Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Gjest Error Sapiens
Skrevet (endret)

Error S: Hvordan tror du vennene dine vil beskrive deg?

Snill, kreativ, utadvendt, distre, aktiv, brutal og ydmyk.

Dreamdrops: Da setter du deg ned og hører hele "blue" med Joni. Før det svarer du på følgende - Har du hørt "don`t pay the ferryman" med chris de burgh? Den mannen er mer enn "lady in red"

Solsenga: Pannekaker: Middag eller dessert?

Endret av Error Sapiens
Videoannonse
Annonse
Skrevet

You can call me al derimot, da får jeg rockefot.

Dududu-duuuu-duu, you can caall mee aaaal :bolledeig: Den er ganske cuul.

Guybrush: Appelsinjuice med eller uten fruktkjøtt?

Skrevet (endret)

Goood evening! Her er det fullt quizkjør, og jeg krysser fingra og lukker øya i håp om å få et riktig svar eller to.

Nidaros. Tatoosjappenes hovedstad.

Overvurdert. Fin visuelt, flere smarte små thrillertriks, men ikke helt top notch. Ikke Nolans største produksjon. Hva synes du om den Dreamdrops?

Evilposelos: En venn av deg sier hun/han er klarsynt. Skeptisk eller high-five?

(trenger ikke spørre tilbake jeg er skeptisk++) ;)

Da sier jeg som jeg sa til ei venninne når hun påsto at jeg er synsk:

Vi er vanedyr og om man kjenner en person godt og legger merke til detaljer i hver samtale, kroppsspråk + vanene til et annet menneske, så kan man finne en person som har gjemt seg i skogen. Om man vet hvordan den andre reagerer i krise, så er det enda lettere å finne personen. Man kan også finne fram ord den andre ikke husker, finne dype hemmligheter som personen ikke har nevnt osv. Det siste kommer av kroppsspråket . sykdommer kan man også finne via kroppsspråket og underbevistheten som fanger opp ting. Om man husker symptomer på forskjellige sykdommer godt, akkurat som en lege, så er det også lett.

Error Sapiens : Er det deg på bildet? Hvor drømmer du om å reise nå? favoritt mat? :gjeiper:

Endret av Evilposelos
Skrevet

Mener at Simon og Garfunkle ikke gir meg rockefot. Så null please der. Smak er smak.

Paul SImon sin afrikafolk inspirerte musikk etterpå derimot lokker rockefoten mer. Litt mye gospel i S&G for meg.

You can call me al derimot, da får jeg rockefot.

Tidenes basriff er Tommy the Cat av Primus.. klarte ikke holde meg unna den.

Skjønner. Men hallo. Tidenes bassriff? Pleeeease. The Who - The Real Me. Eeeeller, Weather Report - Teen Town.

Arabella: fortell om ditt første kyss!

Skrevet

Solsenga: Hva gleder du deg mest til?

Oj, uten tidsaspekt eller andre kriterier? Gruble gruble.... Nå i nær fremtid gleder jeg meg til å få egen leilighet og det livet som fører med den konsekvensen. Ellers gleder jeg meg til å bli ferdig med masteren. Også vil jeg jo ha barn :)

Bandit: Har du prøvd biff tartar? Synspunkter rundt saken?

Arabella: Når kjøpte du cd sist og hvilken var det?

Skrevet

Bandit: som "bandit" har du knabba noe noen gang i ditt liv ? :)

Selvrespekten min.

Bandit: Hvilken krimforfatter er så din favoritt?

Har stor sans for Frederick Forsyth. Ellers så digger jeg Jo Nesbø.

Dreamdrops: Du skal ha en bedre steinbittmiddag. Hva drikker du til?

Arabella: Hva ser du mest frem til?

Skrevet

Bandit: Har du prøvd biff tartar? Synspunkter rundt saken?

Joda, det var ikke så ille. Men jeg skjønner ikke hvorfor de ikke kunne steke den litt, så hadde den blitt veldig mye bedre... :ler:

Guybrush: Hva er det tyngste som har falt ned på foten din?

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Skjønner. Men hallo. Tidenes bassriff? Pleeeease. The Who - The Real Me. Eeeeller, Weather Report - Teen Town.

Syns The real me er et rimelig standard 60/70talls bluesskala riff.

Teen town derimot - jako harver som fan..Råkult! MEN! jeg oppdaget noe en gang.. han har jo skrudd ned tone på bassen til nesten ingenting, som gjør at han dekker over detaljer på anslagsfeil lettere, og gir bassen en my mer perkussiv lyd. Så igjen, så er det jo det som gjør lyden også.

Får meg til å tenke på Mezzoforte, det islandske bandet.

Drue: Pleeeeases du av Marcus Miller og Gene simmons også ?

Skrevet

Solsenga: Pannekaker: Middag eller dessert?

Forbinder det med middag, men kan funke som begge deler- dog med en liten forskjell i røra. Forrige dagen laget jeg med sammalt hvete, det var i hvertfall middag!

Error: Gleder du deg til vinteren og all vintersporten på tv? Noe du følger med på?

Drue: Hvordan ser samboeren din ut? Blondine eller brunette? (Kartlegger smak, skal ikke stalke noen av dere)

Gjest Error Sapiens
Skrevet

Da sier jeg som jeg sa til ei venninne når hun påsto at jeg er synsk:

Vi er vanedyr og om man kjenner en person godt og legger merke til detaljer i hver samtale, kroppsspråk + vanene til et annet menneske, så kan man finne en person som har gjemt seg i skogen. Om man vet hvordan den andre reagerer i krise, så er det enda lettere å finne personen. Man kan også finne fram ord den andre ikke husker, finne dype hemmligheter som personen ikke har nevnt osv. Det siste kommer av kroppsspråket. sykdommer kan man også finne via kroppsspråket og at man husker symptomer på forskjellige sykdommer godt, akkurat som en lege.

Error Sapiens : Er det deg på bildet? Hvor drømmer du om å reise nå? favoritt mat? :gjeiper:

Kunne ikke vært mer enig! Bra svar.

Det er meg. Vurderte å ha et mindre anonymt ett.. hadde vel faktisk det først.. Har jeg først havnet inne på "kvinneguidens" forum, kan jeg like godt stå for det. Svalbard eller Roma. Har ikke "gjort" Italia enda. Etterpå no østblokk. Orientekspressen: ja takk. Favorittmat er Chili con/sin carne. Den må værre hissig.

Din favorittmat?

Gjest NozMonster
Skrevet

Noz: Du har fregner? Sminker du bort dine?

Ja, jeg har fregner, og sminker de ikke bort nei!

har heldigvis helt ren hud, så har ikke brukt fondation på evigheter! :D

Noz: Ahhh, det hørtes faktisk skikkelig kjipt ut.. Jeg har i november, hva med deg?? ;)

aaah, jeg har i mars jeg da..

Hva skjedde med deg og den deilige karen?

kan du presisere dette litt? :P

Noz: Hvilken låt var den siste du hørte?

siste sangen jeg hørte på var en Of Montreal sang, men jeg husker ikke hvilken av dem, for cd`en min bare går og går :P

Solsenga: har du noen gang møtt noen fra kg?

Drua: jeg leste at du hadde møtt karpuzi- i hvilken sammenheng var det? ble nyskjerig jeg...

Bandit: jeg synes du bestandig skal ting på vegne av sønnen din- får du aldri gjort noe du DU ønsker å gjøre da? :/

Skrevet

Minya: er du typen som drar ut på byn i blant?

Ikke nå lenger. Jeg syntes det var okay og koselig før, men jeg tror jeg er litt for lite glad i fulle folk og store folkemengder til å være komfortabel "på byn" lenger.

Liker å ta en øl på en pub i ny og ne, men bare for kosens skyld, ikke så mye for en helaftens.

Er mer hjemmekjær og glad i små hjemmefester.

Minya: beste sangen fra Ac/Dc?

Jeg er en sucker for Dirty deeds og TNT. :fnise:

CadJack;

Hva er ditt beste "moment"?

Skrevet (endret)

Syns The real me er et rimelig standard 60/70talls bluesskala riff.

Teen town derimot - jako harver som fan..Råkult! MEN! jeg oppdaget noe en gang.. han har jo skrudd ned tone på bassen til nesten ingenting, som gjør at han dekker over detaljer på anslagsfeil lettere, og gir bassen en my mer perkussiv lyd. Så igjen, så er det jo det som gjør lyden også.

Får meg til å tenke på Mezzoforte, det islandske bandet.

Drue: Pleeeeases du av Marcus Miller og Gene simmons også ?

Ikke noe galt med pentatonriff, så lenge det rocker. Åssen får han en mer perkussiv lyd med tonen skrudd ned? Ville tro det var omvendt, altså at de høye frekvensene forsterker det perkussive. Jada, jeg pleases av dem, men er ingen bassistekspert, egentlig. Trompetister og gitarister, derimot :)

Drua: jeg leste at du hadde møtt karpuzi- i hvilken sammenheng var det? ble nyskjerig jeg...

Nei, det var på et KG-treff vettu. Hvor var du a?

Drue: Hvordan ser samboeren din ut? Blondine eller brunette? (Kartlegger smak, skal ikke stalke noen av dere)

Ginger! Ganske kort hår. 165 høy. Svææære mugger.

Gorgonzola: har du noen gang sett en pikk og tenkt: den var fin?

Endret av Drue
Skrevet

Gorgonzola: har du noen gang sett en pikk og tenkt: den var fin?

Heeelt sikkert hver gang han ser seg i speilet!!

(sorry, Gorgus, greide ikke dy meg... :fnise: )

Gjest Error Sapiens
Skrevet (endret)

Error: Gleder du deg til vinteren og all vintersporten på tv? Noe du følger med på?

Gleder meg til vinteren ja! Fins det noe mer estetisk vakkert enn et snøkledd landskap?

vintersport.. litt av alt om det er noe med høyt nivå. Følger med hoppgutta innimellom.

Ser generelt lite tv. Liker å bestemme selv når jeg skal være hjemme, og "ta opp" programmer må jo bare bli en ond sirkel. ;)

CadJack: Hva skal den neste plata di hete om du gir ut en?

Endret av Error Sapiens
Skrevet

Bandit: jeg synes du bestandig skal ting på vegne av sønnen din- får du aldri gjort noe du DU ønsker å gjøre da? :/

Ettersom vi har fotballen som felles interesse, så kan jeg ikke tenke meg noe særlig mer morsomt enn å se ham spille. Så, jo, jeg får ofte gjort noe JEG ønsker å gjøre. Og blir behovet stort for å få litt Bandit-tid, så har jeg muligheter til barnevakt. :)

Minya: Hvilken type øl bestiller du på puben?

Skrevet (endret)

Har stor sans for Frederick Forsyth. Ellers så digger jeg Jo Nesbø.

Dreamdrops: Du skal ha en bedre steinbittmiddag. Hva drikker du til?

Jeg forelsket meg i Nesbø etter jeg leste Panserhjerte. Helt syk lesning.

Jeg drikker cola til. Jeg drikker alkohol, men helst cola/fanta/vann til maten! Så kan alkoholen drikkes til kos etterpå.

Alkasil: Hvordan så pennalet ditt ut på barneskolen?

Arabella: Hva synes du om drikken Pina Colada?

Bandit: Den "jentedrikken" du liker best? (Bayleys, amarulla, sheridan, osv).

Error Sapiens: Hvilken superkraft ville du hatt?

Kosemose: Hvor ofte spiser du godis/sjokolade/annet digg? Alle kortene på bordet nå :D

Minya: Tror du det finnes aliens? Altså skapninger på andre planeter?

Nozi: Noe du er sterkt i mot? Og hvorfor?

Solsenga: Var E.T. søt eller skummel?

Endret av Dreamdrops
Gjest Error Sapiens
Skrevet

Ja, jeg har fregner, og sminker de ikke bort nei!

har heldigvis helt ren hud, så har ikke brukt fondation på evigheter! :D

Kudos! Stjerne i boka.

Skrevet

Nei, det var på et KG-treff vettu. Hvor var du a?

??

Skrevet

??

Hva da "??" ? Det var jo et KG-treff!? :nigo: (prøver bare å skape litt hype her)

BusteMartePinn: hvilken sang skal nachspielgitaristen spille og synge for at du skal smelte totalt?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...