Entern Skrevet 12. mai 2022 #27481 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (28 minutter siden): Zooe Deschanel, men vi må feite henne opp litt først 🤣 Det er ikke det at vi ligner så veldig, jeg har bare veldig lyst til å se ut som henne😅 Tror ikke jeg ligner på noen kjendiser🙈 @Entern Jack Black er jo helt konge🤘 Favoritt sang? Umulig å svare 🥲 har så mange favoritter 😅 hadde du spurt «nevn 10 sanger du liker kjempegodt» så😀 @GeitisFavorittband? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2022 #27482 Del Skrevet 12. mai 2022 -Missi- skrev (21 timer siden): Så koselig da, jeg har akkurat plantet her hjemme for jeg fikk såå barndoms nostalgi når jeg fant det🤩 Hmm drømmejobben den er litt vanskelig for har spekulert mye på jobbskifte i det siste. Akkurat nå er drømmejobben en jobb som ikke gjør meg utslitt 😂 Men om jeg skulle drite i realisme hadde jeg sagt astronaut! Ut å utforske alt som finnes der ute😊 @TheHairyToothfairy Har du noengang vært på elgjakt? Yep! Lenge siden nå da. Det i fjor med Mazda som våpen teller ikke. @-Missi- har du egen rifle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27483 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (9 minutter siden): Jeg har mann ja😅 ikke pinlig å spørre om det, man kan liksom aldri være helt sikker nå til dags😅 @Frøkenfryden den aller mest sexy dialekten? 😅 Har ikke noe svar, tror det har lite å si, melodien i stemmen er nok det som gjelder. Har hatt kjærester fra ulike steder. @Geitis Hva er det mest sjarmerende med din Mann? ( som føles ok å dele med oss da} Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2022 #27484 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (25 minutter siden): Jack Black i the Holiday❤️ Kom på den nå. Herlighet så soft jeg blir av den. jeg ligner ingen kjendiser. Krise da.. for såpa. @Kvakkekyllingen Hva gleder du deg mest til med sommeren? @TheHairyToothfairy gråter du lett? Omtrent aldri. @Frøkenfryden blir du brydd når mannen åpner dører og trekker ut stoler eller setter du pris på slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2022 #27485 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (5 timer siden): Sandwich, fra Diplom-is så klart😬😅 @TheHairyToothfairy Hvis du bare kunne spist en rett til middag resten av livet, hva ville det vert? Laks med bacon, mandelpotet og brokkoli blanding, og sandefjord-smørsaus! @Geitis har du noen gang blitt bøtelagt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2022 #27486 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bre venneegenskaper! 😃 Jeg er jo ikke sånn banddame som dere hippe er, blir artister. Og ikke sikkert noen av dere blir med meg, men trives med alenetid også jeg, Rihanna. Beyonce, Justin Timberlake. Kanye West( i godlune), Bruno Mars, Jennifer Lopez. Vi slenger på Tønes, så får jeg med min kjære❤️ @Fløff si 5 ting om deg selv så jeg får litt å gå på når jeg velger kopp til deg. #uinteressanttråden. @TheHairyToothfairy Din standardfrokost? Appelsinjuice. Helst noe varmt om jeg skal ha mat. Oppvarmede middagsrester er knall. @Frøkenfryden hvor mange par sko eier du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 12. mai 2022 #27487 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (32 minutter siden): Jack Black i the Holiday❤️ Kom på den nå. Herlighet så soft jeg blir av den. jeg ligner ingen kjendiser. Krise da.. for såpa. @Kvakkekyllingen Hva gleder du deg mest til med sommeren? @TheHairyToothfairy gråter du lett? En ting?? Hmm, båttur og fiske 😁 Hva med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27488 Del Skrevet 12. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (13 minutter siden): Omtrent aldri. @Frøkenfryden blir du brydd når mannen åpner dører og trekker ut stoler eller setter du pris på slikt? Syns det er helt topp! Vi går av og til.. nei det er å ta i.. har vært noen ganger på et veldig fancy spisested i Oslo der prisene kun er i menyen de gir Mannen. Ikke damene. Haha. Jeg syns det er kjempefestlig. Men fortalt det til noen kollegaer som ikke likte det, det var ikke i tiden liksom. Men jeg lar varte opp jeg, null problem☺️ @TheHairyToothfairy Liker du å Gå ut og spise? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2022 #27489 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Syns det er helt topp! Vi går av og til.. nei det er å ta i.. har vært noen ganger på et veldig fancy spisested i Oslo der prisene kun er i menyen de gir Mannen. Ikke damene. Haha. Jeg syns det er kjempefestlig. Men fortalt det til noen kollegaer som ikke likte det, det var ikke i tiden liksom. Men jeg lar varte opp jeg, null problem☺️ @TheHairyToothfairy Liker du å Gå ut og spise? Ja, for da slipper jeg oppvasken. Vel, om jeg ikke er blakk da... @Frøkenfryden hva er det verste du har blitt servert på restaurant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27490 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Har ikke noe svar, tror det har lite å si, melodien i stemmen er nok det som gjelder. Har hatt kjærester fra ulike steder. @Geitis Hva er det mest sjarmerende med din Mann? ( som føles ok å dele med oss da} Det må være at han er veldig god på å finne personlige gaver. @Frøkenfryden Kanskje enda vanskeligere spørsmål, hva er det mest sjarmerende med deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27491 Del Skrevet 12. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (25 minutter siden): Laks med bacon, mandelpotet og brokkoli blanding, og sandefjord-smørsaus! @Geitis har du noen gang blitt bøtelagt? Nei😇 @TheHairyToothfairy Har du prikker på førerkortet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27492 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (42 minutter siden): Umulig å svare 🥲 har så mange favoritter 😅 hadde du spurt «nevn 10 sanger du liker kjempegodt» så😀 @GeitisFavorittband? Egentlig ikke. Sjeldent jeg liker alle sangene, er mer sånn at jeg liker ett par av alle, men ikke alle av en😅 @Entern jeg mente egentlig om du hadde en favoritt Jack Black, eller tenacious d sang😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 12. mai 2022 #27493 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (28 minutter siden): Nei😇 @TheHairyToothfairy Har du prikker på førerkortet? Ja, klarte jaggu meg få det i fjor høst. Hardt liv med raske biler. @Geitis hva er det raskeste du har kjørt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27494 Del Skrevet 12. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (6 minutter siden): Ja, klarte jaggu meg få det i fjor høst. Hardt liv med raske biler. @Geitis hva er det raskeste du har kjørt? Sikkert ikke mer enn rundt 140, er ikke sånn voldsomt fartsfantom altså😅🙈 ikke har bilene vert så raske heller😅 @TheHairyToothfairy Drømmebilen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 12. mai 2022 #27495 Del Skrevet 12. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (1 time siden): Yep! Lenge siden nå da. Det i fjor med Mazda som våpen teller ikke. @-Missi- har du egen rifle? Hehe nei Mazda som våpen hørtes ikke helt innafor ut😉 Nei har ikke det 😊men har lyst til å begynne med skyting igjen 😊 @TheHairyToothfairy Er du redd for edderkopper? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. mai 2022 #27496 Del Skrevet 13. mai 2022 Geitis skrev (10 timer siden): Egentlig ikke. Sjeldent jeg liker alle sangene, er mer sånn at jeg liker ett par av alle, men ikke alle av en😅 @Entern jeg mente egentlig om du hadde en favoritt Jack Black, eller tenacious d sang😅 Å 😶 Liker det jeg har hørt av de men har ikke noen favoritt 😶 @GeitisHar du sett alle filmene til Jack Black? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. mai 2022 #27497 Del Skrevet 13. mai 2022 Fløff skrev (11 timer siden): Fem ting? 1. Jeg er banddame, trives best i et mørkt lokale med tung seig rock 2. Jeg har brukt pinlige mengder penger på kaffe 3. Veldig interessert i politikk 4. Jeg seriøst HATER truse på menn, og singlet 5. Elsker skitten sex 😶🌫️ Nei, herregud vi har ungdom her i hus. Debuterte ikke før jeg var 18,5 år helt bevisst, BRUK PREVENSJON ALLE SAMMEN OG IKKE LIGG MED KJIPE FOLK! @lurven og @Entern må nå si 5 ting om seg selv 1. Metalhead, er glad i det meste av metal (ikke nu og groove men ellers det meste) og hører masse på det på fritiden og på jobb når jeg har kontoret for meg sjøl, er generelt veldig glad i musikk 2. Historiker, elsker og har enorm respekt for historie, også forhistorie, religion og mytologi. 3. Altfor glad i røyk og øl heldigvis ikke så glad i øl som for 10 år siden 😅 4. Veldig glad i fantasy, SF, grøssere og rollespill og delene av leiigheten som ikke er okkupert av musikk er stort sett okkupert av disse 5. Liker hawaiiskjorter Sånn. @FløffVar det en OK liste? 😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. mai 2022 #27498 Del Skrevet 13. mai 2022 Entern skrev (42 minutter siden): 1. Metalhead, er glad i det meste av metal (ikke nu og groove men ellers det meste) og hører masse på det på fritiden og på jobb når jeg har kontoret for meg sjøl, er generelt veldig glad i musikk 2. Historiker, elsker og har enorm respekt for historie, også forhistorie, religion og mytologi. 3. Altfor glad i røyk og øl heldigvis ikke så glad i øl som for 10 år siden 😅 4. Veldig glad i fantasy, SF, grøssere og rollespill og delene av leiigheten som ikke er okkupert av musikk er stort sett okkupert av disse 5. Liker hawaiiskjorter Sånn. @FløffVar det en OK liste? 😅 Den med Hawaiiskjorter så jeg ikke komme, har du en kolleksjon @Entern? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 13. mai 2022 #27499 Del Skrevet 13. mai 2022 Fløff skrev (Akkurat nå): Den med Hawaiiskjorter så jeg ikke komme, har du en kolleksjon @Entern? For så vidt, ble lei meg da favoritten (svart med gyldne blomster) ble utslitt @FløffHar du en favorittpub? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 13. mai 2022 #27500 Del Skrevet 13. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): For så vidt, ble lei meg da favoritten (svart med gyldne blomster) ble utslitt @FløffHar du en favorittpub? Jeg har juletskjorte med Slayer 😂 (sleigher). Men favorittpub ja - jo: Bonanza. Nå gikk vel den under fordi covid (😢). Last Train er og greit, og Revolver er og greit. Men Bonanza er/var ❤️❤️❤️❤️ Hva er dine favoritter? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå