Gjest Gunfreak Skrevet 16. september 2012 #6361 Skrevet 16. september 2012 Aphrodite: Hvor bor du, og har du altid bodd der eller er du innflytta
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #6362 Skrevet 16. september 2012 Har du smakt den nye Freia melkesjokoladen Boble? jeg synes det er så merkelig at alle tror den er ny...... det er jo akkuratt den samme som Freia Porøs... det eneste som er nytt er navnet! Hogwash: hva liker du best med søndager? BM2: Kjæresten din er 165 cm- foretrekker du at hun veier 47 kg eller 63 kg?
Gjest badeand1 Skrevet 16. september 2012 #6363 Skrevet 16. september 2012 SemperFi,hvordan blir det med wordfeud? Har sendt deg forespørsel.
Gjest Stronger Skrevet 16. september 2012 #6364 Skrevet 16. september 2012 jeg synes det er så merkelig at alle tror den er ny...... det er jo akkuratt den samme som Freia Porøs... det eneste som er nytt er navnet! Tja, smaken er nok ikke ny, men både størrelsen og formen er ny
Gjest hogwash Skrevet 16. september 2012 #6365 Skrevet 16. september 2012 ... Hogwash: hva liker du best med søndager? ... Roen og harmonien den vanligvis bringer med seg. Byen er stille og studentene sover ut rusen. Ikke minst er søndager en veldig fin dag for en bok og en kopp te Karpuzi: En fin søndagsfilm? NozMonster: Du sliter deg ikke ut med studiene håper jeg?
Gjest Cosette Skrevet 16. september 2012 #6366 Skrevet 16. september 2012 Cosette: Prosecco i New York eller Retsina på Agathonisi (med meg)? Det er høst, og prosecco på en takterrasse i Tribeca, NY høres ikke ille ut. Spesielt når det begynner å nærme seg valg og det er en egen, spent stemning i byen. Men samtidig hadde kroppen min hatt godt av litt gresk sol etter en begredelig sommer værmessig. Og jeg liker Retsina. Kanskje det måtte ha blitt det? Drue: Hvordan ser en god søndag ut for deg, enten alene eller sammen med en dame? BM2: Er du et kafémenneske?
Gjest Lillesiren Skrevet 16. september 2012 #6367 Skrevet 16. september 2012 Lillesiren: hvilken personlig egenskap er du mest stolt av ved deg selv? Hm..Litt vanskelig spørsmål egentlig, tenker sjelden at jeg er "stolt" av kvalitetene mine, da jeg tenker at det kan ødelegge noe for egenskapen ydmykhet, som er en egenskap jeg verdsetter;) Likevel, skal jeg svare noe tror jeg jeg går for gavmildhet. Jeg har siden jeg var lita jenta alltid vært glad i å overraske de jeg er glad i med gaver=) Lillesiren: fastfood, hva er favoritten? Kebab! Elsker kebab! I tillegg, har det blitt konsumert en del oste- og bacon pølser opp igjennom årene;) Lillesiren: Er du gløsing? ;p Det er jeg;) Lillesiren: når fikk du den største eureka-opplevelsen på kjøkkenet? og hva handlet det om? Hm..Når jeg oppdaget virkningen av å bruke syre(sitronsaft, vineddik etc.) i gryter, supper og sauser. Plutselig ble smaken "fullendt", det lille ekstra som hadde manglet frem til da, falt plutselig på plass=) Silfen: Er du glad i å pynte deg:)? Bandit: Har du fått testet ut Tandoori oppskriften min;)?
Silfen Skrevet 16. september 2012 #6368 Skrevet 16. september 2012 Silfen: Er du glad i å pynte deg:)? Nei, siden jeg ser ut som søppel så ser jeg intet poeng i å forsøke å glorifisere dette. Hogwash; liker du onsdagsdramaer?
Gjest hogwash Skrevet 16. september 2012 #6369 Skrevet 16. september 2012 ... Hogwash; liker du onsdagsdramaer? Nei. Gi meg heller en bok eller en pc. Lillesiren: Sesam eller Oska? Mynona: Hadde du takket ja til en tur til ISS? Silfen: Dogbert eller Ratbert som kjæledyr?
Silfen Skrevet 16. september 2012 #6370 Skrevet 16. september 2012 Silfen: Dogbert eller Ratbert som kjæledyr? Ratbert, seff. Så kunne vi pønsket verdensherredømme sammen. Rusket; vært våt i det siste?
Gjest Lillesiren Skrevet 16. september 2012 #6371 Skrevet 16. september 2012 Nei. Gi meg heller en bok eller en pc. Lillesiren: Sesam eller Oska? Mynona: Hadde du takket ja til en tur til ISS? Silfen: Dogbert eller Ratbert som kjæledyr? Jeg har faktisk aldri prøvd Oska sin, men elsker hvertfall Sesam sin! Hogwash: Er du student i Trondheim?
SemperFi Skrevet 16. september 2012 #6372 Skrevet 16. september 2012 SemperFi,hvordan blir det med wordfeud? Har sendt deg forespørsel. Har vært så mye og gjøre fram til nå. Skal logge på nå med en gang!
Gjest hogwash Skrevet 16. september 2012 #6373 Skrevet 16. september 2012 ... Hogwash: Er du student i Trondheim? Nei, men bor her. Swarovski: En person du ser opp til? Gunfreak: Bakgrunn for nicket ditt?
Gjest Gunfreak Skrevet 16. september 2012 #6374 Skrevet 16. september 2012 Gunfreak: Bakgrunn for nicket ditt? Var en stund når jeg var yngre jeg var veldig inne i våpen, interessen er der enda, men mye mindre, men nå har jeg brukt nicket i over 10 år så nå er det liksom bare meg. Bruker det over alt, på spill, på så godt som alle forum jeg er på. Lillesiren: Hva er din yndlings saus Hogwash, hva liker du best med Trondheim
Gjest badeand1 Skrevet 16. september 2012 #6375 Skrevet 16. september 2012 Har vært så mye og gjøre fram til nå. Skal logge på nå med en gang! Heter Michigo hvis du ikke husker det.
Gjest hogwash Skrevet 16. september 2012 #6376 Skrevet 16. september 2012 ... Hogwash, hva liker du best med Trondheim Folket og beliggenheten. Ørene faller ikke av som i Bergen, ikke like urbant som i Oslo og ikke like kaldt som i Tromsø. LightBulb: En film du kan se mange ganger? Minya: Hva gjør deg irritert? Henrix: Tror du at du noen gang får slått kloa i hundringsen til Yme?
Gjest NozMonster Skrevet 16. september 2012 #6377 Skrevet 16. september 2012 NozMonster: Du sliter deg ikke ut med studiene håper jeg? neida..ikke så mye som jeg fryktet faktisk! men jeg sliter noe vanvittig med migrene- spesielt når jeg går på skole..' siden 27.august, så har jeg spist migrenepiller for 1500 kr ...(og jeg er ikke på skolen hver dag en gang) Takk Gud for frikort! så sånn sett så sliter jeg meg ut ja.. aldrisur: hva slags bolig vil du helst bo i? (leilighet, 2mannsbolig, enebolig, rekkehus, iglo, grotte, slott, villa... ja, du skjønner) (... men husk at du selv må holde boligen i stand da) Gorgonzola: hva har vært det beste med denne helgen?
Stueloff Skrevet 16. september 2012 #6378 Skrevet 16. september 2012 Stueloff: En tråd inne på KG som virkelig har fått deg til å le? Det er flere, men denne lo jeg meg grønn av! Hadde en kar liggende ved siden av meg i senga natta jeg leste den, som ble vekt flere ganger av latteranfallene mine, han var dog mindre bli enn jeg var Yme: Hvilken stereotype vil du si er mest lik deg? 1
Guybrush Skrevet 16. september 2012 #6379 Skrevet 16. september 2012 Næmmen så gøy! Bønder på kg :D Guybrush: Penest av Jenny Skavland og Tone Damli? Holder det om man er odelssønn også ? Hmm Jenny er morsomst selv om tone muligens er hakket penere helt til hun åpner kjeften. Sånn alt i alt sier jeg Jenny! Makk. Du vet hva det er? Kan ikke dere to fingre hverandre et annet sted før jeg spyr regnbuer og enhjørninger? Seff, eller mark som vi kaller det Haha, litt av morroa når man vinner i lotto er jo å gni det inn ovenfor absolutt alle andre Wednesday: har du ideer til hvordan vi kan få frem enda flere regnbuer og enhjørninger baby ? Tvillingjenta: har du noen skikkelig "freske" spørsmål du rett og slett ikke har turt å spørre noen ? Silfen: nevn noen skikkelig gode skumle filmer jeg bør ha sett (jeg støtter meg igjen til din eminent gode film og seriesmak er det smisking når man sier noe som er sant?)
Silfen Skrevet 16. september 2012 #6380 Skrevet 16. september 2012 Silfen: nevn noen skikkelig gode skumle filmer jeg bør ha sett (jeg støtter meg igjen til din eminent gode film og seriesmak er det smisking når man sier noe som er sant?) Seff er det smisking, Men ikke bekymre deg, det preller av som vann på gåsa. Jeg ser egentlig ikke på skumle filmer. Kan ikke fordra skrekkfilmer. Jeg skvetter meg gjennom Alien o.l. rett og slett fordi jeg må fordi filmene er gode. Jeg har derimot aldri sett disse japanske skrekkfilmene og sånt, jeg hadde daua. Derimot så drømte jeg her om dagen at jeg og et barn hadde hovedrollene i en nyinnspilling av den der med den dukken, Chuckie? Anyway, dukken hadde samme fargene som klovnen i IT. Ved kjøkkenbordet om morgenen da filmen begynte, så drepte vi dukken og all luften gikk ut av den og resten av filmen/drømmen gikk ut på å vente på en dukke som aldri dukket opp. Så vel, jeg er ræva på skumliser. Loffis; hvor mange parykker har du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå