Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12321 Skrevet 3. februar 2013 Strange Doll: Favoritt bok? Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg. Kjærlighet! Også er jeg glad i bøkene til en forfatter som heter Lurlene McDaniel. Kenzi: har du lest fifty shades? Guybrush: anser du deg selv som sjarmerende?
Kenzi Skrevet 3. februar 2013 #12322 Skrevet 3. februar 2013 Charlotte Isabel Hansen av Tore Renberg. Kjærlighet! Også er jeg glad i bøkene til en forfatter som heter Lurlene McDaniel. Kenzi: har du lest fifty shades? Aldri hørt om Lurlene McDaniel.. burde kanskje sjekke ut bøkene! Jeg har lest den første og kommer ikke til å lese de andre. StrangeDoll: Har du lest fifty shades of grey og likte du dem? Drue: hva synes jentene eller damene om skjegget ditt?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12323 Skrevet 3. februar 2013 Aldri hørt om Lurlene McDaniel.. burde kanskje sjekke ut bøkene! Jeg har lest den første og kommer ikke til å lese de andre. StrangeDoll: Har du lest fifty shades of grey og likte du dem? Drue: hva synes jentene eller damene om skjegget ditt? Nesten ingen har det Jeg har lest alle tre og synes de er en vits! Jelly: leser du bøker?
Pene sko... Skrevet 3. februar 2013 #12324 Skrevet 3. februar 2013 Nja,sei det,har ikkje snakka med han på ei god stund Pene Sko: Kor er du? Jeg er her fremdeles. Lusker rundt. Pene sko: Hvilken kaffetype liker du best? Kaffe!? Kaffe drikker jeg ikke. Skal jeg våkne må jeg enten få til dette med armhevinger på morgenkvisten, koffeintabletter eller energydrinks. På kafe drikker jeg kakao. Enten kakao eller et lite glass med brus, men som regel blir det kakao. Dreamdrops: Skjedd noe spennende i helgen? 3
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #12325 Skrevet 3. februar 2013 Drue: hva synes jentene eller damene om skjegget ditt? Han er kjekk!! Calavi: Likar du kaviar? Eg tenkjer på det kvar gong eg ser nicket ditt...
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. februar 2013 #12326 Skrevet 3. februar 2013 Calavi: har du endret syn på hva du tiltrekkes av i gutter/menn etterhvert som du har blitt eldre? Nei, egentlig ikke. Jeg tiltrekkes av samme type gutter som da jeg var 14 i grunn, men da jeg var yngre foretrakk jeg høye og mørke gutter. Nå har det veldig lite å si for meg, og når jeg tenker meg om har jeg tidligere kun vært med blonde gutter. Han jeg dater nå er den første som er mørk Niennas: Er det noe språk du veldig gjerne vil lære deg? Strange Doll: Drømmereisemål?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 3. februar 2013 #12327 Skrevet 3. februar 2013 Dreamdrops: hvordan går boligjakten? Jeg har fått leilighet! Calavi: Følger du med på Nytt på Nytt?
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12328 Skrevet 3. februar 2013 Strange Doll: Drømmereisemål? Los Angeles. Dreamdrops: Favorittfarge? Niennas: Sminker du deg til vanlig?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 3. februar 2013 #12329 Skrevet 3. februar 2013 Kaffe!? Kaffe drikker jeg ikke. Skal jeg våkne må jeg enten få til dette med armhevinger på morgenkvisten, koffeintabletter eller energydrinks. På kafe drikker jeg kakao. Enten kakao eller et lite glass med brus, men som regel blir det kakao. Dreamdrops: Skjedd noe spennende i helgen? Mm kakao:) Og nei, ikke spesielt. Jobbet og besøkte mamma en tur Forresten, hva blir det på torsdag, slips eller sløyfe? Cindi: Hvilken farge er en av de du kler best?
Gjest Gjest_Calavi Skrevet 3. februar 2013 #12330 Skrevet 3. februar 2013 Calavi: Likar du kaviar? Eg tenkjer på det kvar gong eg ser nicket ditt... Haha, gjør du? Nei, gjør nok ikke det altså... Jeg har fått leilighet! Calavi: Følger du med på Nytt på Nytt? Wii, grattis! Var det den du ville ha? Følger ikke med på det lenger, men kan gjerne se på det om det står på. Så på det tidligere, men synes det har tapt seg. Daybreak: Hva slags musikk hører du på?
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12331 Skrevet 3. februar 2013 Den var vel litt meir meruenge? Guybrush: Har du på deg svart bukse og kvit t-skjorte når du dansar Salsa? Ifølge instruktørene er det salsamusikk, jeg hører bare etter Trodde ærlig talt merengue bare var en dansestil og ikke en spesifik musikksjanger. Nope, gjør nok ikke det. Hva jeg har på meg er tilfeldig og som sagt, jeg har ikke holdt på lenge. Guybrush: anser du deg selv som sjarmerende? Det blir vel litt som å spørre om biff er godt - det blir jo subjektivt men jeg har da fått høre at jeg er det fra noen - så jeg velger å tro det litt iallefall. Jeg har fått leilighet! Yeeey! grattis! :D S&P: har du danset siden du spørs så mye ? Pene sko: skreddersydd dress, tettsittende eller løs?
Pene sko... Skrevet 3. februar 2013 #12332 Skrevet 3. februar 2013 Nei, egentlig ikke. Jeg tiltrekkes av samme type gutter som da jeg var 14 i grunn, men da jeg var yngre foretrakk jeg høye og mørke gutter. Nå har det veldig lite å si for meg, og når jeg tenker meg om har jeg tidligere kun vært med blonde gutter. Han jeg dater nå er den første som er mørk Ante meg ikke at jeg var din første mørke. Mm kakao:) Og nei, ikke spesielt. Jobbet og besøkte mamma en tur Forresten, hva blir det på torsdag, slips eller sløyfe? Har ikke riktig bestemt meg. Jeg kan heller si det slik at jeg kan la det bli en ørliten overraskelse. Strange Doll: Hvordan havnet du på dette brukernavnet?
Pene sko... Skrevet 3. februar 2013 #12333 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Pene sko: skreddersydd dress, tettsittende eller løs? Skreddersydd dress, selvsagt. Og den dressen skal skapes hos en av de kjente skredderhusene på Savile Row i London. Med tanke på min alder vil jeg nok si en som er litt mer moderne i snittet. Altså litt mer tettsittende. Guybrush: Driver du med idrett? Endret 3. februar 2013 av Pene sko...
Guybrush Skrevet 3. februar 2013 #12334 Skrevet 3. februar 2013 Skreddersydd dress, selvsagt. Og den dressen skal skapes hos en av de kjente skredderhusene på Savile Row i London. Mente hva du foretrakk/ville hatt. En skreddersydd dress lages jo så tettsittende eller løs man ønsker jelly: hva jobbet du med tidligere før du begynte på omskolering?
Gjest NozMonster Skrevet 3. februar 2013 #12335 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Nozmonster: Ditt forhold til kunsten til Michelangelo? jo, det skal jeg fortelle deg.. vi er friends with (utrolig digge) benefits Neeeiiida.. men jeg er storfan av mannen.. Jeg har jo trossalt et utsnitt av kunsten hans på ryggen min! Drue: hva synes jentene eller damene om skjegget ditt? ........... Dreamdrops: Grattis med leilighet! Skal du bo alene? og er det rundtomrkring der du er fra? Jelly :når har du fødselsdag? kommer du ned til oslo da eller? så skal jeg holde deg med selskap jeg! Penesko: har du peiling på mote/ kledlige klær til jenter også? hva ville du ha kledd meg opp i? Endret 3. februar 2013 av NozMonster
Gjest Stjerner og planeter Skrevet 3. februar 2013 #12336 Skrevet 3. februar 2013 Ifølge instruktørene er det salsamusikk, jeg hører bare etter Trodde ærlig talt merengue bare var en dansestil og ikke en spesifik musikksjanger. S&P: har du danset siden du spørs så mye ? merengue er mykje fortare enn Salsa Ja, eg lærte meg Son salsa på cuba og merengue på lokale barar i El Salvador og Costa Rica. Strange doll:MÅ du ha neglelakk på?
Pene sko... Skrevet 3. februar 2013 #12337 Skrevet 3. februar 2013 (endret) Penesko: har du peiling på mote/ kledlige klær til jenter også? hva ville du ha kledd meg opp i? Kan noe, men ikke mye. Det er herremote som er min greie av naturlige årsaker. Jeg ville kanskje kledd deg opp med blå skjorte, kremhvit cableknit, en uformell tweedjakke, mørkeblå chinos. Når det kommer til sko til det antrekket er jeg ikke sikker. Chelseaboots, Hunter-støvler eller ballerinasko? Not sure. Om tweeden blir for mye kan du lett bytte den bort mot trench eller en penere kåpe. Jøss! Jeg kunne da noe. Hahaha! Noz: Hvor gammel er du? Endret 3. februar 2013 av Pene sko...
Strange Doll Skrevet 3. februar 2013 #12338 Skrevet 3. februar 2013 Strange Doll: Hvordan havnet du på dette brukernavnet? Jeg er en rar dukke derfor Strange doll:MÅ du ha neglelakk på? Nei jeg MÅ ikke, men som oftest har jeg det. Føler meg ikke så velstelt uten. Pene sko: hvordan går du frem når du vil sjarmere en kvinne?
Daybreak Skrevet 3. februar 2013 #12339 Skrevet 3. februar 2013 Pene Sko:Berre pga det svaret til Noz, så vart eg nyfiken. Kva ville du hatt på meg?
Gjest Drue Skrevet 3. februar 2013 #12340 Skrevet 3. februar 2013 Drue: hva synes jentene eller damene om skjegget ditt? Får stort sett god respons Stjerner: sånn jeg har forstått det er salsa et samlebegrep om en haug forskjellige musikk- og dansestiler innen eksilcubanske miljø. Stemmer ikke det? Pene sko: har du dame nå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå