Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #27581 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Ekstremt sjelden, sist gang var 40-årsdagen min 😅 @FrøkenfrydenVar beinmarg-isen noe god? 😆 Den var ikke det beste, men is med potetgreier, superbra! @Entern Tur i sola på deg i dag? @Kvakkekyllingen Hva slags kompliment får du oftest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27582 Del Skrevet 15. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (16 minutter siden): Prøver faktisk bli flinkere på å reparere istedet for å kaste, alltid. Men jeg er litt forfengelig. @Geitis dyreste plagget du eier, foruten en enevtuell bunad Av vanlig tøy har jeg ikke noe som er spesielt dyrt😅 Vinterjakken til rundt 2500 er vel det dyreste når man ser bort fra bunader og kofter. @TheHairyToothfairy Har du bunad? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #27583 Del Skrevet 15. mai 2022 Geitis skrev (1 time siden): Oooh🤩 høres jo helt fantastisk ut🤩 Jeg må ikke vaske hver søndag😅 men det er som oftest på planen🙈 sammen med kakebaking til 17👍 Så må jeg se hva annet jeg får tid til😬😅 @Frøkenfryden Liker du å gå turer i regnet? Ikke så glad i regn.. der jeg vokste opp regnet det mye. Setter mye mer pris på tur i sol🙂 @Geitis Hender det du jukser og bringer kjøpekake til ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #27584 Del Skrevet 15. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden): Det er egentlig helt umulig for meg å si. Mulig @FrkSvår må svare der? @Frøkenfryden dine beste to talenter? Venter i spenning. Jeg tror jeg sier.. 1. få folk til å le 2. jobbe hardt og nitidig @TheHairyToothfairy Nervøs eller trygg i større sosiale settinger? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27585 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Den var ikke det beste, men is med potetgreier, superbra! @Entern Tur i sola på deg i dag? @Kvakkekyllingen Hva slags kompliment får du oftest? Vi får se, kjenner jeg meg selv rett er jeg for lat 😅 @FrøkenfrydenSkal du?🌞 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27586 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Dungeon Crawl Stone Soup, et roguelike spill 😀 Fantasyspill med minimalt plott (man skal finne en dings og unnslippe med den, for å finne den må man finne andre dingser først) 😁 Det er flere taktikker og strategier man kan følge, og man kan utvikle karakteren sin som man vil. Det er rundebasert så ikke stress, men vanskelig og hvis karakteren dør blir karakterens savegames slettet 😁 Tok flere år før første gang jeg vant 😂😂😂 Og dette er absolutt ikke vanskeligste roguelike 😂 jeg har alltid likt sånne spill, første spill jeg ble skikkelig fan av er Rogue, det første sånne spillet de andre er basert på😊 @Geitisspiller du data-/TV-spill? 😀 For en tålmodighet🙈 jeg liker ikke spill der jeg dør og må begynne på nytt egentlig😬 da mister jeg litt piffen😅 Spilte might and magic i mange år, men jeg surret som regel bare rundt på små oppdrag🤣🙈 med stor underholdningsverdi og lav vanskelighetsgrad 🙈 Jeg spilte mye før, men det er nok 15 år siden nå😳😅 men jeg gleder meg veldig til Monkey Island kommer med nytt spill, da skal jeg jaggu spille litt igjen😅 @Entern Siste kjøpte bok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #27587 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Vi får se, kjenner jeg meg selv rett er jeg for lat 😅 @FrøkenfrydenSkal du?🌞 Skal til jobb.. så tur i sola dit i alle fall🙂💛 @Entern Møter du ofte venner etter jobb på hverdager? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27588 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Ikke så glad i regn.. der jeg vokste opp regnet det mye. Setter mye mer pris på tur i sol🙂 @Geitis Hender det du jukser og bringer kjøpekake til ting? Bare hvis det skal være glutenfritt, da er Toro sjokoladekake min beste venn😅😬 synes det er innafor jeg da😅 @Frøkenfryden Telt eller hotell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 15. mai 2022 #27589 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (19 minutter siden): Den var ikke det beste, men is med potetgreier, superbra! @Entern Tur i sola på deg i dag? @Kvakkekyllingen Hva slags kompliment får du oftest? At jeg er snill 🥳 Eller flink. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27590 Del Skrevet 15. mai 2022 Geitis skrev (6 minutter siden): For en tålmodighet🙈 jeg liker ikke spill der jeg dør og må begynne på nytt egentlig😬 da mister jeg litt piffen😅 Spilte might and magic i mange år, men jeg surret som regel bare rundt på små oppdrag🤣🙈 med stor underholdningsverdi og lav vanskelighetsgrad 🙈 Jeg spilte mye før, men det er nok 15 år siden nå😳😅 men jeg gleder meg veldig til Monkey Island kommer med nytt spill, da skal jeg jaggu spille litt igjen😅 @Entern Siste kjøpte bok? Life On Earth av David Attenborough 🪴🦥🐪🐬🦕🪲😊 Jeg likte også Might & Magic 🙂 @GeitisHar du stort hus? 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27591 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Skal til jobb.. så tur i sola dit i alle fall🙂💛 @Entern Møter du ofte venner etter jobb på hverdager? Nesten aldri 🥲 @FrøkenfrydenGjør du?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27592 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (2 minutter siden): Life On Earth av David Attenborough 🪴🦥🐪🐬🦕🪲😊 Jeg likte også Might & Magic 🙂 @GeitisHar du stort hus? 😀 Tja, jeg synes det er passelig🙈 er vel ca 250 kvm. Jeg liker å ha god plass da😬 @Entern er du fornøyd med plassen du bor nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27593 Del Skrevet 15. mai 2022 Geitis skrev (8 minutter siden): Tja, jeg synes det er passelig🙈 er vel ca 250 kvm. Jeg liker å ha god plass da😬 @Entern er du fornøyd med plassen du bor nå? Ja selv om badet burde oppusses 😅 Ellers koselig 😀 har balkong, masse trær og fugler og grønt og nær t-bane 😀 @GeitisBor du landlig eller i by? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 15. mai 2022 #27594 Del Skrevet 15. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (7 timer siden): Uhm, ser egentlig ikke så mye serier. Pokemon? 😅 @-Missi- to favoritt skuespillere? Hehe såpass 🤣 Som sagt ikke så opptatt av kjendiser navn osv. Eneste som datt inn i hodet mitt nå er Brad Pitt og Angelina Jolie. Fordi de er skikkelig nam begge to😝🤣 @TheHairyToothfairy Hva er din favoritt drink? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #27595 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Nesten aldri 🥲 @FrøkenfrydenGjør du?😊 Syns det er litt slitsomt med mye planer etter jobb, men innimellom, og er alltid hyggelig, men blir mest i helgene. @Entern Savner du det? Hørtes sånn ut..? 💛 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 15. mai 2022 #27596 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (1 time siden): Ja selv om badet burde oppusses 😅 Ellers koselig 😀 har balkong, masse trær og fugler og grønt og nær t-bane 😀 @GeitisBor du landlig eller i by? På bøgda😅 @Entern Hva savner du der du bor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27597 Del Skrevet 15. mai 2022 Geitis skrev (19 minutter siden): På bøgda😅 @Entern Hva savner du der du bor? Jeg savner litt å ha et utested nær meg, mye lettere å gå ut, ta et par øl og dra hjem igjen da 😅 Der jeg bodde før bodde jeg 10 minutters gange fra Oslos kuleste utesteder 😅 Ellers savner jeg ingenting 😀 @GeitisHva er det beste med stedet der du bor?😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 15. mai 2022 #27598 Del Skrevet 15. mai 2022 Frøkenfryden skrev (27 minutter siden): Syns det er litt slitsomt med mye planer etter jobb, men innimellom, og er alltid hyggelig, men blir mest i helgene. @Entern Savner du det? Hørtes sånn ut..? 💛 Ja🥲 @FrøkenfrydenHva skal du ha til middag i dag? 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 15. mai 2022 #27599 Del Skrevet 15. mai 2022 Entern skrev (35 minutter siden): Ja🥲 @FrøkenfrydenHva skal du ha til middag i dag? 😊 Litt leit det da Entern. Du har oss da! du i dag er jeg usikker. Jeg er på kontoret nå 5-6 timer og leiligheten vår forvandles til et ølbryggeri. Eller den er ferdig gjæra og skal tappes. Jeg liker ikke øl eller lukt og har rømt😂 så venter jeg til det er landa og ølmennene har gått. Da får vi se hva vi mekker eller om det blir lakserose😂 @Entern er det snart helg hos faren din igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjärterdam Skrevet 15. mai 2022 #27600 Del Skrevet 15. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (10 timer siden): Det er egentlig helt umulig for meg å si. Mulig @FrkSvår må svare der? @Frøkenfryden dine beste to talenter? @TheHairyToothfairy Jeg vet at barna føler seg sett av deg, og at de vet at du vet hvilke ting som er viktig for dem, og det er vel en av de viktigste egenskapene man kan ha som forelder i mine øyne. @TheHairyToothfairy Jeg ble rett og slett nysgjerrig på tilsvarende spørsmål om meg. @Entern Hvordan har helgen din vært? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå