Anoia Skrevet 10. februar 2013 #12561 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Nei, de er begge vokst opp i samme bygd her i Norge. Anoia: hvordan er din perfekte søndag? Hmmm. Sove lenge, men ikke altfor lenge. Spise rester fra gårsdagens lørdagskos. Kose seg med en av hobbyene sine i timesvis. Latskapsmiddag (take-away eller noe annet enkelt og litt usunt) og film/serie. Lese til man blir trøtt. Greie å sovne tidlig selv om man har våknet sent. Samme spørsmål tilbake til deg, Loren! Endret 10. februar 2013 av Anoia
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 10. februar 2013 #12562 Skrevet 10. februar 2013 Stjerner: Hvilket klesplagg er høyest på ønskelista di? Ein BH som passar perfekt! Stjerner og Planeter: Anbefal en film! Eg likar "Navals hemmlighet", om ei tvillingjente som reiser tilbake til mora sitt heimland for å forstå mora si historie. Ho skal og finne ein bror. Slutten er brutal! Yme: FInaste farge i kunstverk? Padawan: Likar du lego?
Gjest padawan Skrevet 10. februar 2013 #12563 Skrevet 10. februar 2013 Lego er gøy. Lager mansjettknapper med 2x2 legobrikker og har vel 14 forskjellige farver cirka.. de velges ut i fra farven på skjorten og dagshumøret. Stjerner og planeter: liker du det?
Gjest NozMonster Skrevet 10. februar 2013 #12564 Skrevet 10. februar 2013 (endret) Noz: langrenn, akebrett, snowboard eller slalom? alt sammen! Jeg står på langgrenn og snowboard vanligvis Aking elsker jeg! Slalom står jeg desverre ikke på fordi jeg ikke har slalomski, men jeg har såå lyst til å prøve det igjen i de siste årene! Noz: Beste minne frå ein bursdag? de fra barndommen var nok desidert best! mamma som hadde bakt haugevis med kaker, pyntet med ballonger og sånn derre fetti-greier. Alle spiste seg kvalme på pølser eller pizza, gele og kaker, og deretter så fisket vi bestandig opp godteriposer med en hjemmelaget super fiskestang fra 2.etg til 1.etg i huset resten av feiringen besto av enda flere leker, støy og gøy på høyt nivå. Noz: Kunne du bosatt deg ute på landet en dag tror du? så absolutt! har nesten "vurdert" å sende inn et frierbrev til bonderomantikk mange ganger, bare fordi jeg kunne tenkt meg en bonde! besteforeldrene mine var bønder, så jeg hjalp iherdig til hver eneste helg jeg var der i barndommen. Noz: Hvis du hadde funnet en mann du hadde følt med en gang at var den rette, ville du kunnet gifte deg med han allerede innen et år? Eller måtte du brukt lang tid? ja, det tror jeg nok... jeg har det med å ikke tenke på konsekvenser av ting, og spesielt ikke nå på dem som eventuelt kan dukke opp i fremtiden. Desuten så har jeg det med å ikke tenke meg om før jeg gjør ting/sier ting og jeg faller altfor lett for de impulsive/spontane fristelsene. dreamdrops: hva er det kjipeste med å bo alene? Jelly: hva blir det beste med denne kommende uka? drua: hva er du bedre enn de fleste i? spesielt kompiser og kjentfolk... cindi: drikker du øl enda, eller holder du deg unna med tanke på graviditet-lysten? Endret 10. februar 2013 av NozMonster
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 11. februar 2013 #12565 Skrevet 11. februar 2013 dreamdrops: hva er det kjipeste med å bo alene? Foreløpig bare koser jeg meg! Josefin88: Hva er verst med å bo sammen med de du bor med? Drua: Jordbær eller sjokolade-is?
TheHairyToothfairy Skrevet 11. februar 2013 #12566 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Jack: Hva gjør deg lykkelig i hverdagen? Småen, først og fremst. Dernest musikk. Musikk gjør meg alltid lykkelig. Og rent materialistisk - denne her: Tror du hadde kledd trebein meget godt;) Og piratnavnet har du allerede. har et tredje-bein som kan være stiv som en sto...vent...kremt.. vi stopper der! piratnavn? nei? hæ? Jack: Hvorfor har du byttet avatar? :( :( DET BARE SKJEDDE!!!! Jelly sin feil! JackCrews: Er det noen helt åpenbare kandidater til ovennevnte spørsmål jeg uten tvil burde svart istedet;)? Miami Vice Machine. Pogo Pops Kraken og, for de virkelig mer obskure - Dirty Henry JackCrews: Hva eller hvem kunne fått deg til å flytte fra der du bor nå? Min datter. Og deretter Swarovski, men ikke si det til henne. Jack: Det verste med Gardermoen? Tåken. Herregud, jeg hater tåken der. Og all den jævla elgen i skogene. Fittedyr, legge driten sin der jeg faller, feks. Hva er det for slags frekkheter? Jack: hva skulle til for at du selger alt av biler (jeg gjetter på at du har flere) og kun bruker kollektivtrafikk? Et fuckings mirakel. Det skjer bare ikke. Sinnsykdom er et alternativ. Jack: farligste situasjonen du har opplevd under utenlandstjenesten din? Dette kan jeg heller fortelle deg over et par glass med øl/fanta når vi endelig hilser på hverandre, jeg har for lengst oppfattet at dette mediet her ikke er modent for slikt. Dette er solide trøkk i min fortid som jeg sliter med den dag idag, og jeg setter utrolig liten pris på at påståelige idioter sitter og pisser på slikt. Men spør meg senere i år, sånn omtrent rundt Mark i B-town, kanskje? Jack:Om du kunne reise i tid, når ville du ha reist, fram eller attande og kva tidsperiode? Om det var for å oppleve en annen tidsperiode, så ville jeg gjerne sett norge under unionstiden med sverige og danmark. Spesielt skiftet. Men aller helst ville jeg benyttet anledningen til å få snakket noen solide ord med en god venninne før hun gjorde det helt umulig siden. Ut over det har jeg ingenting i fortiden å gjøre. Jack: Slips eller sløyfe? hvert til sitt bruk. Jack: Den verste og "beste" måten å døy på? Den verste måten å daue på må vel være å drukne. Nå husker ikke jeg så mye av smerte selv (jeg har faktisk prøvd) fordi jeg var i svime, men det slår meg at det må være en ganske seig og smertefull vei å gå. Å blø ihjel er ikke noe koselig heller. Jeg satser på å ta turen selv under en het orgasme med 2 deilige unge redheads i sengen, sånn at jeg iaffal forlater verden med et solid glis. jack: hvor har du blitt av? hva driver du med for tiden? Jeg har rømt. Ble for mye idioter og selvgode fjon-skaller her. Så jeg trakk tilbake til noen andre selvgode idioter og fjon-skaller som iaffal betaler meg. Jeg har ikke hørt om den før, men det virker jo som det er noe jeg burde kunne, så jeg vil gjerne lære den, ja. begynn å øve inn denne rutinen så går vi all in senere. Swarovski: teller du dager? Drømmedrops: beste musikkvideo fra 80tallet? Mortem: om/når jeg byr deg på middag og dessert - spiser du opp alt du får på fatet, selv om du ikke liker det - eller tar du sjansen på at jeg ikke legger merke til at du gir det til hunden? Endret 11. februar 2013 av JackCrews
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 11. februar 2013 #12567 Skrevet 11. februar 2013 (endret) at jeg kanskje ikke er så flink til å være en venn som det kanskje virker som i utgangspunktet. jeg er fult og helt og enda mer til å stole på og jeg bryr meg oppriktig om vennene mine, så det er ikke noe med det å gjøre. Jeg synes bare ikke at jeg er så flink til å være en venn som jeg ønsker å være. pene sko: er du og calavi på date`ern??? calavi: er du og pene sko på date`ern!? Er det nå jeg skal si nei, slik at jeg fremstiller pene sko som en idiot? Hahaha! Yme: Når var sist du hadde skikkelig latterkrampe, og hva lo du av? Dreamdrops: Hva slags stil har du interiørmessig? Har du noen planer om hvordan du skal innrede leiligheten? Anoia: Har du dyr? Padawan: Hvor gammel var du da du hadde ditt første kyss? Noz: Drikker du deg ofte full? Singha: Planer for påsken? Kristine: Planer for påsken Endret 11. februar 2013 av Calavi 1
Gjest Drue Skrevet 11. februar 2013 #12568 Skrevet 11. februar 2013 Drua: Jordbær eller sjokolade-is? Vanskelig spørsmål, men tror jeg lander på jordbær. Mortem: hvem av kg-gutta hadde du tatt med ut på date om du fikk velge fritt?
Daybreak Skrevet 11. februar 2013 #12569 Skrevet 11. februar 2013 Jelly: Korleis gjekk prøva førre veke? Dreamdrops: Planer for torsdagen?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 11. februar 2013 #12570 Skrevet 11. februar 2013 Lego er gøy. Lager mansjettknapper med 2x2 legobrikker og har vel 14 forskjellige farver cirka.. de velges ut i fra farven på skjorten og dagshumøret. Stjerner og planeter: liker du det? oj! bilde? Eller ei betre forklaring? Lego er kjekt! Gøy aktivitet saman med mini Lillesiren: Har du mange bloggbesøk?
KristineS Skrevet 11. februar 2013 #12571 Skrevet 11. februar 2013 Kristine: Planer for påsken? Påska blir nok tilbragt på hytta med familien som vi har gjort de siste 15 årene =) Med avslapning, turer, brettspill og uten internett =) Gleder meg. Guybrush: Hvordan gikk det i går kveld?
Guybrush Skrevet 11. februar 2013 #12572 Skrevet 11. februar 2013 Guybrush: Favorittsted å gå ut i Trondheim? Hmmm Løkka for rolige kvelder og Circus for de mer livlige Guybrush: Hva er planene resten av helgen? Hadde igrunn ikke så veldig mye planlagt men endte opp på latin-festival, ble dratt med på carl johan av ei venninne og deretter ble det dansing på nachspiel. Igår satt vi en gjeng og spilte brettspill og spiste kanelboller Guybrush: Kva gjorde du i går då du vente på toget ? Kjøpt meg ei bok, surfa litt på mobilen og spiste ei baconpølse :D Guybrush: Favorittbrettspill? Muligens Settlers of Catan....eller kanskje Besserwisser - tror jeg er litt dårlig vinner Guybrush: Hvor lenge har du bodd i Trondheim? Blir mitt 9 år nå Guybrush: Hvor går neste feriemål? Hvis jeg får bestemme blir det en måned i USA på kryss og tvers. Trenger reiseselskap så om noen er like gira på en slik tur som meg er det bare å skrike ut Guybrush: Hvem var den siste fra KG du møtte "live"? Da du spurte var det Lillesiren mens det nå er Surriball Guybrush: Kunne du bodd på Grønland? Det er vel mye man "kan", men villet det? tviler Kristines: gleder du deg til våren? Lillesiren: når skal du få tv'en opp på veggen? Cindi: hva var utslagsgivende for at du fallt for gubben ? Abdullah: Hva er drømmelandet utenom Norge? Hedvig: hva var det siste som virkelig fikk deg til å bli glad?
KristineS Skrevet 11. februar 2013 #12573 Skrevet 11. februar 2013 Kristines: gleder du deg til våren? Jeg er veldig glad i vinteren egentlig. Spesielt nå når det er så fint som nå med masse snø og fint vær. Herlig å både ri på tur i og kjempegøy å kjøre slede. Men det er alltid deilig når våren kommer. Bare den kommer fort slik at overgangen mellom snø og bart ikke blir full av sørpe og is. alkasil: Høydepunktet i helga som var?
alkasil Skrevet 11. februar 2013 #12574 Skrevet 11. februar 2013 alkasil: Høydepunktet i helga som var? Vi har nettopp flyttet, så da de som hjalp oss igår med å få nesten aller siste rest ut av den gamle leiligheten gikk herfra, så jeg kunne slappe av for første gang siden torsdag. Calavi: Har du møtt mange fra KG?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 11. februar 2013 #12575 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Hvis jeg får bestemme blir det en måned i USA på kryss og tvers. Trenger reiseselskap så om noen er like gira på en slik tur som meg er det bare å skrike ut Dritgira på tur, bare synd jeg ikke kommer meg dit pga den hersens flyskrekken Hvis ikke hadde jeg lettt vært med! Calavi: Har du møtt mange fra KG? Jeg var med på treff tidligere i år, så har møtt en del ja Masse koselige folk som jeg gleder meg til å treffe igjen! alkasil: Har du møtt mange fra KG? Niennas: Hva har du bagrunnsbilde av på dataen din? Loren: Tror du på kjærlighet ved første blikk? Endret 11. februar 2013 av Calavi
alkasil Skrevet 11. februar 2013 #12576 Skrevet 11. februar 2013 alkasil: Har du møtt mange fra KG? Har ikke møtt noen. Ingen av treffene har passa helt, så prøver igjen neste gang Har møtt folk fra andre forum før, og det er alltid hyggelig! Lillesiren: Har du noen favorittoppskrifter funnet på matprat.no eller lignende? Kristine: Hva skal du ha/har hatt til middag idag?
Jellybean78 Skrevet 11. februar 2013 #12577 Skrevet 11. februar 2013 (endret) Jelly: Hva er ditt yrke? Har jeg svart på flere ganger her inne allerede, er student for øyeblikket.... Jelly: hva blir det beste med denne kommende uka? Å bli ferdig med den og ta vinterferie.....uka etter. Jelly: Korleis gjekk prøva førre veke? Nei, så omtenksom du er da Day .....gikk litt sånn midt på treet tror jeg, har 2 nye denne uka, i fagene miljøkjemi og markedsføring.....*skrekk og gru* Har en lei tendens til å utsatte lesing og foreta skippertak i siste liten....ikke bra! Daybreak: Kunne du bosatt deg i en storby en dag tror du? (og gitt avkall på hest og natur) Loren: Favorittband? (hvorfor) Kenzi: Er du født og oppvokst i Stavanger? Endret 11. februar 2013 av Jellybean78
KristineS Skrevet 11. februar 2013 #12578 Skrevet 11. februar 2013 Kristine: Hva skal du ha/har hatt til middag idag? I dag blir det stekt kyllingfilet med fullkornsris og en enkel salat av tomat, agurk og rødløk med hvitløksdressing =) Calavi: Hva er "fast tilbehør" om du ligger hjemme og er syk?
Daybreak Skrevet 11. februar 2013 #12579 Skrevet 11. februar 2013 Har jeg svart på flere ganger her inne allerede, er student for øyeblikket.... Å bli ferdig med den og ta vinterferie.....uka etter. Nei, så omtenksom du er da Day .....gikk litt sånn midt på treet tror jeg, har 2 nye denne uka, i fagene miljøkjemi og markedsføring.....*skrekk og gru* Har en lei tendens til å utsatte lesing og foreta skippertak i siste liten....ikke bra! Daybreak: Kunne du bosatt deg i en storby en dag tror du? (og gitt avkall på hest og natur) Loren: Favorittband? (hvorfor) Kenzi: Er du født og oppvokst i Stavanger? Er ikkje så ille som du vil ha meg til Det trur eg ikkje eg hadde klart i lengda nei. Høyrer nok heime til på landet eg. Kristine: Kva er draumeyrket, og kvifor?
Cindi Skrevet 11. februar 2013 #12580 Skrevet 11. februar 2013 (endret) cindi: drikker du øl enda, eller holder du deg unna med tanke på graviditet-lysten? Nei herreguri, jeg drikker øl. Hadde jeg levd som om jeg var gravid tror jeg at jeg hadde omkommet til nå. Har gått 9 mnd allerede uten noe hell, så det er uaktuelt å legge sushi, brie, festing og røyk på hylla mens jeg prøver. Så får fanatikere mene hva de vil om det. Jeg vet jo at den dagen jeg faktisk blir gravid så må jeg legge om livsstilen, men før den tid så lever jeg som normalt. Og akkurat nå er det helt greit egentlig at jeg ikke har rukket å bli gravid enda, for jeg ser gaaaaaanske frem til å ligge på stranda med en coctail i handa om et par mnd (har tatt ut ferie i mai), også trener jeg veldig godt for tida, og ser frem til å kanskje endelig se litt resultater av det. Så nå gjør det i grunn ikke veldig mye om den graviditeten lar vente på seg til sånn... August. Cindi: hva var utslagsgivende for at du fallt for gubben ? Åh shit... Det var mye. Var egentlig ikke èn ting. Først så trodde jeg faktisk at han var homofil. Hahahah! DET var grunnen til at jeg først gadd å snakke med han. For jeg orka ikke bli sjekka opp av noen den kvelden, og han virka jo ganske safe da. Fant ut i løpet av kvelden at han ikke var så innmari homofil allikkavæl. *humre* Men vi snakket i alle fall myyyyye sammen på facebook de neste to ukene, og delte ganske mye, også merket jeg at jeg gledet meg veldig til å sjekke facebooken min, sånn hver time. Han krøp liksom under huden på meg med sjarmen og humoren sin. Og da vi møttes etter to uker med facebooking så fikk jeg sjokk over hvor SYKT kjekk han var. Jeg kunne ikke huske at han var såååå kjekk. Også var han så romantisk at han overgikk alle menn jeg noensinne har møtt. Også snakket vi så godt sammen. Og da vi kysset for første gang så kilte det i hele kroppen. Etter den daten kom jeg hjem til mamma og sa "jeg har funnet han jeg skal gifte meg med." Og sånn ble det. Han er enda nydelig. Og jeg blir enda litt småsvimmel av å kysse han. Ikke hver dag, men ofte nok til at jeg husker hvorfor jeg falt pladask for akkurat han. (beklager til alle dere som nettopp kasta opp i deres egen munn. haha!) Lillesiren: Hva er den beste ferien du noensinne har hatt? Noz: Hvor ofte er du egentlig i "byen"? (har kjørt forbi deg et par ganger nemmelig. hehe!) Endret 12. februar 2013 av Cindi 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå