Silfen Skrevet 13. september 2012 #6221 Skrevet 13. september 2012 Silfen: En venninne av deg står i en kjole hun skal bruke i et eller annet selskap. Du synes kjolen er helt gyselig; tør du å svare det når hun spør hva du synes eller sier du at den er fin? Jeg sier det som det er. Jeg er kjolekritiker stadig vekk for naboen. Sist fikk hun kjolen sydd om fordi jeg sa den var helt jævlig. Som oftest ser hun smashing ut uansett hva hun tar på seg, så hun vet kritikken er men ærlig når den er negativ også. Stronger; hva gjør du i vinduet mitt?
Gjest NozMonster Skrevet 13. september 2012 #6222 Skrevet 13. september 2012 Noz: Gleder du deg til jul? nei, jeg gjør ikke det.. det er koselig å være sammen familien min, men det er også det eneste jeg synes er trivelig med julen.. og desuten så jeg er del samme familien min ellers i året også, så derfor er det liksom ikke noe spesielt ved julen heller. mortem: hva i livet ditt skulle du ønske hadde vært anderledes nå?
Gjest badeand1 Skrevet 13. september 2012 #6223 Skrevet 13. september 2012 nei, jeg gjør ikke det.. det er koselig å være sammen familien min, men det er også det eneste jeg synes er trivelig med julen.. og desuten så jeg er del samme familien min ellers i året også, så derfor er det liksom ikke noe spesielt ved julen heller. mortem: hva i livet ditt skulle du ønske hadde vært anderledes nå? At jeg og exen fremdeles hadde vært sammen.. _tvillingjenta_ er du tvilling på ordentlig? Altså, ikke stjernetegnet.
Gjest Bud Skrevet 13. september 2012 #6224 Skrevet 13. september 2012 Alt er bra. Han kan liksom brukes til alt også.. Børste hesten min, lage middag, skru bil, irritere meg politisk og bare være sexy. Me like! Irritere deg politisk?! Du sier du er helt enig med meg du!!!!
Solsenga Skrevet 13. september 2012 #6225 Skrevet 13. september 2012 Solsenga: Hva er din tanassity? Like bleik som resten... Solsenga: Interesserer horoskop deg? I grunn ikke.. Stronger: Hvilken frossenpizza er best? Herr Heftig: Hvordan tror du vennene dine vil beskrive deg? maya76: Er jentene(?) såkalte kjærlighetsbarn? mammamora: O´boy eller Nesquick? Bud: Er det noen avgjørelser i livet du angrer på? Ville du fremdeles hatt den samme jobben om du kunne spole tilbake og velge på nytt f.eks.
skruf Skrevet 13. september 2012 #6226 Skrevet 13. september 2012 Like bleik som resten... I grunn ikke.. maya76: Er jentene(?) såkalte kjærlighetsbarn? De var ikke et resultat av ONS iallefall:-) Var i et forhold med faren til eldstejenta da hun ble til (dog ikke planlagt), og er gift med faren til minstejenta:-) Vil tro at de fleste barn er kjærlighetsbarn da de er elsket av foreldrene. Silfen; Hvis du skal velge fra kjendisverdenen en mann til å gifte deg med, en til å være elskeren din og en til å være tjeneren din........hvem ville det blitt? 1
Silfen Skrevet 13. september 2012 #6227 Skrevet 13. september 2012 Silfen; Hvis du skal velge fra kjendisverdenen en mann til å gifte deg med, en til å være elskeren din og en til å være tjeneren din........hvem ville det blitt? Gifte meg med; Elsker; Tjener: De MÅ selvsagt være i karakter! At sistnevnte ble tjener er bare fordi han er bittelitt gay. Luttetiss; topp 5 mest attraktive kvinner gjennom tidene? 2
Wednesday Skrevet 13. september 2012 #6228 Skrevet 13. september 2012 Wednesday: Hvilken dagligvarebutikk foretrekker du? meny Wednesday: Hvilket ølmerke liker du best? frydenlund bayer mmmmmmmmmmmm Wednesday: Når/hvis du spiller fifa alene, hvilken vanskelighetsgrad bruker du? enkleste Herr Heftig: har du noen gang lagt ut bilde av deg selv her på KG?
alkasil Skrevet 13. september 2012 #6229 Skrevet 13. september 2012 fifa!!! øl. alltid øl. alkasil: hva er det beste med livet ditt? Jeg tror det er noe så banalt som å bo sammen med kjæresten min! Hvilken øl liker du best, Wednesday? Alkasil: Noe rart foreldrene dine sa til deg da du var liten som du trodde på? Typ man får firkantede øyne av å se mye på TV. Jeg troooor at jeg trodde at man fikk dårligere syn av å lese når det er for mørkt, jeg vet nå at man ikke får det, men det tok ikke lang tid før jeg ikke brydde meg om det.. Stronger: Hvor er du fra?
Gjest Stronger Skrevet 13. september 2012 #6230 Skrevet 13. september 2012 Stronger; hva gjør du i vinduet mitt? Stronger: Hvilken frossenpizza er best? Den orginale grandiosaen! Stronger: Hvor er du fra? Jeg er fra det våte vestland! Solsenga: Hva er ditt drømme-reisemål? Bud: Har du noen gang kjørt traktor?
Solsenga Skrevet 13. september 2012 #6231 Skrevet 13. september 2012 Solsenga: Hva er ditt drømme-reisemål? Det er mange steder, men noe jeg alltid har hatt lyst til er å besøke Erektheion og Parthenon i Athen! Hva med deg, Stronger? Herr Heftig: Hvis det er deg på bildet og du er ukysset, så er det noe som ikke stemmer! Hva/ hvorfor? Arabella, Bud, alkasil, maya76 og Silfen: Noen gang vært ulykkelig forelsket?
Silfen Skrevet 13. september 2012 #6232 Skrevet 13. september 2012 Silfen: Noen gang vært ulykkelig forelsket? Nei, jeg blir ikke forelsket i folk. Alkasil: Hvilke av disse egenskapene ville du helst at folk skal ha dersom du må, og hvilken minst? Gjerrig, gretten, sutrete?
alkasil Skrevet 13. september 2012 #6233 Skrevet 13. september 2012 alkasil: Noen gang vært ulykkelig forelsket? Ja dessverre - I samme fyr fra jeg var 19 til jeg var ca 21. Alkasil: Hvilke av disse egenskapene ville du helst at folk skal ha dersom du må, og hvilken minst? Gjerrig, gretten, sutrete? Mest gjerrig, minst sutrete Du da, Silfen? Mortem: Hvor lenge var du sammen med eksen din, og når ble det slutt?
skruf Skrevet 13. september 2012 #6234 Skrevet 13. september 2012 Det er mange steder, men noe jeg alltid har hatt lyst til er å besøke Erektheion og Parthenon i Athen! Hva med deg, Stronger? Arabella, Bud, alkasil, maya76 og Silfen: Noen gang vært ulykkelig forelsket? Var nok litt ulykkelig forelsket da jeg var 13, han gikk siste året på ungdomskolen, og jeg oppdaget at han ga privattimer i saxofon....... Forelskelsen varte i to år (ble aldri gjengjeldt..), og jeg ble ganske god på å spille sax de årene. Dreamdrops; Du skal sove over hos kjæresten din og oppdager at det er noen kondomer mindre i nattbodskuffen hans fra sist gang du var hos han. Hva gjør du?
Gjest Vampen Skrevet 13. september 2012 #6235 Skrevet 13. september 2012 Vampen: Mørk eller lys leppestift? Ingen av delene. Leppestift er en av de sminkeproduktene jeg ikke bruker så mye. Og jeg synes både veldig lys og veldig mørk leppestift ser fælt ut, på meg ihvertfall, så om jeg først bruker det, så er det noe midt i mellom. Vampen: Du skal invitere CadJack og Gorgon på en helaften. Hva gjør du for å blidgjøre begge? Sånn bortsett fra å servere lekker mat på min nakne kropp, mener du? Vampen: du overbeviste meg med dine nerdekvaliteter. Men jeg klarer ikke se deg for meg som superubernerdejente? Få en kjapp beskrivelse ? Hvordan ser en superubernerdejente ut? Vampen: godt mulig spurt før, hva du studerer/jobber med? Lærer. Med fargene norsk, samfunnsfag, RLE, spes.ped og matematikk. (Men sistnevnte er hemmelig, da det var tvunget, og jeg forsøker å fortrenge at jeg har det). CadJack: kino og restaurnt, eller DVD og hjemmelaget?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 13. september 2012 #6236 Skrevet 13. september 2012 Dreamdrops; Du skal sove over hos kjæresten din og oppdager at det er noen kondomer mindre i nattbodskuffen hans fra sist gang du var hos han. Hva gjør du? Vi bruker ikke kondom, så det hadde aldri vært en sak Vampen: Liker du å gå med smykker?
TheHairyToothfairy Skrevet 13. september 2012 #6237 Skrevet 13. september 2012 CadJack: kino og restaurnt, eller DVD og hjemmelaget? Ulempen med Kino er at det blir ikke mye sjanse for å snakke sammen. Men jeg verdsetter det allikevel, koselig å dele opplevelsen. Jeg har rett og slett ingen erfaring eller kunnskap med hjemmekos. Restauranter ER hjemme for meg, og jeg synes egentlig det ikke er noe spesielt sjarmerende eller magisk. Derfor går jeg helst for DVD (bluray, må vite) og hjemmelaget fordi det er større sjans for å bli bedre kjent sammen. Dreamdrops: her er en reell utfordring. Nevn en sang, gjerne et par, som du har høy sans for. Kravet er at det skal være sanger som handler om gode forhold i et par, helst i en dansbar country-stil. Jeg lover å hive meg i gang med å øve tvert, og skal fremføre sammen med noen venner på spillejobb i et bryllup i slutten av måneden. Jeg skal til og med få det filmet til din underholdning!
Gjest Drue Skrevet 13. september 2012 #6238 Skrevet 13. september 2012 Drue: Trommis, gitarist, vokalist, keyboardist eller bassist i bandet du egentlig ønsket å være med i? Hmm. Nå er jeg jo en avdanka gitarist og trompetist. Aller helst var det trompeten jeg skulle ønske jeg slo gjennom med, men siden det ikke er et svaralternativ så velger jeg trommis. Rett og slett fordi jeg vil være han bad ass'en som herjer i bar overkropp bakerst. Drue. Hva er dine langsiktige mål? Ha en jobb der jeg tjener så pass godt at jeg ikke trenger å jobbe fryktelig mye, sånn at jeg kan bruke tid på kone og barn, samt spise masse god mat. Drue, favorittsangen? Du MÅ velge en? Akkurat nå går det i denne: Celine – Bæstevænna KateW: har du noen gang blitt kalt "milf"?
Silfen Skrevet 13. september 2012 #6239 Skrevet 13. september 2012 Mest gjerrig, minst sutrete Du da, Silfen? Jeg misliker gjerrige folk ekstremt, så de havner på bunn. De kræsjer med min givende personlighet, hehe. Jeg kunne taklet gretne folk best, tror jeg, for da kunne vi bitchet om verden og dens idioter sammen. Sutrere er fæle folk de også, men de får havne i midten for denne gang. Vampesvamp: Du er ute en mørk og stormfull aften. Plutselig kommer det en Nåsså og biter deg i leggen. Du gjør hva?
SemperFi Skrevet 13. september 2012 #6240 Skrevet 13. september 2012 Semper: Hva er gøyest, å være i bakken eller på afterski? Kan jeg si begge? Jeg liker å stå i bakken, men jeg liker også afterski. Men om jeg MÅ velge, så blir det bakken. Enn du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå