Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12541 Skrevet 9. februar 2013 Kva meiner du? Eg er også oppteken av målstrev sjølv om eg er kommunist. Ok, det er greit, men om du føljer din avatar så kan eg sei med ein gong at eg ikkje likar pietistar! Kva styrerettning du likar er opp til deg
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12542 Skrevet 9. februar 2013 Ok, det er greit, men om du føljer din avatar så kan eg sei med ein gong at eg ikkje likar pietistar! Kva styrerettning du likar er opp til deg Du veit at både Marx og Engels kunne lesa norsk? Engels vitja jamvel Bergen i si tid, han likte fatølet. Slett ingen pietist, ein retteleg koseleg mann. Tykkjer du ikkje?
Gjest test123 Skrevet 9. februar 2013 #12543 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Du veit at både Marx og Engels kunne lesa norsk? Engels vitja jamvel Bergen i si tid, han likte fatølet. Slett ingen pietist, ein retteleg koseleg mann. Tykkjer du ikkje? hva mener du om mor teresa? Endret 9. februar 2013 av test123
Gjest loren Skrevet 9. februar 2013 #12544 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Loren: Hva slags humor ler du av? Oiii, jeg ler av mye.. Jeg ler generelt mye.. Men.. Glad i stand up, og så er jeg glad i humor av den typen i Big Bang Theory.. Loren: Når meldte du deg inn her på KG? April 2006 (!) Men egentlig ikke vært særlig aktiv før våren/sommeren 2012. Loren: Ditt favorittplagg? En grå hettegenser med bilde av Wonderwoman på, og Wonderwoman i store gullbokstaver :D Elsker den Loren: Favorittbutikker når du skal på shopping? Blææææ, jeg er så dårlig på å shoppe. Men Risøe og denslags tror jeg. Loren: Hvordan reagerte du da du fant ut at du skulle bli mamma? Haha, jeg tok en test fordi "noe" føltes anderledes... Ikke noe var planlagt, så jeg ringte storesøster og ropte "Du skal bli tante!" Hun spurte når, og jeg ante ikke, kunne være alt fra 1-12 uker på vi ut fra hva jeg huska om syklusen min Så spurte hun hva samboeren min sa, men jeg hadde jo ikke sagt noe til han, i hodet mitt var det viktigst å si fra til storesøster Så lo, grein, og lo jeg enda litt mer på telefon med henne før jeg ringte samboeren min på jobb (Det er forresten 6 år og en uke siden i dag at jeg tok den testen ) Stjerner: Hvilket klesplagg er høyest på ønskelista di? Endret 9. februar 2013 av loren
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 9. februar 2013 #12545 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Dreamdrops: Har du noen reiseplaner framover? Det har jeg ikke Dreamdrops: Har du gummistøvler, og har du evt no fancy mønster på dem? Nei, jeg har det faktisk ikke lenger. Måtte kaste de her om dagen, pga et hull i den ene skoen, og da har de mistet litt mening kan du si Men de var hvite med svarte blomster på! Arabella: Har du noen blomster/planter i huset nå? I så fall, hva? Gunfreak: Koste du deg på treffet? Endret 9. februar 2013 av Dreamdrops
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12546 Skrevet 9. februar 2013 (endret) hva mener du om mor teresa? Hun hadde et ok forhold til Soviet, men jeg får meg ikke til å like religiøse menneske. Guybrush: Har du noen gang stemt på et parti til venstre for FrP? Endret 9. februar 2013 av Engels
Gjest loren Skrevet 9. februar 2013 #12547 Skrevet 9. februar 2013 Engels: Sett deg inn i reglene før du bidrar mer i tråden. Om ikke folk stiller spm stopper tråden opp! Guybrush: Favorittsted å gå ut i Trondheim?
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12548 Skrevet 9. februar 2013 (endret) : Guybrush: Favorittsted å gå ut i Trondheim? loren: Kunne du vært sammen med en fyr som du ikke delte politisk oppfatning med? Endret 9. februar 2013 av Engels
Gjest loren Skrevet 9. februar 2013 #12549 Skrevet 9. februar 2013 loren: Kunne du vært sammen med en fyr som du ikke delte politisk oppfatning med? Jeg kunne ikke vært sammen med en som delte FRPs syn på innvandringspolitikk. Utenom det er jeg rimelig liberal tror jeg og hadde ikke latt politisk syn bestemme for mye hvis jeg likte han på alle andre områder. Engels:Har du reist mye, hvilke land har du vært i? Dreamdrops: Hva er ditt siste klesinnkjøp?
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12550 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Loren: Regner med at kommunister er ok i så tilfelle? [ Har vært i over 100 land, ja til og med Nord-Korea har jeg besøkt. Endret 9. februar 2013 av Engels
Gjest loren Skrevet 9. februar 2013 #12551 Skrevet 9. februar 2013 Loren: Regner med at kommunister er ok i så tilfelle? [ Har vært i over 100 land, ja til og med Nord-Korea har jeg besøkt. Jeg har aldri vært i date-fase med en som har definert seg selv som kommunist, så jeg har aldri behøvd å ta standpunkt til det. Niennas: Drikker du vin, og hvilken vil du evt anbefale til en rolig drikke-vin-kveld?
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 9. februar 2013 #12552 Skrevet 9. februar 2013 Du veit at både Marx og Engels kunne lesa norsk? Engels vitja jamvel Bergen i si tid, han likte fatølet. Slett ingen pietist, ein retteleg koseleg mann. Tykkjer du ikkje? mmm, har mine tvil. men kanskje du er triveleg...
Niennas Skrevet 9. februar 2013 #12553 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Niennas: Drikker du vin, og hvilken vil du evt anbefale til en rolig drikke-vin-kveld? Drikker faktisk vin atm! Glad i både hvit og rød, men er veldig glad i La Vielle Ferme 2011. loren: hvilken KGer er du mest nysjerrig på? Engels: har du hatt en annen bruker før? Endret 9. februar 2013 av Niennas
Gjest loren Skrevet 9. februar 2013 #12554 Skrevet 9. februar 2013 Drikker faktisk vin atm! Glad i både hvit og rød, men er veldig glad i La Vielle Ferme 2011. loren: hvilken KGer er du mest nysjerrig på? Det er sånt dere driver med på moddehelg altså? Hmm, det er mange jeg er nysgjerrige på hvordan er irl, mest folk fra denne tråden, egentlig, men tja, Jack & Jellybean er to jeg gjerne kunne møtt og tatt en kveld og hørt og snakka musikk med og blitt bedre kjent med. Engels: Hva jobber du med, evt studerer?
Gjest Engels Skrevet 9. februar 2013 #12555 Skrevet 9. februar 2013 (endret) Jeg personlig har ikke hatt en bruker, men dama er aktiv så jeg har brukt hennes tidligere på Aktuelt. Om jeg svarer på det, Loren, så vil nok noen (bla Dullum) gjenkjenne meg IRL. Niennas: Noen frysegoder ved å moderator? Betalte Egmont for hotelloppholdet? (eller er det jeg som har misforstått at KG modene har reist på hotell sammen?) Loren: Er noen av foreldrene dine utlandske? Og ja, jeg er svaksynt (så ikke hvilken smiley jeg brukte i et tidligere innlegg). Endret 9. februar 2013 av Engels
Gjest padawan Skrevet 9. februar 2013 #12556 Skrevet 9. februar 2013 Drue: synes du om kveldens vinner?
Singha Skrevet 10. februar 2013 #12557 Skrevet 10. februar 2013 Singha: Grå eller svart dress? Svart. Men jeg eier en grå jakke (som nå "dessverre" er for stor for meg). Pene Sko: Hva mener du om grå jakker?
Anoia Skrevet 10. februar 2013 #12558 Skrevet 10. februar 2013 Dreamdrops: Hva er det lengste du har vært hjemmefra? Stjerner og Planeter: Anbefal en film!
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 10. februar 2013 #12559 Skrevet 10. februar 2013 Dreamdrops: Hva er ditt siste klesinnkjøp? Det tror jeg var en kremhvit skjorte. Nei, nå ble jeg litt usikker Dreamdrops: Hva er det lengste du har vært hjemmefra? Det er ikke så lenge 2 uker da jeg og familien var i Tyrkia og 8 dager da jeg var alene i London for 3,5 år siden. Engels: Nevn 3 gode artister/band gjennom tidene.
Gjest loren Skrevet 10. februar 2013 #12560 Skrevet 10. februar 2013 Loren: Er noen av foreldrene dine utlandske? Nei, de er begge vokst opp i samme bygd her i Norge. Anoia: hvordan er din perfekte søndag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå