Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27461 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (På 11.5.2022 den 0.32): Alltid varm @GeitisSå du Grand Prix? Nei, følger ikke med🙈 @Entern Har du hoppet i fallskjerm noen gang? Eller lyst til å prøve? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #27462 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (2 timer siden): Nei, følger ikke med🙈 @Entern Har du hoppet i fallskjerm noen gang? Eller lyst til å prøve? Har høydeskrekk og angst så ALDRI I LIVET 😭😭😭😭😭😭 @GeitisDu da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27463 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (2 timer siden): Har ikke peiling, synes det høres ut som Gaute Ormåsen som synger, men jeg vet ikke. Trodde først det var Ylvis da🙈 tror ikke det stemmer. @Frøkenfryden Du vet selvsagt hvem det er? Tror også Gaute! Tenker av og til det minner om minor majority, men er jo ikke det.. @Geitis fått deg bra middag i dag? 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 12. mai 2022 #27464 Del Skrevet 12. mai 2022 lurven skrev (22 timer siden): @AthenaRavenLuna hva synes du om treneren til Odd? Kjekk? Og hva synes du om halskjedet hans? En helt ok trener,, kjekk nei det syns jeg ikke, harry halskjedet. Hvilket norsk lag holder du med @lurven? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27465 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (21 timer siden): Egentlig ikke det er så sjelden jeg går på cafe lenger 😅 Kjøper innimellom kaker til å ta med hjem men ikke kaffe 😅 @FrøkenfrydenHar du en favorittcafe? Hmm.. har jeg det lenger. Jeg var myyye på Noahs ark i gamle dager. Men lenge siden nå. Er ikke supermye i sentrum. Men i laaang gangavstand er en veldig fin samson. Og på kvelden trylles den om til fantastisk pizzeria. Koser oss der, og skravler mye den lange veien hjem. Så blir den nå kanskje. 🙂 @Entern Du er ganske glad i kake? Baker du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #27466 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Hmm.. har jeg det lenger. Jeg var myyye på Noahs ark i gamle dager. Men lenge siden nå. Er ikke supermye i sentrum. Men i laaang gangavstand er en veldig fin samson. Og på kvelden trylles den om til fantastisk pizzeria. Koser oss der, og skravler mye den lange veien hjem. Så blir den nå kanskje. 🙂 @Entern Du er ganske glad i kake? Baker du også? Kan ikke å bake ☹️ Er håpløs på matlaging ☹️ @Frøkenfrydenhar du prøvd brødet Syvern på Samson? Kjempegodt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #27467 Del Skrevet 12. mai 2022 AthenaRavenLuna skrev (3 minutter siden): En helt ok trener,, kjekk nei det syns jeg ikke, harry halskjedet. Hvilket norsk lag holder du med @lurven? Ja det var sånn kjede jeg gikk med i 1998. Og selv da var det ikke veldig kult. Holder med Vålerenga 🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27468 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Tror også Gaute! Tenker av og til det minner om minor majority, men er jo ikke det.. @Geitis fått deg bra middag i dag? 🙂 Nei🙈 det ble knekkebrød med denne her🤩🤣 @Frøkenfryden Hadde ikke du bunad🤔 Når stryker du bunadsskjorten isåfall ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27469 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (16 minutter siden): Har høydeskrekk og angst så ALDRI I LIVET 😭😭😭😭😭😭 @GeitisDu da? Nei, jeg har også høydeskrekk og angst🙈 men jeg har kjempe lyst da😅🤩 Da jeg hoppet i strikk og det gav meg tidenes kick 🤩 Bare ikke be meg gå langs kanten uten sikkerhetsutstyr 🤣🤣🤣🙈🙈 @Entern Hva gjør du for spenning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27470 Del Skrevet 12. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (21 timer siden): jeg har knapt tid til å lese mail for tiden, bokhyllen står urørt for tiden endelig enda en nordlending, kom i mine armer! ja, det husker jeg godt at jeg gjorde, blant annet på families gård i Örebro 1. ligger unna dama og bilen min, samt eventuelle ...uhm... venninner? 2. i stand til å slette søkehistorikken på nettbrowseren min når jeg dør 3. ikke legger ut videoer på nettet uansett hvor mye det frister når jeg begår generaltabber av hysteriske dimensjoner definitivt ikke. smooth operator! @-Missi- drømmejobben? @Cid drømmejobben? @Entern marerittjobben? @lurven drømmedama? @Frøkenfryden sett sammen 7 band som utgjør drømmefestivalen? Bre venneegenskaper! 😃 Jeg er jo ikke sånn banddame som dere hippe er, blir artister. Og ikke sikkert noen av dere blir med meg, men trives med alenetid også jeg, Rihanna. Beyonce, Justin Timberlake. Kanye West( i godlune), Bruno Mars, Jennifer Lopez. Vi slenger på Tønes, så får jeg med min kjære❤️ @Fløff si 5 ting om deg selv så jeg får litt å gå på når jeg velger kopp til deg. #uinteressanttråden. @TheHairyToothfairy Din standardfrokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27471 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (48 minutter siden): Nei🙈 det ble knekkebrød med denne her🤩🤣 @Frøkenfryden Hadde ikke du bunad🤔 Når stryker du bunadsskjorten isåfall ? Oioi, må smake. @Geitis god? mamma stiver og stryker hjemme i Sogn og tar med🙈 @Geitis ser du bra serie for tiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27472 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (På 11.5.2022 den 0.34): Absolutt pleier å gå ut alene @Frøkenfrydenhender det at du gjør det? Trives godt på cafe alene. Prøver komme litt før avtaler, for å sitte alene litt. Jeg har alltid gjort slikt i byen, middag alene på restaurant da jeg var 21 og sånn. Haha. Kjente ikke folk da jeg kom hit så første tiden var jeg litt mer alene, men ballet fort på seg med folk. @Entern. hvem spiller deg i KG såpeopera? Sa du steinar sagen her et sted? Men det var vel noe norsk film, såpen kan gå international😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 12. mai 2022 #27473 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Trives godt på cafe alene. Prøver komme litt før avtaler, for å sitte alene litt. Jeg har alltid gjort slikt i byen, middag alene på restaurant da jeg var 21 og sånn. Haha. Kjente ikke folk da jeg kom hit så første tiden var jeg litt mer alene, men ballet fort på seg med folk. @Entern. hvem spiller deg i KG såpeopera? Sa du steinar sagen her et sted? Men det var vel noe norsk film, såpen kan gå international😎 JASON LEE, uten tvil, jeg fikk alltid høre jeg måtte unngå bart pga My Name Is Earl Han er slankere og penere så klart da. Noen mener jeg ligner Jack Black. Så en av de to 😅 @GeitisDu da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27474 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (29 minutter siden): JASON LEE, uten tvil, jeg fikk alltid høre jeg måtte unngå bart pga My Name Is Earl Han er slankere og penere så klart da. Noen mener jeg ligner Jack Black. Så en av de to 😅 @GeitisDu da? Zooe Deschanel, men vi må feite henne opp litt først 🤣 Det er ikke det at vi ligner så veldig, jeg har bare veldig lyst til å se ut som henne😅 Tror ikke jeg ligner på noen kjendiser🙈 @Entern Jack Black er jo helt konge🤘 Favoritt sang? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27475 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (41 minutter siden): Oioi, må smake. @Geitis god? mamma stiver og stryker hjemme i Sogn og tar med🙈 @Geitis ser du bra serie for tiden? Nja, den var ikke like god som jeg håpet på😅🙈 men luktet og smaket av kaffe, så den får pluss for det! Jeg ser ikke på noen serier for tiden egentlig🙈 Ser lite på TV for tiden, er litt lei🙈 Jeg tenker jeg skal se resten av The Last Kingdom når jeg bare får satt meg ned😅 @Frøkenfryden Favoritt serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27476 Del Skrevet 12. mai 2022 Entern skrev (39 minutter siden): JASON LEE, uten tvil, jeg fikk alltid høre jeg måtte unngå bart pga My Name Is Earl Han er slankere og penere så klart da. Noen mener jeg ligner Jack Black. Så en av de to 😅 @GeitisDu da? Jack Black i the Holiday❤️ Kom på den nå. Herlighet så soft jeg blir av den. jeg ligner ingen kjendiser. Krise da.. for såpa. @Kvakkekyllingen Hva gleder du deg mest til med sommeren? @TheHairyToothfairy gråter du lett? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 12. mai 2022 #27477 Del Skrevet 12. mai 2022 Geitis skrev (4 minutter siden): Nja, den var ikke like god som jeg håpet på😅🙈 men luktet og smaket av kaffe, så den får pluss for det! Jeg ser ikke på noen serier for tiden egentlig🙈 Ser lite på TV for tiden, er litt lei🙈 Jeg tenker jeg skal se resten av The Last Kingdom når jeg bare får satt meg ned😅 @Frøkenfryden Favoritt serie? Åå er så mange serier. SeinfelD. Sex and the city. Gilmore girls. Sånne klassikere gjennom voksenlivet, nå går jeg lett for krim. Helst litt klassisk britisk. @Geitis litt pinlig.. for mulig du har sagt det.. fått meg meg at du har barn, meeen.. har du også mann/partner/kjæreste? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 12. mai 2022 #27478 Del Skrevet 12. mai 2022 (endret) Frøkenfryden skrev (55 minutter siden): Bre venneegenskaper! 😃 Jeg er jo ikke sånn banddame som dere hippe er, blir artister. Og ikke sikkert noen av dere blir med meg, men trives med alenetid også jeg, Rihanna. Beyonce, Justin Timberlake. Kanye West( i godlune), Bruno Mars, Jennifer Lopez. Vi slenger på Tønes, så får jeg med min kjære❤️ @Fløff si 5 ting om deg selv så jeg får litt å gå på når jeg velger kopp til deg. #uinteressanttråden. @TheHairyToothfairy Din standardfrokost? Fem ting? 1. Jeg er banddame, trives best i et mørkt lokale med tung seig rock 2. Jeg har brukt pinlige mengder penger på kaffe 3. Veldig interessert i politikk 4. Jeg seriøst HATER truse på menn, og singlet 5. Elsker skitten sex 😶🌫️ Nei, herregud vi har ungdom her i hus. Debuterte ikke før jeg var 18,5 år helt bevisst, BRUK PREVENSJON ALLE SAMMEN OG IKKE LIGG MED KJIPE FOLK! @lurven og @Entern må nå si 5 ting om seg selv Endret 12. mai 2022 av Fløff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 12. mai 2022 #27479 Del Skrevet 12. mai 2022 Fløff skrev (3 minutter siden): Fem ting? 1. Jeg er banddame, trives best i et mørkt lokale med tung seig rock 2. Jeg har brukt pinlige mengder penger på kaffe 3. Veldig interessert i politikk 4. Jeg seriøst HATER truse på menn, og singlet 5. Elsker skitten sex 😶🌫️ Nei, herregud vi har ungdom her i hus. Debuterte ikke før jeg var 18,5 år helt bevisst, BRUK PREVENSJON ALLE SAMMEN OG IKKE LIGG MED KJIPE FOLK! @lurven og @Entern må nå si 5 ting om seg selv 1. Er over gjennomsnittet interessert i musikk vil jeg si, og hører på alle sjangre bortsett fra dansband,jazz og black metal 2. Er ganske nerd på historie og geografi 3. Har god hukommelse 4. Ganske klønete og lite handy og sånn 5. Prøver å unngå å krangle med folk hvis jeg kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Geitis Skrevet 12. mai 2022 #27480 Del Skrevet 12. mai 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Åå er så mange serier. SeinfelD. Sex and the city. Gilmore girls. Sånne klassikere gjennom voksenlivet, nå går jeg lett for krim. Helst litt klassisk britisk. @Geitis litt pinlig.. for mulig du har sagt det.. fått meg meg at du har barn, meeen.. har du også mann/partner/kjæreste? Jeg har mann ja😅 ikke pinlig å spørre om det, man kan liksom aldri være helt sikker nå til dags😅 @Frøkenfryden den aller mest sexy dialekten? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå