Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):


@Entern har du vært værfast noen gang? 

 

Egentlig ikke, men jeg er innlending vettu - å komme seg til skole eller jobb med to meter snø og 25+ minusgrader er bare en ting. Selv om jeg skal være ærlig og si at det året jeg bodde på folkehøgskole utenfor Bergen hendte det jeg holdt meg innendørs pga regn. Når det regner så hardt at det spretter opp igjen fra bakken da holder det liksom.

@SidFernwilterHvis jeg hadde kjøpt julepresang til deg, hva slags presang tror du jeg hadde kjøpt? 😄 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

nei, det er det verste du kunne gjort mot meg. 

@SidFernwilter hvordan er du når du er sur? 

det kommer HELT an på hva det er og eventuelt hvem som har gjort meg sur. jeg er langsint, og om noen virkelig får min oppmerksomhet så går jeg langt for å ta igjen. og skal jeg spille spill så spiller man etter mine regler, pleier jeg å si. 
filleting bryr jeg meg ikke så mye om, jeg kan selvfølgelig konfrontere der og da og bli ferdig med det. "nå er du teit, dette synes jeg ikke noe om". eller jeg kan gi f om jeg ser at det har ingen formål, og la den eller det som gjør meg sur være til det går over. og, noen ting unngår jeg når jeg har fått nok lærdom. det er en grunn til at politiet i Bergen kalte meg Gunvald. 

@Strange Doll liker du krimserien beck?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (1 minutt siden):

det kommer HELT an på hva det er og eventuelt hvem som har gjort meg sur. jeg er langsint, og om noen virkelig får min oppmerksomhet så går jeg langt for å ta igjen. og skal jeg spille spill så spiller man etter mine regler, pleier jeg å si. 
filleting bryr jeg meg ikke så mye om, jeg kan selvfølgelig konfrontere der og da og bli ferdig med det. "nå er du teit, dette synes jeg ikke noe om". eller jeg kan gi f om jeg ser at det har ingen formål, og la den eller det som gjør meg sur være til det går over. og, noen ting unngår jeg når jeg har fått nok lærdom. det er en grunn til at politiet i Bergen kalte meg Gunvald. 

@Strange Doll liker du krimserien beck?

Da er vi langsur begge to 

Nei, aldri fått sansen for den. Men liker han andre svensken 

@SidFernwilter er du så tålmodig som jeg får inntrykk av? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

@SidFernwilterHvis jeg hadde kjøpt julepresang til deg, hva slags presang tror du jeg hadde kjøpt? 😄 

jeg håper at du hadde vært innom hobbym eller amundsen hobby og kjøpt noe kult fra aoshima eller meng, eller kanskje innom outland og funnet noe jeg ikke har vært borti før som du mener jeg hadde elsket; og hatt rett! eller om du er dritrik, så står en av drømmebilene mine til salgs i Oslo akkurat nå! 

@Entern say, er du dritrik?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (13 minutter siden):

hmm.. ikke noe spesifikt egentlig. Jeg tilpasser meg veldig godt de jeg er med og liker å snakke om mye forskjellig 

@Entern tegner du på bestilling? 

Har gjort det ved et par anledninger - som bursdagspresang til en god venninne/medarbeider, som generell presang til en annen venninne/medarbeider og som avslutningspresang til en tidligere sjef - men det er såpass slitsomt at jeg generelt unngår det (jeg blir ekstra perfeksjonistisk når det er en gave...det blir ganske slitsomt).

Så jeg unngår det i øyeblikket, det er slitsomt og jeg liker ikke å slite meg ut sånn, er litt følsom for det (blir fort litt deppa eller ute av vater og det er ikke bra).

Det betyr ikke at jeg ikke kan gjøre det igjen i fremtiden en gang, men ikke i øyeblikket tror jeg. Håper det ikke er en skuffelse altså! :) 

@Strange DollHva slags bilder liker du best?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilter er du så tålmodig som jeg får inntrykk av? 

jeg er skarpskytter. blar du opp tålmodig i leksikon, så er det bilde av meg. 

@Strange Doll er du så utålmodig som jeg får inntrykk av? ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

jeg er skarpskytter. blar du opp tålmodig i leksikon, så er det bilde av meg. 

@Strange Doll er du så utålmodig som jeg får inntrykk av? ;) 

Ja, like bitchy og teit også 

Entern skrev (3 minutter siden):

Har gjort det ved et par anledninger - som bursdagspresang til en god venninne/medarbeider, som generell presang til en annen venninne/medarbeider og som avslutningspresang til en tidligere sjef - men det er såpass slitsomt at jeg generelt unngår det (jeg blir ekstra perfeksjonistisk når det er en gave...det blir ganske slitsomt).

Så jeg unngår det i øyeblikket, det er slitsomt og jeg liker ikke å slite meg ut sånn, er litt følsom for det (blir fort litt deppa eller ute av vater og det er ikke bra).

Det betyr ikke at jeg ikke kan gjøre det igjen i fremtiden en gang, men ikke i øyeblikket tror jeg. Håper det ikke er en skuffelse altså! :) 

@Strange DollHva slags bilder liker du best?

Nei herlighet. ingen skuffelse :) 

Jeg liker veldig godt malc sine feks, har en original faktisk 😍

@SidFernwilter hva er min svakeste side?

@Entern middagstips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (4 minutter siden):

jeg håper at du hadde vært innom hobbym eller amundsen hobby og kjøpt noe kult fra aoshima eller meng, eller kanskje innom outland og funnet noe jeg ikke har vært borti før som du mener jeg hadde elsket; og hatt rett! eller om du er dritrik, så står en av drømmebilene mine til salgs i Oslo akkurat nå! 

@Entern say, er du dritrik?

 

Næh, har vel sånn ca. industriarbeiderlønn. Men klager ikke! 😄 

@SidFernwilterLiker du Wallander?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

@SidFernwilterLiker du Wallander?

nei, uff. nevrotisk og kriminalteknisk usannsynlig. så bare et par episoder og holdt på å kaste ting på tv'en fordi fyren var fullstendig ubrukelig som etterforsker. 

@Entern hender det at du roper til tv'en når du ser film? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Ja, like bitchy og teit også 

Nei herlighet. ingen skuffelse :) 

Jeg liker veldig godt malc sine feks, har en original faktisk 😍

@SidFernwilter hva er min svakeste side?

@Entern middagstips?

Pizza med chorizo og/eller salami, jalapenos og grønne oliven!!!😀

...bør nok lage noe annet ved siden av til barna da 😆

@Strange DollHvordan oppleves det å utveksle masse spørsmål med opptil flere typer med rare interesser!? 😁😆

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Pizza med chorizo og/eller salami, jalapenos og grønne oliven!!!😀

...bør nok lage noe annet ved siden av til barna da 😆

@Strange DollHvordan oppleves det å utveksle masse spørsmål med opptil flere typer med rare interesser!? 😁😆

Syns det er hyggelig :) her blir man ikke dømt 

@Entern samme spørsmål til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SidFernwilter skrev (2 minutter siden):

nei, uff. nevrotisk og kriminalteknisk usannsynlig. så bare et par episoder og holdt på å kaste ting på tv'en fordi fyren var fullstendig ubrukelig som etterforsker. 

@Entern hender det at du roper til tv'en når du ser film? 

Ja av og til. Særlig når jeg ser krim med fattern og SÆRLIG når det er Lewis reruns fordi Lewis kan være skikkelig usympatisk og irriterende i den serien (tragisk, han var jo verdens beste sidekick i Morse!!! Hva skjedde????).

@SidFernwilterDin mening om Lewis?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (1 minutt siden):

Syns det er hyggelig :) her blir man ikke dømt 

@Entern samme spørsmål til deg

Kjempekoselig! Helt fantastisk egentlig å treffe så hyggelige og inkluderende folk som deg, Sid, Lykke Li, mia83 og Cid her.

Særlig resten av forumet tatt i betraktning!!!

(Men jeg liker veldig godt å diskutere med andre som har "rare" interesser, og er vant til gode venninner med mindre "rare" interesser. :))

@Strange DollHvis du skulle satt deg inn i en eller annen "rar" interesse hva tror du du hadde valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 minutter siden):

@SidFernwilterDin mening om Lewis?

jeg liker ham egentlig. har sans for sånne usympatiske, fordi de minner meg om meg på jobb. men jeg savner Morse!

@Entern husker du Bergerac? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (2 minutter siden):

Kjempekoselig! Helt fantastisk egentlig å treffe så hyggelige og inkluderende folk som deg, Sid, Lykke Li, mia83 og Cid her.

Særlig resten av forumet tatt i betraktning!!!

(Men jeg liker veldig godt å diskutere med andre som har "rare" interesser, og er vant til gode venninner med mindre "rare" interesser. :))

@Strange DollHvis du skulle satt deg inn i en eller annen "rar" interesse hva tror du du hadde valgt?

Jeg vet ikke. Jeg er ikke noe flink å kategorisere interesser som rare. 

@Entern hva syns  du er en rar interesse ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (6 minutter siden):

Jeg vet ikke. Jeg er ikke noe flink å kategorisere interesser som rare. 

@Entern hva syns  du er en rar interesse ?

Alt sånn som helt A4 folk synes er teit, som tegneserier, sjangerlitteratur, sjangerfilm, dataspill (selv om det ikke er like rart lenger), upopulære musikksjangere osv.

@Strange DollFavorittdialekt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

SidFernwilter skrev (9 minutter siden):

jeg liker ham egentlig. har sans for sånne usympatiske, fordi de minner meg om meg på jobb. men jeg savner Morse!

@Entern husker du Bergerac? 

Ja det gjør jeg! Likte den godt da den gikk første gang! :) 

@SidFernwilterHar du sett Inspector Gently?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 minutt siden):

Alt sånn som helt A4 folk synes er teit, som tegneserier, sjangerlitteratur, sjangerfilm, dataspill (selv om det ikke er like rart lenger), upopulære musikksjangere osv.

@Strange DollFavorittdialekt?

Åja, altså jeg har både mann og barn med de interessene så jeg ser ikke på de som rar selv 

Åå.. Jeg elsker nordlandsk dialekt. Og type fredrikstad 😅 

@Entern du da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Åja, altså jeg har både mann og barn med de interessene så jeg ser ikke på de som rar selv 

Åå.. Jeg elsker nordlandsk dialekt. Og type fredrikstad 😅 

@Entern du da?

Jeg liker i grunnen de fleste, men liker Sogn & Fjordane dialektene (mer Fjord enn Sogn) og lavlandsdialektene fra Innlandet (dvs "Prøysen" og "Vazelina" dialektene fyi) best.

@Strange DollHvis du skulle bodd et annet sted i landet, hvor hadde du valgt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg liker i grunnen de fleste, men liker Sogn & Fjordane dialektene (mer Fjord enn Sogn) og lavlandsdialektene fra Innlandet (dvs "Prøysen" og "Vazelina" dialektene fyi) best.

@Strange DollHvis du skulle bodd et annet sted i landet, hvor hadde du valgt?

Kristiansand :) 

@Entern har du flyttet ofte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...