Frøkenfryden Skrevet 19. mai 2022 #27721 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (18 timer siden): Jepp, hun hadde noe rester hun måtte bruke og jeg hadde ikke lyst på noe og pølser er innafor da 😂 Høres bra ut Du er nok god å snakke med ♥️ Heldig kollega Vi har ikke rukket å se så mye enda, dagen går i ett 😮 Hun så litt sommerhytta nå. Men jeg følger ikke med stort 😄 Er Franzen også glad i krim? 😁 Takk❤️ Skjer fæle ting med gode folk.verden er hard i blant.. han er mindre glad i det. Ser lite serie sammen.’ Men likte staircase veeeldig, netflix, derfoe nå også dramatiseringen på hbo. Og vi koste oss mye med O.j-saken på netflix husker jeg. Og litt nrk-dokumentarer☺️ @Kvakkekyllingen Har du en venn som er din nærmeste tenker du, eller flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27722 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Ja, det er overskyet (blir nok regn) men fin temperatur 😊 Er det fortsatt finvær hos deg og? 😊 Ja. Veldig fint 😀 20 grader og see, en sol 🌞 Likte du å hoppe i vanndammer da du var liten? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27723 Del Skrevet 19. mai 2022 Frøkenfryden skrev (54 minutter siden): Takk❤️ Skjer fæle ting med gode folk.verden er hard i blant.. han er mindre glad i det. Ser lite serie sammen.’ Men likte staircase veeeldig, netflix, derfoe nå også dramatiseringen på hbo. Og vi koste oss mye med O.j-saken på netflix husker jeg. Og litt nrk-dokumentarer☺️ @Kvakkekyllingen Har du en venn som er din nærmeste tenker du, eller flere? Ja Bra dere kan dele litt av interessen i allefall Jeg har flere venner men ingen bestevenner. Egentlig mest bekjente men folk jeg liker å være med av og til Er ikke supersosial så blir mest familie egentlig, den er så stor 😆 Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27724 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Ja. Veldig fint 😀 20 grader og see, en sol 🌞 Likte du å hoppe i vanndammer da du var liten? 😁 Elsket vanndammer 😆 ikke bare å hoppe i de men å se på de og «undersøke» de og, de var spennende 😆 Liker du å gå på tur i skogen? Fin skog på bildet 🌲😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27725 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Elsket vanndammer 😆 ikke bare å hoppe i de men å se på de og «undersøke» de og, de var spennende 😆 Liker du å gå på tur i skogen? Fin skog på bildet 🌲😊 Ja, veldig 😆 Samme her! Ja, eller går mest på stier og sånn men skog er fint. Trærne er så fine 🤩 Og alt annet i skogen så klart 😄 Bygde du trehytte som liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27726 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja, veldig 😆 Samme her! Ja, eller går mest på stier og sånn men skog er fint. Trærne er så fine 🤩 Og alt annet i skogen så klart 😄 Bygde du trehytte som liten? Nei hadde litt høydeskrekk 😅 Gjorde du? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mai 2022 #27727 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (34 minutter siden): Nei hadde litt høydeskrekk 😅 Gjorde du? 😀 Husker ikke vi var oppe i høyden men husker vi snekret på noe en gang 😆 Har du planer for kvelden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27728 Del Skrevet 19. mai 2022 Frøkenfryden skrev (20 timer siden): Jeg har som hobby å ikke ha matsvinn og en meget sart nese som lukter alt, så her spises skyr 12 uker over og sånn😂 @Geitis når er din leggetid hverdager? Rundt klokka 22:30 er målet. Ikke alltid jeg kommer i mål🙈 @Frøkenfryden Hva er ditt beste matsvinn tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27729 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (20 timer siden): Alltid på balkongen, liker ikke å røyke inne 😅 @GeitisFavorittcider? 😀 Den jeg ikke har smakt enda😬😅 Har ikke noen klar favoritt, men velger alltid eple på utested om jeg er usikker på hva jeg vil ha😅så blir vel eple da☺️ @Entern Hvis du fikk muligheten til å bli med til den første kolonien på mars, ville du blitt med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27730 Del Skrevet 19. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (15 timer siden): Det har hendt ja, men stort sett fått mye bra. Jeg er generelt sett veldig barnalig og handler mye fjas 😅 @Geitis midnattsol - yay or nay? Har aldri opplevd det, men sol hele dagen og natta, det høres jo egentlig veldig fint ut. Liker å sove i sola jeg da😅 @TheHairyToothfairy Har du kjørt med hundespann noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27731 Del Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (21 minutter siden): Har aldri opplevd det, men sol hele dagen og natta, det høres jo egentlig veldig fint ut. Liker å sove i sola jeg da😅 @TheHairyToothfairy Har du kjørt med hundespann noen gang? Veldig lenge siden. @Geitis spiller du noen gang Lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27732 Del Skrevet 19. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Veldig lenge siden. @Geitis spiller du noen gang Lotto? Jeg har gjort det, men spiller ikke fast😅 jeg har ikke særlig flaks i spilling så har i grunnen gitt opp. @TheHairyToothfairy hva er det meste du har vunnet i spill/Lotto? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27733 Del Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (6 minutter siden): Jeg har gjort det, men spiller ikke fast😅 jeg har ikke særlig flaks i spilling så har i grunnen gitt opp. @TheHairyToothfairy hva er det meste du har vunnet i spill/Lotto? Tett over 6400 kroner @Geitis hva hadde du gjort om du hadde vunnet 6400? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27734 Del Skrevet 19. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Tett over 6400 kroner @Geitis hva hadde du gjort om du hadde vunnet 6400? Betalt en brøkdel av regningen etter reparasjonene for å få bilen gjennom EU-kontrollen 😬🙃🙈😅 @TheHairyToothfairy Hva brukte du denne gevinsten på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27735 Del Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (50 minutter siden): Den jeg ikke har smakt enda😬😅 Har ikke noen klar favoritt, men velger alltid eple på utested om jeg er usikker på hva jeg vil ha😅så blir vel eple da☺️ @Entern Hvis du fikk muligheten til å bli med til den første kolonien på mars, ville du blitt med? Nei 😱 @GeitisHadde du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27736 Del Skrevet 19. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Husker ikke vi var oppe i høyden men husker vi snekret på noe en gang 😆 Har du planer for kvelden? Blir nok en rolig kveld med tv og data og surr & fjas på KG 😊 Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 19. mai 2022 #27737 Del Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (13 minutter siden): Betalt en brøkdel av regningen etter reparasjonene for å få bilen gjennom EU-kontrollen 😬🙃🙈😅 @TheHairyToothfairy Hva brukte du denne gevinsten på? bildeler, faktisk! to tullinger, en tanke! @Geitis åssen bil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27738 Del Skrevet 19. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Nei 😱 @GeitisHadde du? Jeg hadde hatt lyst, men så har jeg litt klaustrofobi 😬 så det hadde kanskje ikke gått så bra når jeg tenker meg om😅 @Entern Har du hatt langt hår noen gang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 19. mai 2022 #27739 Del Skrevet 19. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): bildeler, faktisk! to tullinger, en tanke! @Geitis åssen bil? Subaru Forester eller traktoren som jeg også kaller den😅 @TheHairyToothfairy å du da😬😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 19. mai 2022 #27740 Del Skrevet 19. mai 2022 Geitis skrev (1 minutt siden): Jeg hadde hatt lyst, men så har jeg litt klaustrofobi 😬 så det hadde kanskje ikke gått så bra når jeg tenker meg om😅 @Entern Har du hatt langt hår noen gang? Ja hadde langt hår fra jeg var fjortis til jeg jeg var i slutten av tjueåra og halvlangt til slutten av tredveåra 😀 @GeitisHva er favorittfargen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå