Gjest Herr Heftig Skrevet 12. september 2012 #6181 Skrevet 12. september 2012 brainstorming. Hyggelig at du synes det. Jeg er 19. Herr Heftig: Hvor gammel er du? Prøver hardt å komme på kule spørsmål, men det er ikke så lett altså Dreamdrops: Hva drømte du om å bli når du blir stor da du var liten. Noz: Jeg tror jeg spurte deg om dette tidligere, men tror ikke du svarte: Forutsatt at girafffer er din største lidenskap, hva er på andre plass. Og hvis giraffer ikke har førsteplass, hva er det da som tar gull.
FantasDick Skrevet 12. september 2012 #6182 Skrevet 12. september 2012 Zaphireh: Konsert med Gojira eller Coldplay? Gojira. Ikke den gruppa jeg har hørt mest på, men jeg velger helt klart Gojira over Coldplay. Går vi sammen? \m/ Vampen: Mørk eller lys leppestift? Silfen: Er du like uspiselig i IRL som du pleier å være her?
Gjest Gorgonzola Skrevet 12. september 2012 #6183 Skrevet 12. september 2012 (endret) "Aragorn": Hvor gammel er du? Om du ikke er en av de som absolutt vil ha alderen som et mysterium da Antar den var myntet på meg selv om avataren nå er en annen:Jeg er 44, ikke noe mystisk med det.(PS! Jeg kan snakke om nesten alt, er morsom og en jævel på kjøkkenet (der óg) selv om jeg pr KG def er en "gammel gris Gorgon: For eller i mot legalisering av cannabis? Gjerne grunner også.Oj, nå er det sent, gamle menn skulle vært i seng for lenge siden men gjør et forsøk:Før var jeg ganske liberal med tanke på alternative rusmidler. Flagget høyt at legalisering av hasj/marihuana/cannabis skulle bare mangle. Jeg har røyka noen jointer og kjent litt på hva det gjør og tenker at det der er helt ok. Men - jeg har lest litt, studert litt og ikke minst; delt seng med ei som virkelig kan noe om feltet (i form av utdanning og jobb, ikke som bruker, hun har aldri prøvd) og det har fått meg til å endre syn. Nemlig: Ingen grunn til å legalisere stoffer, som etter en viss tids bruk, moser hjernen din og påfører den uopprettelige skader som er til dels signifikant værre enn f.eks. alkohol. Derfor sier jeg: Mot legalisering!gorgon- Hvor i landet bor du?Trondheim Edit: Faen, sorry, glemte spørsmål: Maria_Marihøne: Windows PC eller Mac? BM2: Når du først er i lytte-på-satanmetallmodus, hva/hvem hører du på? Flair: Forfattere du gjerne leser? Purple Haze: Er det noe "møl" på TV du egentlig gjerne benker deg foran som du helst ikke vil innrømme overfor kolleger/venner? Endret 12. september 2012 av Gorgonzola
Gjest Stronger Skrevet 12. september 2012 #6184 Skrevet 12. september 2012 Velg meg! Velg meg! Noz: Dilemma: aldri mer fått lov å spise sjokolade eller aldri mer fått lov å spise rødt kjøtt?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #6185 Skrevet 12. september 2012 Hvordan skulle han ellers snakket? Alle snakker dialekt! Snakk om å være kverrulant da, Silfen Han skjønte i alle fall hva jeg mente (noe jeg tror resten skjønte også). Og for the record: Jeg vet at alle snakker dialekt, men Oslodialekten er liksom så "vanlig", så når jeg tenker dialekt, tenker jeg utenfor. Feil, men slik det er. Dreamdrops: Hva drømte du om å bli når du blir stor da du var liten. Politi og forfatter Wednesday: Hvilket ølmerke liker du best? CJ: Blir du fort hissig? F. eks her om dagen var jeg på butikken med handlevogn. Jeg skulle forbi ei kjerring som sto med barnevognen ganske nærme veggen. Da jeg tydelig viste at jeg skulle forbi ved og faktisk begynne å gå forbi, nektet hun å flytte seg. Sånt gjør meg hissig! Haha 1
Silfen Skrevet 12. september 2012 #6186 Skrevet 12. september 2012 Snakk om å være kverrulant da, Silfen Han skjønte i alle fall hva jeg mente (noe jeg tror resten skjønte også). Og for the record: Jeg vet at alle snakker dialekt, men Oslodialekten er liksom så "vanlig", så når jeg tenker dialekt, tenker jeg utenfor. Feil, men slik det er. Oslodialekten er vanlig? Til og med i barnetv og på nyhetene er ikke denne lenger vanlig. Og kall det kvelurering om du vil. For meg fremstår folk som molboer når de evner å lire fra seg at alle andre enn de snakker dialekt. 1
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #6187 Skrevet 12. september 2012 Å! Velg deg, Stronger! Uhm.. Stronger: - Cola, pepsi, pepsi max eller cola zero? - Hva henger på veggen over sengen din? - Aldri mer alkohol eller aldri mer gå i vintersko om vinteren? Altså, du måtte nøyd deg med vanlige sko. Det er forresten lov å fore de som du vil. - Er du temperamentsfull? I så fall, i hvilke situasjoner? Der!
Gjest badeand1 Skrevet 12. september 2012 #6188 Skrevet 12. september 2012 Silfen, hvordan går det med treninga? Du har ikke oppdatert dagboka på lenge
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #6189 Skrevet 12. september 2012 Oslodialekten er vanlig? Til og med i barnetv og på nyhetene er ikke denne lenger vanlig. Og kall det kvelurering om du vil. For meg fremstår folk som molboer når de evner å lire fra seg at alle andre enn de snakker dialekt. Jeg skrev jo at jeg vet det er feil, jeg bare tenker ikke over det. Jeg er født og oppvokst utenfor Oslo, derfor bli trøndersk, sørlands-dialekten, bergensk, nordnorsk, osv, de dialektene som skiller seg mest ut, ergo dialekt da. Ble litt vanskelig det her Men hvis dette skal bli en diskusjon så beklager jeg, jeg skulle heller formulert meg på en annen måte. Ingen vits i å lage en dum diskusjon i en ellers så koselig tråd Viernes: Hva irriterer deg mest? 1
Gjest Drue Skrevet 12. september 2012 #6190 Skrevet 12. september 2012 Og kall det kvelurering om du vil. For meg fremstår folk som molboer når de evner å lire fra seg at alle andre enn de snakker dialekt. Man omtaler ofte det standardtalemålet vi (hevder at vi) har her til lands som talt bokmål. Mens dialekter i Norge stammer fra norrønt, så har vi et talemål her til lands som stammer fra dansk skriftspråk. Er det en dialekt, eller er det en standard? De lærde strides, men det er ingen tvil om at det er en genuin forskjell på dialekter i Norge og standardtalemålet (Oslo-Vest om du vil), så Dreamdrops er inne på noe. SemperFi: hvem er den diggeste dama på KG?
SemperFi Skrevet 12. september 2012 #6191 Skrevet 12. september 2012 SemperFi: hvem er den diggeste dama på KG? Må være hun som jeg traff helgen som var. Som du skrev selv en gang "I don't kiss and tell". Mortem. Savner du Wordfeud "kampene" mellom meg og deg?
Gjest Stronger Skrevet 12. september 2012 #6192 Skrevet 12. september 2012 Å! Velg deg, Stronger! Uhm.. Stronger: - Cola, pepsi, pepsi max eller cola zero? - Hva henger på veggen over sengen din? - Aldri mer alkohol eller aldri mer gå i vintersko om vinteren? Altså, du måtte nøyd deg med vanlige sko. Det er forresten lov å fore de som du vil. - Er du temperamentsfull? I så fall, i hvilke situasjoner? Der! Jippi :D - Jeg er vel ingen fan av sort brus, så jeg vet ikke om jeg en gang hadde smakt forskjell men sikkert Cola! Liker så godt CocaCola reklamene - Det er noen fææle, gamle, pastellfargede bilder.. Har ikke tatt meg tid til å studere de, de skal pakkes ned i ekser og stues bort så fort som mulig! Bor i møblert leilighet så det jeg har en del rare gjenstander rundt om kring - Ai, den var vanskelig.. Jeg er veldig varmekjær, hater å fryse i føttene!! Regnes snowboardsko eller sherrokser som vintersko?? Huff, tror jeg måtte lagt alkoholen på hylla.. Eller så måtte jeg drukket meg varm, men det er ikke alltid like praktisk å være full! - Tja, til tider. Jeg er ikke den som hisser meg opp for alt og ingenting, men når jeg først blir sint så kan jeg være høylydt! Feks i krangler med kjæresten, hvor jeg føler jeg heve stemmen og gestigulere for å ta igjen på størrelsen og mitt uskyldige ytre Temperamentet lurer seg fort frem i diskusjoner også, dersom noen er dømmende/trangsynte/rasistiske el., men jeg har blitt flink til å trekke meg bort fra slike situasjoner og heller si meg enig i at vi er uenige.. Semper: Du studerer ved campus Grimstad? Hvilket studie? Dreamdrops: Hva ønsker du deg aller mest til jul? Herr Heftig: Har du noen gang ronka på web?
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #6193 Skrevet 12. september 2012 Jippi :D - Jeg er vel ingen fan av sort brus, så jeg vet ikke om jeg en gang hadde smakt forskjell men sikkert Cola! Liker så godt CocaCola reklamene - Det er noen fææle, gamle, pastellfargede bilder.. Har ikke tatt meg tid til å studere de, de skal pakkes ned i ekser og stues bort så fort som mulig! Bor i møblert leilighet så det jeg har en del rare gjenstander rundt om kring - Ai, den var vanskelig.. Jeg er veldig varmekjær, hater å fryse i føttene!! Regnes snowboardsko eller sherrokser som vintersko?? Huff, tror jeg måtte lagt alkoholen på hylla.. Eller så måtte jeg drukket meg varm, men det er ikke alltid like praktisk å være full! - Tja, til tider. Jeg er ikke den som hisser meg opp for alt og ingenting, men når jeg først blir sint så kan jeg være høylydt! Feks i krangler med kjæresten, hvor jeg føler jeg heve stemmen og gestigulere for å ta igjen på størrelsen og mitt uskyldige ytre Temperamentet lurer seg fort frem i diskusjoner også, dersom noen er dømmende/trangsynte/rasistiske el., men jeg har blitt flink til å trekke meg bort fra slike situasjoner og heller si meg enig i at vi er uenige.. Dreamdrops: Hva ønsker du deg aller mest til jul? Hihi Du er bare alltid full om vinteren. Hadde vært megamorsomt! Men kanskje ikke så bra for leveren, eller på jobb, eller på biblioteket, eller.. Ja du skjønner! Hahah Jeg er så dårlig på å ønske meg ting til jul.. Ønsker meg som oftest klær og penger. Ting jeg skal investere i selv er ny, stor tv, en eller annen spill-konsoll og megavarm jakke. Men det er noe jeg skal kjøpe selv, så jeg vet ikke helt jeg Sempi: Hvilke typer er det som skjønner dialekten din best? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det på noen annen måte Men er det noen som skiller seg ut og har best skills? Tvillingjenta: Brune eller hvite møbler? Silfen: En venninne av deg står i en kjole hun skal bruke i et eller annet selskap. Du synes kjolen er helt gyselig; tør du å svare det når hun spør hva du synes eller sier du at den er fin?
Gjest badeand1 Skrevet 12. september 2012 #6194 Skrevet 12. september 2012 Må være hun som jeg traff helgen som var. Som du skrev selv en gang "I don't kiss and tell". Mortem. Savner du Wordfeud "kampene" mellom meg og deg? Hehe, både òg. Likte det godt den gangen jeg vant mot deg. Da ble jeg litt stolt. Hunterlady, hvor jobber du? 1
SemperFi Skrevet 12. september 2012 #6195 Skrevet 12. september 2012 Semper: Du studerer ved campus Grimstad? Hvilket studie? Data-ing studie med fordypning innen datateknikk. Sempi: Hvilke typer er det som skjønner dialekten din best? Vet ikke helt hvordan jeg skal formulere det på noen annen måte Men er det noen som skiller seg ut og har best skills? Med tanke på at Kristiansand dialekten er den dialekten som de fleste i Norge kommer best overens med/skjønner. Så har jeg stort sett aldri problemer med folk fra Norges kriker og kroker. Men de som kommer best overens med dialekten må være trøndere, bodøværinger og nordlendinger. Altså generelt sett folk fra øvre delen av Norge. De som jeg opplever sliter mest med dialekten "min" er siddisene fra Stavanger. Hehe, både òg. Likte det godt den gangen jeg vant mot deg. Da ble jeg litt stolt. Jeg har ikke spilt på leeeeenge nå. Kanskje vi burde ta en rematch snart? Stronger. Studerer du i samme by? Dreamdrops. Hvor i landet er du ifra igjen? CDJ. Jeg sitter med et inntrykk av at du reiser mye. Hvor selger de best fylla mat (babb, snadderloff, bakt potet, osv)? Drue. Hva er dine langsiktige mål? Hunterlady. Tenker du noen ganger at du blir ufortjent behandlet pga utseende?
Gjest badeand1 Skrevet 12. september 2012 #6196 Skrevet 12. september 2012 Data-ing studie med fordypning innen datateknikk. Med tanke på at Kristiansand dialekten er den dialekten som de fleste i Norge kommer best overens med/skjønner. Så har jeg stort sett aldri problemer med folk fra Norges kriker og kroker. Men de som kommer best overens med dialekten må være trøndere, bodøværinger og nordlendinger. Altså generelt sett folk fra øvre delen av Norge. De som jeg opplever sliter mest med dialekten "min" er siddisene fra Stavanger. Jeg har ikke spilt på leeeeenge nå. Kanskje vi burde ta en rematch snart? Stronger. Studerer du i samme by? Dreamdrops. Hvor i landet er du ifra igjen? CDJ. Jeg sitter med et inntrykk av at du reiser mye. Hvor selger de best fylla mat (babb, snadderloff, bakt potet, osv)? Drue. Hva er dine langsiktige mål? Hunterlady. Tenker du noen ganger at du blir ufortjent behandlet pga utseende? Det kan vi. Starter et spill i morra? ^^ (hvis jeg har brukeren min der enda)
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. september 2012 #6197 Skrevet 12. september 2012 Dreamdrops. Hvor i landet er du ifra igjen? Ikke så langt i fra Oslo Sempi: Beste mot fyllesyken? Har på følelsen av at jeg kommer til å våkne fyllesyk på lørdag... Arabella: Liker du best å gå i lange eller korte kjoler? Nå tenker jeg ikke på lårtkorte, sånn at du vet det
Gjest Stronger Skrevet 12. september 2012 #6198 Skrevet 12. september 2012 Data-ing studie med fordypning innen datateknikk. Stronger. Studerer du i samme by? Jeg studerer i Kristiansand. Mortem: Hva var den siste konserten du så?
Gjest badeand1 Skrevet 12. september 2012 #6199 Skrevet 12. september 2012 Jeg studerer i Kristiansand. Mortem: Hva var den siste konserten du så? Susperia. <3 Drue, favorittsangen? Du MÅ velge en?
SemperFi Skrevet 12. september 2012 #6200 Skrevet 12. september 2012 Det kan vi. Starter et spill i morra? ^^ (hvis jeg har brukeren min der enda) Jepp. Jeg må laste det ned (har faktisk betalt for spillet), og igjenopprette brukeren min. Ikke så langt i fra Oslo Sempi: Beste mot fyllesyken? Har på følelsen av at jeg kommer til å våkne fyllesyk på lørdag... Drikke mye vann før du legger deg, og ha MINIMUM 1 1/2 cola i kjøleskapet! Du kan også få tak i tabletter som balanserer veskebalansen i kroppen. Jeg er så heldig at jeg så si aldri er fyllesyk. Blir bare shaky som faen dagen etter kanonfylla, men aldri kvalm. Nå blir det natta her. Burde lagt meg for et par timer siden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå