TheHairyToothfairy Skrevet 14. september 2012 #6301 Skrevet 14. september 2012 CadJack: hvor mye alenetid mener DU at man burde ha i et forhold ? her er jeg et lite helvete og absolutt ikke spesielt enkel å leve med. jeg funker sånn i forhold at jeg trenger mye fysisk kontakt og "bekreftelse". ikkeno løfter opp dagen min som en søt sms eller noen små ord om at jeg er savnet eller at det er godt at jeg er der. jeg søker veldig med hendene, og små berørelser er rett og slett dødsviktig. jeg er også slik at jeg "trenger" dager hvor man gjerne sitter i samme rom og feks leser hver sin bok uten at det skjer så mye mellom meg og henne. men jeg vet at hun er der, og det er godt. for senere å legge seg sammen og allikevel kunne si at "idag har jeg hatt en fin dag med deg". og så kommer de der vanskelige. jeg er en forbasket rastløs person, og noen ganger må jeg bare ut. det kan være på fjellet, det kan være avgårde med bil for å jage gule striper, det kan være bare en runde rundt nabolaget. det er umulig å planlegge. grunnen er nok dypt begravd i det aktive militære livet jeg har levd, kombinert med en hel masse flytting under hele oppveksten. det er allikevel ikke slik at jeg ikke sier ifra eller ikke sier hvor jeg drar. det er fullstendig mulig å få kontakt med meg, stort sett - og det er heller ikke negativt om hun blir med. de senere årene har jeg funnet stor glede i å være passasjer. og, viktigst av alt - det ER lov og mulig å si til meg at "du, det kan du drite i akkurat nå. jeg trenger deg her, du får utsette det litt". jeg vet godt hvor krevende jeg og mine vaner kan være for den andre og jeg finnes sjeldent urimelig. så lenge det er rom for at jeg får løpe ifra meg en annen gang. jeg kommer alltid tilbake. Giacomo: er det noen faremomenter ved lavt blodtrykk? 1
Gjest Drue Skrevet 14. september 2012 #6302 Skrevet 14. september 2012 Guybrush: sier du "denna"? Hvor i landet er du fra?
Guybrush Skrevet 14. september 2012 #6303 Skrevet 14. september 2012 (endret) Guybrush: sier du "denna"? Hvor i landet er du fra? Hahaha, jeg er trønder - men skriver sjeldent slik jeg snakker for å si det sånn Men at "denna" kan glippe ut av kjeften kan nok skje. Drue: hvor trodde du jeg var ifra ? Lillesiren: skal du tipse alle de andre her inne om matbloggen din ? Endret 14. september 2012 av Guybrush
Gjest badeand1 Skrevet 14. september 2012 #6304 Skrevet 14. september 2012 sånn utseendemessig så liker jeg dem høye og mørke! ellers så synes jeg det er viktig at mannen har bein i nesa, ikke er redd for å si sine meninger- og det at han faktisk har egne meninger er veldig veldig viktig! Han må stå på sitt! Jeg blir ikke tiltrukket av sånne " samme for meg" - mann ... Jeg liker dem uredde, at han gjerne har vært ute en vinterdag eller nitti før og at han er en skikkelig manne-Mann! dreamdrops: hva er planene for helgen? wednesday: skal du leke med guybrush i helgen? Giacomo: bedriver du fysisk aktivitet i ny og ne? isåfall hva da? mortem: har du en rar matvane/mix-greie som noen har reagert på? (som for.eks brokkoli i tacoen eller syltetøy på leverposteien) Hmm.. Ikke som jeg kommer på nå.. Er for kresen og sær i matveien til at jeg kan blande rare ting. Flair, hvilken kjendis har du mest lyst til å tilbringe en dag sammen med?
Gjest Drue Skrevet 14. september 2012 #6305 Skrevet 14. september 2012 Hahaha, jeg er trønder - men skriver sjeldent slik jeg snakker for å si det sånn Men at "denna" kan glippe ut av kjeften kan nok skje. Drue: hvor trodde du jeg var ifra ? Lillesiren: skal du tipse alle de andre her inne om matbloggen din ? Trøndere sier vel ikke "denna"!? Ikke i følge Ludovie i hvert fall. Hehe! Jeg trodde dere sa "herre"? Jeg trodde du var fra Buskerud eller Akershus. Wednesday: For lenge sida trodde jeg egentlig du var sånn ca 19. Men så så jeg bilde, også hørte jeg at du var mamma og greier, så jeg må spørre. Hvor gammal er du?
Wednesday Skrevet 14. september 2012 #6306 Skrevet 14. september 2012 Wednesday: har du rota bort moblefonen igjen og var svaret mitt tilfredsstillende? den ligger til tørk vettu ;p clumsy me! ..og ja, svaret ditt var tilfredstillende, jeg må jo også på min årlige jentetur (og guttetur;P ) Wednesday: For lenge sida trodde jeg egentlig du var sånn ca 19. Men så så jeg bilde, også hørte jeg at du var mamma og greier, så jeg må spørre. Hvor gammal er du? sier du at jeg ikke kunne blitt tatt for å være 19 ?? jeg er 25 Drue: hvor gammel er du? 1
Guybrush Skrevet 14. september 2012 #6307 Skrevet 14. september 2012 Drue: vi kan si mye rart i trøndelag. Denna blir jo brukt for å påpeke en viss ting. "denna bilen her". Og på trønders kan det da bli for eksempel "henne biln", evt "hennen" for å illustrere mens vi peker på noe. "hvilken bil var det?" "hennen!" "herre" kan også bruke enkelte steder. "herre biln her" Denne bilen her. Men nå er jeg litt småutvaska siden jeg har bodd "utenbys" i flere år så da legger man til seg en litt mer normalisert versjon.
Guybrush Skrevet 14. september 2012 #6308 Skrevet 14. september 2012 den ligger til tørk vettu ;p clumsy me! ..og ja, svaret ditt var tilfredstillende, jeg må jo også på min årlige jentetur (og guttetur;P ) sier du at jeg ikke kunne blitt tatt for å være 19 ?? jeg er 25 Drue: hvor gammel er du? Du er aaaaalt for smart og reflektert til å være 19 vettu baby Men vimsinga di får man jo kanskje til å lure....mista du telefonen i boblebadet eller?! blir du sinna om jeg ler litt hardt nå ? Du er nå søt da
Wednesday Skrevet 14. september 2012 #6309 Skrevet 14. september 2012 Drue: vi kan si mye rart i trøndelag. Denna blir jo brukt for å påpeke en viss ting. "denna bilen her". Og på trønders kan det da bli for eksempel "henne biln", evt "hennen" for å illustrere mens vi peker på noe. "hvilken bil var det?" "hennen!" "herre" kan også bruke enkelte steder. "herre biln her" Denne bilen her. Men nå er jeg litt småutvaska siden jeg har bodd "utenbys" i flere år så da legger man til seg en litt mer normalisert versjon. kan vi itj færra bort på hærran hærre kaffetærrian ? ;p 1
Gjest Drue Skrevet 14. september 2012 #6310 Skrevet 14. september 2012 Drue: vi kan si mye rart i trøndelag. Denna blir jo brukt for å påpeke en viss ting. "denna bilen her". Og på trønders kan det da bli for eksempel "henne biln", evt "hennen" for å illustrere mens vi peker på noe. "hvilken bil var det?" "hennen!" "herre" kan også bruke enkelte steder. "herre biln her" Denne bilen her. Men nå er jeg litt småutvaska siden jeg har bodd "utenbys" i flere år så da legger man til seg en litt mer normalisert versjon. Ja, nettopp. Ser du det, Ludovie? Digger at det er "ei bil - bila". Trøndersk er så sykt rått! sier du at jeg ikke kunne blitt tatt for å være 19 ?? jeg er 25 Drue: hvor gammel er du? Hahaha! Hmmm, du får poste bilde igjen, så skal jeg vurdere. Er så utrolig vanskelig å forholde seg til damer og alder, så jeg tror jeg bare skal holde kjeft nå Badabing: har du fått noen sleskete PM'er etter at du la ut bilde? Det var nesten så jeg vurderte å sende deg en.
Gjest norah Skrevet 14. september 2012 #6311 Skrevet 14. september 2012 (endret) Ha på deg noe lekkert ultrafeminint undertøy og si med litt rasp i stemmen: "Fy faen så lyst jeg har på deg, ta meg med hjem og elsk med meg til jeg ser stjerner" Værre er det ikke Nei. Neineineineineineineinei. Min umiddelbare respons når noen bruker det uttrykket der er bare denne videoen her(og jeg har vist den før tror jeg): Men; jeg skal ikke bryte reglene her. Drue: Hva har du lyst å få med deg hjem fra Matstreif i helga? Lillesiren: kan du plis legge ut link til matbloggen din? Jeg prøver å styrke husmorevnene mine. Endret 14. september 2012 av norah 1
Wednesday Skrevet 14. september 2012 #6312 Skrevet 14. september 2012 Du er aaaaalt for smart og reflektert til å være 19 vettu baby Men vimsinga di får man jo kanskje til å lure....mista du telefonen i boblebadet eller?! blir du sinna om jeg ler litt hardt nå ? Du er nå søt da neeeei men den tålte ikke å ligge ved siden av ;p og vennen min, jeg ble født reflektert 1
Silfen Skrevet 14. september 2012 #6313 Skrevet 14. september 2012 Silfen: om jeg er i bergen, kan jeg da etterspørre litt kakesnacks fra deg? Siden målet mitt er verdensherredømme gjennom kake i magen, så selvsagt. Gunfreak; hva syns du om at jeg tolker nicket ditt som at du blir sjikkli redd når du ser en gønner, type bildet i hodet av løpe i ring med viftende armer mens du skriker kjerringaktig?
Guybrush Skrevet 14. september 2012 #6314 Skrevet 14. september 2012 Ja, nettopp. Ser du det, Ludovie? Digger at det er "ei bil - bila". Trøndersk er så sykt rått! Hahaha! Hmmm, du får poste bilde igjen, så skal jeg vurdere. Er så utrolig vanskelig å forholde seg til damer og alder, så jeg tror jeg bare skal holde kjeft nå Badabing: har du fått noen sleskete PM'er etter at du la ut bilde? Det var nesten så jeg vurderte å sende deg en. Neineinei, det er trondhjemmere som sier "bila" - de er rare dyr Dem sier ting som "si mæ si mæ sjeee den læne dama i den læne bila dær da ve sia av træet" *riste oppgitt på huet* Silfen: er det nå jeg skal si at jeg er i bergen hver 3 uke ? Fridus: er det slemt at jeg leste nesten "Findus" ?
Silfen Skrevet 14. september 2012 #6315 Skrevet 14. september 2012 Silfen: er det nå jeg skal si at jeg er i bergen hver 3 uke ? Da vil jeg påstå at du er en veldig heldig ung mann.
Gjest Gunfreak Skrevet 14. september 2012 #6316 Skrevet 14. september 2012 Gunfreak; hva syns du om at jeg tolker nicket ditt som at du blir sjikkli redd når du ser en gønner, type bildet i hodet av løpe i ring med viftende armer mens du skriker kjerringaktig? Ikke noe problem, det har blitt tolket mye værre, fikk problemer online med utlendinger som syns nicket mitt var noe rart for en nordmann med tanke på det som skjedde 22 juli, det kan også bli tolket som at jeg har en unormal til knytting til noen som heter Gun Silfe: hva er yndlings retten din?
Gjest Bud Skrevet 14. september 2012 #6317 Skrevet 14. september 2012 Tarandus: har Bud noen gang vært sjalu iløpet av tida dere har kjent hverandre ? Svarer som vanlig på hennes vegne... Ja, det har jeg, men det vet hun ikke om. Silfen: Hvor gror pepper?
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. september 2012 #6318 Skrevet 14. september 2012 Har i grunn ingen favoritt-forfattere. Syns de som skriver et "mesterverk" ofte ikke greier å følge opp i neste omgang, evt at det går år før de kommer opp med en god match. Men her er noen av bøkene jeg setter spesielt pris på: Boktyven - Markus Zusak Maskeblomstfamilien - Lars Saabye Christensen Elling-bøkene - Ingvar Ambjørnsen Ut og stjæle hester - Per Petterson Bienes hemelige liv - Sue Monk Kidd Mengele Zoo - Gert Nygårdshaug Mennen som kledde seg naken for sin elskede - Jan Wiese Guden for små ting - Arundhati Roy Dette er alle sammen fantastiske bøker, på hver sin måte. Og flere av dem hva jeg mener er mesterverk. De to sistnevnte kunne jeg godt tenkt meg å lese flere av, men jeg tror dette er mer sånn "once-in-a-life-time"-verk, dessverre. Test dem ut om du vil, skulle forundre meg stort om du du ikke var enig Hvilke bøker / forfattere leser du, Gorgie? Herlig Vi er på linje leser jeg. Det var mange velkjente navn du dro opp. Har lest nesten alle på lista di og er dønn enig i karakteristikken. Kan tilføye Mario Puzo og Arto Paasilinna. Leser også Nesbø, Hamsun, Hemingway og Bjørneboe. Takk for tipset (den siste), skal testes ut. Nei. Neineineineineineineinei. Min umiddelbare respons når noen bruker det uttrykket der er bare denne videoen her(og jeg har vist den før tror jeg): ...... Men; jeg skal ikke bryte reglene her. norah skal ikke bryte reglene du liksom... Hør: Jeg svarte på hva som skulle til for å forføre meg, ok? IKKE hva som skulle skje deretter.....du foregriper begivenhetenes gang (typisk kvinnfolk ) Kevlarsjäl: Cristin Clemet eller Annikken Huidtfeldt? (ikke som du sikler på nei, mer som respekt og integritet).
Silfen Skrevet 14. september 2012 #6319 Skrevet 14. september 2012 Silfe: hva er yndlings retten din? Tingretten. Mrs Tula; kan du danse hula? 1
Gjest Gorgonzola Skrevet 14. september 2012 #6320 Skrevet 14. september 2012 Gorgonzolaz: Hvilket tegneserieblad var favoritten din da du var barn? Liker du julehefter? Har du en favoritt der også? Jeg glemte juleheftene i forrige svar, sorry Ja - Billy, Hårek, Pondus og Donald!!! Waco: Siden vi er inne på blader og sånn, velg ett - kun ett - du gjerne kunne abbonert på. 1. Illustrert Vitenskap 2. Cupido 3. FHM 4. Vi i villa 5. Sextase 6. Tattoo world 7. Auto und motorsport 8. Josimar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå