Gå til innhold

Ser akkurat ut som deg?


Gjest Kv84

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det sies jo at alle har en dobbeltgjenger. Har til gode å møte en da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror nok man kan komme ganske nær i allfall. Jeg er f.eks. fryktelig lik min bestemors søster, slik hun så ut da hun var like gammel som jeg er nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var rundt 13 år flyttet det en jente dit hvor søsteren min bodde, hun var prikklik meg, alle hennes venner hilste på meg, mine venner hilste på henne osv, fordi vi var så like. De flyttet etter kort tid. Jeg fikk selv aldri sett henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det går. husker han ene i klassen min sa til meg:jeg så du gikk på rulleskøyter i går,prøvde å vinke til deg men du vinka ikke tilbake. ¨

jeg bare Nei jeg gikk ikke på rulleskøyter. jeg var ikke i nærheten av der du bor engang.

og flere ganger fikk jeg sånn at noen hadde sett meg gjøre ditt eller datt . men det var jo hun jenta som lignet på meg. å alle trodde jeg var frekk for "jeg" hilste ikke når de gikk forbi.

Anonym poster: 6ecda19fa185dc1221e16375d9556c85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har visst en dobbeltgjenger! Hun jobber hos en optiker, og noen familiemedlemmer av meg ble bare stående og glo og si "ser dere det også?", til hverandre!:gjeiper:

Etter iherdig googling fant jeg dama på facebook, og profilbildet hennes (med solbriller riktignok"), var så lilt at min mann og svigermor trodde det var et bilde av meg med lugg!:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...