Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19241 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Nja.. rebelsk og rebelsk. Jeg fant meg vel ikke i alt mulig. Vil heller si rastløs... Reckless... er et fint ord for det @Strange Doll Har du speil på soverommet? Ja det har jeg. To faktisk. @NonJuan Hvor handler du helst klær? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19242 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Ja det har jeg. To faktisk. @NonJuan Hvor handler du helst klær? Clas Ohlson og Biltema 🤣😂 Har ingen favoritt klesbutikk. Men liker New Yorker. Er ikke noe glad i shopping. Så sant det ikke er elektriske ting @Strange Doll Er du handy? Hva bygget du sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19243 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Clas Ohlson og Biltema 🤣😂 Har ingen favoritt klesbutikk. Men liker New Yorker. Er ikke noe glad i shopping. Så sant det ikke er elektriske ting @Strange Doll Er du handy? Hva bygget du sist? Jeg er 0% handy. Sier til mannen hva han vil ha og han bygger. Skrudde sist ned to skruer i en terrasse. @NonJuan favorittverktøy? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19244 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg er 0% handy. Sier til mannen hva han vil ha og han bygger. Skrudde sist ned to skruer i en terrasse. @NonJuan favorittverktøy? Jeg må nok si Håndfres eller dreiebenk @Strange Doll Har du hatt krøller? Eller har du krøller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19245 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Jeg må nok si Håndfres eller dreiebenk @Strange Doll Har du hatt krøller? Eller har du krøller? Jeg har fall i håret, så en slags mellomting. @NonJuan Hvor høy er du? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19246 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Jeg har fall i håret, så en slags mellomting. @NonJuan Hvor høy er du? 1,86 @Strange Doll Hvor ofte ser du på youtube? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19247 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (4 minutter siden): 1,86 @Strange Doll Hvor ofte ser du på youtube? Tja, 2-3 ganger i uken. Spørst hvor ofte influensere legger ut noe nytt 😂 @NonJuan liker du anime? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19248 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Tja, 2-3 ganger i uken. Spørst hvor ofte influensere legger ut noe nytt 😂 @NonJuan liker du anime? Anime? Nei ikke sånn videre. Men min sønn gjør! Foretrekker heller Disney og den slags @Strange Doll Er du glad i blonder? "Lace" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19249 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Anime? Nei ikke sånn videre. Men min sønn gjør! Foretrekker heller Disney og den slags @Strange Doll Er du glad i blonder? "Lace" Ja veldig. 😍 @NonJuan ditt beste sjekketriks? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19250 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Ja veldig. 😍 @NonJuan ditt beste sjekketriks? Være meg sjøl! Fungerer stort sett. Og vil legge til Humor og lytte(Bry seg) @Strange Doll Sover du urolig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19251 Del Skrevet 15. august 2021 spørs hvordan jeg har det psykisk @NonJuan livsmotto? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19252 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): spørs hvordan jeg har det psykisk @NonJuan livsmotto? Vær mot andre slik du vil de skal være mot deg @Strange Doll Hvor mange har du kysset? 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19253 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Vær mot andre slik du vil de skal være mot deg @Strange Doll Hvor mange har du kysset? 😆 Teller man sånt? 😂 ikke så mange som du tror sikkert 😂 @NonJuan du da? 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19254 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Teller man sånt? 😂 ikke så mange som du tror sikkert 😂 @NonJuan du da? 😅 hahaha Jeg bare fant spørsmålet på nett. 🤣😂 neste spørsmål også Jeg 59 tror jeg! Hahaha Har ikke peiling @Strange Doll Hvordan ville du redde verden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19255 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (4 minutter siden): hahaha Jeg bare fant spørsmålet på nett. 🤣😂 neste spørsmål også Jeg 59 tror jeg! Hahaha Har ikke peiling @Strange Doll Hvordan ville du redde verden? hva googlet du? 😂 «hva kan jeg spør folk om?» Bytte ut hele verdens regjeringer . @NonJuan hva blir det til middag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19256 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): hva googlet du? 😂 «hva kan jeg spør folk om?» Bytte ut hele verdens regjeringer . @NonJuan hva blir det til middag? Hahahah Ja.. blandt annet ! 🤣😂 I dag Pizza! Jeg elsker Pizza! Peppes bunn og diverse nom nom på toppen @Strange Doll Hvis du skulle synge karaoke, hvilken sang ville du valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19257 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (1 minutt siden): Hahahah Ja.. blandt annet ! 🤣😂 I dag Pizza! Jeg elsker Pizza! Peppes bunn og diverse nom nom på toppen @Strange Doll Hvis du skulle synge karaoke, hvilken sang ville du valgt? Sexy and i know it 😂 @NonJuan Synger du i dusjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19258 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Sexy and i know it 😂 @NonJuan Synger du i dusjen? Det gjør jeg. Og jeg får være Helt i fred! @Strange Doll Kan du en engelsk vits "on the go" ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 15. august 2021 #19259 Del Skrevet 15. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Det gjør jeg. Og jeg får være Helt i fred! @Strange Doll Kan du en engelsk vits "on the go" ? Nei 😂 må skuffe deg deg 😂 @NonJuan Favorittkarakter i friends? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 15. august 2021 #19260 Del Skrevet 15. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Nei 😂 må skuffe deg deg 😂 @NonJuan Favorittkarakter i friends? Phoebe.. blond og Morsom! @Strange Doll Bør marijuana legaliseres? Apotekvare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå