av morsomme ting altså? .........................
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8148 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Dreamdrops: beste S&G sang? Hm, velge en altså? Liker godt "3 AM Wednesday Morning". Hvilke låter ville du listet opp? Dreamdrops: Spiller du mye spill? Og hvilke spill er dine favoritter? 1. Don't Worry Baby. 2. Darlin' 3. Cotton Fields. Vanskelig med topp 3; de jeg hører mest på for tiden i alle fall Svar 2: Nei, jeg spiller ikke mye spill, men tenkte å begynne! Hoho Nozi: Synes om vaniljecola? Gia: Dette er selvsagt et veldig vanskelig spørsmål og det finnes ingen fast, men hvis du skulle satt opp punkter for å forebygge voldtekt i Norge; hva ville de vært? Endret 14. oktober 2012 av Dreamdrops
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8149 Skrevet 14. oktober 2012 Litt vagt så jobber jeg med økonomi og jeg studerer økonomi ved siden av jobben. Sakone: Har du noen gang blitt arrestert? Nei :D Jeg holder meg trygt innenfor lovene, hvertfall de man blir arrestert for ^^ Hva med deg? loren: Er du glad i tradisjoner?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8150 Skrevet 14. oktober 2012 dreamdrops: sååååhhhe- du var ikke å traff wednesday i helgen og fant på drøssevis av morsomme ting altså? ......................... Nei, Wednesday hadde sykt barn, så det blir nå til helgen i stedet Hahah, snakk om å bruke prikker i alle fall Sakone: Spiller du noe spill? Hva i så fall?
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8151 Skrevet 14. oktober 2012 Nei :D Jeg holder meg trygt innenfor lovene, hvertfall de man blir arrestert for ^^ Hva med deg? Nope, som jeg skrev tidligere, mine verste kriminelle handlinger er å kjøpe alkohol og røyk til midreårige venner (for en evighet siden) og kjøre moped uten hjelm og noen bakpå. men noen bøter har det blitt for sistnevnte. Noz: Hva gleder du deg til neste uke?
Gjest Gunfreak Skrevet 14. oktober 2012 #8152 Skrevet 14. oktober 2012 Colonel Mustard i oslo! - uten at jeg har vært der enda... hehee... det har desverre aldri blitt noe av at jeg har kommet meg dit enda, men jeg er overbevist om at det blir favoritten ihvertfall,,, Jeg blir med deg dit Nozzy: blir du med på Colonel Mustard?
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8153 Skrevet 14. oktober 2012 Sakone: Spiller du noe spill? Hva i så fall? Spiller veldig sjelden, jeg blir så lett avhengig så måtte bare slutte ^^ Var litt hekta på WoW tilbake i 2005 og 2006. Ellers prøvde jeg Diablo 3 denne sommeren, og det var veldig morsomt. Ellers var jeg veldig glad i de gamle LucasArts spillene, som Monkey Island, Sam n' Max, Indiana Jones and the fate of Atlantis osv ^^ _Tvillingjenta_: Hvis du hadde 1 time med rådighet som du kunne gjøre absolutt hva du ville, hva ville du valgt? Dreamdrops: Godt valg av låter fra Beach Boys :D Hva liker du best ved deg selv?
Gjest loren Skrevet 14. oktober 2012 #8154 Skrevet 14. oktober 2012 Alltid likt disse lettfornøydelige jentefilmene med happy ending, men har gått mer over til thriller etterhvert, da jeg merker det egentlig er hakket mer å bryne seg på loren: Hvor lenge har du og SemperFi vært sammen:)? Hmm, ikke så lenge enda.. For å si det sånn møttes vi første gang på ordentlig helga for 5 uker siden, vi bor ikke i samme by nemlig. loren: Er du glad i tradisjoner? Ja, det vil jeg si. Jeg er veldig familiekjær, og for meg hører familie og tradisjoner mye sammen, Spesielt juletradisjoner, så det er ganske vilt av meg å ikke skulle feire jul i Norge i år. Tvillingjenta: er du tvilling i stjernetegn eller som i at du har en tvilling?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 14. oktober 2012 #8155 Skrevet 14. oktober 2012 Dreamdrops: Godt valg av låter fra Beach Boys :D Hva liker du best ved deg selv? At jeg er snill, pratsom og blid! Tvillingjenta: Hvis du skulle levd i hvilket som helst 10 år; hvilket ville du valgt og hvorfor?
Guybrush Skrevet 14. oktober 2012 #8156 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Guybrush: Hvilke tegneserier er de beste? Animert: Neon Genesis Evangelion (新世紀エヴァンゲリオン, Shin Seiki Evangerion UP Grave of the Fireflies (火垂るの墓, Hotaru no Haka) Fantasia (pga samspillet mellom musikk, teknikk og historie) Family Guy Futurama Simpsons Striper/bøker M av Mads Eriksen Nemi Pondus The Preacher Sandman Death The Walking Dead Guybrush: Hvilken frukt er favoritten? Hmmm si det. Mango? Guybrush: Hva synes du om The Beatles? Et utrolig viktig band som har definert mye av dagens musikk i tillegg til at de har skrevet og lagd ufattelig mye bra. Når det er sagt er det ikke det jeg hører på til hverdags Guybrush: Er du lett å bli kjent med? Det tror jeg absolutt, eller det avhenger av om du er pratsom og sosial som meg Dreamdrops: har du på noe tidspunkt vært langt forann eller langt bak de andre i klassen utviklingsmessig i oppveksten? Hvordan føltes det evt? Sakone: hva var avgjørende for at du valgte å studere japansk i 2 år? Tvillingjenta: hvilken overaskelse har kjæresten din satt mest pris på som du har overrasket ham med? Anoia: var du ute på livet i Trondheim i helga? Loren: hva har vært helgas høydepunkt? Mynona: bortsett fra å henge her inne, hvilke hobbyer og fritidsinteresser har du ? Endret 14. oktober 2012 av Guybrush
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8157 Skrevet 14. oktober 2012 Mynona: bortsett fra å henge her inne, hvilke hobbyer og fritidsinteresser har du ? Tja, mellom fulltidsjobb og deltidsstudier er det ikke så mye tidkrevende jeg får til. Det hender jeg er ute å tar bilder, også elsker jeg å reise! Og har tenkt til å begynne å trene.
Gjest Sakone Skrevet 14. oktober 2012 #8158 Skrevet 14. oktober 2012 Sakone: hva var avgjørende for at du valgte å studere japansk i 2 år? Jeg studerte i 3år, har en bachelorgrad i Japansk språk og samfunn ^^ Men 2 av årene var i Japan Grunnen til at jeg studerte japansk var at jeg på det tidspunktet jeg begynte var veldig tvil om hva jeg skulle studere, så da gikk jeg for interessen min, og jeg var veldig glad i japansk historie på den tiden. Dreamdrops: Hva skal til for å glede deg? Mynona: Hva er du mest fornøyd med å ha oppnådd så langt?
Gjest NozMonster Skrevet 14. oktober 2012 #8159 Skrevet 14. oktober 2012 (endret) Nozi: Synes om vaniljecola? neiii huff! ...jeg elsker vanilje! det er dem beste smaken i verden.......men ikke i cola! Nei, Wednesday hadde sykt barn, så det blir nå til helgen i stedet Hahah, snakk om å bruke prikker i alle fall heheeee.... ja, unger har det med å bli syke .......i passende situasjoner Noz: Hva gleder du deg til neste uke? jeg gleder meg til å dra på skolen på mandag og tirsdag.... jeg gleder meg ikke til onsdag ihvertfall, men jeg gleder meg til torsdag for da skal jeg møte en venninne, og jeg gleder meg til fredag for da har jeg fått mamma til å være sosial med de fra jobben- noe som gleder meg veldig! -, så da skal jeg være sammen hundevofsen min. Konklusksjon: Jeg er nokså lett å glede Jeg blir med deg dit Nozzy: blir du med på Colonel Mustard? ja, er vel det. Skal dit muligens på torsdag da Mynona: er planene for turen tima og tilrettelagt, eller tar dere ting på sikt? ...hva bør enkli oppleves i Vietnam? Badebing: hvordan har helgen vært, og hva har du drevet med? Guybrush: har du måttet ta turen innom glattcella på veien hjem? ...fortell kosemose: er det noen brukere her på forumet som du har mistanker til at utgir seg for noe annet enn det vedkomne enkli er? Endret 14. oktober 2012 av NozMonster
Mynona Skrevet 14. oktober 2012 #8160 Skrevet 14. oktober 2012 Jeg studerte i 3år, har en bachelorgrad i Japansk språk og samfunn ^^ Men 2 av årene var i Japan Grunnen til at jeg studerte japansk var at jeg på det tidspunktet jeg begynte var veldig tvil om hva jeg skulle studere, så da gikk jeg for interessen min, og jeg var veldig glad i japansk historie på den tiden. Mynona: Hva er du mest fornøyd med å ha oppnådd så langt? Hadde faktisk en plan om å studere japansk når jeg gikk på vgs. Men ombestemte meg. Jeg er fornøyd med alt jeg har oppnådd på jobben min. Jeg har lært veldig mye i de årene jeg har jobbet der, og jeg lærer fortsatt masse og blir utfordret hele tiden. Så jeg tror det må være det. Mynona: er planene for turen tima og tilrettelagt, eller tar dere ting på sikt? ...hva bør enkli oppleves i Vietnam? Vi har booka nesten alle hotell og flybilletter innenlands, resten tar vi når vi er der. Vi har jo noen ting som vi har snakket om at vi vil gjøre og sånt, men ingenting er fastlåst. Men jeg har tilrettelagt for 12-timers flight som jeg mest sannsynlig ikke får sove på ved at jeg skal ta med en pensumbok, en krimbok, ipod, ipad med 1 film og 2 serier og ørepropper. HÅÅÅPER jeg ikke får bruk for noe av det Gunfreak: Hva har du gjort i helgen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå