Gjest Cid Skrevet 31. juli 2022 #28101 Del Skrevet 31. juli 2022 TheHairyToothfairy skrev (11 timer siden): Yep. Visdomstenner=drittopplegg @Cidsykle eller jogge? Må velge å gå jogger aldri men liker å gå fremfor å sykle @TheHairyToothfairy Tror du at du kunne klart å bestige Mount Everest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 31. juli 2022 #28102 Del Skrevet 31. juli 2022 Cid skrev (2 timer siden): Må velge å gå jogger aldri men liker å gå fremfor å sykle @TheHairyToothfairy Tror du at du kunne klart å bestige Mount Everest? Ikke faen, da skal jeg ha usannsynlig godt betalt. Mest fordi jeg ikke ser poenget med å slite seg opp verdens høyeste skråning over vann. @Cid hva er det mest ekstreme fysiske utskeielsen du har gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #28103 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) @Marianne E har du vært aktiv her, alle årene du har vært medlem? Eller har du hatt pauser? Det var altså spørsmål til @MarianneE Endret 31. juli 2022 av lurven Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28104 Del Skrevet 31. juli 2022 @lurven @TheHairyToothfairy @Kvakkekyllingen favorittroman? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. juli 2022 #28105 Del Skrevet 31. juli 2022 @Athena Catalina Har du katt? Hvilken rase? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 31. juli 2022 #28106 Del Skrevet 31. juli 2022 Tvillingsjel skrev (5 minutter siden): @Athena Catalina Har du katt? Hvilken rase? Har katt, ja. Det er en vanlig huskatt @Tvillingsjel Er din katt en rasekatt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. juli 2022 #28107 Del Skrevet 31. juli 2022 (endret) Athena Catalina skrev (På 31.7.2022 den 20.44): Har katt, ja. Det er en vanlig huskatt @Tvillingsjel Er din katt en rasekatt? Koselig ❤️ Min er også en huskatt. Jeg har lyst på en himalayakatt en gang i fremtiden. Det er en blanding av perser og siameser. Endret 3. oktober 2022 av Tvillingsjel 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28108 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (34 minutter siden): @lurven @TheHairyToothfairy @Kvakkekyllingen favorittroman? Hmm, vet ikke 😁 Leser mest krim. Men likte Lars Mytting med Svøm med dem som drukner. Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. juli 2022 #28109 Del Skrevet 31. juli 2022 lurven skrev (1 time siden): @Marianne E har du vært aktiv her, alle årene du har vært medlem? Eller har du hatt pauser? Det var altså spørsmål til @MarianneE Har vært aktiv, de gangene jeg har hatt pauser har de vært uplanlagte og ikke særlig lenge. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 31. juli 2022 #28110 Del Skrevet 31. juli 2022 Tvillingsjel skrev (Akkurat nå): Koselig ❤️ Min er også en huskatt. Jeg har lyst på en himalayakatt en gang i fremtiden. Det er en blanding av perser og siameser. Den var fin. Selv kunne jeg tenkt meg en Bengal Eller somali Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28111 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Hmm, vet ikke 😁 Leser mest krim. Men likte Lars Mytting med Svøm med dem som drukner. Hva med deg? Sent i November av Tove Jansson 😊 På annenplass: The Hour of the Dragon av Robert E. Howard 😎 @KvakkekyllingenØl vs vin? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 31. juli 2022 #28112 Del Skrevet 31. juli 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Den var fin. Selv kunne jeg tenkt meg en Bengal Eller somali Bengal kunne jeg også vurdert, om det ikke var for at den har helt ekstremt mye energi og spinner rundt, endevender ting, løper opp på bord osv. Jeg vil ha en litt rolig katt, ikke en som er så vill 🫢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28113 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Sent i November av Tove Jansson 😊 På annenplass: The Hour of the Dragon av Robert E. Howard 😎 @KvakkekyllingenØl vs vin? Øl. Kamferdrops vs Kongen av Danmark? (Hilsen Kvakke 80 år 🤣) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28114 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Øl. Kamferdrops vs Kongen av Danmark? (Hilsen Kvakke 80 år 🤣) Liker begge to, men blir Kongen tror jeg. Krentopper vs mokkabønner? (hilsen Entern 80 år😊) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28115 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Liker begge to, men blir Kongen tror jeg. Krentopper vs mokkabønner? (hilsen Entern 80 år😊) Åå, vanskelig å velge. Men tror jeg går for mokkabønner. Katt eller hund? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28116 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Åå, vanskelig å velge. Men tror jeg går for mokkabønner. Katt eller hund? Katt😺 Du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28117 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Katt😺 Du? Katt 😸 Frukt eller grønnsaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 31. juli 2022 #28118 Del Skrevet 31. juli 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Katt 😸 Frukt eller grønnsaker? Det var litt vanskeligere, men tror jeg må si frukt Favorittfrukt? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 31. juli 2022 #28119 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (1 time siden): @lurven @TheHairyToothfairy @Kvakkekyllingen favorittroman? Tom sawyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 31. juli 2022 #28120 Del Skrevet 31. juli 2022 Entern skrev (12 minutter siden): Det var litt vanskeligere, men tror jeg må si frukt Favorittfrukt? 😊 Mango 😄 Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå