Gjest Maria_Marihøne Skrevet 30. juli 2012 #2582 Skrevet 30. juli 2012 Haha, kanskje det var det, og at det datt i hodet mitt egentlig, og så ville jeg selvfølgelig ikke bruke det, som sagt jeg husker virkelig ikke. Maria_Marihøne: Var ikke du moderator en stund, og hvorfor sluttet du? Jo, en veldig kort stund i vår. Fordi jeg liker ikke å være sjef Og fordi jeg syns ikke jeg kunne delta i diskusjonene på samme måte som før. Syns det er morsommere å bare være vanlig bruker her. Men det var en grei erfaring NerdMedSverd: Hva er det mest jålete du har gjort de siste dagene?
Gjest NozMonster Skrevet 30. juli 2012 #2583 Skrevet 30. juli 2012 Nei, det var bare en tilføyelse fra meg. Hvis du er aktiv her, og en annen er aktiv, og denne ignorerer deg og dine spørsmål, ville du ikke syns det var dårlig gjort? jo, selvfølgelig. men jeg har ikke lagt merke til at det har skjedd her.. NozMonster: er du glad i tekniske duppedingser - og i så fall: hvilken er mest uunnværlig? nei, ikke i det hele tatt! Ipad irriterer meg skikkelig! Jeg kjenner til fler som både har smarttelefon og datamaskin, så hva i huleste skal man med ipad!? Jeg misliker jo ikke tekniske tinger, for jeg bruker jo tv, data og telefon. Telefonen min er nok den mest uunværlige! Alle andre tekniske duppediter jeg har untatt telefonen er gamle saker- jeg bruker diskman (kjøper alle cd`er jeg vil ha), jeg har gameboy og supernintendo fra 1990. For et par år siden fikk jeg mitt første digital kamera, og det var bare fordi det har blitt så innmari dyrt å fremkale filmer Men jeg hadde klart meg med bare telefonen min atså NozMonster: Hva har du spist i dag? tja- si det.. cashewnøtter, en halv Tine-iskaffe og knekkebrød. urr: har du lest hovedinnlegget i tråden? det er nemlig bare meningen at du skal stille spørsmål til hver enkelt bruker og ikke alle på en gang... sobril: jeg vet jo lite om deg (annet enn at kompisen din eller hvem det var, som brukte sobril ) så jeg er så nyskjerrig på hvem du er og hva du driver med?
Gjest Bandit Skrevet 30. juli 2012 #2584 Skrevet 30. juli 2012 Bandit, Bud, Gunvald og Giacomo. Hva elsker dere ved oss her på KG? Jeg kan ikke snakke for de andre eminente herremenn, men jeg elsker mangfoldet her inne. Jeg synes det er en fin høyde under taket, selv om det er enkelte som kjemper mot akkurat det. Det er informativt, og jeg har lært mye om kvinner gjennom den korte tiden jeg har vært her. På både godt og vondt. Det er utrolig mange skjønne mennesker her (og dyr også, tydeligvis!), det er varme og humor. Derfor vender jeg tilbake til KG dag etter dag etter dag. Urr: Dersom vi hadde sett en DVD sammen hos deg. Hva hadde du servert til? Musekatt: Topp 3 filmer?
Gjest Urr Skrevet 30. juli 2012 #2585 Skrevet 30. juli 2012 urr: har du lest hovedinnlegget i tråden? det er nemlig bare meningen at du skal stille spørsmål til hver enkelt bruker og ikke alle på en gang... ehem ja, men jeg er litt glad i å gi blaffen i regler iblant.. pluss at jeg har lyst til å få flere svar på det jeg spør, og ikke utelate andre.. Gjør det noe? Noz: Hvilke tråder liker du best her på KG?
Gjest Urr Skrevet 30. juli 2012 #2586 Skrevet 30. juli 2012 Jeg kan ikke snakke for de andre eminente herremenn, men jeg elsker mangfoldet her inne. Jeg synes det er en fin høyde under taket, selv om det er enkelte som kjemper mot akkurat det. Det er informativt, og jeg har lært mye om kvinner gjennom den korte tiden jeg har vært her. På både godt og vondt. Det er utrolig mange skjønne mennesker her (og dyr også, tydeligvis!), det er varme og humor. Derfor vender jeg tilbake til KG dag etter dag etter dag. Urr: Dersom vi hadde sett en DVD sammen hos deg. Hva hadde du servert til? Musekatt: Topp 3 filmer? Den eneste maten som passer til film er smågodt, pizza, dip, chips. Mat som ikke søler. Fingermat. Sånt som ikke tar oppmerksomheten bort fra filmen. Derfor skal du holde fingrene borte også.. Slik at jeg får nyte komedien/actionen/fantasyen. Ok? Det betyr også at du ville ha kjøpt inn all maten hehe.. Drue: syns du jeg overskrider grensene dine?
Strange Doll Skrevet 30. juli 2012 #2587 Skrevet 30. juli 2012 Urr: Hva er grunnen til at du valgte den avataren du har?
Giacomo_P Skrevet 30. juli 2012 #2588 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Gia: var croissanten god? Udmerket. Jeg tror den var nybakt! Bandit, Bud, Gunvald og Giacomo. Hva elsker dere ved oss her på KG? Jeg elsker at det findes andre voksne mennesker jeg kan være barnslig sammen med, og den herlige uformelle tonen i enkelte tråder. Det er mange fine mennesker her, som jeg sikkert ikke hadde blitt kjendt med ved et "vanlig" møde. Yes2yes: Hvordan er du blitt så klok og reflektert? Endret 30. juli 2012 av Giacomo_P
Gjest NozMonster Skrevet 30. juli 2012 #2589 Skrevet 30. juli 2012 ehem ja, men jeg er litt glad i å gi blaffen i regler iblant.. pluss at jeg har lyst til å få flere svar på det jeg spør, og ikke utelate andre.. Gjør det noe? Noz: Hvilke tråder liker du best her på KG? det gjør ikke så mye for min del, men for litt siden så var den en tråd her som het "spør en bruker" og der spurte mange brukere alle brukerne samtidig, slik som du. Men drua ble så irritert at han lagde denne tråden, derav 2,0, hvor han da presiserte at vi spør et spørmål pr bruker. er det noe jeg har fått tyn for her på kg, så er det å ikke forholde seg til reglene.. hehee... svar: mange tråder er jo så kortvarige, så det er vanskelig å svare på. men jeg er veldig glad i uinteresangt-tråden. der har jeg blitt kjent med noen herlige, hjelpsomme, omtenksomme vesner og virkelig bryr seg. arabella: hvordan går det med sønnen din?
Gjest Musekatt Skrevet 30. juli 2012 #2590 Skrevet 30. juli 2012 Musekatt: Topp 3 filmer? Hmm, må tenke. Jeg ser faktisk ikke så mye på film, fordi det går mest i serier. Men jeg liker: 1. Hangover 1-2 2. Taken 3. Just go with it Strange Doll: Hva frukt liker du best?
Strange Doll Skrevet 30. juli 2012 #2591 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Strange Doll: Hva frukt liker du best? Eple! MEN de må være røde... Noz: Hva klarer du deg ikke uten i hverdagen? Endret 30. juli 2012 av Strange Doll
pinar Skrevet 30. juli 2012 #2592 Skrevet 30. juli 2012 ehem ja, men jeg er litt glad i å gi blaffen i regler iblant.. pluss at jeg har lyst til å få flere svar på det jeg spør, og ikke utelate andre.. Gjør det noe? Jeg syns det er litt kjedelig med sånne felles spørsmål, da kan man jo heller lage en tråd med det aktuelle spørsmålet hehe. Jeg liker oversikt 1
Gjest Urr Skrevet 30. juli 2012 #2593 Skrevet 30. juli 2012 Urr: Hva er grunnen til at du valgte den avataren du har? Fordi jeg elsker filmen og fordi jeg elsker følelsen som ligger under, det magiske.. StrangeDoll: Hva gjør du på i Bergen? Liker du deg der?
Gjest Urr Skrevet 30. juli 2012 #2594 Skrevet 30. juli 2012 det gjør ikke så mye for min del, men for litt siden så var den en tråd her som het "spør en bruker" og der spurte mange brukere alle brukerne samtidig, slik som du. Men drua ble så irritert at han lagde denne tråden, derav 2,0, hvor han da presiserte at vi spør et spørmål pr bruker. er det noe jeg har fått tyn for her på kg, så er det å ikke forholde seg til reglene.. hehee... svar: mange tråder er jo så kortvarige, så det er vanskelig å svare på. men jeg er veldig glad i uinteresangt-tråden. der har jeg blitt kjent med noen herlige, hjelpsomme, omtenksomme vesner og virkelig bryr seg. arabella: hvordan går det med sønnen din? Jeg skal prøve å begrense meg
Gjest Urr Skrevet 30. juli 2012 #2595 Skrevet 30. juli 2012 Jeg syns det er litt kjedelig med sånne felles spørsmål, da kan man jo heller lage en tråd med det aktuelle spørsmålet hehe. Jeg liker oversikt Jeg skal prøve å begrense meg
Gjest Sobril Skrevet 30. juli 2012 #2596 Skrevet 30. juli 2012 sobril: jeg vet jo lite om deg (annet enn at kompisen din eller hvem det var, som brukte sobril ) så jeg er så nyskjerrig på hvem du er og hva du driver med? Oisann. Jeg er redd svaret blir en skuffelse. Er en særdeles kjedelig dame som nærmer seg førr. Dvs - jeg er egentlig ganske kreativ, men har et yrke på tvers av hva jeg BURDE (regnskapsfører). Har ett barn på sju og ett i magen. Lever et stille og rolig liv med mitt livs kjærlighet. Er kjedelig asosial, og trives best hjemme. Spesielt nå som vi nettopp har flyttet, pusset opp og fått det sååå fint Har et par gode venninner og er aldri den som er med på jentetur eller rødvinskveld. Lett å bli kjent med allikevel, men er utrolig dårlig på å opprettholde nye vennskap. Liker ikke å dra på byen heller, men tar meg gjerne en fyll her hjemme :gjeiper: Veldig glad i dyr og huser en hund og en katt. Sistnevnte selv om jeg er hyperallergisk. Stort sett snill og grei og med en sterk rettferdighetssans. Kan være relativt følsom innimellom og lar meg lett rive med i andres elendighet. Tja... Her har du noe ihvertfall Enn du, frøken?
Gjest Bud Skrevet 30. juli 2012 #2597 Skrevet 30. juli 2012 Bandit, Bud, Gunvald og Giacomo. Hva elsker dere ved oss her på KG? Elsker dere ikke, men det jeg liker ved brukerne på kvinneguidens forum er et kulinarisk mangfold. Her finnes alt fra hattemakere, lastebilsjåfører (ja, du ja, emigrerte nordlendingen), enslige mødre, mødre til flere kull, drankere, navere, fysisk og psykisk syke, smarte folk, dumme folk og til og med ei og anna prinsesse! KG byr på gode diskusjoner så vel som halvhjertede og idiotiske diskusjoner, fine bilder, og så datt jeg på ræva (konsentrasjonen falt - kommer tilbake med mer siden)
Gjest Eurodice Skrevet 30. juli 2012 #2598 Skrevet 30. juli 2012 det gjør ikke så mye for min del, men for litt siden så var den en tråd her som het "spør en bruker" og der spurte mange brukere alle brukerne samtidig, slik som du. Men drua ble så irritert at han lagde denne tråden, derav 2,0, hvor han da presiserte at vi spør et spørmål pr bruker. er det noe jeg har fått tyn for her på kg, så er det å ikke forholde seg til reglene.. hehee... svar: mange tråder er jo så kortvarige, så det er vanskelig å svare på. men jeg er veldig glad i uinteresangt-tråden. der har jeg blitt kjent med noen herlige, hjelpsomme, omtenksomme vesner og virkelig bryr seg. arabella: hvordan går det med sønnen din? Det har jeg ikke så lyst til å skrive om, kan si så mye at han er husløs. Da antar jeg du forstår hvordan han lever. (Jeg har ikke noe glupt spørsmål til noen akkurat nå )
Gjest NozMonster Skrevet 30. juli 2012 #2600 Skrevet 30. juli 2012 (endret) Noz: Hva klarer du deg ikke uten i hverdagen? KG Enn du, frøken? oiioii- gratulere med den voksende magen det er en alldeles stor babyboom her på KG for tida jeg ja... jeg heter NozMonster... et lite monster på 26 år som lever alene et par mil utenfor oslo i alensomheten på cella mi. Til høsten skal jeg endelig starte på høyskolen, på vernepleier, så da håper jeg endelig det skal bli noe ut av meg også. Ellers er jeg en rastløs merkelig skrue som egentlig er ganske så kjedelig! Giacomo: om du spiser noe ekstra godt- en god iskrem for.eks, alene hjemme- slikker du tallerkenen da? kosemose: har du vært på ferie nå? (tror det er litt lenge siden jeg har sett deg her...) Endret 30. juli 2012 av NozMonster
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå