Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Solsenga: hvilket sitcom synes du er best ? :)

Friends troner øverst som tidenes serie, men liker Big Bang Theory veldig godt :) Hva synes du?

Dreamdrops og Guybrush: Hvis du skulle vært med i et realityprogram, hvilket hadde det blitt?

maya76: Hvilket vaskemiddel og skyllemiddel bruker du?

Viernes: Liker du å sniklese uten å bidra? ;)

Endret av Solsenga
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Friends troner øverst som tidenes serie, men liker Big Bang Theory veldig godt :) Hva synes du?

Seinfeld :tommelopp:

Skrevet

maya76: Hvilket vaskemiddel og skyllemiddel bruker du?

Bruker Omo, den for kulørt tøy og den for hvitt (kjøper inn store bokser på Felleskjøpet, ganske billig der) . Skyllemiddel varierer litt, akkurat nå er det en med jojoba.. Pluss jeg bruker milo ullvask til ullklær.

Wednesday; Hund eller katt? Hvilken hunde og katterase synes du er rent estetisk penest?

Skrevet

Tvillingjenta: Jeg ville bare påpeke at toeggede tvillinger ikke er mer like enn vanlig søsken, så det er ikke så rart om du og søsteren din paserer som det, men så til spørsmålet: Hvem av dere er eldst og hvor mange år er det i mellom.

Ja, altså kunne vi vært toeggede tvillinger. Poenget mitt var bare at vi er ganske like, og folk påpeker det stadig vekk :rolleyes:

Det er jeg som er eldst, og det er seks år mellom oss. Men man skulle kanskje ikke trodd det ;)

SemperFi: Hvilke jenter faller du for, og hvilke holder du deg langt unna?

CadillacJack: Hva ser du helst på tv?

Gorgonzola: Hvordan skulle jeg gått frem dersom jeg ville forføre deg, rent teoretisk? Hva hadde du falt for?

NozMonster: Hva ser du etter i en mann?

Gjest Gorgonzola
Skrevet (endret)

Gorgonzolaz: Hvilket tegneserieblad var favoritten din da du var barn? Liker du julehefter? Har du en favoritt der også?

Tintin faktisk, jeg har lest noen utgaver i filler for å si det sånn.

Rett bak kommer Sølvpilen, Donald, Asterix og Fantomet (og nå tenker du" himmel&hav fyren er oldis")

Gorgonzola: Hvordan skulle jeg gått frem dersom jeg ville forføre deg, rent teoretisk? Hva hadde du falt for?

Enkelt: Vær feminin/kvinnelig i alt du sier/gjør/foretar deg. Smil MYE, se meg i øynene, (lat som du) er interessert i (nesten) alt jeg skravler om (mens du ser meg inn i øynene, smiler, kneiser med nakken, stryker bort luggen og fukter leppene med tunga, skifter sittestillig så jeg akkurat rekker å beskue beina dine et øyeblikk uten at det blir kleint). La meg være beleven mann med stor M som briljerer med vinkartet, eventuelt på kjøkkenet, tar regningen og tar ansvar for kommunikasjonen med kelnere/drosjesjåfører/dørvakter/resepsjonister eller hvor vi nå enn måtte være.

Ha på deg noe lekkert ultrafeminint undertøy og si med litt rasp i stemmen: "Fy faen så lyst jeg har på deg, ta meg med hjem og elsk med meg til jeg ser stjerner"

Værre er det ikke ;)

skreppamedleppa: Skavlan eller Senkveld med Thomas og Harald? (på TV altså ;) )

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Wednesday; Hund eller katt? Hvilken hunde og katterase synes du er rent estetisk penest?

jeg kan ikke fordra katter ..synes de er skikkelig sånn: :snurt:

hunder derimot ..er flotte dyr. Rent estetisk synes jeg at siberian husky er finest.

maya76: hva spiser du når skal skal skeie ut ?

Skrevet

jeg kan ikke fordra katter ..synes de er skikkelig sånn: :snurt:

hunder derimot ..er flotte dyr. Rent estetisk synes jeg at siberian husky er finest.

maya76: hva spiser du når skal skal skeie ut ?

Jeg elsker gode oster og rødviner :hjerter_rundt: Skal faktisk kose oss med det i kveld:-) Rent godtemessig sett så har jeg en hang til pandalakris, skolekritt, junior mints og skittlers.......(ytterst sjeldent jeg får lyst på søtsaker, som oftest bare dagene før "den tiden i måneden")

Wednesday; Hva med deg?

Lillesiren; Hva er den beste treningstypen du vet om? Og den du hater aller mest?

Skrevet

Wednesday; Hva med deg?

jeg er svak for hockey pulver! ...mmmmmmm

Guybrush: skal du legge ut bilde av den nye sveisen din ? ;p

• Liker 1
Skrevet

Ha-Ha; da er du lik minstejenta mi:-) Hun har hockeypulver som nr1 på godtelista si, fast lørdagsgodt:-) Har blitt en tradisjon at hun får antall hockeypulver for antall år på bursdagen sin.....så i år fikk hun 9stk.

Silfen; Hva, bortsett fra kaker og muffins, skeier du ut med?

Skrevet

Ha-Ha; da er du lik minstejenta mi:-) Hun har hockeypulver som nr1 på godtelista si, fast lørdagsgodt:-) Har blitt en tradisjon at hun får antall hockeypulver for antall år på bursdagen sin.....så i år fikk hun 9stk.

åååååååå da hadde jeg fått 25 hockey pulver :daane:

Skrevet

åååååååå da hadde jeg fått 25 hockey pulver :daane:

Du får hinte frempå.......

Skrevet

Guybrush: skal du legge ut bilde av den nye sveisen din ? ;p

Du må nesten bedømme om bildet ble bra først ;) ræva lysrørbelysning og det faktum at jeg hater å ta bilder av meg sjæl er dårlig kombo :P

Wednesday: tror du vi blir å slå praterekorden vår noen gang? ;)

Silfen: kunne du vært en god kake-nazi? Samme gata som soupnazi? ;) sinnabakern :P

Skrevet

CadillacJack: Hva ser du helst på tv?

Nyhetsmagasiner, dokumentarer, intervjuer og analytiske programmer om politikk, historie etc. Veldig glad i gode naturprogrammer.

Og Top Gear + gode filmer.

Lillesiren: breier du deg veldig i sengen?

Swarovski: hvordan er du foran kamera? rømmer du, lager du duckface eller forsøker du se en annen veg?

Wednesbay: hvor mye alenetid må man ha i et forhold?

Ostegorg: http://www.youtube.com/watch?v=geYIFnsmKS0 ? Ja, har du?

Skrevet (endret)

Flair: Hvor kjenner du Drue fra?

Kun via pakkepost.

Flair: Forfattere du gjerne leser?

Har i grunn ingen favoritt-forfattere. Syns de som skriver et "mesterverk" ofte ikke greier å følge opp i neste omgang, evt at det går år før de kommer opp med en god match.

Men her er noen av bøkene jeg setter spesielt pris på:

Boktyven - Markus Zusak

Maskeblomstfamilien - Lars Saabye Christensen

Elling-bøkene - Ingvar Ambjørnsen

Ut og stjæle hester - Per Petterson

Bienes hemelige liv - Sue Monk Kidd

Mengele Zoo - Gert Nygårdshaug

Mennen som kledde seg naken for sin elskede - Jan Wiese

Guden for små ting - Arundhati Roy

Dette er alle sammen fantastiske bøker, på hver sin måte. Og flere av dem hva jeg mener er mesterverk.

De to sistnevnte kunne jeg godt tenkt meg å lese flere av, men jeg tror dette er mer sånn "once-in-a-life-time"-verk, dessverre. Test dem ut om du vil, skulle forundre meg stort om du du ikke var enig :)

Hvilke bøker / forfattere leser du, Gorgie?

Endret av Flair
Gjest NozMonster
Skrevet

NozMonster: Hva ser du etter i en mann?

sånn utseendemessig så liker jeg dem høye og mørke!

ellers så synes jeg det er viktig at mannen har bein i nesa, ikke er redd for å si sine meninger- og det at han faktisk har egne meninger er veldig veldig viktig! Han må stå på sitt! Jeg blir ikke tiltrukket av sånne " samme for meg" - mann :P ...

Jeg liker dem uredde, at han gjerne har vært ute en vinterdag eller nitti før og at han er en skikkelig manne-Mann!

dreamdrops: hva er planene for helgen?

wednesday: skal du leke med guybrush i helgen?

Giacomo: bedriver du fysisk aktivitet i ny og ne? isåfall hva da?

mortem: har du en rar matvane/mix-greie som noen har reagert på? (som for.eks brokkoli i tacoen eller

syltetøy på leverposteien)

Skrevet

Silfen; Hva, bortsett fra kaker og muffins, skeier du ut med?

Nøyaktig det jeg føler for. Livet er for kort til å være kjip.

Silfen: kunne du vært en god kake-nazi? Samme gata som soupnazi? ;) sinnabakern :P

Nei, jeg hadde nok ikke vært en kakenazi.

nikki09: hvorfor 09?

Skrevet

Dreamdrops og Guybrush: Hvis du skulle vært med i et realityprogram, hvilket hadde det blitt?

Hmmm, jeg kunne tenkt meg å vært med på den første sesongen av Heia Tufte siden Thorstvedt virker så trivelig og hele programmet bare var koslig :P Men ifølge Wednesday ser jeg visstnok for lite "nerd" ut.....

71 grader nord kunne vært gøy - testa ut ens egne grenser :) Du får ikke meg med på no Paradise Hotell eller no slikt for å si det sånn ;)

Solsenga: det mest irriterende en x gjorde? type uvane :P

nikki09: hvilke brukere her inne har du lagt spesielt godte merke til på godt og vondt ? :)

Skrevet

Wednesday: tror du vi blir å slå praterekorden vår noen gang? ;)

bildet ditt er godkjent!! :) og nei, det tror jeg ikke vi klarer ;)

Wednesbay: hvor mye alenetid må man ha i et forhold?

det tror jeg ikke det finnes noe fasitsvar på, kommer helt an på forholdet. for min del er jeg på fotballtrening i 2,5 timer 3 dager i uka + kamper, og det er plenty med "alene/borte fra kjæresten"-tid for meg :)

wednesday: skal du leke med guybrush i helgen?

leker med Guybrush hver helg jeg ;) wink wink

Guybrush: hvor mye alenetid burde man ha i et forhold synes du?

CadJack: hvor mye alenetid mener DU at man burde ha i et forhold ?

• Liker 1
Skrevet (endret)

NozMonster: er du stolt over antall poster du har på forumet?

Jeg er nemmelig en av de som hemmelig er veldig stolte av å ha mange tuser poster på div forum,

og må si jeg er imponert over antall poster du har laget her på kort tid.

Endret av Gunfreak
Skrevet (endret)

bildet ditt er godkjent!! :) og nei, det tror jeg ikke vi klarer ;)

det tror jeg ikke det finnes noe fasitsvar på, kommer helt an på forholdet. for min del er jeg på fotballtrening i 2,5 timer 3 dager i uka + kamper, og det er plenty med "alene/borte fra kjæresten"-tid for meg :)

leker med Guybrush hver helg jeg ;) wink wink

Guybrush: hvor mye alenetid burde man ha i et forhold synes du?

CadJack: hvor mye alenetid mener DU at man burde ha i et forhold ?

Tja si det. Tror ikke det er noen fasitt? Bør vel føles litt naturlig at man har tid hvor man gjør sine egne ting og henger med sine venner her og der. Sånn en tur 1-2 ganger i året, noen hobbyer og aktiviteter fra tid til annen? Men veeeeldig kos å bare slaske med deg også baby ;)

Wednesday: har du rota bort moblefonen igjen :P og var svaret mitt tilfredsstillende? :)

Silfen: om jeg er i bergen, kan jeg da etterspørre litt kakesnacks fra deg? ;)

Endret av Guybrush

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...