Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

masse penger er relativt, frynsegoder kan jeg godt love. feks firmafestene med verdens snilleste sjef og bongene hans. 

jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg skal begynne, det er veldig få ting jeg ikke liker med stedet jeg bor nå. det er stort areale for meg og familien, naturen er tett på samtidig som vi er sentrale, det er nydelig her sommer som vinter og vi har plassert oss midt i smørøyet karrieremessig for begge to. 

@Entern favoritt musical? 

Les Miserables 😀

@SidFernwilterDin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (25 minutter siden):

Nei. Ble du sjokkert? 

@SidFernwilter nevn en sang på vg lista du liker 

jeg tittet og fant ikke en eneste låt jeg liker. Mariah Carey - All I Want For Christmas er det nærmeste jeg kommer, jeg er veldig svak for Chris Rea også - men akkurat Driving Home For Christmas er ikke en særlig bra låt fra ham. jeg liker weeknd også, men akkurat den låten der var slapp og blæ. 
fun fact, jeg kjenner en som heter Ludvig Daae. 

@Strange Doll hører du mye på listepop? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Venner, men har hatt minimal kontakt de siste par årene av forskjellige grunner :( 

@Lykke LiHar du en bok å anbefale? :) 

Mange, kommer an på hva slags type bok du liker og hvor lang den skal være @Entern?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (6 timer siden):

jeg tittet og fant ikke en eneste låt jeg liker. Mariah Carey - All I Want For Christmas er det nærmeste jeg kommer, jeg er veldig svak for Chris Rea også - men akkurat Driving Home For Christmas er ikke en særlig bra låt fra ham. jeg liker weeknd også, men akkurat den låten der var slapp og blæ. 
fun fact, jeg kjenner en som heter Ludvig Daae. 

@Strange Doll hører du mye på listepop? 

Ja det gjør jeg. Så om vi skal på roadtrip blir det krangling 😂

@SidFernwilter er du kresen på musikken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (9 timer siden):

Liker også den, men hører mest RadioResepsjonen, LørdagsRådet og Are & Odin

@Sally-Go-RoundLikerdu kostymedrama?

Ja, liker kostymedrama. Ser det sjeldnere enn andre filmer, men liker det godt. 

Når du skrev podkast, tenkte jeg ikke på radioprogram, men hører også på Radioresepsjonen og Are & Odin. Digger begge! Hørte du på Are & Odin da det gikk på P3, @Entern?

Lykke Li skrev (9 timer siden):

Så deilig! Oslo kan være ganske fint 😊 (om sommeren...)

Nei, jeg vet ikke helt hvorfor, men foreløpig så har han ikke truffet meg. Jeg har bare sett reklamen, og der er han litt... tafatt? Så da har jeg andre serier som kommer først, men kan jo godt hende jeg tar feil, og at jeg hadde likt det kjempegodt hvis jeg så det. 

Ingenting? Jeg tror ikke jeg har gjort noenting for meg i år 🙈 ikke som jeg kommer på.

@Entern Har du et nettverk i byen (venner, familie?)

Jeg er veldig glad I å lese. Akkurat nå leser jeg en fantasy som heter "The winter of the witch". Det er siste boka i en trilogi 😊 Hva leser du, hvis du leser noe nå @Sally-Go-Round 

Det er et brettspill 🥰

Varmt! Jeg er et sommermenneske. Jeg elsker sol og varme. 

@Dr. Ops Skriver du julekort?

Jeg leser mye skjønnlitteratur og innimellom annet. Har lite erfaring med fantasy, men vurderer å utforske. Nå har jeg gjort meg ferdig med TegneHanne sin «Bare vent» 😊 Liker du TegneHanne, @Lykke Li

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (9 timer siden):

Liverpool 😬

@Entern skal vi se kamp sammen?

Det hadde sikkert vært gøy 😅😂

Jeg er ikke akkurat veldig fullblods fotballfan, har en soft touch for ManU pga. fatter'n og en onkel 😅

Spesielt onkel er en skikkelig fotballsupporter, hører han ord som Vålerenga eller Liverpool blir han helt :rasende:

Husker en gang for 10-15 år siden da jeg besøkte han og han sa, "nå har du jo bodd lenge i Oslo, og du må jo gjøre som du vil, men du nevner ikke Vålerenga i mitt hus!" 😁 (Han er hyggelig altså😅 Men Ham-Kam har samme forhold til Vålerenga som Brann og Rosenborg, det er bare det at Ham-Kam stort sett har ligget litt lenger ned i divisjonene - og det hjelper IKKE på attituden!!! :rasende:)

@Strange DollSer du mye fotballkamper?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (9 timer siden):

Rock of Ages! 

@Entern sett den? om ja, blir sangen "I wanna know what love is" noensinne den samme mer? 

Dessverre :( 

Hadde litt lyst til å se den pga. Tom Cruise, han er jo alltid fantastisk i drittsekkroller 😄 

@SidFernwilterHar du sett Tropical Thunder og i så fall, kjente du igjen Tom Cruise?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sally-Go-Round skrev (22 minutter siden):

Ja, liker kostymedrama. Ser det sjeldnere enn andre filmer, men liker det godt. 

Når du skrev podkast, tenkte jeg ikke på radioprogram, men hører også på Radioresepsjonen og Are & Odin. Digger begge! Hørte du på Are & Odin da det gikk på P3, @Entern?

Av og til men hørte lite på P3, dette har jeg angret på i ettertid da det gikk mange bra programmer der særlig de med Kari Slaatsveen var veldig artige 😄 (Unngikk P3 mye fordi jeg var veldig motkultur/outsider i smaken i slutten av tenåra og da virket P3 veldig A4 😮)

Are & Odin er fortsatt artige men de var sprøere på P3 i gamle dager 😄 

@Sally-Go-RoundSynes du Abu(bakar Hussain) og Med All Respekt er artige? Jeg synes de er veldig av og på, veldig gøy når de er på og veldig teit/dårlig når de er av (men sånn kan jo Are & Odin og RR-gutta også være forsåvidt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke Li skrev (8 timer siden):

Mange, kommer an på hva slags type bok du liker og hvor lang den skal være @Entern?

Liker mye forskjellig men har fått med meg at du liker fantasy og det gjør jo jeg og :) 

Tror jeg derimot skal være litt forsiktig med anbefalinger siden mye jeg liker i sjangeren er veldig mørkt og grenser over til grøsser, og vet ikke om du ville hatt mye glede av det.

@Lykke LiHva liker du best i fantasyromaner? Verdener, magi, karakterer, osv? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (44 minutter siden):

Av og til men hørte lite på P3, dette har jeg angret på i ettertid da det gikk mange bra programmer der særlig de med Kari Slaatsveen var veldig artige 😄 (Unngikk P3 mye fordi jeg var veldig motkultur/outsider i smaken i slutten av tenåra og da virket P3 veldig A4 😮)

Are & Odin er fortsatt artige men de var sprøere på P3 i gamle dager 😄 

@Sally-Go-RoundSynes du Abu(bakar Hussain) og Med All Respekt er artige? Jeg synes de er veldig av og på, veldig gøy når de er på og veldig teit/dårlig når de er av (men sånn kan jo Are & Odin og RR-gutta også være forsåvidt)

Er det sant? 😲 Åh min venn, du har gått glipp av mye bra! Det beste var da Are & Odin skulle få prøve seg som programledere for Reiseradioen. Stakkars de gamle damene som fikk sjokk og klagde inn til NRK. Min farmor mente hun hadde mistet P1 på radio’n😂 

Ikke hørt på Med All Respekt. Har du sett at de tuller med Bjarte fra RR, @Entern? Ligger ute på NRK. Prænkesisten 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sally-Go-Round skrev (17 minutter siden):

Er det sant? 😲 Åh min venn, du har gått glipp av mye bra! Det beste var da Are & Odin skulle få prøve seg som programledere for Reiseradioen. Stakkars de gamle damene som fikk sjokk og klagde inn til NRK. Min farmor mente hun hadde mistet P1 på radio’n😂 

Ikke hørt på Med All Respekt. Har du sett at de tuller med Bjarte fra RR, @Entern? Ligger ute på NRK. Prænkesisten 😁

Tusen takk 😄 Det MÅ jeg få med meg, høres veldig morsomt ut! 😄 

@Sally-Go-RoundHva synes du om Flesvig og Niva? Jeg synes de kan være morsomme, men de fleste jeg kjenner synes de blir for fjortis 🤔

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...