Gå til innhold

Kvelds/nattmat


Lilje:)

Anbefalte innlegg

Jeg er et nattemenneske, og sitter ofte sent oppe. Jeg er ikke redd for vekten (veier 50kg), så trenger ikke høre at det ikke er bra å spise så sent osv..Jeg vil heller litt opp i vekt!

Men jeg lurer på om noen har noen mattips som ikke er så krevende som jeg kan spise på kvelden/natten?

Jeg spiser ikke brød eller rundstykker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, kjøp deg en hamburger på bensinstasjonen =)

Uansett da, så legger man ikke på seg av å spise så sent. Det er det totale inntaket i løpet av døgnet som spiller inn ;)

Anonym poster: 2283fc8f0a8f724876e18705fd37acd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men der er så mange som maser om at det ikke er bra å spise for sent hvis man vil ned i vekt. For meg er det heller omvendt, fordi hvis jeg spiser på natten så opprettholder jeg forbrenningen min.

Men hamburger på bensinstasjon var dårlig forslag, ikke har jeg bensinstasjon i nærheten, og ikke spiser jeg junk food ;-)

Sunne tips!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knekkebrød

Wraps

Kyllingsalat

Fruktsalat

Havregryn/grøt

Frokostblanding

Pannekaker/lapper

Kylling/svinekjøtt med grønnsaker

:jepp:

Anonym poster: 0e8a785fd24d5f85c90f5dc416523e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det hørtes godt ut.. ! Men jeg er så tiltaksløs. Så da ble det shake and bake pannekaker.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaniljekesam med blåbær, bringebær og jordbær er kjempegodt. Det er sikkert godt med vaniljeyoghurt også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kesam SUNDT? Eller er det bare sunnere enn f.eks rømme/yoghurt? :)

Det er ganske sunt. Er mye proteiner, og lite sukker og fett. Men vet ikke om vaniljekesam er mindre sunt enn "vanlig". Vaniljekesam finnes ihvertfall også som mager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal sjekke det ut! :)

Man bør bruke kesam i stedet for rømme, eller? F.eks til dip osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, skal sjekke det ut! :)

Man bør bruke kesam i stedet for rømme, eller? F.eks til dip osv.

Tja, jeg synes at dip blir best med rømme, men man KAN bruke kesam.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Unnskyld? Syns du sa du ville opp i vekt jeg :P Da burde jo en burger være midt i blinken :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinklefart

Lag deg pizza, frys ned i biter og så varmer du de bare opp når du er sulten. Du kan gjøre det samme med lapper. Hvor sunne du vil gjøre dem er opp til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lag deg pizza, frys ned i biter og så varmer du de bare opp når du er sulten. Du kan gjøre det samme med lapper. Hvor sunne du vil gjøre dem er opp til deg.

Ja, det skal jeg gjøre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Unnskyld? Syns du sa du ville opp i vekt jeg :P Da burde jo en burger være midt i blinken :skratte:

Betyr ikke at jeg vil stappe i meg usunne ting selv om da. Jeg vil jo ikke ha unødvendig usunt fett..og muk.. :filer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betyr ikke at jeg vil stappe i meg usunne ting selv om da. Jeg vil jo ikke ha unødvendig usunt fett..og muk.. :filer:

Nei nei :P lykke til med vektoppgangen da :) Prøv deg på en deilig kyllingsalat med pinjekjerner, rødløk og fetaost nomnomnom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Men jeg lurer på om noen har noen mattips som ikke er så krevende som jeg kan spise på kvelden/natten?

Tror du kan spise akkurat det samme om natten som det du spiser om dagen, men blei litt usikker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest juppsi

Du kan gafle i deg en hel agurk . Jeg gjør det noen ganger når jeg er veldig sulten, men er sikkert ikke bra :gjeiper:

Endret av juppsi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...