Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18841 Del Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Å, vanskelig san Fransisco, liker jeg godt. @NonJuan hva er favoritt årstiden din? Akkurat nå er det Carlsberg. @CorvusCorax skal du drikke øl i kveld? Salt lakris. @Strange Doll hva har du studert? (skole) Jeg har studert medievitenskap @Athena79 hva liker du best å gjøre på fritiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #18842 Del Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Akkurat nå er det Carlsberg. @CorvusCorax skal du drikke øl i kveld? Jeg har allerede begynt. Begynner å bli søvnig. @Athena79 Har du badet i løpet av sommeren? @NonJuan Har du tegnet profil-bildet? Og i såfall, hvem er inspirasjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18843 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Jeg har studert medievitenskap @Athena79 hva liker du best å gjøre på fritiden? Litt forskjellig, gå turer, se en god serie, lese. @Strange Doll hva er det kjedeligste du vet av husarbeid? CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Jeg har allerede begynt. Begynner å bli søvnig. @Athena79 Har du badet i løpet av sommeren? @NonJuan Har du tegnet profil-bildet? Og i såfall, hvem er inspirasjonen? Nei @CorvusCorax hvor var du sist på ferie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18844 Del Skrevet 6. august 2021 Athena79 skrev (Akkurat nå): Litt forskjellig, gå turer, se en god serie, lese. @Strange Doll hva er det kjedeligste du vet av husarbeid? Nei @CorvusCorax hvor var du sist på ferie? Brette klær! hater det @CorvusCorax hvem er ditt forbilde ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 6. august 2021 #18845 Del Skrevet 6. august 2021 19 minutter siden, Strange Doll said: hva må du bare gjøre med en gang du våkner ? Hehe, utrolig nerdete, men jeg må rett på PC-en, sjekke jobbens (kommunens) sikkerhetssystemer, samtidig som det blir drukket en eller to kopper kaffe fra kapselmaskinen. Som forhåpentligvis ikke går i vranga, noe den gjør om jeg oppdager at vi er neste Østre Toten (bank i bordet, det skal ikke skje). Kaster ballen videre til @Rumle, hvor jeg lurer på hvor mange språk du kan, samt en returball til @Strange Doll med noenlunde samme spørsmål som ble sendt til meg - hva består morgenrutinen av (med unntak av hva som foregår på badet)? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #18846 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (1 minutt siden): Brette klær! hater det @CorvusCorax hvem er ditt forbilde ? En ravne-frøken. 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18847 Del Skrevet 6. august 2021 Jaybird skrev (1 minutt siden): Hehe, utrolig nerdete, men jeg må rett på PC-en, sjekke jobbens (kommunens) sikkerhetssystemer, samtidig som det blir drukket en eller to kopper kaffe fra kapselmaskinen. Som forhåpentligvis ikke går i vranga, noe den gjør om jeg oppdager at vi er neste Østre Toten (bank i bordet, det skal ikke skje). Kaster ballen videre til @Rumle, hvor jeg lurer på hvor mange språk du kan, samt en returball til @Strange Doll med noenlunde samme spørsmål som ble sendt til meg - hva består morgenrutinen av (med unntak av hva som foregår på badet)? Jeg sjekker instagram, KG og finner meg en red bull. så kjører jeg til jobb med podcast i bilen @NonJuan hvordan starter du dagen? @Jaybird hva er din guilty pleasure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 #18848 Del Skrevet 6. august 2021 Sola de skrev (24 minutter siden): @NonJuan Strikker/syr/ tegner/ maler du noe? Jeg har malt endel før. Oljemaling Landskap Strange Doll skrev (24 minutter siden): @NonJuan hva har du som bakgrunn på mobilen ? Default noe... haha Pleide å ha en kattepus Athena79 skrev (12 minutter siden): @NonJuan hva er favoritt årstiden din? Definitivt Sommeren Strange Doll skrev (30 minutter siden): @NonJuan hva legger du først merke til hos det motsatte kjønn? Øynene og håret CorvusCorax skrev (11 minutter siden): @NonJuan Har du tegnet profil-bildet? Og i såfall, hvem er inspirasjonen? Nei dette var noe jeg fant. Det er egentlig en vokalist ved navn Sebastian Bach (Skid Row) @CorvusCorax Hva har gledet deg mest i sommer? @Strange Doll Hvordan bør en mann være? @Athena79 Er du kunstnerisk? @Sola de Er du flink til å få i deg frokost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18849 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Jeg har malt endel før. Oljemaling Landskap Default noe... haha Pleide å ha en kattepus Definitivt Sommeren Øynene og håret Nei dette var noe jeg fant. Det er egentlig en vokalist ved navn Sebastian Bach (Skid Row) @CorvusCorax Hva har gledet deg mest i sommer? @Strange Doll Hvordan bør en mann være? @Athena79 Er du kunstnerisk? @Sola de Er du flink til å få i deg frokost? Snill, omsorgsfull og ha masse humor. Blir ikke lei meg om det kommer en bukett roser i ny og ne heller 😂 @NonJuan hvordan bør en dame være? @Athena79 er du a eller b menneske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18850 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (2 minutter siden): Jeg har malt endel før. Oljemaling Landskap Default noe... haha Pleide å ha en kattepus Definitivt Sommeren Øynene og håret Nei dette var noe jeg fant. Det er egentlig en vokalist ved navn Sebastian Bach (Skid Row) @CorvusCorax Hva har gledet deg mest i sommer? @Strange Doll Hvordan bør en mann være? @Athena79 Er du kunstnerisk? @Sola de Er du flink til å få i deg frokost? Vil ikke si jeg er kunstnerisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18851 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Snill, omsorgsfull og ha masse humor. Blir ikke lei meg om det kommer en bukett roser i ny og ne heller 😂 @NonJuan hvordan bør en dame være? @Athena79 er du a eller b menneske? Jeg er en blanding, men mest b. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NonJuan Skrevet 6. august 2021 #18852 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (2 minutter siden): Snill, omsorgsfull og ha masse humor. Blir ikke lei meg om det kommer en bukett roser i ny og ne heller 😂 @NonJuan hvordan bør en dame være? Jeg elsket å gi bort roser. Men nå føler jeg det er unødvendig med mer enn 3 roser... (Missforstå meg rett... Jeg gir gjerne bort andre blomster som kan leve) Seg sjøl! Oi det var enkelt. Elsker humor @Strange Doll Favorittfilm? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18853 Del Skrevet 6. august 2021 NonJuan skrev (Akkurat nå): Jeg elsket å gi bort roser. Men nå føler jeg det er unødvendig med mer enn 3 roser... (Missforstå meg rett... Jeg gir gjerne bort andre blomster som kan leve) Seg sjøl! Oi det var enkelt. Elsker humor @Strange Doll Favorittfilm? En god tanke A nightmare before christmas @NonJuan beste norske låt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #18854 Del Skrevet 6. august 2021 Barcelona. @Athena79 Hva er din favoritt by i Europa? En hyggelig date. 🌞 @NonJuan Har du besøkt Los Angeles? @Strange Doll Eier du noen porselensdukker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18855 Del Skrevet 6. august 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Barcelona. @Athena79 Hva er din favoritt by i Europa? En hyggelig date. 🌞 @NonJuan Har du besøkt Los Angeles? @Strange Doll Eier du noen porselensdukker? Jeg hadde noen som liten, men jeg syns de er så skumle så har kvittet meg med de. @CorvusCorax samler du på noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CorvusCorax Skrevet 6. august 2021 #18856 Del Skrevet 6. august 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Jeg hadde noen som liten, men jeg syns de er så skumle så har kvittet meg med de. @CorvusCorax samler du på noe? Hm. Samler på vinyl og LP-plater. @Strange Doll Er du mørkeredd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18857 Del Skrevet 6. august 2021 CorvusCorax skrev (Akkurat nå): Hm. Samler på vinyl og LP-plater. @Strange Doll Er du mørkeredd? Ja veldig. Det er veldig slitsomt i hverdagen. @CorvusCorax tror du på gjenferd? @NonJuan hvordan er du som person? rolig eller ivrig i energien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jaybird Skrevet 6. august 2021 #18858 Del Skrevet 6. august 2021 20 minutter siden, Strange Doll said: Jeg sjekker instagram, KG og finner meg en red bull. så kjører jeg til jobb med podcast i bilen @NonJuan hvordan starter du dagen? @Jaybird hva er din guilty pleasure? Hoi. Jeg har et par, og der er rimelig sære. Jeg digger å bestille mikro-elektronikk fra ebay, type transistorer, motstander, SoC-brett, sensorer og mer til. Har roet seg litt etter koronaen kom, men jeg elsker det - det tilfredsstiller både hobby og hoarder-manien min (selv om jeg for lengst har mer enn nok!!). Nummer to er at jeg digger å se luksusfellen. 😅 Mest fordi jeg har vært der selv, og mye fordi jeg digger å se det ordner seg for folk. Kaster den rett tilbake før jeg fyker avgårde på helgens festlige begivenhet, @Strange Doll guilty pleasure? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 6. august 2021 #18859 Del Skrevet 6. august 2021 CorvusCorax skrev (2 minutter siden): Barcelona. @Athena79 Hva er din favoritt by i Europa? En hyggelig date. 🌞 @NonJuan Har du besøkt Los Angeles? @Strange Doll Eier du noen porselensdukker? Barcelona og København. @CorvusCorax hvor har du et sterkt ønske om å reise? @Strange Doll kan du slå hjul? @NonJuan Har du møtt noen fra KG? (vet du ikke ser sitering, men) @Hoppetaujenta hvor på forumet er du aldri innom? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strange Doll Skrevet 6. august 2021 #18860 Del Skrevet 6. august 2021 Jaybird skrev (1 minutt siden): Hoi. Jeg har et par, og der er rimelig sære. Jeg digger å bestille mikro-elektronikk fra ebay, type transistorer, motstander, SoC-brett, sensorer og mer til. Har roet seg litt etter koronaen kom, men jeg elsker det - det tilfredsstiller både hobby og hoarder-manien min (selv om jeg for lengst har mer enn nok!!). Nummer to er at jeg digger å se luksusfellen. 😅 Mest fordi jeg har vært der selv, og mye fordi jeg digger å se det ordner seg for folk. Kaster den rett tilbake før jeg fyker avgårde på helgens festlige begivenhet, @Strange Doll guilty pleasure? Jeg skjønte ca 0 av alle de ordene 😅😂 Kos deg i kveld Min guilty pleasure er KG og dårlig reality 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå