Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (8 minutter siden):

Siden Game of Thrones tapte seg så mye de siste sesongene må jeg svare Endeavour tror jeg :) 

@KvakkekyllingenHar du sett Foyle's War?(Inspektør Foyle på norsk)? :) 

Tror ikke det. Ikke noe jeg har fulgt med på fast iallefall. 

@Entern Har du sett Elementary? 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Tror ikke det. Ikke noe jeg har fulgt med på fast iallefall. 

@Entern Har du sett Elementary? 😁

Bare litt dessverre, liker jo Lucy Liu masse, det har jeg gjort siden hun dukket opp i Ally McBeal 😁

@KvakkekyllingenEr Elementary bra? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (10 minutter siden):

Bare litt dessverre, liker jo Lucy Liu masse, det har jeg gjort siden hun dukket opp i Ally McBeal 😁

@KvakkekyllingenEr Elementary bra? :) 

Jeg likte den. Men jeg sluttet å se en eller annen gang da det tok lang tid før det ble gitt ut en ny sesong så glemte jeg den litt bort. Så den ligger på Viaplay nå så må vel starte på nytt 😀 

@Entern Hører du noe lydbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Jeg likte den. Men jeg sluttet å se en eller annen gang da det tok lang tid før det ble gitt ut en ny sesong så glemte jeg den litt bort. Så den ligger på Viaplay nå så må vel starte på nytt 😀 

@Entern Hører du noe lydbok?

Ikke i øyeblikket dessverre, men jeg og far pleide å høre lydbok sammen på lange bilturer før 😊

@KvakkekyllingenLiker du radioteater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (15 minutter siden):

Ikke i øyeblikket dessverre, men jeg og far pleide å høre lydbok sammen på lange bilturer før 😊

@KvakkekyllingenLiker du radioteater?

Jeg hører veldig lite radio, vet ikke hvorfor, alltid vært sånn. Så har ikke så mye kjennskap til radioteater 🙈

@Entern Tordner det der også? 🌩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):

Jeg hører veldig lite radio, vet ikke hvorfor, alltid vært sånn. Så har ikke så mye kjennskap til radioteater 🙈

@Entern Tordner det der også? 🌩

Her er det blå himmel 🌞

@KvakkekyllingenHva slags musikk liker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (7 minutter siden):

Her er det blå himmel 🌞

@KvakkekyllingenHva slags musikk liker du?

Herlig 🤩

Jeg er ganske althørende 😂

Ny og gammel pop og rock er vel det som blir mest spilt. 

@Entern Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå):

Herlig 🤩

Jeg er ganske althørende 😂

Ny og gammel pop og rock er vel det som blir mest spilt. 

@Entern Hva med deg?

Mye metal (av de fleste slag både 👿 og  🦄) , også progrock og folkrock, og klassisk, og litt forskjellig annet (jazz, blues...).

Liker også stemnigsfyllt musikk som Loreena Mckennit, gammel Enya og filmmusikk ☺️

En venn sa en gang om min smak at hans tolkning var at det viktigste for meg var stemning/atmosfære, uansett om vi snakker Enya eller Darkthrone😁

Veldig lite oppdatert på moderne pop 😁 Men liker mye gammelt 😁 Liker elektropop/rock fra 80tallet f.eks. :) 

@KvakkekyllingenHva slags filmer liker du best? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (5 minutter siden):

Mye metal (av de fleste slag både 👿 og  🦄) , også progrock og folkrock, og klassisk, og litt forskjellig annet (jazz, blues...).

Liker også stemnigsfyllt musikk som Loreena Mckennit, gammel Enya og filmmusikk ☺️

En venn sa en gang om min smak at hans tolkning var at det viktigste for meg var stemning/atmosfære, uansett om vi snakker Enya eller Darkthrone😁

Veldig lite oppdatert på moderne pop 😁 Men liker mye gammelt 😁 Liker elektropop/rock fra 80tallet f.eks. :) 

@KvakkekyllingenHva slags filmer liker du best? :) 

Du liker masse forskjellig da 😀👍 Jazz har jeg ikke helt lært meg å like helt. Blues går fint.

Metal hører jeg av og til, men da ikke den mest 😈

Jeg liker egentlig litt forskjellig typer film. Både thrillere og komedie, fantasy og noe romantisk kliss er fint innimellom 😁 

Jeg ser lite sci-fi film. Men kan nok like det også om jeg ga det sjansen. 

@Entern Hvilken film så du sist? Hvis du husker det 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden):

Du liker masse forskjellig da 😀👍 Jazz har jeg ikke helt lært meg å like helt. Blues går fint.

Metal hører jeg av og til, men da ikke den mest 😈

Jeg liker egentlig litt forskjellig typer film. Både thrillere og komedie, fantasy og noe romantisk kliss er fint innimellom 😁 

Jeg ser lite sci-fi film. Men kan nok like det også om jeg ga det sjansen. 

@Entern Hvilken film så du sist? Hvis du husker det 😂

Dunkirk.

Flott krigsfilm :)  Trist og spennende og troverdig :) 

@KvakkekyllingenHvilken bok leste du sist? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (34 minutter siden):

Dunkirk.

Flott krigsfilm :)  Trist og spennende og troverdig :) 

@KvakkekyllingenHvilken bok leste du sist? :) 

Spennende 😀

Tror den siste jeg leste var "Den tause pasienten" av Alex Michaelides. 

Jeg har hørt masse bøker i det siste, men ikke lest 🤭

@Entern Vet du hva du skal ha til middag i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (14 minutter siden):

Spennende 😀

Tror den siste jeg leste var "Den tause pasienten" av Alex Michaelides. 

Jeg har hørt masse bøker i det siste, men ikke lest 🤭

@Entern Vet du hva du skal ha til middag i dag?

Blir noe ekstremt enkelt - knekkebrød, yoghurt, noe sånn 😊

@KvakkekyllingenFølger du noen blogger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (2 minutter siden):

Blir noe ekstremt enkelt - knekkebrød, yoghurt, noe sånn 😊

@KvakkekyllingenFølger du noen blogger?

Null, nada, niks 😂 Tror det finnes gode blogger men hvor skal man finne dem i all elendigheten av rosablogger 🙈

Fant en morsom blogg en gang om en bonde som skrev, men den finnes ikke lenger. 

@Entern Følger du noen blogger? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Null, nada, niks 😂 Tror det finnes gode blogger men hvor skal man finne dem i all elendigheten av rosablogger 🙈

Fant en morsom blogg en gang om en bonde som skrev, men den finnes ikke lenger. 

@Entern Følger du noen blogger? 

Jepp: Angry Metal Guy 😀

Veldig god blogg der de anmelder det meste av metal pluss noen relaterte artister (som Steven Wilson) - alt fra snill gammeldags party hardrock og Nightwish type musikk til sånne «ensom svartkledd gutt lager deprimerende musikk i kjelleren sin» plater og ekstrem teknisk death metal som prøver å høres ut som frijazz😵💫 😀 Stoler stort sett veldig på dem 😀

Og de har masse humor 😀 Så det er veldig underholdende. Pleier å lese AMG på mobilen på vei til jobb, og ser jeg noe fristende sjekker jeg det ut på YouTube på jobb 😊

Så hvis du tenker en gang, «hm, skulle prøvd ut noe sånn litt cheezy men gøy allsang/Eurovision vennlig metall på YouTube» er det bare å gå inn på AMG og se etter tags «power metal» og/eller «symphonic metal». 😀

De har også andre artikler, f.eks. har de rangert platene til Iron Maiden, Judas Priest, Slayer, Nightwish og Amorphis 😎

Har også fulgt fantasy- og rollespillrelaterte blogger men der er det ikke SÅ mye interessant for tiden dessverre.

@KvakkekyllingenHvilke metal band liker du? 😊

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (25 minutter siden):

Jepp: Angry Metal Guy 😀

Veldig god blogg der de anmelder det meste av metal pluss noen relaterte artister (som Steven Wilson) - alt fra snill gammeldags party hardrock og Nightwish type musikk til sånne «ensom svartkledd gutt lager deprimerende musikk i kjelleren sin» plater og ekstrem teknisk death metal som prøver å høres ut som frijazz😵💫 😀 Stoler stort sett veldig på dem 😀

Og de har masse humor 😀 Så det er veldig underholdende. Pleier å lese AMG på mobilen på vei til jobb, og ser jeg noe fristende sjekker jeg det ut på YouTube på jobb 😊

Så hvis du tenker en gang, «hm, skulle prøvd ut noe sånn litt cheezy men gøy allsang/Eurovision vennlig metall på YouTube» er det bare å gå inn på AMG og se etter tags «power metal» og/eller «symphonic metal». 😀

De har også andre artikler, f.eks. har de rangert platene til Iron Maiden, Judas Priest, Slayer, Nightwish og Amorphis 😎

Har også fulgt fantasy- og rollespillrelaterte blogger men der er det ikke SÅ mye interessant for tiden dessverre.

@KvakkekyllingenHvilke metal band liker du? 😊

 

Så morsomt 😀

Iron Maiden og Motörhead feks. Er vel kanskje nærmere rock enn metal 😂 

@Entern Har du tegnet noe i dag?

Endret av Kvakkekyllingen
.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden):

Så morsomt 😀

Iron Maiden og Motörhead feks. Er vel kanskje nærmere rock enn metal 😂 

@Entern Har du tegnet noe i dag?

Iron Maiden og Motörhead er absolutt metal😀 Og to av de beste 😀 Selv ganske drøye/ekstreme band hermer etter dem innimellom. 😎😀

Har ikke tegnet ferdig noe i dag, har tenkt å prøve å tegne ferdig en tegning i løpet av kvelden😅

@KvakkekyllingenTegner du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kvakkekyllingen
Entern skrev (5 minutter siden):

Iron Maiden og Motörhead er absolutt metal😀 Og to av de beste 😀 Selv ganske drøye/ekstreme band hermer etter dem innimellom. 😎😀

Har ikke tegnet ferdig noe i dag, har tenkt å prøve å tegne ferdig en tegning i løpet av kvelden😅

@KvakkekyllingenTegner du?

Ja de har mange gode sanger :) Jeg synes de er ganske milde i forhold til mye annet ja 😂

Det er bra 🤭 Jeg får prøve å ikke skravle så mye så du får tid 😂 

Nei, jeg kan virkelig ikke tegne og det irriterer meg 😂

@Entern Hvilket land liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden):

Ja de har mange gode sanger :) Jeg synes de er ganske milde i forhold til mye annet ja 😂

Det er bra 🤭 Jeg får prøve å ikke skravle så mye så du får tid 😂 

Nei, jeg kan virkelig ikke tegne og det irriterer meg 😂

@Entern Hvilket land liker du best?

Irland 🍀🥰😊

@KvakkekyllingenHar du et favorittland?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...