Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Entern skrev (1 minutt siden):

@SidFernwilterAlltid ha på seg frakk, eller alltid jobbe i sykkelshorts?

vi går for den frakken, gitt. verden trenger ikke se meg i 40årskrise-bunad fra middelklassen. 
 

@Entern spise brunost på ALLE matretter du spiser i løpet av 2022 eller spise kun fisk resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

vi går for den frakken, gitt. verden trenger ikke se meg i 40årskrise-bunad fra middelklassen. 
 

@Entern spise brunost på ALLE matretter du spiser i løpet av 2022 eller spise kun fisk resten av livet?

AAAAARGH

Fisk.

@SidFernwilterAldri lese noe igjen, eller lese Nemi i tre timer hver dag resten av livet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

@SidFernwilterAldri lese noe igjen, eller lese Nemi i tre timer hver dag resten av livet?

herregud. nemi. ha miskunn. det frister å ikke lese noe whatsoever, men jeg får vel ta og lese det faenskapet til Lise. 

@Entern aldri ha sex igjen eller ha lidenskapelig utrosex med Charter-Svein en gang hvert året resten av livet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (3 minutter siden):

herregud. nemi. ha miskunn. det frister å ikke lese noe whatsoever, men jeg får vel ta og lese det faenskapet til Lise. 

@Entern aldri ha sex igjen eller ha lidenskapelig utrosex med Charter-Svein en gang hvert året resten av livet? 

Da blir det deilig kos med'n Svein en gang i året resten av livet da vet du🥴 (fortsatt bedre enn tre timer med Nemi lesing 😄).

@SidFernwilterVære sjåfør for Jonas Gahr Støre og Hadia Tajik resten av livet, eller aldri kjøre bil igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilterVære sjåfør for Jonas Gahr Støre og Hadia Tajik resten av livet, eller aldri kjøre bil igjen?

jeg skal GJERNE være sjåfør for dem og skremme vannet av dem. kanskje til og med pådra oss litt skader her og der. det blir såklart en SRT-10 vi kjører, hadja sitter på lasteplanet. 

@Entern finnes det noen kule biler du snur deg etter? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (24 minutter siden):

jeg skal GJERNE være sjåfør for dem og skremme vannet av dem. kanskje til og med pådra oss litt skader her og der. det blir såklart en SRT-10 vi kjører, hadja sitter på lasteplanet. 

@Entern finnes det noen kule biler du snur deg etter? 

Er ganske nøytral til biler sånn sett 😐

@SidFernwilterhar du noe forhold til Jack Kirby?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 timer siden):

Jeg tror faktisk det kommer fra nevnte morfar, han hadde bare 7 års skolegang (begynte i snekkerlære som 13-åring) men hadde en del vitenskapsbøker fra 50-tallet med veldig fine illustrasjoner, spesielt en historiebok, som hadde flotte litt sånn ekspresjonistiske bilder av pyramidebygging og slaget ved Termopylene osv., det tente meg veldig som bitteliten. :) 

Og fars Asterix album. :) 

@Lykke LiTrivdes du på skolen?

Jeg trivdes med de fleste fagene 😊

@Entern Hva skal du spise til middag i dag?

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Liker det jeg har sett av Nesten Perfekt 🙂 Har du alltid noe lyd på i leiligheten/ huset? Hva da, @Entern

Barna er bedre, men fortsatt slappe. Trenger nok tiden til helgen. Pleier å være sånn føler jeg. Alltid frisk igjen til helgen 😅 Hvor gamle er din/ dine, @Lykke Li?

Han er 2 år og 4 mnd. 😅 Og midt i "jegskalgjørealtselvogmammaerdum" alderen 🤪

@Sally-Go-Round Hva er din favorittbok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (5 timer siden):

Ååh. Jan Werner var en fantastisk mann!🤩 Jeg var så heldig å få synge med han en gang. 

Freddy Mercury! Stemmen hans, livet, sangene. Jeg elsker han. 

@NonJuan Hvor mye snø er det hos deg?

Hæææ? Har du? Har du sunget i kor.. eller gjør?  Kjempemisunnelig nå kjenner jeg

Snø?  Næhh ikke mye 4cm max.  Men kommer mer til helgen ventes det... sukk

@Lykke Li Hvilken sang liker du å synge?  Jeg mener har du en favoritt for tiden? I disse juletider?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (1 minutt siden):

Hæææ? Har du? Har du sunget i kor.. eller gjør?  Kjempemisunnelig nå kjenner jeg

Snø?  Næhh ikke mye 4cm max.  Men kommer mer til helgen ventes det... sukk

@Lykke Li Hvilken sang liker du å synge?  Jeg mener har du en favoritt for tiden? I disse juletider?

Jeg har sunget i kor, men jeg var forsanger sammen med han og en til på en juleforestilling i kirken. 

Jeg er veldig glad i Nora Sagal sin "Have yourself a merry little christmas", og "Winter song" av Sarah Bareilles 😊 

@NonJuan Har du hørt noen av de? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (5 timer siden):

Ja blir en del :) 

Omtenksom og oppmerksom. Jeg er opptatt av at mine venner vet at jeg ser de og er her for de. Og man må ha latter! 

Rydder eller shopper 😂 

@NonJuan hva angrer du på å ha gjort den siste tiden? 

 

Må være å skalle i et dørhåndtak....  mye blod 🙈

@Strange Doll Har du et favorittklesplagg?  Og hvis du MÅTTE kvitte deg med det, hva ville du solgt det for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (5 minutter siden):

Jeg har sunget i kor, men jeg var forsanger sammen med han og en til på en juleforestilling i kirken. 

Jeg er veldig glad i Nora Sagal sin "Have yourself a merry little christmas", og "Winter song" av Sarah Bareilles 😊 

@NonJuan Har du hørt noen av de? 

Have yourself a merry little christmas har jeg hørt :)    Den andre hører jeg på nå, den er kjempefin :)   Tusen takk

Har sunget i kor selv, i  7 år  :romeo:   Utrolig moro, men dog krevende. Var med i flere musikaler :) 

Mye fin Julemusikk :)  

@Lykke Li Denne har du kanskje sunget? 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (50 minutter siden):

Jeg trivdes med de fleste fagene 😊

@Entern Hva skal du spise til middag i dag?

Han er 2 år og 4 mnd. 😅 Og midt i "jegskalgjørealtselvogmammaerdum" alderen 🤪

@Sally-Go-Round Hva er din favorittbok?

I dag ble det karbonader 😀

@Lykke LiHva spiste du & Plutten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkSvår skrev (På 7.12.2021 den 9.17):

@AliceNextDoor Hvordan har dagen din vært?

Det har vært en hektisk dag, en fin dag og en rar dag. Og mest av alt en litt vemodig dag, nå er jeg ferdig med Oslobyen for denne gang. Nå skal jeg slappe litt av og dessuten pynte til jul.

@FrkSvår Har dere begynt å pynte til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SidFernwilter skrev (2 timer siden):

faktisk ganske mange, over 40 stykk elns. 

@Strange Doll hva er den beste chick flicken? 

Lovlig blond! og wild child 

har du sett de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (1 time siden):

Må være å skalle i et dørhåndtak....  mye blod 🙈

@Strange Doll Har du et favorittklesplagg?  Og hvis du MÅTTE kvitte deg med det, hva ville du solgt det for?

Bunaden min. Skulle vært oppi et par hundre tusen for å selge den altså. 

@NonJuan har du bunad? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (3 timer siden):

Har veldig ofte tv eller radio på, med mindre jeg hører på musikk. Hender det kombineres hvis det jeg ser på tv er tekstet 😄 

@Sally-Go-RoundHva slags utdannelse har du?

Psykologi 🤓 Hvor studerte du, @Entern?

Lykke Li skrev (1 time siden):

Jeg trivdes med de fleste fagene 😊

@Entern Hva skal du spise til middag i dag?

Han er 2 år og 4 mnd. 😅 Og midt i "jegskalgjørealtselvogmammaerdum" alderen 🤪

@Sally-Go-Round Hva er din favorittbok?

Det høres kjent ut. Det verste er at to-åringen her er ganske flink til å kle på seg, helle i glass/tallerken osv, men det tar sååå lang tid 🥵😅

Favorittboken er Lovely Bones av Alice Sebold. Filmatisert av Peter Jackson. Hørt om den, @Lykke Li?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

NonJuan skrev (2 timer siden):

Have yourself a merry little christmas har jeg hørt :)    Den andre hører jeg på nå, den er kjempefin :)   Tusen takk

Har sunget i kor selv, i  7 år  :romeo:   Utrolig moro, men dog krevende. Var med i flere musikaler :) 

Mye fin Julemusikk :)  

@Lykke Li Denne har du kanskje sunget? 

 

 

Det har jeg, men det er ikke en av mine favorittjulesanger 😅

@NonJuan Hva slags kor sang du i?

Entern skrev (1 time siden):

I dag ble det karbonader 😀

@Lykke LiHva spiste du & Plutten?

Vi har spist medisterkaker i dag. Eller, jeg og mannen har spist medisterkaker - plutten har smakt på, spyttet ut og spist ris 🤪

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Psykologi 🤓 Hvor studerte du, @Entern?

Det høres kjent ut. Det verste er at to-åringen her er ganske flink til å kle på seg, helle i glass/tallerken osv, men det tar sååå lang tid 🥵😅

Favorittboken er Lovely Bones av Alice Sebold. Filmatisert av Peter Jackson. Hørt om den, @Lykke Li?

Hahah, plutten er også veldig flink til det! Jeg er ikke tålmodig nok og da blir det jo hyl og skrik. Men likevel, vi kan ikke bruke 3 timer fra vi står opp til han kommer seg i barnehagen fordi han skal gjøre alt mulig selv 🙈

Nei, jeg har ikke hørt om den. Hva handler den om @Sally-Go-Round?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (1 time siden):

Det har jeg, men det er ikke en av mine favorittjulesanger 😅

@NonJuan Hva slags kor sang du i?

Vi har spist medisterkaker i dag. Eller, jeg og mannen har spist medisterkaker - plutten har smakt på, spyttet ut og spist ris 🤪

Hahah, plutten er også veldig flink til det! Jeg er ikke tålmodig nok og da blir det jo hyl og skrik. Men likevel, vi kan ikke bruke 3 timer fra vi står opp til han kommer seg i barnehagen fordi han skal gjøre alt mulig selv 🙈

Nei, jeg har ikke hørt om den. Hva handler den om @Sally-Go-Round?

Lovely Bones eller Alle Mine Kjære handler om en tenåringsjente som blir voldtatt og drept (!). Fra himmelen følger hun med på livet til de hun er glad i og morderen. Spesielt at hovedpersonen er død, men det funker på sett og vis. Meget rørende og tidvis spennende bok. Hva heter din favorittbok, @Lykke Li?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (2 timer siden):

Psykologi 🤓 Hvor studerte du, @Entern?

Det høres kjent ut. Det verste er at to-åringen her er ganske flink til å kle på seg, helle i glass/tallerken osv, men det tar sååå lang tid 🥵😅

Favorittboken er Lovely Bones av Alice Sebold. Filmatisert av Peter Jackson. Hørt om den, @Lykke Li?

Blindern 🤓

@Sally-Go-RoundHva er det mest spennende i psykologi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...