Gjest Swarovski Skrevet 20. september 2012 #6621 Skrevet 20. september 2012 Swarovski: hvis jeg sier at jeg har et av de få royale etternavnene i Norge, og som også er et stedsnavn - har du nok informasjon da? ^^ Klokka er 4 om natta, jeg er overtrøtt og hjernen min funker ikke. Har ikke en sjans i havet. Men skjønner det sikkert etterhvert Og jeg vil tippe at det er ganske mange andre som skjønner det også... som sagt, du er slepphendt med informasjon om deg selv Arabella: Jeg regner med at du har skjønt CadJack sitt etternavn. Hvor interessert er du i navn og ord på en skala fra 1-10? NozMonster: Hva er det rareste du har kjøpt på ebay?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2012 #6622 Skrevet 20. september 2012 Klokka er 4 om natta, jeg er overtrøtt og hjernen min funker ikke. Har ikke en sjans i havet. Men skjønner det sikkert etterhvert Og jeg vil tippe at det er ganske mange andre som skjønner det også... som sagt, du er slepphendt med informasjon om deg selv Jeg blir imponert om noen greier tenke seg frem til den ^^ det fortjener i så fall et gedigent pluss i boken! derfor fikk du nå sjansen Noz: hva er det dyreste du har kjøpt på eBay?
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #6623 Skrevet 20. september 2012 Klokka er 4 om natta, jeg er overtrøtt og hjernen min funker ikke. Har ikke en sjans i havet. Men skjønner det sikkert etterhvert Og jeg vil tippe at det er ganske mange andre som skjønner det også... som sagt, du er slepphendt med informasjon om deg selv Arabella: Jeg regner med at du har skjønt CadJack sitt etternavn. Hvor interessert er du i navn og ord på en skala fra 1-10? NozMonster: Hva er det rareste du har kjøpt på ebay? Jeg leser svært uregelmessig i denne tråden. Tilfeldigvis leste jeg hva Cad. Jack fortalte. Jeg ble nysgjerrig, innrømmer det.Kanskje dette spørsmålet kommer til å surre i hodet mitt når jeg sover, og når jeg våkner, har jeg løsningen . Jeg er slik at hvis jeg lurer på noe, må jeg finne ut av det. Så jeg kan vel si at jeg er på 10 på skalaen. Bud: Er du virkelig godseier?
TheHairyToothfairy Skrevet 20. september 2012 #6624 Skrevet 20. september 2012 (endret) Jeg leser svært uregelmessig i denne tråden. Tilfeldigvis leste jeg hva Cad. Jack fortalte. Jeg ble nysgjerrig, innrømmer det.Kanskje dette spørsmålet kommer til å surre i hodet mitt når jeg sover, og når jeg våkner, har jeg løsningen . Jeg er slik at hvis jeg lurer på noe, må jeg finne ut av det. Så jeg kan vel si at jeg er på 10 på skalaen. JESSS!! suksess! ^^ *gni meg i hendene* Endret 20. september 2012 av CadillacJack
Cuddlegirl Skrevet 20. september 2012 #6625 Skrevet 20. september 2012 Cuddlegirl: Jeg savner musekatt. Hvor er hun? Jeg tror hun leser alt som står her, men hun er ikke så flink til å svare. Skal si det til henne, så kanskje hun skjerper seg. Cuddlegirl: Hva smaker best dagen derpå? Ett glas pepsi max og en hamburger! Cuddlegirl: Hvilken av toy story- filmene er best! Jeg ser/så desverre ikke på toy-story.. Cuddlegirl: jeg glemte å spørre hva i all verden du gjorde på bystasjonen? Er du en av de som henger der? ^^ Hehe nei, jeg skulle på polet og ha meg vin! Dreamdrops: Hva pleier du å spise til frokost?
Gjest Bandit Skrevet 20. september 2012 #6626 Skrevet 20. september 2012 Eksempel: Jeg kan, og har, sagt at du Bandit er en pen mann, som virker å være en fantastisk pappa. Det betyr ikke annet enn nettopp det. Det er ikke et hint til at jeg vil ha barn med deg Nå som jeg hadde begynt å håpe... Bandit: blir det "fart uten bart"? Trønderloven gjelder ikke her nede. Men det er klart at det kan bli fart MED bart også. Bandit:Om du måtte ha flyttet til et land utenfor Norden, hvilket hadde det blitt? Det må bli Italia. Falt fullstendig for landet da jeg var der. Jo, greit at det er korrupt, at det er livsfarlig å kjøre der, og at ungdom har begrensede muligheter... Men herregud... det er Italia... Noz: Hva er det lengste du har strukket deg for å ta deg en fest? Wednesday: Blir det seier til helgen?
Vulpes Skrevet 20. september 2012 #6627 Skrevet 20. september 2012 Tonje!: Er det litt pinlig å se at halvparten av svarene mine i denne tråden er fjasete? Jeg leser ikke innleggene dine i tråden, så hvorvidt det står noe pinlig i dem eller ikke aner jeg ikke. Leser vel for tiden gjennomsnittlig 1 av 50 innlegg her, sitter for det meste å skumleser for å se om noen krangler eller om noen har stilt spørsmål til meg. Hvordan det, hva trodde du? Rainbow81: Din beste ferie hittil?
Gjest Skrevet 20. september 2012 #6628 Skrevet 20. september 2012 (endret) Jeg ser/så desverre ikke på toy-story.. Dreamdrops: Hva pleier du å spise til frokost? Hvaaaa??:O ALDRI sett toy story? Nå kommer jeg til deg på fredag med digg og brus, også har vi maraton! Er jo de beste animasjonsfilmene! Spiser sjelden frokost, i så fall er den så sen at det blir middag I dag spiste jeg frokost rundt kl 14: to knekkerbrød med ost og et med skinke. Tonje!: Nevn 3 egenskaper som beskriver deg best. Endret 20. september 2012 av Dreamdrops
Gjest Gunfreak Skrevet 20. september 2012 #6629 Skrevet 20. september 2012 Gunfreak: Hva er inntrykket ditt av KG til nå? Morsomt sted, mange kule mennesker her. Swarovski: Hva er din største interesse Silfen: hvilket tiår ble du født?
Wednesday Skrevet 20. september 2012 #6630 Skrevet 20. september 2012 Wednesday: Blir det seier til helgen? mot QPR ja, klart det blir. 3-1 ..eller hur ? ;p Dreamdrops: hva liker du best med høsten ?
Guybrush Skrevet 20. september 2012 #6631 Skrevet 20. september 2012 (endret) mulberrygal: hvorfor gal ? (kremt, her missforsto jeg kanskje helt - haha) lillesiren: inviterer du på middag til uka eller ?! drue: hvor anbefaler du å ta en øl med kompiser i Oslo (mener å huske at du var bosatt i området) ? Arabella: hvor mye lo du av feilen min Cuddle: har du stalket andre enn CJ fra KG ? Endret 20. september 2012 av Guybrush
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #6632 Skrevet 20. september 2012 mulberrygal: hvorfor gal ? lillesiren: inviterer du på middag til uka eller ?! drue: hvor anbefaler du å ta en øl med kompiser i Oslo (mener å huske at du var bosatt i området) ? Gal=girl? Unnskyld avsporing.
Guybrush Skrevet 20. september 2012 #6633 Skrevet 20. september 2012 Gal=girl? Unnskyld avsporing. Hahahaha, *rødme*
Gjest Skrevet 20. september 2012 #6634 Skrevet 20. september 2012 Dreamdrops: hva liker du best med høsten ? Det må være at det er lov å gå med varme jakker og strikkegensere, til tross for at det kanskje ikke er så kaldt. Fint for meg, som omtrent alltid fryser Og der nevnte jeg noe jeg liker med høsten også: strikkegensere, men også skjerf, luer og nye støvletter. Også går det mot juul Drua: Er avataren din han fra "Gulladam"? Så reklamen på siden her, og tenkte "Oi, der er Drua på reklamen!" Wednesday: Liker du indisk mat? Cuddlegirl: Handler du ofte på salg?
Wednesday Skrevet 20. september 2012 #6635 Skrevet 20. september 2012 Wednesday: Liker du indisk mat? jaaa indisk er favoritten! naaaam! elsker det hva med deg da?
Gjest Skrevet 20. september 2012 #6636 Skrevet 20. september 2012 jaaa indisk er favoritten! naaaam! elsker det hva med deg da? Ooo, favoritten her og! Indisk mat er virkelig godt Guybrush: Går du av og til med bukseseler? Hvis ja, i hvilke anledninger? Og hender det at du går med hatt?
Gjest Eurodice Skrevet 20. september 2012 #6637 Skrevet 20. september 2012 mulberrygal: hvorfor gal ? (kremt, her missforsto jeg kanskje helt - haha) lillesiren: inviterer du på middag til uka eller ?! drue: hvor anbefaler du å ta en øl med kompiser i Oslo (mener å huske at du var bosatt i området) ? Arabella: hvor mye lo du av feilen min Cuddle: har du stalket andre enn CJ fra KG ? Jeg kan berolige deg med at jeg ikke lo . Det var bare en tanke jeg fikk at det er flere betydninger av et ord og at du ikke hadde tenkt på det.
Cuddlegirl Skrevet 20. september 2012 #6638 Skrevet 20. september 2012 Cuddlegirl: Handler du ofte på salg? Nesten alltid, om det ikke er noe jeg virkelig MÅ ha uansett pris. Handla faktisk på salg, sist i dag. Dreamdrops: Hva var det siste klesplagget du kjøpte og hva kosta det?
Guybrush Skrevet 20. september 2012 #6639 Skrevet 20. september 2012 Ooo, favoritten her og! Indisk mat er virkelig godt Guybrush: Går du av og til med bukseseler? Hvis ja, i hvilke anledninger? Og hender det at du går med hatt? Må ha hatt til uniformen Bukseseler not so much. Men jeg kunne tenkt meg en skikkelig 30-40tallsdress som hadde glidd rett inn i en nattklubb på den tiden Error: C64/amstrad/nes/amiga500 eller hva?
Gjest Error Sapiens Skrevet 20. september 2012 #6640 Skrevet 20. september 2012 Error: C64/amstrad/nes/amiga500 eller hva? Takk for et nydelig spm. C64. Hør musikken til Rob Hubbard.. for en kunstner! Commando feks. helt crazy. Lillesiren: Hva hadde vært din utfording på flasketuten peker på med personene under deg her? CadJack: Hører du på Rainbow? Kill the king feks? Cuddlegirl: Et lass med chili eller sur/søt ? Guybrush: Pushups eller kake?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå