Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19121 Del Skrevet 8. august 2021 @Elder Millennial takk😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19122 Del Skrevet 8. august 2021 @Elder Millennial Visste du at det er et eget bdsm miljø i Kristiansand med eget lokale? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19123 Del Skrevet 8. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): @Elder Millennial Visste du at det er et eget bdsm miljø i Kristiansand med eget lokale? Nei. Har vel lest om SMuget på nett, men aldri vert der. Var det SMuget du mente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19124 Del Skrevet 8. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Nei. Har vel lest om SMuget på nett, men aldri vert der. Var det SMuget du mente? Ja. Aldri hørt om det før. @Elder Millennial Kommer du og mannen din til å reise dit? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 8. august 2021 #19125 Del Skrevet 8. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Ja. Aldri hørt om det før. @Elder Millennial Kommer du og mannen din til å reise dit? Nei. Gjør du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 8. august 2021 #19126 Del Skrevet 8. august 2021 Virker spennende, men litt skummelt å reise alene😅 @Elder Millennial Har du gjort noe for å gjøre noen glad idag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19127 Del Skrevet 9. august 2021 @NonJuan hva blir det til middag i dag? @Elder Millennial har du hatt en fin dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #19128 Del Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): @NonJuan hva blir det til middag i dag? @Elder Millennial har du hatt en fin dag? Nei, måtte avlive katten min i dag, så den er ganske trist akkurat nå. @Strange Doll Hvordan er dagen din så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19129 Del Skrevet 9. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Nei, måtte avlive katten min i dag, så den er ganske trist akkurat nå. @Strange Doll Hvordan er dagen din så langt? ååå nei så trist 🥺 tenker på deg! ❤️ her har det vært en helt vanlig mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #19130 Del Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): ååå nei så trist 🥺 tenker på deg! ❤️ her har det vært en helt vanlig mandag. Takk❤️ @Strange Doll er du a eller b menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19131 Del Skrevet 9. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Takk❤️ @Strange Doll er du a eller b menneske? B-menneske. Men ungene er A-mennesker så det spiller liten rolle 😂 @Elder Millennial når pleier du å legge deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #19132 Del Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (13 minutter siden): B-menneske. Men ungene er A-mennesker så det spiller liten rolle 😂 @Elder Millennial når pleier du å legge deg? 22:30😅 ganske presist🤣🤣 @Strange Doll Synger du nattasang til barna dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19133 Del Skrevet 9. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): 22:30😅 ganske presist🤣🤣 @Strange Doll Synger du nattasang til barna dine? Nei så vondt vil jeg de ikke 😅 @Elder Millennial er du fornøyd med jobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #19134 Del Skrevet 9. august 2021 Strange Doll skrev (7 minutter siden): Nei så vondt vil jeg de ikke 😅 @Elder Millennial er du fornøyd med jobben din? Ja, er veldig fornøyd ☺️ @Strange Doll Hva skal du ha til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19135 Del Skrevet 9. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Ja, er veldig fornøyd ☺️ @Strange Doll Hva skal du ha til middag i dag? Jeg aner ikke 😅 skal spise med mannen etter ungene er sovnet siden jeg blir så sen i dag. biff, kanskje? @Elder Millennialhva gjør deg redd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #19136 Del Skrevet 9. august 2021 😅 mye som gjør meg redd🙈 Velge noe enkelt som høyder da😅 @Strange Doll favoritt årstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19137 Del Skrevet 9. august 2021 Jeg er egentlig mest glad i våren. @Elder Millennial når pleier du å begynne på julegavene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #19138 Del Skrevet 9. august 2021 Vanligvis ikke før i november, men nå strikker jeg litt og den begynte jeg på i januar, håper den blir ferdig🤞 @Strange Doll Hvilken sang hørte du på sist? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 9. august 2021 #19139 Del Skrevet 9. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Vanligvis ikke før i november, men nå strikker jeg litt og den begynte jeg på i januar, håper den blir ferdig🤞 @Strange Doll Hvilken sang hørte du på sist? Kroppsspråk - Lars Vaular @Elder Millennial favorittpodcast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 9. august 2021 #19140 Del Skrevet 9. august 2021 Kwest skrev (19 timer siden): Virker spennende, men litt skummelt å reise alene😅 @Elder Millennial Har du gjort noe for å gjøre noen glad idag? Ikke som jeg vet om. Du @Kwest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå