Gå til innhold

Spør en bruker 2.0


Gjest Fasting Drue

Anbefalte innlegg

Dr. Ops skrev (3 timer siden):

Så mye som barn. Vazelina Hjulkalender med bruspulver gutta :skratte:

Pasta. Så ofte som mulig og så sterk som mulig.

Norgesferie, nydelig land! :Nikke:

Sånn aven og tilen :jepp:

Om det er noen spørsmål som jeg ikke har fått med meg, rop... eh... skriv ut med caps lock :jepp:

@Cid hvilke 3 serier er dine favoritter of all time?

@Lykke Li hva med deg, hvilken middagsrett spiser du oftest?

@FrkSvår :hallo: hyggelig å hilse på deg! Hva er din hobby?

@Rosendahl hva er din hobby?

@Entern hva er din hobby?

@Cid, @Lykke Li hva er din hobby?

(Lurte plutselig på alle sin hobby)

Alle: hva er deres hobby? :laugh:

Jeg strikker, leser og driver litt med scrapping 😊

Cid skrev (2 timer siden):

Dere kjenner hverandre på ekte? Virker som en hyggelig fyr han :)

Ingen foreløpig :P

@FrkSvår Hvordan prøvde kinarestauranten å ta livet av @SidFernwilter? 😅

 

Enkelt

Lost, Frustrerte Fruer og Smallville :)

Telles gaming som hobby?

@Dr. Ops Dine 3 favoritt serier? 

Jo, han er ganske hyggelig, vi deler hus og unger og biler (de jeg får lov til å kjøre 😝) og katt og inntil nylig hund ❤️ Kinarestauranten påsto at det ikke var peanøtter i maten de sendte med meg, flaks vi så noen flyte rundt der før det endte med sykehustur 🙈

Lykke Li skrev (2 timer siden):

Alt for mange 😅 Fikk plutselig litt mer enn jeg hadde tenkt. 

Last christmas!!🙄 Grusomme, forferdelige sang - også spilles den overalt :bond:

Pizza. Jeg elsker pizza og kunne spist det nesten hver dag om jeg fikk lov. Kjøpepizza, bestille pizza, italiensk og amerikansk pizza, hjemmelaget pizza. Pizza med spekeskinke og pizza med bare ost! 🤩

Jeg vet ikke, jeg bytter hobbyer hele tiden 😅🙈 Jeg liker å sy, men er ikke noe flink på det, så jeg gjør det bare av og til. Jeg har planer om å hekle eller strikke, men er ikke tålmodig nok. Jeg lagde kort en stund, men nå har jeg aldri tid 😂 

@FrkSvår @Cid @Dr. Ops @SidFernwilter 

Hvilket fag likte du best på skolen, og hvorfor?

Jeg likte norsk og engelsk best, tror det er fordi det er fag jeg var god i :)

Entern skrev (1 time siden):

Det er vel egentlig ingen av de som virkelig går meg på nervene, men har visst til felles med Ronny Brede Aase at Last Christmas er den jeg blir lei av først 😅 og kan også bli litt lei av White Christmas og andre julesanger fra den perioden...

@FrkSvårOg du? Julesang du ikke orker?

Alle andre versjoner av O helga natt enn Jussi Björling sin 🙈 på engelsk er den generelt grusom. 

 

@Entern @Lykke Li @SidFernwilter @Dr. Ops @Cidtør du avsløre din guilty pleasure? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke Li skrev (58 minutter siden):

Nei, jeg har aldri drukket med så full at jeg ikke husker hva som skjedde, og de siste 10 årene har jeg vært avholds. 

Den er fin, men du skal like kostymedramaer og Jane Austen. Det er en av de mer trege historiene hennes, selv om jeg liker den veldig godt 😊 

@Cid Drikker du ofte?

@Entern Har du pyntet til advent i dag?

Drikker ikke :) Knapt smakt på noe alkohol øl osv, får aldri lyst på rett og slett. Sikkert mange som vil tenke jeg er rar :P

@Lykke Li Har du hatt dager før hvor du føler deg tappet for positiv energi og livsglede?

FrkSvår skrev (24 minutter siden):

Jeg strikker, leser og driver litt med scrapping 😊

Jo, han er ganske hyggelig, vi deler hus og unger og biler (de jeg får lov til å kjøre 😝) og katt og inntil nylig hund ❤️ Kinarestauranten påsto at det ikke var peanøtter i maten de sendte med meg, flaks vi så noen flyte rundt der før det endte med sykehustur 🙈

Jeg likte norsk og engelsk best, tror det er fordi det er fag jeg var god i :)

Alle andre versjoner av O helga natt enn Jussi Björling sin 🙈 på engelsk er den generelt grusom. 

 

@Entern @Lykke Li @SidFernwilter @Dr. Ops @Cidtør du avsløre din guilty pleasure? 

Ikke egentlig :P Ser på det jeg vil se uten å tenke over hva andre ville tenkt 😅 usikker om noe jeg liker kan kategoriseres som det

@FrkSvår Hvem av du og Sid kom først til kg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dr. Ops skrev (På 11.11.2021 den 23.23):

Familietid, god mat og generelt en hyggelig kveld.

Foretrekker opplevelsesferier fremfor å ligge på stranda. Rolige sådan, tid til å slappe av.

Har dessverre lest altfor lite bøker. JK Rowling må bli favoritten. Hun slet lenge, men kom seg ut av det og hun har skrevet god fiction i harry potter. Nå var jeg ungdom da jeg leste de, men kan huske at bøkene fenget. Jeg pleide å sitte med en leselampe til langt på natt og lage "film" i hodet av hva jeg leste i boken.

Noe sent ute, beklager. Svaret altså. For future occations: KAFFE, rykende, kruttsterk kaffe i fred og ro. Å stå opp gir kroppen belønning, den er rolig og har god tid, stresser ikke. Nevnte jeg kaffe? Og hvor mye fin tid livet har å by på i våken tilstand. Bonus: du får mest sannsynlig sovet godt når kvelden kommer.

Må jeg velge 1...? :sjenert: du har satt meg innen en umulig oppgave. Men svaret er... troika! Nei, firkløver! Nei, mørk sjokolade! 

Ut og spise med en annen familie! Kjempekoselig.

2. Europa og Amerika.

Godt spørsmål! Svaret er nja. Det er alltids fint å bli likt, så det etterstrebes noe, det må jeg innrømme. Har dog null problemer om noen misliker meg faktisk, det er deres problem. Og da er relasjonen fastslått, det liker jeg.

Er derimot konfliktsky og min egne værste kritiker. Jeg overtenker og har antakelig feil i det. Etter en oppvekst der å ha en egen mening ble slått hardt ned på, har jeg forbundet konflikter med ubehag og redsel.

Sol! Elsker solen, lys, varme, sommer.

Nei, husker ikke :klo:

Urettferdighet! Noe av det værste jeg vet! Det inkluderer forskjellsbehandling, mobbing etc. Det er alt en form for urettferdighet.

Gode tanker sendes deres vei, håper det ordner seg så snart som mulig. Ta vare på hverandre :smilyblomst:

Og til spørsmålet er mitt umiddelbare svar nei. Jo, svaret er fortsatt nei. Hadde vel kunne bidratt med noe mat og litt optimistiske motivasjonsfraser. 

@Lykke Li tradisjoner i desember?

@mia83 hva slags type restaurant liker du best å gå ut og spise på?

@SidFernwilter hva er din hobby?

@Entern liker du å lese bøker, og har du en bok å anbefale?

@Strange Doll hva liker du å gjøre hvis det regner ute?

@Rosendahl hva slags klesstil har du?

@NonJuan hvilken hårsveis kler deg?

 

Sorry for lang post folkens, er det nå jeg skal lime inn en potet? :sjenert:

Være inne å finne på noe kos. Enten hjemme eller inne på feks akvariet 

Entern skrev (På 11.11.2021 den 23.32):

Pepsi Max

@Strange DollSiste serie du ble fan av?

Rookie

Lykke Li skrev (På 14.11.2021 den 14.31):

Mange steder jeg kunne tenke meg å dra. Israel, Sør afrika, Brasil 😊

Ja, men helst uten alkohol 😅 Jeg er veldig glad i Askim pærecider. 

@mia83 @Entern @Daryl Dixon @Strange Doll @SidFernwilter @Rosendahl @Dr. Ops 

Finnes det en teknologi du skulle ønske aldri hadde blitt funnet opp? Hvilken og hvorfor? 

Atombomben. Fordi den ikke gjør noe bra. 

NonJuan skrev (På 24.11.2021 den 14.16):

Kommer helt an på året faktisk.  Jeg elsker å grille og jeg liker å eksperimentere.  Så om det er sommer blir det grill mat og dessert en skikkelig hjemmemekka fruktkake/salat og evt is til :)   

@Strange Doll Nå som det raser mot jul... er det kommet opp noe julepynt enda? :tre:

Ja, mangler bare treet så er jeg ferdig 🤩

@Dr. Ops Har du pyntet til jul? 

@Lykke Li Lager du pakkekalender? 

@NonJuan Har du noen gang glemt å kjøpe gave til noen? 

@SidFernwilter Når ble du sist lei deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NonJuan skrev (På 24.11.2021 den 14.25):

Åh det er mange det, frøken!  Jeg blir lykkelig av å se andre lykkelig.  Men sist jeg var skikkelig lykkelig var nok i Hellas på ferie. Bare slappe av og ingen bekymring. Men jeg har lykkelige øyeblikk stort sett hver dag. 

 

@Strange Doll Har du noen gang latt noen øvelseskjøre med deg?  Altså at du har med noen i bilen mens du sitter på passasjersiden?  😆

Har ikke lov, ikke hatt lappen lenge nok 😅 

Dr. Ops skrev (På 27.11.2021 den 22.12):

@Rosendahl 3 ting du må gjøre som vertinne for middagsselskap?

@NonJuan katter eller hunder?

@Strange Doll har du kjøpt inn alle julegaver?

Nei :( Har maaaange igjen! 

@Dr. Ops Er du flink å prioritere deg selv? 

@NonJuan Fineste julesang? 

@Entern Er du glemsk? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (5 timer siden):

Drikker ikke :) Knapt smakt på noe alkohol øl osv, får aldri lyst på rett og slett. Sikkert mange som vil tenke jeg er rar :P

@Lykke Li Har du hatt dager før hvor du føler deg tappet for positiv energi og livsglede?

Ikke egentlig :P Ser på det jeg vil se uten å tenke over hva andre ville tenkt 😅 usikker om noe jeg liker kan kategoriseres som det

@FrkSvår Hvem av du og Sid kom først til kg?

Det er jeg faktisk usikker på, dette er ikke min første bruker, jeg har vært av og på her fra 2005, men jeg er usikker på om han og hadde bruker før den han har nå 🙈 om den han har nå er den første så var jeg her før han, om ikke så kan det være han hang her inne før meg 😅

@SidFernwilter - når var din kg-debut? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (1 time siden):

Mer distré men kan være veldig distré 😅

@Strange Dollhvor mange julekalendere har dere?

Nei altså… ungene har pakkekalender og sjokoladekalender.. vi voksne har en hver pluss flakskalender😅 

@Entern har du kalender?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (31 minutter siden):

Nei dessverre, bor jo alene så da føles det littt meningsløst 😅

@Lykke LiHar du?

Ja 😊 jeg pyntet da jeg bodde alene også. Poenget er jo å skape litt stemning for seg selv. Det er litt ekstra hyggelig å komme hjem til pyntet leilighet og tenne lys, krype opp i sofaen med noe godt å drikke, lese en bok eller se en film. Du er like viktig som alle andre, og det er helt lov å pynte kun for deg:klem:

FrkSvår skrev (13 minutter siden):

Jeg strikker, leser og driver litt med scrapping 😊

Jo, han er ganske hyggelig, vi deler hus og unger og biler (de jeg får lov til å kjøre 😝) og katt og inntil nylig hund ❤️ Kinarestauranten påsto at det ikke var peanøtter i maten de sendte med meg, flaks vi så noen flyte rundt der før det endte med sykehustur 🙈

Jeg likte norsk og engelsk best, tror det er fordi det er fag jeg var god i :)

Alle andre versjoner av O helga natt enn Jussi Björling sin 🙈 på engelsk er den generelt grusom. 

 

@Entern @Lykke Li @SidFernwilter @Dr. Ops @Cidtør du avsløre din guilty pleasure? 

Vi likte de samme fagene 😄 

Ooh, jeg vet ikke om jeg har en. Jeg føler meg ikke skyldig for noen av de tingene jeg koser meg med egentlig 😅 

@Entern og @FrkSvår Hvor kaldt er det hos dere i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (8 timer siden):

Drikker ikke :) Knapt smakt på noe alkohol øl osv, får aldri lyst på rett og slett. Sikkert mange som vil tenke jeg er rar :P

@Lykke Li Har du hatt dager før hvor du føler deg tappet for positiv energi og livsglede?

Ikke egentlig :P Ser på det jeg vil se uten å tenke over hva andre ville tenkt 😅 usikker om noe jeg liker kan kategoriseres som det

@FrkSvår Hvem av du og Sid kom først til kg?

Nesten alle det siste året eller så, men det går vel over :jepp:

Strange Doll skrev (4 timer siden):

Være inne å finne på noe kos. Enten hjemme eller inne på feks akvariet 

Rookie

Atombomben. Fordi den ikke gjør noe bra. 

Ja, mangler bare treet så er jeg ferdig 🤩

@Dr. Ops Har du pyntet til jul? 

@Lykke Li Lager du pakkekalender? 

@NonJuan Har du noen gang glemt å kjøpe gave til noen? 

@SidFernwilter Når ble du sist lei deg?

I år er første året med kalender til plutten, og det blir en blanding av sjokolade og aktivitetskalender. Men det er pakket inn i små poser som henger på kalenderen som farmor har sydd til han. Vet ikke om det teller som pakkekalender? 

@Cid Hvordan ligger du an med julegavene? 

@Strange Doll Har du hatt en ålreit helg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strange Doll skrev (1 time siden):

Helt klart :) 

@Entern Er du flink å si  ifra om det er noe du ikke liker/ønsker?

Ganske, dvs., jeg og fattern har vår egen julegaveavtale og det er så få andre jeg får av, at der tar jeg det jeg får 😄 

@Strange DollHva spiser dere juleaften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FrkSvår skrev (9 timer siden):

 

@Entern @Lykke Li @SidFernwilter @Dr. Ops @Cidtør du avsløre din guilty pleasure? 

Vet ikke om jeg har noen, det er veldig lite jeg skammer meg over av det jeg liker...

Men Nightwish og Manowar er vel de banda som kommer nærmest, i alle fall 😆

@FrkSvårHvor mange timer er det sol der du er på denne tiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lykke Li skrev (26 minutter siden):

Nesten alle det siste året eller så, men det går vel over :jepp:

I år er første året med kalender til plutten, og det blir en blanding av sjokolade og aktivitetskalender. Men det er pakket inn i små poser som henger på kalenderen som farmor har sydd til han. Vet ikke om det teller som pakkekalender? 

@Cid Hvordan ligger du an med julegavene? 

@Strange Doll Har du hatt en ålreit helg?

Trist at du har hatt mange sånne dager 😕 
Ferdig :) 

@Lykke Li Har du kjøpt mange julegaver i år? 
 

@Strange Doll Gleder du deg til jul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (36 minutter siden):

ArbeidsPCen viser -10 🥶

Ikke at det er så mye, egentlig, men i Oslo i november!? 🥶

@Lykke LiHvordan er været hos deg?

Strålende sol, skyfritt og 8 minus 🥶🌞

Cid skrev (11 minutter siden):

Trist at du har hatt mange sånne dager 😕 
Ferdig :) 

@Lykke Li Har du kjøpt mange julegaver i år? 
 

@Strange Doll Gleder du deg til jul?

Nå fant jo legen ut - etter nesten 1,5 år med soving, null tålmodighet, konstant sliten osv. - at jeg har store mangler på d-vitamin og jern. Så nå har jeg blitt satt på kur, så får vi se om det kanskje hjelper litt på alt det andre også.😄 Var greit å bytte fastlege til en som gadd å sjekke opp litt mer enn bare det psykiske 🙈 

Hva regner du som mange? 🤔 jeg kjøper eller lager gaver til ca 15 personer, den andre halvparten tar samboeren. Er ferdig med nesten alle, og i år blir det noen ekstra fordi 3 vennepar har fått barn, og vi gir alltid til barna den første jula 😊 

@Cid Er det sol hos deg i dag? 

@Entern Hvor feirer du jul i år?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...