Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er ingen av delene, det er bare for lite.

Maya: det dyreste du har kjøpt til datamaskinen?

Jeg tror dataen er den dyreste...........kjøpte meg MacBook for noen år siden. Men har kjøpt tegnebrett til den, dog ikke samme prisklasse som Macen.

Videoannonse
Annonse
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Raindrops: Hvilken kvinnelig kjendis ville du byttet utseende med?

Den var vanskelig. Jeg liker egentlig å være meg jeg.

En blanding av Kiera Knightley og Adriana Lima kanskje.

Edit: aaaaah spørsmål igjen

Cuddlegirl: Hva lekte du mest med som barn, og vet du hvor de leken befinner seg nå?

Endret av Raindrops
Skrevet

CadillacJack: Hva er det verste og det beste minnet du har?

Beste minnet er nok første gang jeg holdt jentungen.

Verste minnet er når ex fortalte at hun ikke trodde på oss mer.

Mortem: synger du med når du hører O-Zone - Dragostea på radio?

Skrevet

Silfen........nå er du skikkelig slem!!!!! (veldig, veldig lyst på!) Jordbær OG sjokolade?!?!

Silfen; Har du tilfeldigvis en jordbær/sjokolade-muffinsoppskrift jeg kan bake til helga......kan jo ikke bare ha oreomuffins (som jeg testbakte igår....)

Hoho,sjikkli slem ass. Var oreoene gode da?

Nå lagde jeg bare en standard oppskrift på gefuhlen. Smør og sukker rørt hvitt, 4 egg rørt inn ett og ett. Mel, bakepulver, vaniljesukker og melk. Smeltet halvannen plate kokesjokolade og rørte inn sammen med et halvt beger finhakkede jordbær. Røren ble egentlig litt tung og jeg hadde bare kjipe muffinsformer igjen, så resultatet ble ikke så pent, men veldig godt. Tror det fint kunne blitt en muffinskake også, med ristet melis og jordbærskiver oppå. Evt. en jordbærmousse, men det blir kanskje litt mye.

Nattjenten: stearinlys med lukt? Evt. hvilken? Røkelse? Lukter i det hele tatt som ikke hører hjemme?

Skrevet

Beste minnet er nok første gang jeg holdt jentungen.

Verste minnet er når ex fortalte at hun ikke trodde på oss mer.

Mortem: synger du med når du hører O-Zone - Dragostea på radio?

Nei, men må innrømme at jeg danser litt inni meg.. :sjenert:

Raindrops, hvilken kjendis ser du opp til?

Skrevet

Hoho,sjikkli slem ass. Var oreoene gode da?

Nå lagde jeg bare en standard oppskrift på gefuhlen. Smør og sukker rørt hvitt, 4 egg rørt inn ett og ett. Mel, bakepulver, vaniljesukker og melk. Smeltet halvannen plate kokesjokolade og rørte inn sammen med et halvt beger finhakkede jordbær. Røren ble egentlig litt tung og jeg hadde bare kjipe muffinsformer igjen, så resultatet ble ikke så pent, men veldig godt. Tror det fint kunne blitt en muffinskake også, med ristet melis og jordbærskiver oppå. Evt. en jordbærmousse, men det blir kanskje litt mye.

Nattjenten: stearinlys med lukt? Evt. hvilken? Røkelse? Lukter i det hele tatt som ikke hører hjemme?

De var veldig, skummelt gode:-) mann og jenter holdt på å hoppe i taket over at jeg bakte muffinser på en helt vanlig onsdag....

Må prøve den gefuhlen-tingen jeg og, men er ikke så god på det....(men er en racer på gjærbakst da..) Så da blir det å bake div Silfenmuffinser både lørdag og søndag:-) Lørdag blir det venner på besøk med bacalao som hovedrett og muffinser til dessert, søndag blir det muffinser med mann og barn:-D Og mulig noen søtsugne lillebrødre;-)

Gjest NozMonster
Skrevet

Vet om mange personer som ikke liker meg. ble mobba gjennom hele ungdomskolen av 3/4 deler av klassen fordi jeg begynte å stamme da jeg skulle fremføre, fordi jeg var så nervøs. ble banka opp av guttene, kasta dopapir på, mobba på nettet og hengt ut av jentene.. er maange år siden nå, men merker forsatt den dag i dag at ett par av de aldri kommer til å bli helt voksne.

noz: hvilken egenskap liker du best ved deg selv? ;)

det var innmari trist å høre!! :overrasket:

de skulle hatt juling hele gjengen!!

min beste egenskap? hmmm... etter det du skrev, så innså jeg at jeg er glad for at jeg er veldig åpen for alle mennesker, og jeg har omtrent aldri mislikt et menneske.. jeg har venner med alle hudfarger, alle fasonger, psykiske vanskeligheter og diverse greier...

nerd med sverd: hvilke norske band/artister liker du?

Skrevet

jack: er glasset halvfult eller halvtomt?

Det er ingen av delene, det er bare for lite.

Det er vesentlig forskjell mellom halvfylt eller halvtomt.

Når det er halvfylt har du skjenket glasset halvveis, og når det er halvtomt har du drukket fra fult ned til halvveis. :opplyser:

Semper: Vil du si at du er en positiv eller negativ person?

Jeg vil si positiv grunn. Jeg blir negativ hvis folk gir meg en grunn til å bli det. F.eks dårlig oppførsel, moralsk uansvarlig, etc.

Gjest Herr Heftig
Skrevet (endret)

Herr Heftig; Var det store kulturelle forskjeller fra Bærum til Trønderland?

Flere som røyker, men til gjengjeld er det mye mindre bruk av moteord. totalt sett en forbedring.

Herr Heftig: Hvorfor valgte du det nicket?

Fordi jeg har stor mestringsevne. Dessuten er bruker jeg "heftig" som en direkte oversettelse for "Awesome". Herr ble med for allitterasjonens skyld. Ordet "Awesome" har jeg fått sansen for etter at jeg begynte å se på How I Met Your Mother. Barny er selvfølgelig favorittkarakteren, men hvis han og Robin ender opp sammen blir jeg alvorlig sur på produsentene.

Herr Heftig: hvor gammel er du?

Nå er det tredje gangen på tre dager jeg ha fått dette spørsmålet i denne tråden, så jeg er fremdeles 19. :jolie:

Kaffe.

Herr Heftig, hvilket dyr ville du vært`?

En katt. De har det tydeligvis ekstremt morsomt.

Raindrops: Jeg vet man egentlig ikke skal stille en kvinne dette spørsmålet, men jeg gjør det likevel: Hvor gammel er du?

CJ: Kan jeg kalle deg CJ? Og hva er favorittfilmen din?

Nattjenta: Har du fått det bra senere?

Tvillingjenta: Jeg ville bare påpeke at toeggede tvillinger ikke er mer like enn vanlig søsken, så det er ikke så rart om du og søsteren din paserer som det, men så til spørsmålet: Hvem av dere er eldst og hvor mange år er det i mellom.

Endret av Herr Heftig
Skrevet

CJ: Kan jeg kalle deg CJ? Og hva er favorittfilmen din?

Yep. Top Gun og Pulp Fiction, jeg er så hjerneskadd at jeg kan dialogen utenat.

Vampen: hva candy og kos står på bordet når vi ser top gun sammen?

Skrevet

Her er jeg borte noen dager, og så er plutselig 22 sider å gå gjennom. Hjælp..

BusteMartePinn: har du noen gang sagt til en fyr: "Du kan IKKE danse, ass"? Hvordan tok han det?

Ja, det har jeg. Han tok det rimelig pent, og svarte "det kan ikke du heller". Og det har han i grunnen rett i. Jeg skulle ønske jeg var skikkelig flink til å danse, men jeg føler meg omtrent like smart som dette:

BusteMartePinn: I hvilken tidsperiode ville du helst levd?

Selv om det nok var et hardt liv, så synes jeg ville vesten virker morsom. Siste halvdel av 1800-tallet. Jobbe som en sånn sparkepike eller et eller annet i en saloon i en småby et sted. Ellers trives jeg veldig godt nå altså :)

BusteMartePin: Hva er det lengste du har vært våken i ett strekk?

Det var en Tryvannshelg i russetiden, husker ikke akkurat timeantall men jeg var våken fra jeg kom til første kvelden til jeg sovnet i sengen min ettermiddagen etter treffet kvelden etter.

BusteMartePinn: spørre tilbake da, hva er det heiteste kvinnfolket ? :P

Mest med den stilen hun har som Jenny Humphrey, men hadde ikke sagt nei likevel :)

http://photos.imageevent.com/afap/wallpapers/stars/taylormomsen//jenny-humphrey-taylor-momsen.jpg

Meg og ca. alle gutter i hele verden:

http://images4.fanpop.com/image/photos/18400000/Mila-2011-AFI-Awards-mila-kunis-18448487-922-1222.jpg

En liten dark horse, har sittet og ventet på at produsentene klarer å få lurt en nakenscene ut av henne også til slutt.

http://true-blood.maxupdates.tv/wp-content/uploads/2010/01/Jessica-Hamby1.jpg

BusteMarteSin: hvilken norsk artist gjør deg mest oppgitt?

Plumbo. Jeg skammer meg av og til over å være fra et land hvor slike band vinner "årets hit". Jeg skal ikke nekte folk å høre på hva de vil, men virkelig... årets hit??

Generelt: rekk opp hånda (virtuelt) dersom du har flere profilvisninger enn innlegg.

Woop woop! 153 vs. 1074

Maya76: Hvilken parfyme bruker du?

Wednesday: Har du noe favorittlag på FIFA? (eller på ordentlig?)

Raindrops: Hvor langt hjemmefra har du våknet etter fylla, og hvordan kom du deg hjem?

Skrevet

Her er jeg borte noen dager, og så er plutselig 22 sider å gå gjennom. Hjælp..

Ja, det har jeg. Han tok det rimelig pent, og svarte "det kan ikke du heller". Og det har han i grunnen rett i. Jeg skulle ønske jeg var skikkelig flink til å danse, men jeg føler meg omtrent like smart som dette:

Selv om det nok var et hardt liv, så synes jeg ville vesten virker morsom. Siste halvdel av 1800-tallet. Jobbe som en sånn sparkepike eller et eller annet i en saloon i en småby et sted. Ellers trives jeg veldig godt nå altså :)

Det var en Tryvannshelg i russetiden, husker ikke akkurat timeantall men jeg var våken fra jeg kom til første kvelden til jeg sovnet i sengen min ettermiddagen etter treffet kvelden etter.

Mest med den stilen hun har som Jenny Humphrey, men hadde ikke sagt nei likevel :)

http://photos.imagee...ylor-momsen.jpg

Meg og ca. alle gutter i hele verden:

http://images4.fanpo...87-922-1222.jpg

En liten dark horse, har sittet og ventet på at produsentene klarer å få lurt en nakenscene ut av henne også til slutt.

http://true-blood.ma...sica-Hamby1.jpg

Plumbo. Jeg skammer meg av og til over å være fra et land hvor slike band vinner "årets hit". Jeg skal ikke nekte folk å høre på hva de vil, men virkelig... årets hit??

Woop woop! 153 vs. 1074

Maya76: Hvilken parfyme bruker du?

Har i flere år brukt Coco Mademosielle, har andre parfymer og (faren min kjøper alltid parfymer til meg når han er ute og reiser:-)), men det er den jeg kommer tilbake til og som passer best til meg. Om sommeren liker jeg å bruke kroppsprayer uten alkohol som lukter "sommeraktig", varierer litt hva jeg bruker, i år var det Bronze Godess fra Estee Lauder.

BusteMartePinn; samme spm tilbake:-)

Solsenga: Hvilken parfyme er den beste du vet, og hvilken er den verste?

Skrevet (endret)

sånn røkelse man finner på invandrerbutikker som lukter sterkt og gammelt.. yuk..

Nattjenta: Har du fått det bra senere?

ja, har det bra nå.

kanskje litt mangel på venner, men ellers har jeg det veldig bra. takk som spør. : )

herr heftig: hvilken parfyme bruker du?

Endret av Nattjenta
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Raindrops, hvilken kjendis ser du opp til?

Det er mange jeg beundrer for både talent, kreativitet og mot, men jeg kan ikke peke ut noen som utmerker seg for meg.

Raindrops: Jeg vet man egentlig ikke skal stille en kvinne dette spørsmålet, men jeg gjør det likevel: Hvor gammel er du?

Jeg er 22.

Raindrops: Hvor langt hjemmefra har du våknet etter fylla, og hvordan kom du deg hjem?

Vanligvis er jeg ganske flink til å komme meg til min egen (eller en sjelden gang noen andres :lol: ) seng i fylla. Men jeg husker jeg våknet på en strand en gang, godt over en mil hjemmefra. Det var ganske uchill for dette var på bygda. Ingen busser, ingen taxi. Så jeg gikk.

Endret av Raindrops
Skrevet

Tonje!: du som er flink til å sminke deg, ser du på youtube videoer fra noen kjenter "guruer"? Isåfall, hvem?

Hmm, jeg følger mest blogger. Selv om jeg nå har gått mektig lei sminkeblogger.

Noen sminkeblogger jeg liker godt:

Lindas Sminkblogg

Killer Colours

Tonje!: favorittsangen i disse dager?

Ikke favorittsang kanskje, men den jeg har på hjernen akkurat nå:

Tonje!: Hvilken artist/sang er din guilty pleasure?

Hmm. Har egentlig ikke så mange såkalte «guilty pleasures», men kanskje Rihannas Man Down? Rihanna er liksom ikke ellers helt min smak.

Tonje!: Hvordan kan du ha en blogg når du aldri oppdaterer den?

Fordi jeg er sløv, haha. Jeg får sånne bloggeperioder hvor det er gøy å blogge og jeg skriver flere innlegg i uken, og så går det kanskje 6-12 måneder til neste innlegg dukker opp.

Tonje!: beste DumDum Boys-sang?

Splitter pine, tror jeg. Fordi det er den eneste jeg har hørt. Og det kom jeg kun på etter å ha Googlet.

Kan ingenting om DumDum Boys.

UanonymBruker: Beste musikalsang?

Skrevet (endret)

Generelt: rekk opp hånda (virtuelt) dersom du har flere profilvisninger enn innlegg.

:hallo:

Hvordan ser en superubernerdejente ut? ;)

Colabunnbriller, hår som har vært farget flere ganger, litt bleik, småspesielle kombinasjoner av klær/farger men bittelitt småsøt når man ser forbi alt det :P

Guybrush: Noen rare vaner du har?

Jeg må legge på taco ingrediensene i akkurat "min" rekkefølge :P Jeg putter sjokoladen i kjøleskapet (varm sjokkis er æsj). Hmm ellers vet jeg jaggu ikke?

Guybrush: Om du skulle giftet deg, kunne "temabryllup" vært et tema?

Eneste som hovedsaklig betyr noe for meg er at det handler om meg, min utkårede og de som står oss nær denne dagen. Hvor, hvordan osv kan være mye forskjellig :) Jeg blir sikkert bare å stå og grine øverst i kirka når jeg ser henne komme inn uansett.

Gayguy; hva er dine aller meste og verste negative sider, nevn tre.

1. sta og egen (esel anyone?)

2. bezzerwizzer (i said it)

3. overanalysere til tider (skylder på oppvekst uten farsfigur :P )

Guybrush: Du har sikkert sagt det før, men hva er historien bak brukernavnet ditt?

Ett av verdens mest kjente point'n'click adventuregames heter Monkey Island serien. Hovedpersonen heter Guybrush Threepwood :)

Guybrush; Hva er den mest irriterende uvanen hos andre?

Hmmm åpenlys slafsing kanskje? Sånn type "jeg ser du går på veggene men jeg gir faen" :P

Og skulle ikke vi spille fifa? Guy må være med - brocode.

Bropoeng (tommel opp) ;)

Guybrush: Beskriv den perfekte nyttårsaften.

Det spørs litt, jeg ser for meg to typer perfekte nyttårsaftener. Den ene inkluderer min evt bedre halvdel, våre beste venner, høy stemning, dansing på bordet og heftig kyssing klokka 24 mens rakettene skytes opp - selvsagt avsluttet med :lur:

I en annen setting koser vi oss med mini'ene, god mat, noen venner på besøk, ser det lyser av øynene på de små mens rakettene skytes opp og vi selvsagt avslutter med :lur: etter at de små er lagt ;)

Guybrush: Hva er det mest sexye kjæresten din kan gjøre for å overraske deg en helt vanlig dag hjemme? En sexy aften er ikke avtalt, just a normal afternoon. (Jeg trenger tips, ok :fnise: ) Og det enkle er ofte det beste, forresten.

Ta det mens han er ute og enten jobber seint eller gjør noe annet. Legg deg i senga i noe småfrekt, "lek" litt og ta ett bilde eller send en lang beskrivelse som du gir ham på mobilen. Fortell at han er savnet men at du tar hand om sakene selv enn så lenge. heng opp en lapp nede ved entreen hvor du ber ham ta en kjapp dusj for du har virkelig tenkt å la ham gjennomgå. Kan garantere suksess ;)

Guybrush: har du noen gang handlet gjentatte ganger i samme butikk fordi det var en usedvalig pen jente som jobbet der?

Ikke som jeg kan huske faktisk, derimot har man jo tidligere lagt merke til ei spesielt pen jente som jobba på en butikk man tilfeldigvis brukte frekventere :P

fifa ;) eller se walking dead marathon eller en god gyser!! :)

:yvonne:

Guybrush: Driver du med hest?

Hehe nei det gjør jeg nok ikke. Jeg ble putta på en noen ganger da ene x'en min var landsdelsmester i sprangridning eller noe slikt. Hester er sikkert trivelige dyr men de lukter, er dyre i drift og krever aaaaalt for mye tid :P

Lillesiren: har du hatt noe kallenavn på skolen nå eller tidligere? :)

Dreamdrops: hender det seg at du får et klaps av typen din, og isåfall liker du det ? ;)

Raindrops: regner du med å få glede av kjærestegarantien her i byen?

Vampen: du overså spørsmålet mitt, beskrivelse takk! ;)

Tarandus: har Bud noen gang vært sjalu iløpet av tida dere har kjent hverandre ? :)

Herr Heftig: slapp du førstegangstjenesten eller må du ta det igjen seinere?

Wednesday: skal vi reåpne tråden vår etterhvert? ;)

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Skrevet

Solsenga: Hvilken parfyme er den beste du vet, og hvilken er den verste?

Oj, jeg har virkelig ikke peiling på sånt, men jeg bruker denne til vanlig, denne på sommeren og denne når jeg er lei av de andre/ inne i mellom. Liker spesielt den siste der!

Chloe synes jeg luktet superdigg helt til jeg skulle kjøpe den på Kielbåten. Jeg var grønn i trynet og LITT sjøsyk. Fikk den helt i vranga. Mener Bruno Banani har noen gode for menn? Kan ikke sette en topp- eller bunnplassering dessverre...

maya76: Hvis du måtte velge: en mann som stinket eller en generelt udelikat og uoppdragen mann?

Gjest Raindrops
Skrevet

Raindrops: regner du med å få glede av kjærestegarantien her i byen?

Nei, jeg er ikke så flink til dette med kjærester :gjeiper:

Vampen: Hvem er mest sexy som Lestat, Stuart Townsend eller Tom Cruise?

Skrevet

Oj, jeg har virkelig ikke peiling på sånt, men jeg bruker denne til vanlig, denne på sommeren og denne når jeg er lei av de andre/ inne i mellom. Liker spesielt den siste der!

Chloe synes jeg luktet superdigg helt til jeg skulle kjøpe den på Kielbåten. Jeg var grønn i trynet og LITT sjøsyk. Fikk den helt i vranga. Mener Bruno Banani har noen gode for menn? Kan ikke sette en topp- eller bunnplassering dessverre...

maya76: Hvis du måtte velge: en mann som stinket eller en generelt udelikat og uoppdragen mann?

Da tror jeg nesten det måtte blitt en stinkende mann...........så har jeg heller droppet allergitabletter og vært konstant tett i nesen.

Skrevet

Wednesday: Har du noe favorittlag på FIFA? (eller på ordentlig?)

tottenham :)

Wednesday: skal vi reåpne tråden vår etterhvert? ;)

hihi hadde glemt litt av den jeg :sjenert: men jaaa vi burde skrive mere der!

Solsenga: hvilket sitcom synes du er best ? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...