Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

en hel del, men det er jo rutine. har dessuten inn i hampen så mye å ta hånd om ellers, da blir forum nedprioritert.

neh. masse jall. intet å rapportere. 

@Cid er det litt åpenbart at jeg er lei?
@Entern hvor svarte har du vært? ÅSSEN KAN DU FORLATE MEG I SLIKE OMGIVELSER? BRYT SAMMEN OG TILSTÅ! :( 

En måneds ufrivillig KG-ferie fordi jeg ikke klarte å passe kjeften min litt for mange ganger 🥴😵

Egentlig greit med en kort pause, har tegnet masse 😀 men savnet dere i sosial prat gjengen 🥲

@SidFernwilterGjort noen kule nye oppdagelser? Tv serie eller forfatter eller musikk? 😎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (1 minutt siden):

En måneds ufrivillig KG-ferie fordi jeg ikke klarte å passe kjeften min litt for mange ganger 🥴😵

Egentlig greit med en kort pause, har tegnet masse 😀 men savnet dere i sosial prat gjengen 🥲

@SidFernwilterGjort noen kule nye oppdagelser? Tv serie eller forfatter eller musikk? 😎

Inne hos ulvene kan hvem som helst bli provosert :jepp: hold deg her på denne siden hvor vi alltid er seriøse og alvorlige uten fjas, tjas, tull og tøys, pølsevev og fanterier :opplyser: 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Velkommen tilbake @Entern :nordvesta:

Er det glatt hos dere, folket?

Takk ♥️
Ja men det var enda glattere for det snødde litt forrige uke så nå er det levelig 😅

Men jeg vokste opp med to måneder med speilblank hålke hver senvinter/vår så er litt tilvant 😅

@Dr. OpsEr du lei av snø eller håper du den blir liggende lenge?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Takk ♥️
Ja men det var enda glattere for det snødde litt forrige uke så nå er det levelig 😅

Men jeg vokste opp med to måneder med speilblank hålke hver senvinter/vår så er litt tilvant 😅

@Dr. OpsEr du lei av snø eller håper du den blir liggende lenge?

Snø er fint i passende mengder og i passe små kuldegrader :jepp: skulle ha sluppet skjøteføre, men norsk vinter er norsk vinter.

@Entern hva gjør du om vintern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

Snø er fint i passende mengder og i passe små kuldegrader :jepp: skulle ha sluppet skjøteføre, men norsk vinter er norsk vinter.

@Entern hva gjør du om vintern?

Holder meg innendørs stort sett 😅

@Dr. OpsHar du noen vinteraktiviteter du liker? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (18 minutter siden):

Så fint😊

Jeg har tegnet masse og lest litt (men mest ting jeg har lest før, fant frem en spennende fantasyserie jeg ikke hadde lest på årevis, kan den nærmest utenat men veldig ålreit likevel) 😊 Ellers er det det vanlige, jobbing og musikklytting 😅

@Lykke LiHar januar vært hyggelig?😀

Januar har vært lang 😅 

@Entern Hva tegner du? 

Dr. Ops skrev (5 minutter siden):

Velkommen tilbake @Entern :nordvesta:

Er det glatt hos dere, folket?

Alt for glatt. Veien opp til garasjen hadde endelig blitt bar, sånn at det gikk an å gå opp dit uten brodder, men så kom det først snø, så regn og så kuldegrader og nåner det like j#$%lig igjen 😬 

@Dr. Ops Er du klar for ny uke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 minutt siden):

Januar har vært lang 😅 

@Entern Hva tegner du? 

Alt for glatt. Veien opp til garasjen hadde endelig blitt bar, sånn at det gikk an å gå opp dit uten brodder, men så kom det først snø, så regn og så kuldegrader og nåner det like j#$%lig igjen 😬 

@Dr. Ops Er du klar for ny uke?

Hvert år!! Det skjer hveeeeert år!! :murvegg:så tror man at det blir bedre, men akk nei. Bare et topplag av is. :raven:

@Lykke Li trives du med å lage mat og bake og hva lager du helst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (Akkurat nå):

Januar har vært lang 😅 

@Entern Hva tegner du? 

Alt for glatt. Veien opp til garasjen hadde endelig blitt bar, sånn at det gikk an å gå opp dit uten brodder, men så kom det først snø, så regn og så kuldegrader og nåner det like j#$%lig igjen 😬 

@Dr. Ops Er du klar for ny uke?

Jeg tegner illustrasjoner/bilder av verdenen i bokprosjekter jeg ikke klarer å skrive på 😅

Vet det er veldig rart, men jeg MÅ tegne og å ha «regler» for hva jeg skal tegne hjelper på kreativiteten min 😅

@Lykke LiHar du lest, sett eller hørt noe fint i det siste? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (3 minutter siden):

Aking! 

@Entern ski, skøyter eller ake?

Aking!♥️
Ski orker jeg ikke, to ganger i uka halve året fra jeg var 3 til 18 var nok, og skøyter har jeg aldri gått på (har litt dårlig balanse så tør ikke 🥲😅), men aking er gøy.

Sist gang jeg akte var ufrivillig, skulle handle for min syke far og tok en snarvei ned et bratt jorde, det var stort sett bare is, så jeg satte meg ned og skled ned 😅😀

@Dr. OpsGrusing vs salting? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (19 minutter siden):

En måneds ufrivillig KG-ferie fordi jeg ikke klarte å passe kjeften min litt for mange ganger 🥴😵

Egentlig greit med en kort pause, har tegnet masse 😀 men savnet dere i sosial prat gjengen 🥲

@SidFernwilterGjort noen kule nye oppdagelser? Tv serie eller forfatter eller musikk? 😎

jeg vedder litt på at jeg vet hva som trigget DET i gang, man trenger ikke akkura ha jobbet i etteretning for å legge merke til hvem ellers som også har vært borte like lenge ;) 

ja, jeg har oppdaget at prime har laget tv-serie av min favoritt-bokserie. ser på den as we write, og jeg digger den. Reacher. jeg likte de to filmene med Tom Cruise selv om Cruise er ALT for lav for rollen, men her stemmer det meste. skyt først og spør etterpå-stil. 

@Entern topp fem sanger denne uken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (5 minutter siden):

Aking!♥️
Ski orker jeg ikke, to ganger i uka halve året fra jeg var 3 til 18 var nok, og skøyter har jeg aldri gått på (har litt dårlig balanse så tør ikke 🥲😅), men aking er gøy.

Sist gang jeg akte var ufrivillig, skulle handle for min syke far og tok en snarvei ned et bratt jorde, det var stort sett bare is, så jeg satte meg ned og skled ned 😅😀

@Dr. OpsGrusing vs salting? 

Vel, løsningsorientert får'n si :jepp:

Tja, grusing?

@Entern sist sette tv serie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dr. Ops skrev (14 minutter siden):

Hvert år!! Det skjer hveeeeert år!! :murvegg:så tror man at det blir bedre, men akk nei. Bare et topplag av is. :raven:

@Lykke Li trives du med å lage mat og bake og hva lager du helst?

Noen ganger trives jeg med det. Kommer veldig an på humøret. Jeg vet ikke hva jeg helst lager... det jeg har lyst på i øyeblikket? 

@Dr. Ops du da?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (2 minutter siden):

@SidFernwilter hvilke 5 ting må du gjøre hver dag?

pisse
ete
le av noe
snakke med fruen
snakke med barna

@Entern nevn en ting du ønsker gjøre oftere. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Entern skrev (14 minutter siden):

Jeg tegner illustrasjoner/bilder av verdenen i bokprosjekter jeg ikke klarer å skrive på 😅

Vet det er veldig rart, men jeg MÅ tegne og å ha «regler» for hva jeg skal tegne hjelper på kreativiteten min 😅

@Lykke LiHar du lest, sett eller hørt noe fint i det siste? 😊

Kult!

Jeg har lest flere ålreite bøker, og sett noen serier 😊

@Entern hvilke gode grunner kan du gi meg, for at jeg skal gå å legge meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (8 minutter siden):

Noen ganger trives jeg med det. Kommer veldig an på humøret. Jeg vet ikke hva jeg helst lager... det jeg har lyst på i øyeblikket? 

@Dr. Ops du da?

 

Jo, noe i den duren her også. Gjerne noe lettvint :jepp:

@Lykke Li burde jeg legge bort elektroniske dingser nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (5 minutter siden):

Jo, noe i den duren her også. Gjerne noe lettvint :jepp:

@Lykke Li burde jeg legge bort elektroniske dingser nå?

Lettvint er fint! :Nikke:

Ja, det burde du.. men klarer du det @Dr. Ops?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

@CidOppdaget/spilt noen kule spill i det siste?😊
@Lacuna og @LacunaLikte dere Kim Possible?😎

@SidFernwilterHar jeg gått glipp av mye moro her siste måned?😅

@KvakkekyllingenLiker du indisk mat?🌶😅

@Lykke LiHvordan ble bursdagen og middagen?😊

Kim Possible var helt okei. Så på det inni mellom :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...