Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18941 Del Skrevet 7. august 2021 Nei, jeg er veldig dårlig med alt som skal heves🙈 Habil kakepynter da. @Kwest Favoritt kaken din? @Strange Doll Ditt beste barndomsminne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18942 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Nei, jeg er veldig dårlig med alt som skal heves🙈 Habil kakepynter da. @Kwest Favoritt kaken din? @Strange Doll Ditt beste barndomsminne? sommere på østlandet @Elder Millennial hva skal du i kveld? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18943 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Nei, jeg er veldig dårlig med alt som skal heves🙈 Habil kakepynter da. @Kwest Favoritt kaken din? @Strange Doll Ditt beste barndomsminne? Pavlova @Elder Millennial Har du hatt det fint idag? @Strange Doll Hva gleder du deg til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18944 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): sommere på østlandet @Elder Millennial hva skal du i kveld? Spise kake😅 @Strange Doll Hva skal du i kveld etter jobb? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18945 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): Pavlova @Elder Millennial Har du hatt det fint idag? @Strange Doll Hva gleder du deg til? Jeg har hatt en super dag så langt🤩 Du da @Kwest? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18946 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt en super dag så langt🤩 Du da @Kwest? Dagen min idag har vært veldig god😉 @Elder Millennial Hva syns du om relativt veltrente menn med litt pondus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18947 Del Skrevet 7. august 2021 (endret) Kwest skrev (2 minutter siden): Dagen min idag har vært veldig god😉 @Elder Millennial Hva syns du om relativt veltrente menn med litt pondus? 😂 Jo jeg har en sånn mann her i sofaen så jeg synes det er helt tipp topp👍 @Kwest hva er dine beste løft på gymmen? Endret 7. august 2021 av Elder Millennial Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18948 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (Akkurat nå): 😂 Jo jeg har en sånn mann her i sofaen så jeg synes det er helt tipp topp👍 @Kwest hva er dine beste løst på gymmen? Løst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18949 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): Spise kake😅 @Strange Doll Hva skal du i kveld etter jobb? Så digg Nå fikk jeg lyst å bake etter jobb 😂 @Kwest liker du hjemmebakst? @Elder Millennial hva blir det til middag i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18950 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Så digg Nå fikk jeg lyst å bake etter jobb 😂 @Kwest liker du hjemmebakst? @Elder Millennial hva blir det til middag i dag? Jeg er veldig glad i hjemmebakst😉 @Strange Doll Hva liker du best å bake? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18951 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Så digg Nå fikk jeg lyst å bake etter jobb 😂 @Kwest liker du hjemmebakst? @Elder Millennial hva blir det til middag i dag? Det blir hjemmelaget pizza her, fast inventar på lørdagskvelden her👌 @Strange Doll Liker du ananas på pizza? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18952 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (2 minutter siden): Løst? Løft, det var en skriveleif Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18953 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (2 minutter siden): 😂 Jo jeg har en sånn mann her i sofaen så jeg synes det er helt tipp topp👍 @Kwest hva er dine beste løft på gymmen? 220 i markløft, 260 i knebøy og 115 i benkpress. @Elder Millennial Hva er dine beste løft? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18954 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (Akkurat nå): 220 i markløft, 260 i knebøy og 115 i benkpress. @Elder Millennial Hva er dine beste løft? Nice! 120 i mark, 90 i knebøy og 60 i benk. @Kwest hvor ofte trener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18955 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (1 minutt siden): Nice! 120 i mark, 90 i knebøy og 60 i benk. @Kwest hvor ofte trener du? 3-4 ganger i uka😊 Litt mer nå i sommer. @Elder Millennial Skal du til Kristiansand i nær framtid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18956 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (8 minutter siden): Pavlova @Elder Millennial Har du hatt det fint idag? @Strange Doll Hva gleder du deg til? Til å legge meg 😂 @Elder Millennial har du en jobb du trives med? @Kwest hvor ferierer du helst? @NonJuan har du det bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 7. august 2021 #18957 Del Skrevet 7. august 2021 Elder Millennial skrev (7 minutter siden): Det blir hjemmelaget pizza her, fast inventar på lørdagskvelden her👌 @Strange Doll Liker du ananas på pizza? Ja! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kwest Skrevet 7. august 2021 #18958 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Til å legge meg 😂 @Elder Millennial har du en jobb du trives med? @Kwest hvor ferierer du helst? @NonJuan har du det bra? Hytteturer rundt om i Norge. @Strange Doll Hvor ferierer du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18959 Del Skrevet 7. august 2021 Kwest skrev (1 minutt siden): 3-4 ganger i uka😊 Litt mer nå i sommer. @Elder Millennial Skal du til Kristiansand i nær framtid? Ikke som jeg vet om. @Kwest Fauvorittkarakter i tv/film universet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elder Millennial Skrevet 7. august 2021 #18960 Del Skrevet 7. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Til å legge meg 😂 @Elder Millennial har du en jobb du trives med? @Kwest hvor ferierer du helst? @NonJuan har du det bra? Ja! Men det er ikke drømmejobben. @Strange Doll Hva er drømmejobben din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå