Gå til innhold

Spør en bruker 2.0

Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Cosette

Bortsett fra at jeg er fattig og har lav status, så er jeg helt perfekt. Og det mener jeg helt oppriktig. Jeg er høy, mørk, sterk, handy som få, svært kunnskapsrik. intelligent og reflektert. Veldig forståelsesfull og har sykelig god intuisjon (innsikt, mente jeg selvsagt). Og så er jeg den morsomste jeg kjenner.

Hva med deg, cosette?

Hehe. Trodde kanskje jeg fikk lurt frem den myke Kråkefjas med det spørsmålet, men den gang ei. :) Ålreit.

Jeg tror jeg er helt brukbar som kjæreste, uten at jeg skal si det for sikkert. Kan være veldig kjærlig og hengiven, men andre ganger er jeg temmelig distansert og utilgjengelig. Renner definitivt ikke ned døren din, og svarer sjelden på sms. Men jeg er djevelsk forførerisk når jeg vil. Og aldri noe drama.

Bond: Hvilket land er du fra opprinnelig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe. Trodde kanskje jeg fikk lurt frem den myke Kråkefjas med det spørsmålet, men den gang ei. :)

Du kunne bare spurt, da!

-Jeg liker katter.

-Kan bli rørt av sterke historier

-Jeg tror på ekte kjærlighet

-Nasjonalromantisk. Får gåsehud og retter ryggen av ja vi elsker

Evilposelos: Hva er på avataren din? Er det en form for bakverk på et stekebrett eller en gjeng seler på et svaberg?

Endret av kråkefjas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

SemperFI: Har du slettet deg fra KG tidligere og gjennoppstått med samme nick?

Det stemmer.

Cosette. Sove med string, boxer eller naken?

Endret av SemperFi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest NozMonster

NozMonster - hva er kjedeligst i verden?

tja, si det? Jeg kjeder meg aldri egentlig..Men jeg synes det er veldig kjedelig å tørke seg etter å ha kommet ut av dusjen! Jeg synes også det er "hat" å vente- jeg eier ikke tolmodighet så ved venting, så blir humøret mitt virkelig satt på prøve!

Maruwan: Du skrev at du har et irriterende stort markeringsbehov- driver du å pisser på hvert gatehjørtet? :sjokkert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tonje!: Hvordan er drømmeferien din?

Jeg tror kanskje det er å seile verden rundt, eller i hvert fall dra på en veldig lang seiltur. Ikke kun til Middelhavet og tilbake liksom, selv om det også hadde vært fantastisk, men virkelig seile langt. Dra innom mange kontinenter og oppleve vidt forskjellige kulturer og møte mange rare og morsomme folk, mens man hele tiden har sin trygge base på seilbåten.

På den måten kan man få en fin blanding av ville opplevelser og late soldager. Og er det drittvær kan man bare i regnet for så å løpe inn, tulle seg inn i varme klær å spille kort eller brettspill. Nesten litt hytte-feeling.

Mangler bare litt mer energi, en hel haug med penger og en kjæreste som kan seile, samt at jeg selv også må lære meg det. Pluss noen venner som kan seile og som vil være med. Men pyttsann, detaljer :gjeiper:

Tonje: Nå har alle kommet med spørsmål om hvorfor du er søt, hvorfor du er pen osv. Hvem ville du gått på date med om du måtte velge en bruker?

Jeg har mine stygge dager jeg og, haha. Men ok! Skavvise. Tror kanskje jeg må svare som sist, at det må bli NerdMedSverd. Vet ikke helt hvorfor, er bare en kombinasjon av mange små og gode inntrykk jeg har fått av ham. Ting som at jeg likte et outfit-bilde han la ut, jeg digger at han spilte Zelda og Mario som liten, samt at han alltid virker ålreit. Og nå kommer det dessuten fram at han er Johnny Depp, så da er en stakkars jente sjanseløs.

Svaret mitt er basert på ganske tynne argumenter, jeg er klar over det :gjeiper: Men jeg aner jo ikke hvordan noen her inne egentlig er, utenom de jeg har møtt. Så man danner seg jo litt illusjoner i hodet av hvordan man tror den og den brukeren er.

Jeg tror jeg er helt brukbar som kjæreste, uten at jeg skal si det for sikkert. Kan være veldig kjærlig og hengiven, men andre ganger er jeg temmelig distansert og utilgjengelig. Renner definitivt ikke ned døren din, og svarer sjelden på sms. Men jeg er djevelsk forførerisk når jeg vil. Og aldri noe drama.

Høres litt ut som meg, det. Du er en bra dame! :fnise:

Wonders: Om du må beskrive deg som enten konservativ og ordentlig eller frigjort og gal, hvilken beskrivelse velger du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Cosette. Sove med string, boxer eller naken?

Alltid naken. :)

Høres litt ut som meg, det. Du er en bra dame! :fnise:

Godt det er flere av oss. ;)

Maruwan: Husker du et øyeblikk av ren, pur lykkefølelse? Fortell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cuddlegirl. Snakker du flere språk enn norsk og engelsk? Om du kunne lært et annet språk flytende, hvilket språk ville du valgt og hvorfor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bond: Hvilket land er du fra opprinnelig?

Holder meg noen lunde anonym her så å si helt eksakt hadde vært litt for avslørende sammen med andre detaljer om jobb og slikt. Men er europeisk og naturlig blond, så det kan jo gi noen pekefingere :)

kråkefjas - Du sa du blir rørt av sterke historier. Hva var den siste sterke historien som rørte deg? Hvilken historie har rørt deg mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoftene og bekkenet, hvis vedkommende har god holdning. Og linjene som dannes mellom skuldrene og armhulene når armene løftes over hodet :yvonne:

Og hvis noen her skulle dra inn tit/ass-problemstillinga, så kan jeg allerede nå slå fast at jeg er en tit-man.

Hva liker du best ved mannekroppen?

kaffemor: hva liker du å grille?

Grillspyd! Gjerne med masse god fisk på :) Helt klart favoritten.

Har ikke fått lest igjennom alle sidene jeg har gått glipp av enda, så ikke bli sinte hvis spørsmålene jeg stiller allerede er stilt.

Cosette: Hvilket parti stemmer du på?

Giacomo: Er du oppdratt som katolikk eller er det noe du har blitt senere i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kråkefjas - Du sa du blir rørt av sterke historier. Hva var den siste sterke historien som rørte deg? Hvilken historie har rørt deg mest?

Det var noe ganske nylig, men jeg klarer ikke komme på hva det var. Historien som har rørt meg mest er fiktiv og heter battlestar galactica.

Til den det måtte angå: Hvorfor lukter det dritt i bogstadveien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til den det måtte angå: Hvorfor lukter det dritt i bogstadveien?

Sorry. Må man så må man.

Strange Doll: Hva er ditt flaueste minne? I hvert fall som du kommer på her og nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kråkefjas Lukter det dritt i bogstadveien på nåværende tidspunkt?!

Jeg vet ikke, men det gjorde for 20minutter siden. Tonje som visstnok skal ha lagt en kabel fra majorstukrysset til rosenborg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke, men det gjorde for 20minutter siden. Tonje som visstnok skal ha lagt en kabel fra majorstukrysset til rosenborg.

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cuddlegirl. Snakker du flere språk enn norsk og engelsk? Om du kunne lært et annet språk flytende, hvilket språk ville du valgt og hvorfor?

Nei, iværtfall ikke flytende. Kan litt tysk, men det er bare noen få setninger. Men hmm, jeg vet ikke helt. Gikk i klassen med noen fra Somalia, så hadde vært kult å kunnet det i smug sånn at jeg hadde skjønt hva de sa. Eller så har jeg vært i Spania, så det hadde og vært litt gøy å kunne.

Kaffemor: Har du badet ute i år?

Fysikeren: Det siste som gjorde deg glad?

Fasting Drue: 3 ting du føler du må gjøre før du dør.

Xaphan: Ville du spist samme mat i 4 mnd, eller latt være å dusje på 3 uker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kaffemor: Har du badet ute i år?

Nei, dessverre :tristbla:

Fysikeren: Hva er dine mål her i livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Fasting Drue

Fasting Drue: 3 ting du føler du må gjøre før du dør.

- spise på en restaurant i verdensklasse (som NoMa i dag)

- se en hval

- drive et lite minibruk, med grønnsaker, høns, osv.

Ganske overkommelige ting, med andre ord :)

Fysikeren: hva spiser du til frokost? Hvis du ikke har faste rutiner, hva spiste du i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedersmannen Gunvald: Kan jeg få spørre hvilke(n) krig(er) du har deltatt i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fysikeren: Det siste som gjorde deg glad?

Tanken på at jeg har fri på fredag og ferie uka etter :)

Fysikeren: Hva er dine mål her i livet?

At alle kvinner skal drømme om å være med meg, og at alle menn skal drømme om å være meg.

Neida! En god utdannelse, en kone som elsker meg like mye som jeg elsker henne og å klare å beholde alle de fantastiske vennene jeg har i dag :)

Fysikeren: hva spiser du til frokost? Hvis du ikke har faste rutiner, hva spiste du i dag?

To brødskiver med ost + [random kjøttpålegg] og et glass melk ved siden av.

Kaffemor: Er du en mor som er glad i kaffe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hedersmannen Gunvald: Kan jeg få spørre hvilke(n) krig(er) du har deltatt i?

Det kan du. Jeg kan nevne at jeg har bidratt i Kosovo under NATOs angrep der. Jeg har også tilbragt noen år i Afghanistan, samt en periode i Irak.

Ut over det deltok jeg i observasjonsstyrke under valget i Angola for noen år siden, samt at jeg har bidratt under diverse mindre dramatiske operasjoner både høyt og lavt.

Jeg kjenner meg ikke igjen i noen betegnelse som hedersmann, og blir egentlig pinlig berørt av sånt. Jeg har bare hatt en litt annerledes jobb.

BettyBoop: hvor langt var/er ditt lengste forhold?

Endret av Gunvald
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...