Gjest Filifjonk@ Skrevet 20. mai 2022 #27781 Del Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 timer siden): Det tror jeg må bli Steve Earle. @Filifjonk@ når du ser på tv, hva vil du helst se? Jeg liker å se tv serier. The spilt er en favoritt. hvorfor er du så konfliktsky? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. mai 2022 #27782 Del Skrevet 20. mai 2022 Filifjonk@ skrev (37 minutter siden): Jeg har lest alle mummibøkene jeg har skrevet. De er veldig fine. Trollvinter er min favorittbok. Har du noen plakater tegnet av tove jansson? Nei Har du? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 20. mai 2022 #27783 Del Skrevet 20. mai 2022 Filifjonk@ skrev (51 minutter siden): jeg digger filifjonka. Hun er så kul. hvorfor liker du å lese krim? Fordi jeg synes det er spennende. Liker at det er et mysterium som jeg ofte kan være med på 😁 Skal du noe spennende i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 20. mai 2022 #27784 Del Skrevet 20. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Hadde det veldig ofte som barn men ikke som voksen. @GeitisHusker du ofte drømmer? Nei, egentlig ikke, men drømte at jeg var midt i en zombie apokalypse i natt da😅 men jeg var skikkelig bædæss så det var ikke egentlig så skummelt ett mareritt🙈 @Entern Klar for helg?🤩 skal du noe spennende? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 20. mai 2022 #27785 Del Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Av norske så er det uhorvelig mange å velge i. Men jeg tror jeg skal nevne Audun Lysbakken på topp fordi jeg har hatt den tvilsomme æren å se på nært hold hva slags asshat han er privat. @Geitis hva slags farve skal epler ha for å smake best? Liker pink lady epler jeg, men om jeg skal gå etter farge ville jeg sagt gule epler. Røde melne epler liker jeg ikke i det hele tatt. @TheHairyToothfairy sier du klementiner eller mandariner? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. mai 2022 #27786 Del Skrevet 20. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Nei, egentlig ikke, men drømte at jeg var midt i en zombie apokalypse i natt da😅 men jeg var skikkelig bædæss så det var ikke egentlig så skummelt ett mareritt🙈 @Entern Klar for helg?🤩 skal du noe spennende? Ja veldig klar for helg. Må ta en Geitis og ha rengjøring denne helga, så det sedvanlige fredagssjøslaget vil jeg avstå fra. Dette markeres ved litt ekstra handling etter musikk og sånn Har tenkt å spasere en skikkelig tur i morgen og kanskje søndag og, får se @GeitisSkal du noe spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2022 #27787 Del Skrevet 20. mai 2022 Geitis skrev (3 timer siden): Liker pink lady epler jeg, men om jeg skal gå etter farge ville jeg sagt gule epler. Røde melne epler liker jeg ikke i det hele tatt. @TheHairyToothfairy sier du klementiner eller mandariner? 😅 Kommer an på hva jeg har for noe, hehe @Geitis drikker du nok vann pr dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2022 #27788 Del Skrevet 20. mai 2022 Filifjonk@ skrev (4 timer siden): Jeg liker å se tv serier. The spilt er en favoritt. hvorfor er du så konfliktsky? Aldri vært konfliktsky, tvert imot vært en som oppsøker krangel, bråk og fights. Men jeg er nok blitt lat og giddalaus. @Filifjonk@ har du fått eller gitt blåveis noen ganger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #27789 Del Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Uhørt! Men la oss gjøre dette underholdende da. @Frøkenfryden fortell om hva du har fått med deg om meg? Fasit får du på pm. 👍 rekker ikke i jobbpausen nå, vet for mye! Get back to ya! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 20. mai 2022 #27790 Del Skrevet 20. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Ja veldig klar for helg. Må ta en Geitis og ha rengjøring denne helga, så det sedvanlige fredagssjøslaget vil jeg avstå fra. Dette markeres ved litt ekstra handling etter musikk og sånn Har tenkt å spasere en skikkelig tur i morgen og kanskje søndag og, får se @GeitisSkal du noe spesielt? Ikke noe spesielt så vidt jeg vet. Egentlig veldig deilig, har vert så travelt alle de andre helgene😅 så jeg tror jeg skal planlegge å gjøre ingen ting annet enn hva jeg spontant får lyst til å gjøre😊 @Entern handling etter musikk, vil det si LPer eller? Kommer liksom ikke på at folk fortsatt kjøper musikk jeg🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 20. mai 2022 #27791 Del Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (4 timer siden): Kommer an på hva jeg har for noe, hehe @Geitis drikker du nok vann pr dag? Drikker nok vann🤔😬🙈 jeg drikker ikke vann jeg🙈 men er ikke dehydrert av den grunn🙃😅 @TheHairyToothfairy Hva var den første bilen din? Har du den enda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2022 #27792 Del Skrevet 20. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Drikker nok vann🤔😬🙈 jeg drikker ikke vann jeg🙈 men er ikke dehydrert av den grunn🙃😅 @TheHairyToothfairy Hva var den første bilen din? Har du den enda? Velger å være litt tilbakeholden med hva det var siden den lett identifiserer hvem jeg er. Ble byttet bort i en annen bil innen et år, og den lever i beste velgående ennå. @Geitis hva er det lengste du har jobbet i strekk? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 20. mai 2022 #27793 Del Skrevet 20. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Ikke noe spesielt så vidt jeg vet. Egentlig veldig deilig, har vert så travelt alle de andre helgene😅 så jeg tror jeg skal planlegge å gjøre ingen ting annet enn hva jeg spontant får lyst til å gjøre😊 @Entern handling etter musikk, vil det si LPer eller? Kommer liksom ikke på at folk fortsatt kjøper musikk jeg🙈 CDer i mitt tilfelle 😀 gjorde et varp i dag😀😀 @GeitisHvordan har fredagen vært?😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #27794 Del Skrevet 20. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): CDer i mitt tilfelle 😀 gjorde et varp i dag😀😀 @GeitisHvordan har fredagen vært?😀 Ble det en bra abosolute music -CD på deg @Entern? 🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #27795 Del Skrevet 20. mai 2022 Entern skrev (22 timer siden): Ja henger litt i Frognerparken 😀 @Frøkenfrydengjør du? 😀 Ikke så mye nå må jeg vedgå, mest veranda eller cafe man kan gå til. @Entern Tar du husvasken i kveld? Eller senere i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #27796 Del Skrevet 20. mai 2022 (endret) TheHairyToothfairy skrev (18 timer siden): Uhørt! Men la oss gjøre dette underholdende da. @Frøkenfryden fortell om hva du har fått med deg om meg? Fasit får du på pm. -Du har mange biler ca 6. Alle kan ikke stå i garasje. Den første er så spesiell at du kan ikke skrive hva den var, da vet vi hvem du er. - Du jobber med noe sikkerhets-/vekterting. Og lærer opp andre. Men jeg husker også lastebiler fra en dagbok. Så her er jeg forvirret. -du er veteran og har hatt PTSD som er mye bedre nå. Så du trener ikke mer som strategi for å rømme litt bort fra ting. -Du har barn som er såpass små at de ser slitsom barne-tv -Du har Frue og kjæreste, sier du, og en er i flyavstand. Jeg tror du bare har en av de. -Du er 44 år. -Du spiser både fisk og kjøtt -Du likte Britney Spears. Og har ennå CD’er. - Du bor litt nord @TheHairyToothfairy Var jeg flink? Endret 20. mai 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2022 #27797 Del Skrevet 20. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): -Du har mange biler ca 6. Alle kan ikke stå i garasje. Den første er så spesiell at du kan ikke skrive hva den var, da vet vi hvem du er. - Du jobber med noe sikkerhets-/vekterting. Og lærer opp andre. Men jeg husker også lastebiler fra en dagbok. Så her er jeg forvirret. -du er veteran og har hatt PTSD som er mye bedre nå. Så du trener ikke mer som strategi for å rømme litt bort fra ting. -Du har barn som er såpass små at de ser slitsom barne-tv -Du har Frue og kjæreste, sier du, og en er i flyavstand. Jeg tror du bare har en av de. -Du er 44 år. -Du spiser både fisk og kjøtt -Du likte Britney Spears. Og har ennå CD’er. - Du bor litt nord @TheHairyToothfairy Var jeg flink? Ikke helt bortevekk, nei! Litt utenfor på enkelte punkter, men godkjent. @Frøkenfryden den opprinnelige Frøken Fryd går alltid i little black dresses. Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #27798 Del Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ikke helt bortevekk, nei! Litt utenfor på enkelte punkter, men godkjent. @Frøkenfryden den opprinnelige Frøken Fryd går alltid i little black dresses. Gjør du? På ingen måte! Meget fargerik. @TheHairyToothfairy Hva ikler du deg? PS gjorde mitt beste🥹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 20. mai 2022 #27799 Del Skrevet 20. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): På ingen måte! Meget fargerik. @TheHairyToothfairy Hva ikler du deg? PS gjorde mitt beste🥹 Varierer veldig. Men eier ingen hettegensere, singletter eller hullete jeans. Eller sorte kjoler. @Frøkenfryden enn De? PS, jeg er happy, jeg altså. Skal jeg sende fasit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 20. mai 2022 #27800 Del Skrevet 20. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Varierer veldig. Men eier ingen hettegensere, singletter eller hullete jeans. Eller sorte kjoler. @Frøkenfryden enn De? PS, jeg er happy, jeg altså. Skal jeg sende fasit? Ingen hettegenser? 😯 Jeg går med.. mye farger. Mye skjørt. Lite «vanlige» ting, typ jeans og topp. Mye kjoler også. Alltid store øredobber. @TheHairyToothfairy Hva gjør du en fredagskveld som denne? bare å sende. Jeg er god på å holde på hemmeligheter, goes with the job. 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå