Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Dr. Ops skrev (1 minutt siden):

@SidFernwilter hadde jeg rett, eventuelt hvilken var det?

Det var en gang et av mine mål, man kan godt si at det kunne vært innen rekkevidde siden jeg har gjennomgått flere vanskelige krav etc i Forsvaret - men det ville til syvende og sist ikke vært jeg som bestemte. 
Men jeg har kastet bort to glimrende sjanser til å faktisk leve av å være musiker. Det var egentlig det som var drømmen og jeg var mer enn god nok. Dessverre rotet jeg det til med å bli både fornærmet og siden for feig. 

@Dr. Ops hva er den største drømmen du selv har oppfyllt? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Entern skrev (1 time siden):

Det blir vel dessverre «NO SOUP FOR YOU!!» vet det er klisje...eller alle scenene på sen cafeen, de scenene var ekstremt virkelige og troverdige 😅

@Sally-Go-RoundHar du en favoritt podkast?

«Sånn er du» 😊 Hva med deg @Entern?

Dr. Ops skrev (10 minutter siden):

Hva er det? :klo: 

@Lykke Li liker du å ha det varmt eller litt kjøligere?

Trening :dany:

@FrkSvår hva er din hobby?

Spør du godt. Det var vanskelig, det virker som du kunne hatt dem alle. Det første som slo meg var jagerflyger. Tror jagerflyger.

@SidFernwilter hadde jeg rett, eventuelt hvilken var det?

@Sally-Go-Round fineste juletradisjoner?

@Entern hvordan kler du deg utendørs om vinteren?

@Strange Doll hvilken land i hele verden kunne du ha flyttet til?

@NonJuan du har fått tilbud om å besøke øya jan mayen for en tilstandsrapport, ville du dratt?

Vanskelig spørsmål der, men kanskje opplegget på julaften, med Tre Nøtter til Askepott før julegrøt osv 😊 Hva med deg @Dr. Ops?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (39 minutter siden):

fana. titlestad eller fanahammeren. 

jeg sliter med å koble av, men så sliter jeg med å se krigsfilmer også pga ptsd is a bitch. 

@Strange Doll om du skulle flytte til oslo, hvor ville du bodd? 
@Entern tror du den norske deltakelsen i diverse moderne krigsscenarier kommer til å forandre karakter i historiebøkene de neste 50 årene? 

Meget mulig, men vanskelig å si sikkert.

@SidFernwilterav uviktige ting, hva er viktigst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 time siden):

Ja jeg bor noen minutter fra t-banen, 5 minutter fra alt jeg trenger av butikker og rett ved grøntområder 🤗

@Lykke LiHar du sett Inspector Gently?

Så deilig! Oslo kan være ganske fint 😊 (om sommeren...)

Nei, jeg vet ikke helt hvorfor, men foreløpig så har han ikke truffet meg. Jeg har bare sett reklamen, og der er han litt... tafatt? Så da har jeg andre serier som kommer først, men kan jo godt hende jeg tar feil, og at jeg hadde likt det kjempegodt hvis jeg så det. 

SidFernwilter skrev (1 time siden):

"Jeg er feit, du er stygg. Jeg kan slanke meg" (folk blir dritforbannet for den der)
"Solgte de herreklær der du fant den dressen?" (sies selvfølgelig til mann)
"Unnskyld, det er hyggelig om du går et skritt bak når du roper til meg, det lukter farsmelk av ånden din"

listen er lang og fornemsfull.

Android. IOS er en dårlig vits som hipstere roter sammen med gruppeidentitet.

@Entern hva er den beste gjerningen du har gjort i år for andre? 
@Lykke Li hva er den beste gjerningen du har gjort i år for deg? 

Ingenting? Jeg tror ikke jeg har gjort noenting for meg i år 🙈 ikke som jeg kommer på.

@Entern Har du et nettverk i byen (venner, familie?)

Sally-Go-Round skrev (1 time siden):

Liker godt å lese 😊 Hva med deg? Hvis ja, hva leser du for tiden, @Lykke Li?

Digger Seinfeld! Hvem liker jeg best? Kanskje George fordi jeg kjenner litt igjen (det bare glipper ut av meg). Har du en favorittscene du husker, @Entern?

Jeg er veldig glad I å lese. Akkurat nå leser jeg en fantasy som heter "The winter of the witch". Det er siste boka i en trilogi 😊 Hva leser du, hvis du leser noe nå @Sally-Go-Round 

Dr. Ops skrev (26 minutter siden):

Hva er det? :klo: 

@Lykke Li liker du å ha det varmt eller litt kjøligere?

Trening :dany:

@FrkSvår hva er din hobby?

Spør du godt. Det var vanskelig, det virker som du kunne hatt dem alle. Det første som slo meg var jagerflyger. Tror jagerflyger.

@SidFernwilter hadde jeg rett, eventuelt hvilken var det?

@Sally-Go-Round fineste juletradisjoner?

@Entern hvordan kler du deg utendørs om vinteren?

@Strange Doll hvilken land i hele verden kunne du ha flyttet til?

@NonJuan du har fått tilbud om å besøke øya jan mayen for en tilstandsrapport, ville du dratt?

Det er et brettspill 🥰

Varmt! Jeg er et sommermenneske. Jeg elsker sol og varme. 

@Dr. Ops Skriver du julekort?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (36 minutter siden):

jeg tror du er en sånn nysgjerrig dame som alltid kommer for å klappe katten og hunden, og gjerne står og snakker i fem timer ved gjerdet. og så er jeg sikker på at du heiser brann-flagget hver gang det er kamp, og har ville fester som gjør at man må ringe 5-0 hver eneste fredag. spesielt når brann vinner (det skjer jo aldri), og klager du sikkert på at V8erne mine bråker når jeg starter dem om morgenen.
neida, jeg tror du er en hyggelig nabo som egentlig liker det best når du får være i fred 


en gang klaget naboen på at min eldste datter lekte med hageslange slik at hekken hans ble våt, da ble den nemlig ødelagt. jeg så dumt på henne og spurte henne hva hun tenker gjøre når det regner - noe det ofte gjør i bergen. 

@Strange Doll har du rare naboer? 

Tja. Med tanke på at jeg ikke tenkte på at jeg hadde naboer og gikk rundt toppløs mens han hadde nach er det vel jeg som blir sett på som hun rare 😅

Dr. Ops skrev (31 minutter siden):

Hva er det? :klo: 

@Lykke Li liker du å ha det varmt eller litt kjøligere?

Trening :dany:

@FrkSvår hva er din hobby?

Spør du godt. Det var vanskelig, det virker som du kunne hatt dem alle. Det første som slo meg var jagerflyger. Tror jagerflyger.

@SidFernwilter hadde jeg rett, eventuelt hvilken var det?

@Sally-Go-Round fineste juletradisjoner?

@Entern hvordan kler du deg utendørs om vinteren?

@Strange Doll hvilken land i hele verden kunne du ha flyttet til?

@NonJuan du har fått tilbud om å besøke øya jan mayen for en tilstandsrapport, ville du dratt?

Kypros! Elsker det landet :) 

Entern skrev (21 minutter siden):

Nesten aldri 😁

@Strange DollLiker du oliven?

Nei :) 

@SidFernwilter Når skal vi på gardeball? 

@Entern pleier du å snike på bussen? 

@Dr. Ops liker du julen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilter Når skal vi på gardeball? 

jeg tviler på at jeg skal på gardeball, men det finnes jo mange andre invitasjoner til forsvarets festligheter. men tro du meg, jeg passer IKKE uniformene mine lengre. 

@Strange Doll sjøforsvaret eller hærens uniform? hvilken er kulest? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

jeg tviler på at jeg skal på gardeball, men det finnes jo mange andre invitasjoner til forsvarets festligheter. men tro du meg, jeg passer IKKE uniformene mine lengre. 

@Strange Doll sjøforsvaret eller hærens uniform? hvilken er kulest? 

Joda! nyttårsforsett? 

Sjøforsvaret. Jeg liker hatten. 

@SidFernwilter kan du danse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

@SidFernwilterHva savner du med Bergen?

det var helt klart uteliv/jobb og kompiser. var et lite sjokk å stå inne på Rick's og kjenne at "dette er min plass i min by og jeg vil jobbe", selv etter så mange år vekke derfra. og det å fremdeles være relevant, det ble mye jobb på den lille helgen, gitt.

@Entern hva skal til for å lokke deg til å jobbe uteliv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke Li skrev (1 minutt siden):

 

@Entern Har du et nettverk i byen (venner, familie?)

 

Venner, men har hatt minimal kontakt de siste par årene av forskjellige grunner :( 

@Lykke LiHar du en bok å anbefale? :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

det var helt klart uteliv/jobb og kompiser. var et lite sjokk å stå inne på Rick's og kjenne at "dette er min plass i min by og jeg vil jobbe", selv etter så mange år vekke derfra. og det å fremdeles være relevant, det ble mye jobb på den lille helgen, gitt.

@Entern hva skal til for å lokke deg til å jobbe uteliv? 

Masse penger og frynsegoder. 😄 

@SidFernwilterHva er best med stedet du bor nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilter kan du danse?

jeg kunne en gang. faktisk vunnet to konkurranser, tenk det. men så kuket jeg til foten. 
if it got fur I can ride it, if it got tone I can dance it. 

@Strange Doll har du sunget ofte på karaoke på fottiken? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SidFernwilter skrev (Akkurat nå):

jeg kunne en gang. faktisk vunnet to konkurranser, tenk det. men så kuket jeg til foten. 
if it got fur I can ride it, if it got tone I can dance it. 

@Strange Doll har du sunget ofte på karaoke på fottiken? 

Nei 😂 Sist var vel da du sto i døren når jeg gikk med sort kjole. Jeg er ikke en sanger. 

@SidFernwilter hvilken sang ville du sunget? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilterHva er best med stedet du bor nå?

masse penger er relativt, frynsegoder kan jeg godt love. feks firmafestene med verdens snilleste sjef og bongene hans. 

jeg vet faktisk ikke helt hvor jeg skal begynne, det er veldig få ting jeg ikke liker med stedet jeg bor nå. det er stort areale for meg og familien, naturen er tett på samtidig som vi er sentrale, det er nydelig her sommer som vinter og vi har plassert oss midt i smørøyet karrieremessig for begge to. 

@Entern favoritt musical? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...