Gjest Rosendahl Skrevet 16. oktober 2021 #20801 Del Skrevet 16. oktober 2021 SidFernwilter skrev (7 timer siden): ja, en hel del. flere gode venner og sånt. og en kvinne går rundt og forteller at hun er min kone. det er jævlig skummelt, for det er jaggu meg helt sant. @NonJuan audition, sier De? hva slags audition var dette? @Strange Doll ble du oppgitt over meg da jeg sa jeg skulle jobbe bokstavelig talt i hele dag? @Lykke Li verdens beste bok er...:? @Jessica! om morgenen, frokost og sånn. eplejuice, appelsinjuice eller melk? NEI, DU FÅR IKKE TE, VANNKOKEREN ER I STYKKER! @Rosendahl eier du noe slags dyr? krokodiller teller ikke. Bare en Edderkopp i kjelleren 🥳 Er du redd for edderkopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. oktober 2021 #20802 Del Skrevet 16. oktober 2021 14 hours ago, SidFernwilter said: ja, en hel del. flere gode venner og sånt. og en kvinne går rundt og forteller at hun er min kone. det er jævlig skummelt, for det er jaggu meg helt sant. @Jessica! om morgenen, frokost og sånn. eplejuice, appelsinjuice eller melk? NEI, DU FÅR IKKE TE, VANNKOKEREN ER I STYKKER! Wow, KG har gitt deg litt av et utbytte... !! Om jeg får O`boy, så velger jeg melka - men om melka må være ren så blir det en juicy frokost 🍹 7 hours ago, Strange Doll said: Ja mange. Men har valgt å tenke at det er for en grunn. @Jessica! Hvilken fotballspiller ville du gått på date med? En amatør jeg kjenner, finnes ikke en eneste proffspiller som overgår han der 😍 Men om jeg måtte valgt en proff en, så hadde jeg blitt nødt til å jeg tatt en titt på fotballteamene østover - sjansen er nok stor for at vi kunne endt opp i Iran 🤭🤩 @Strange Doll Hva ville du gjort om du ble kjent med Ronaldo, og etterhvert avslørte han at han hadde blitt vilt forelsket i deg og gjerne ville dele fremtiden sin med deg? @SidFernwilter Hva gjorde at du falt for akkurat kona di? @NonJuan Bedre nå? 🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 16. oktober 2021 #20803 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jessica! skrev (12 minutter siden): Wow, KG har gitt deg litt av et utbytte... !! Om jeg får O`boy, så velger jeg melka - men om melka må være ren så blir det en juicy frokost 🍹 En amatør jeg kjenner, finnes ikke en eneste proffspiller som overgår han der 😍 Men om jeg måtte valgt en proff en, så hadde jeg blitt nødt til å jeg tatt en titt på fotballteamene østover - sjansen er nok stor for at vi kunne endt opp i Iran 🤭🤩 @Strange Doll Hva ville du gjort om du ble kjent med Ronaldo, og etterhvert avslørte han at han hadde blitt vilt forelsket i deg og gjerne ville dele fremtiden sin med deg? @SidFernwilter Hva gjorde at du falt for akkurat kona di? @NonJuan Bedre nå? 🙏 Da hadde jeg takket pent nei, gitt 😅 et sånt kaos av et kjendisliv hadde jeg fått hjerteinfarkt av innen kort tid 😂 Rosendahl skrev (7 timer siden): @Strange Dollden stille rolige personen Er du Introvert eller ekstrovert? Jeg er usikker for det er så forskjellig alt ettersom 😅 @SidFernwilter Hva er ditt høyeste ønske? @Jessica! Hvordan ser drømmemannen ut? @NonJuan Er du flink å skjule det om du misliker noen? @Rosendahl Hva er den viktigste juletradisjonen for deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 16. oktober 2021 #20804 Del Skrevet 16. oktober 2021 Lykke Li skrev (22 timer siden): @NonJuan Liker du sauer? Hvorfor/hvorfor ikke? Jeg spiser ikke det dyret der. Og det er ikke veldig smart.... Eneste grunnen til at jeg liker sau er Ullet! Rosendahl skrev (21 timer siden): Jeg er et skikkelig ordensmenneske 🙈 Liker du å gjøre rent? Ja faktisk, det gjør jeg. Liker at det er rent. MEN DET ER JO UMULIG!! SidFernwilter skrev (15 timer siden): @NonJuan audition, sier De? hva slags audition var dette? NISS (Norsk institutt for scene og studio) Strange Doll skrev (8 timer siden): @NonJuan Liker du engelsk fotball? Gjorde før, fulgte mye med også. Og jeg var en fan av Tottenham av en eller annen grunn. Jessica! skrev (18 timer siden): @NonJuan Er du litt foggy om natta? Hva slags spørsmål er dette da? Ja jeg må jo det da du stadig dukker opp Jessica! skrev (38 minutter siden): @NonJuan Bedre nå? 🙏 NEI!! Strange Doll skrev (26 minutter siden): @NonJuan Er du flink å skjule det om du misliker noen? Ja det vil jeg tro jeg er. Men misliker egentlig ikke så mange jeg. @Strange Doll Har du en favoritt pose om du tar selfier? @Lykke Li Er du en fan av Johnny Depp? Og har du en favorittfilm med han? @SidFernwilter Tror du at du har noen hemmelige beundrere? @Rosendahl Kan du mange navn på stjernebildene på himmelen? @Jessica! Har du noen gang fått en gave eller en ting fra håndverker som har vært hos deg? Som bilde, blomster, billigere materialer e.l? @Dr. Ops Blir det av deg mon tro? @Nursie Tror du @Jessica! Noen gang kommer til å klare å lage en pannekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 16. oktober 2021 #20805 Del Skrevet 16. oktober 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Jeg spiser ikke det dyret der. Og det er ikke veldig smart.... Eneste grunnen til at jeg liker sau er Ullet! Ja faktisk, det gjør jeg. Liker at det er rent. MEN DET ER JO UMULIG!! NISS (Norsk institutt for scene og studio) Gjorde før, fulgte mye med også. Og jeg var en fan av Tottenham av en eller annen grunn. Hva slags spørsmål er dette da? Ja jeg må jo det da du stadig dukker opp NEI!! Ja det vil jeg tro jeg er. Men misliker egentlig ikke så mange jeg. @Strange Doll Har du en favoritt pose om du tar selfier? @Lykke Li Er du en fan av Johnny Depp? Og har du en favorittfilm med han? @SidFernwilter Tror du at du har noen hemmelige beundrere? @Rosendahl Kan du mange navn på stjernebildene på himmelen? @Jessica! Har du noen gang fått en gave eller en ting fra håndverker som har vært hos deg? Som bilde, blomster, billigere materialer e.l? @Dr. Ops Blir det av deg mon tro? @Nursie Tror du @Jessica! Noen gang kommer til å klare å lage en pannekake? Nei, igrunn ikke. Det blir veldig tilfeldig. Som oftest er det en unge minst med så fjeset mitt havner på tilfeldige steder 😂 @NonJuan Er du morgengretten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 16. oktober 2021 #20806 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jessica! skrev (På 11.10.2021 den 23.15): Så flink at folk blir speechless 💔 Indeed Bra saker? Det ville endt med den ene dagen tror jeg, verken de eller jeg hadde ønsket meg tilbake 😅 Jeg har ingen forhold til Halloween egentlig... for meg er det en helt vanlig dag Jeg har møtt flere som har gjort inntrykk opp igjennom. En som aldri vil bli glemt var en person som "så" meg på en måte jeg aldri har opplevd før. En slags tvillingsjel kanskje @NonJuan Du er jo selverklært musikkelsker. Hvilken artist er den beste noensinne, i følge deg - og hvorfor? @Strange Doll Hvordan går det med gresken? @Dr. Ops Hvis et menneske skuffer deg voldsomt, er du en som lett tilgir - eller en som kvitter deg med "negativ energi" i livet? Det er veldig situasjonsavhengig. Generelt er jeg en som lett tilgir, men når jeg først har fått nok, ja da er det over og ut. Strange Doll skrev (På 12.10.2021 den 6.12): Pinnekjøtt! Elsker det Dårlig har knapt tid til å titte innom kg 😅 Nay. Ser du for deg meg på en slik festival? Ja😂 Det er ikke din sterkeste side. @Jessica! Gleder du deg til snøen kommer? @Dr. Ops Liker du å stå på ski? @Lykke Li Pleier du å stå på skøyter? @SidFernwilter Er du et vintermenneske? Ja, det er ordentlig gøy og god trening! Påskesol, skitur, kvikk lunsj og solbærtoddy i sekken. Nydelig! SidFernwilter skrev (På 12.10.2021 den 7.45): kanskje litt? fremst ved scenen jallende med cowboyhatt til Gunslingers elsker vinteren. endelig temperaturer jeg trives med og masse snø. og, så kan jeg bruke trakkemaskinen til å brøyte med! @Strange Doll la oss snakke mer om meg. hva ER min sterkeste side? @Dr. Ops beste sangen til Dr. Alban. du må velge en. @Jessica! hva så egentlig Roger Rabbit i Jessica Rabbit? @Rosendahl Glassmagasinet ellet Kitchn? hvor handler man helst? @NonJuan how much wood would a woodchuck chuck if a woodchuck could chuck wood? Aldri hørt om burde jeg ha hørt om hun/han? Rosendahl skrev (På 12.10.2021 den 10.21): Ja har en orange duk. Og pleier å ta inn noen høstblader og noen kongler og kastanjer. Har du laget snøball lykt om vinteren? Ja, det har jeg Strange Doll skrev (På 12.10.2021 den 12.23): Ja jeg elsker Halloween at du alltid stiller opp. @SidFernwilter hva er min svakeste side? @Rosendahl Hvilket i-landsproblem irriterer deg mest? @NonJuan Er du en sånn som tar vare på ting fordi «man kan få bruk for det en gang»? @Dr. Ops Hvilken tradisjoner er viktig for deg å videreføre til barna? Julefeiring og sommerfest. Skitur i påsken. NonJuan skrev (1 time siden): Jeg spiser ikke det dyret der. Og det er ikke veldig smart.... Eneste grunnen til at jeg liker sau er Ullet! Ja faktisk, det gjør jeg. Liker at det er rent. MEN DET ER JO UMULIG!! NISS (Norsk institutt for scene og studio) Gjorde før, fulgte mye med også. Og jeg var en fan av Tottenham av en eller annen grunn. Hva slags spørsmål er dette da? Ja jeg må jo det da du stadig dukker opp NEI!! Ja det vil jeg tro jeg er. Men misliker egentlig ikke så mange jeg. @Strange Doll Har du en favoritt pose om du tar selfier? @Lykke Li Er du en fan av Johnny Depp? Og har du en favorittfilm med han? @SidFernwilter Tror du at du har noen hemmelige beundrere? @Rosendahl Kan du mange navn på stjernebildene på himmelen? @Jessica! Har du noen gang fått en gave eller en ting fra håndverker som har vært hos deg? Som bilde, blomster, billigere materialer e.l? @Dr. Ops Blir det av deg mon tro? @Nursie Tror du @Jessica! Noen gang kommer til å klare å lage en pannekake? Så hyggelig! Tross god ultra-aktivitet her, klarer jeg ikke å la være å bli lenge borte fra skjønneste gjengen her! Det er... addictive Leser gjennom tråden nå, hellandussen som dere har skravlet! Which I like, very much Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 16. oktober 2021 #20807 Del Skrevet 16. oktober 2021 @NonJuan mest undervurderte og overvurderte artist etter din mening? @Strange Doll hva gleder du deg mest til? @SidFernwilter er hovmesteren og grevinnen tradisjon for deg? @Rosendahl ditt beste juleminne? @Jessica! din signatur-matrett? @Lykke Li hvordan går det med badingen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 16. oktober 2021 #20808 Del Skrevet 16. oktober 2021 Strange Doll skrev (2 timer siden): Da hadde jeg takket pent nei, gitt 😅 et sånt kaos av et kjendisliv hadde jeg fått hjerteinfarkt av innen kort tid 😂 Jeg er usikker for det er så forskjellig alt ettersom 😅 @SidFernwilter Hva er ditt høyeste ønske? @Jessica! Hvordan ser drømmemannen ut? @NonJuan Er du flink å skjule det om du misliker noen? @Rosendahl Hva er den viktigste juletradisjonen for deg? Askepott uten tvil. Samt å stå opp tidlig juleaften morgen og bare kose meg foran tv. Hva spiser du på julaften? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 16. oktober 2021 #20809 Del Skrevet 16. oktober 2021 NonJuan skrev (2 timer siden): Jeg spiser ikke det dyret der. Og det er ikke veldig smart.... Eneste grunnen til at jeg liker sau er Ullet! Ja faktisk, det gjør jeg. Liker at det er rent. MEN DET ER JO UMULIG!! NISS (Norsk institutt for scene og studio) Gjorde før, fulgte mye med også. Og jeg var en fan av Tottenham av en eller annen grunn. Hva slags spørsmål er dette da? Ja jeg må jo det da du stadig dukker opp NEI!! Ja det vil jeg tro jeg er. Men misliker egentlig ikke så mange jeg. @Strange Doll Har du en favoritt pose om du tar selfier? @Lykke Li Er du en fan av Johnny Depp? Og har du en favorittfilm med han? @SidFernwilter Tror du at du har noen hemmelige beundrere? @Rosendahl Kan du mange navn på stjernebildene på himmelen? @Jessica! Har du noen gang fått en gave eller en ting fra håndverker som har vært hos deg? Som bilde, blomster, billigere materialer e.l? @Dr. Ops Blir det av deg mon tro? @Nursie Tror du @Jessica! Noen gang kommer til å klare å lage en pannekake? Karlsvogna og store/lille bjørn Hva er ditt stjernetegn i horoskop? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 16. oktober 2021 #20810 Del Skrevet 16. oktober 2021 Dr. Ops skrev (18 minutter siden): @NonJuan mest undervurderte og overvurderte artist etter din mening? @Strange Doll hva gleder du deg mest til? @SidFernwilter er hovmesteren og grevinnen tradisjon for deg? @Rosendahl ditt beste juleminne? @Jessica! din signatur-matrett? @Lykke Li hvordan går det med badingen? Hm. Må være det året juletreet hadde det så godt at det skjøt nye skudd. Vi hadde dårlig samvittighet når vi måtte kaste det ut. Hva MÅ du ha hver jul? Tenker ikke bare mat her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. oktober 2021 #20811 Del Skrevet 16. oktober 2021 25 minutter siden, Dr. Ops said: @Jessica! din signatur-matrett? Tror ikke jeg har en signatur... er ikke den største superkokken der ute 😅 Men jeg har i hvert fall en rett jeg har til gode å feile med, og det er en tyrkisk rissalat som er innmari smakfull og god Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 16. oktober 2021 #20812 Del Skrevet 16. oktober 2021 Jessica! skrev (1 minutt siden): Tror ikke jeg har en signatur... er ikke den største superkokken der ute 😅 Men jeg har i hvert fall en rett jeg har til gode å feile med, og det er en tyrkisk rissalat som er innmari smakfull og god Den så god ut, er den sterk? Elsker kruttsterk mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. Ops Skrevet 16. oktober 2021 #20813 Del Skrevet 16. oktober 2021 Rosendahl skrev (10 minutter siden): Hm. Må være det året juletreet hadde det så godt at det skjøt nye skudd. Vi hadde dårlig samvittighet når vi måtte kaste det ut. Hva MÅ du ha hver jul? Tenker ikke bare mat her. Så koselig! Vel, historie kan gjenta seg Må ha familien på besøk (som i at jeg inviterer og liker det, ingen tvangsgreier), julepynt, god stemning! Kunne klart meg uten gaver. Når handler du til jul, er du ute i god tid eller i siste liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. oktober 2021 #20814 Del Skrevet 16. oktober 2021 2 hours ago, Strange Doll said: Da hadde jeg takket pent nei, gitt 😅 et sånt kaos av et kjendisliv hadde jeg fått hjerteinfarkt av innen kort tid 😂 @Jessica! Hvordan ser drømmemannen ut? Hahaha, det kunne kledd deg da Drømmemannen Han har gyllen hud, mørke øyne og lange vipper. Tykt flott svart hår, skjegg, han er en del høyere enn meg, og ikke for slank. Flink til å kle seg, ikke noe slask. Jeg synes menn med sørlige aner er veldig eksotiske og attraktive, og favorittene er vel gjerne fra Midtøsten. 2 hours ago, NonJuan said: Jeg spiser ikke det dyret der. Og det er ikke veldig smart.... Eneste grunnen til at jeg liker sau er Ullet! Hva slags spørsmål er dette da? Ja jeg må jo det da du stadig dukker opp NEI!! @Jessica! Har du noen gang fått en gave eller en ting fra håndverker som har vært hos deg? Som bilde, blomster, billigere materialer e.l? NJ, jeg hadde en sauevenn en gang, du kan ikke snakke sånn om dem 😳 Jeg skal dukke opp igjen og igjen jeg 🤗 Ååååh - hva er det du trenger for å føle deg på topp igjen? HAHAHA oh yes, det har blitt igjen noen souvenirer. Og så vidt meg bekjent har du tatt veldig godt vare på en av dem?! @Dr. Ops Hva er en ting du er stolt av? @Strange Doll Hvordan skal vi glede NJ? @NonJuan Skal det være en pannekake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessica! Skrevet 16. oktober 2021 #20815 Del Skrevet 16. oktober 2021 20 minutter siden, Dr. Ops said: Den så god ut, er den sterk? Elsker kruttsterk mat Den er ikke veldig sterk, men er veldig gode smaker blandet sammen. Du kan sikkert spice den opp selv da.. Originalen har hovedsakelig en litt syrlig smak over seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 16. oktober 2021 #20816 Del Skrevet 16. oktober 2021 Rosendahl skrev (1 time siden): Askepott uten tvil. Samt å stå opp tidlig juleaften morgen og bare kose meg foran tv. Hva spiser du på julaften? Pinnekjøtt :) Dr. Ops skrev (2 timer siden): @NonJuan mest undervurderte og overvurderte artist etter din mening? @Strange Doll hva gleder du deg mest til? @SidFernwilter er hovmesteren og grevinnen tradisjon for deg? @Rosendahl ditt beste juleminne? @Jessica! din signatur-matrett? @Lykke Li hvordan går det med badingen? Jul! Jessica! skrev (1 time siden): Hahaha, det kunne kledd deg da Drømmemannen Han har gyllen hud, mørke øyne og lange vipper. Tykt flott svart hår, skjegg, han er en del høyere enn meg, og ikke for slank. Flink til å kle seg, ikke noe slask. Jeg synes menn med sørlige aner er veldig eksotiske og attraktive, og favorittene er vel gjerne fra Midtøsten. NJ, jeg hadde en sauevenn en gang, du kan ikke snakke sånn om dem 😳 Jeg skal dukke opp igjen og igjen jeg 🤗 Ååååh - hva er det du trenger for å føle deg på topp igjen? HAHAHA oh yes, det har blitt igjen noen souvenirer. Og så vidt meg bekjent har du tatt veldig godt vare på en av dem?! @Dr. Ops Hva er en ting du er stolt av? @Strange Doll Hvordan skal vi glede NJ? @NonJuan Skal det være en pannekake? Jeg tenker vi tar han med på en tur der han ikke vet hvor han skal! med bind for øynene, selvfølgelig. Er du med, @NonJuan? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2021 #20817 Del Skrevet 17. oktober 2021 Strange Doll skrev (16 timer siden): @SidFernwilter Når er du på ditt lykkeligste? sammen med kidsa, eller sammen med vovven på fjellet. eller når jeg har limt sammen en perfekt modell. Rosendahl skrev (16 timer siden): Er du redd for edderkopper? jeg er ikke redd for noen ting, forutenom kemneren. Jessica! skrev (9 timer siden): @SidFernwilter Hva gjorde at du falt for akkurat kona di? det er såpass mye at det er vanskelig å koke ned til en ting. jeg skal være klisje og si at det var hele henne. men også "oss", fordi det teller minst like mye hvordan vi to i lag utgjorde noe jeg likte. elsket heter det vel. Strange Doll skrev (8 timer siden): @SidFernwilter Hva er ditt høyeste ønske? dernest en ferdig Cosmo. akkurat nå; en helg fri. gjerne i bergen. NonJuan skrev (8 timer siden): @SidFernwilter Tror du at du har noen hemmelige beundrere? det nekter jeg å tro. feite dørvakter med gitar-nerd level 99 har ikke sånt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 17. oktober 2021 #20818 Del Skrevet 17. oktober 2021 Dr. Ops skrev (6 timer siden): @SidFernwilter er hovmesteren og grevinnen tradisjon for deg? artig nok, så er det blitt mer en tradisjon å gå glipp av det. jeg hadde lyst å se det i fjor, men neih. @Dr. Ops Dr Indiana Jones eller DrAkula - hvem er best på film? @Strange Doll den gangen da bilen min gikk 180grader rundt i rundkjøringen - på en skala fra 0 til 10; hvor mye trodde du vi skulle dø? og viktigst av alt: hvor sur var du da jeg bare lo? @Lykke Lihar du katt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rosendahl Skrevet 17. oktober 2021 #20819 Del Skrevet 17. oktober 2021 Dr. Ops skrev (12 timer siden): Så koselig! Vel, historie kan gjenta seg Må ha familien på besøk (som i at jeg inviterer og liker det, ingen tvangsgreier), julepynt, god stemning! Kunne klart meg uten gaver. Når handler du til jul, er du ute i god tid eller i siste liten? Prøver å få pakkene som skal sendes tidlig unna. Resten tar jeg i desember. Kjenner du på kjøpepresset når du skal handle kommer julegaver? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nursie Skrevet 17. oktober 2021 #20820 Del Skrevet 17. oktober 2021 Dr. Ops skrev (På 10.10.2021 den 10.51): Fint tema! Samlet på glansbilder og klistremerker. @Rosendahl @Daryl Dixon @Lykke Li @NonJuan @Strange Doll @Jessica! En venn føler seg trist og nedfor. Hvordan ville du ha hjulpet? Om det var du som var trist og nedfor, hvordan skulle du ønsket at andre forholder seg til deg? @Nursie hyggelig å hilse på deg også samme spørsmål (over) til deg. Jeg er veldig treig her inne, men hyggelig å hilse på deg også Jeg hadde vært der for personen, på den måten han/hun hadde satt mest pris på. Stilt opp om det var noe personen trengte hjelp til, vært en skulder å gråte på eller vært ører som lytter - kommer såklart an på hva den personen hadde trengt der og da. Vist vennen at jeg er der, og at jeg tenker på han/hun. Det er vel sånn jeg også hadde satt pris på at andre forholdt seg til meg om jeg hadde vært nedfor. Jessica! skrev (På 10.10.2021 den 14.41): Oiiii, det gjorde du faktisk. Hva SKJER med meg a?! 😂 I Norge, da blir det der jeg finner ut at det gjennomsnittlig er varmest ☀️ Yes please - I`m ready!!! Hahaha, ja si det du... fortsetter det i dette sporet så trenger jeg uten tvil en time snart Meeen, tenk om mitt nye syn får meg til å se annerledes på de rundt meg ☕ Det kan vi ikke ha noe av @Nursie Er smaken din sinnsykt god, eller trenger du en tur til optikeren selv? @Dr. Ops Har du noen gang møtt et menneske som gjorde skikkelig inntrykk på deg? Hva var spesielt med vedkommende? Hahahah - det er på tide å ta av seg de rosa brillene nå, vel??😂 Jeg har hørt det er fint nedover sørlandet, skal vi flytte dit? 🌞🌊😂 Kanskje det er akkurat det du trenger, og endre syn på enkelte ting? 🧐☕ Lover deg - vi som ser godt, ser mye bra altså 😎 Jeg har sinnsykt god smak, har du ikke skjønt det enda?? Jeg finner jo like kjappe kjøttmeiser som deg jo NonJuan skrev (På 11.10.2021 den 0.37): 1980-1990 Uten tvil Ja jeg kunne gjort det. Men det er jo @Jessica! som er kongen av videoer, så synes det er helt rettferdig at det er hun som bør lage en slik til meg...... For jeg var så flink og laget et dikt til deg, eller hva @Nursie ? Ja, egentlig så er det det. Jeg skal god-snakke med henne, jeg, sånn at hun lager en video til deg også Vær forberedt på mye kliss da Diktet ditt var kjempefint - du er en dyktig poet!✍🏼️ NonJuan skrev (På 11.10.2021 den 0.56): @Nursie Du er på jobb og du har kveldsvakt. Din kollega forteller at han/hun har fryktelig vondt i magen. Dere jobber ved siden av hverandre. Plutselig Smeller det ved siden av deg og din kollega gjør på seg. Hvordan ville du reagert? Herreguud - hva slags spørsmål er det?😂 Tror det hadde vært vanskelig å holdt tilbake latteren da, men hadde gjort så godt jeg kunne. Skulle jeg spurt om hun/han trenger hjelp med noe? Kanskje jeg hadde tilbydd hjelp til å vaske vedkommende? Strange Doll skrev (På 11.10.2021 den 19.09): @Nursie Når ble du sist redd? Jeg fikk litt hjertet i halsen for et par uker siden når bilen som kjørte foran meg og sønnen min på e6 kjørte på et rådyr, og det ble liggende så og si midt i veibanen. Gikk noen scenarioer i hodet der, for å si det sånn Jessica! skrev (På 12.10.2021 den 17.38): Jeg tror han får the time of his life, og kommer til å takke oss inn i evigheten for den turen 😄 Særlig siden du skal fòre ham med fyrstekake 5 ganger i døgnet, og jeg skal være DJ og sørge for at han får noen fantastiske toner inn i ørene sine @Strange Doll Tror du han innser at det lønner seg å bli med frivillig? @NonJuan Skal vi ta en prat om denne turen på Skype ikveld? Jeg lager en gruppechat med @Nursie , @Strange Doll og @SidFernwilter før vi ringer deg opp helt plutselig i natten?! 🤩 ......venter i spenning på den Skype-samtalen NonJuan skrev (15 timer siden): @Nursie Tror du @Jessica! Noen gang kommer til å klare å lage en pannekake? Hahahaha, når jeg klarer å lage det, bør nesten @Jessica! klare det også. Men for all del, jeg har tatt feil før jeg Kanskje hun lærer noen nye triks når hun får litt avsmak på kaffen sin? @Jessica! Om du kunne velge mellom å montere møbler for IKEA eller å kokke for Hellstrøm, hva hadde du valgt? @NonJuan Hvor tror du @Jessica! hadde gjort seg mest av de alternativene hun fikk ovenfor? @Dr. Ops Hva er din største drøm her i livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå