Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27401 Del Skrevet 10. mai 2022 Entern skrev (5 timer siden): Ålesushi. Var godt. @TheHairyToothfairyDu da? Mmm sushi med stekt ål😍😍😍 @Kvakkekyllingen Hva skal vi spise torsdag? Kan jeg kle meg casual? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #27402 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Mmm sushi med stekt ål😍😍😍 @Kvakkekyllingen Hva skal vi spise torsdag? Kan jeg kle meg casual? Håper hun svarer and og kylling Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27403 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (På 9.5.2022 den 18.13): Soverommet mitt @-Missi- Har du likt noen som ikke liker deg tilbake før? Alltid vært @Entern Liker du Snoppy? Litt @Frøkenfryden du da? Jeg tiltrekkes bare damer Fredag Vet du hva favoritt krydderet til Gaston er? Gastronmat 😝 @Geitis Kunne du tenkt å bli gjenfødt i ditt neste liv som en geit? Julius bamsen min var stor og mjuk Nå tror vel folk at jeg og du er samme person Troor jeg skulle svare på om jeg døgnet. Skjer aldri😂 Fast døgnrytme i ❤️ @Entern Skal du se hele grand prix? Jeg har egentlig leggetid 22, dilemma😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27404 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Håper hun svarer and og kylling 😂 Jeg er klar for det! Lakserose med veninne i morgen🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #27405 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂 Jeg er klar for det! Lakserose med veninne i morgen🤪 Da blir sikkert noe thaimarinert i helgen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27406 Del Skrevet 10. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Da blir sikkert noe thaimarinert i helgen da 😂😂😂 sikkert! Vi har jo 11-årsdag mandag😍😍😍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27407 Del Skrevet 10. mai 2022 TheHairyToothfairy skrev (21 timer siden): jeg og atle, vettu. vi plystrer avgårde! @Geitis hvilken blomst er den peneste? @Entern når var sist du kjøpte blomster til noen, og hvorfor? @Frøkenfryden har du blomster i vinduene? Jepp, 6 orkideer i vinduskarm. Pleier de pent. Blomstrer jevnlig. Den eldste ca 12 år. @Entern Er du komfortabel med å gå ut alene for å spise eller drikke øl eller kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #27408 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Mmm sushi med stekt ål😍😍😍 @Kvakkekyllingen Hva skal vi spise torsdag? Kan jeg kle meg casual? Det er casual krav hos meg! Kom som du er 😀 Da skal vi nedpå kaffen på coopen og spise dagens. Er sikkert fiskeboller 😆 Er du fortsatt interessert i et besøk? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27409 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Det er casual krav hos meg! Kom som du er 😀 Da skal vi nedpå kaffen på coopen og spise dagens. Er sikkert fiskeboller 😆 Er du fortsatt interessert i et besøk? 😂 Elsker fiskeboller og er dritfin i pysj😁 @Kvakkekyllingen grand prix på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 10. mai 2022 #27410 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): 😂😂😂 sikkert! Vi har jo 11-årsdag mandag😍😍😍 👌👈😽🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #27411 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Elsker fiskeboller og er dritfin i pysj😁 @Kvakkekyllingen grand prix på deg? Du er dritfin i alt! 😄 Nja, tror det. Hvis jeg klarer å holde meg våken 🤣 Får se litt iallefall. Men det er jo slutten som er viktig. Driter egentlig i sangene så lenge Norge kommer videre 🙈 Du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27412 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Du er dritfin i alt! 😄 Nja, tror det. Hvis jeg klarer å holde meg våken 🤣 Får se litt iallefall. Men det er jo slutten som er viktig. Driter egentlig i sangene så lenge Norge kommer videre 🙈 Du også? Ja! Jeg prøver holde ut! Er jo litt gøy😃 @Kvakkekyllingen skal du spise snop til? Jeg har lyst på potetguuuull Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #27413 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ja! Jeg prøver holde ut! Er jo litt gøy😃 @Kvakkekyllingen skal du spise snop til? Jeg har lyst på potetguuuull Her har du 😋 Men den blir fort tom så du må skynde deg! 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 10. mai 2022 #27414 Del Skrevet 10. mai 2022 Cid skrev (3 timer siden): Nei men vet at @Elaine Marley har 😄 Har aldri vært så stor fan av pek og klikk spill, kommer vel et nytt spill nå? @Geitis Når fikk du ditt første barn? Digget han, trist at han døde bare 70 år @Entern Sett Olsenbanden? Vet hva drag er men lurte på om det var drag race eller drag queen Bryr meg ikke egentlig, holder meg inne da siden jeg ikke er fan av store folkemengder @-Missi- Bruker dere å gå i tog? @Cid Nei ikke nå lenger han min er så stor så det har vært uaktuelt en god del år nå😊men hele mixa familien møtes på en café der vi har bestilt bord😊 gleder meg selv om det er min x og hans x og deres barn osv osv for vi er en brokete gjeng med folk som alle er glad i hverandre. Før var det mer plikt og ubehag nå er det faktisk blitt koselig og tradisjon 😊 @Cid Har du hatt vårrengjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27415 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (23 timer siden): Jaa! Du hadde jo eget barbierom og greier 😁 Har du et nå også? 🤩 Niks! Barbierom❤️❤️❤️ Men skal sies til mitt forsvar.. jeg fikk barbie hver gang jeg måtte på sykehus.. ergo mye sykehus. @Geitis kaffe i fanget i dag eller tørt skritt gjennom dagen? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27416 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (På 9.5.2022 den 16.08): Helt enig! Snill er på topp. Det har han fått! Du er kjempemorsom 😂 Her inne iallefall, og det tror jeg du er ellers også 😆 Åå takk❤️ Jeg prøver å bring some fun to the wørld😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #27417 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Niks! Barbierom❤️❤️❤️ Men skal sies til mitt forsvar.. jeg fikk barbie hver gang jeg måtte på sykehus.. ergo mye sykehus. @Geitis kaffe i fanget i dag eller tørt skritt gjennom dagen? 😂 Åå 🥺 Ikke noe særlig å være på sykehus som barn vil jeg tro. Går det bra med deg nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #27418 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Åå takk❤️ Jeg prøver å bring some fun to the wørld😃 Bra! Vi trenger det Er alt for mye seriøsitet rundt om i verden. Fun is good ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 10. mai 2022 #27419 Del Skrevet 10. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Åå 🥺 Ikke noe særlig å være på sykehus som barn vil jeg tro. Går det bra med deg nå? Ja👍 Takk❤️❤️❤️ På sykehus noen ganger i året men får ikke barbie😢😂 makan!! @lurven Hvordan er trimlivet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 10. mai 2022 #27420 Del Skrevet 10. mai 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Ja👍 Takk❤️❤️❤️ På sykehus noen ganger i året men får ikke barbie😢😂 makan!! @lurven Hvordan er trimlivet? Bra! ♥️ Det skulle du hatt, hver gang 😆 Jeg får heller ingen, men har ikke spurt heller. Kanskje jeg skal gjøre det neste gang 🥺😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå