Gå til innhold

Er dere ærlige med kjæresten om at dere syns andre er pene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min er verdens kjekkeste, ellers ville jeg vel ikke valgt å være sammen med ham! Jeg er ikke typen til å nøye meg med nest best...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elyssa

Ja :jepp:

Vi kan godt nevne sånne ting, vi. Men så kjenner vi hverandre godt og vet at vi er komfortable med det og hva som ligger (eller ikke ligger) i en sånn kommentar.

Jeg kan godt si at noen er pene uten at det nødvendigvis ligger noe seksuelt i det. Det er liksom bare tørr fakta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri forstått poenget med og skrike det høyt ut vist kjæresten sitter der. Uansett i hvilken setting.

Scenario :

Et kjærestepar sitter og ser på film, og det er en råflott dame som kommer på skjermen:

Typen: Hu var råflott hu!!

Hvorfor må man si det?

Jeg er kanskje sær, men jeg har aldri hatt den trangen til og fortelle hvor attraktive andre mennesker er til en kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg en kjæreste som jeg vet er både trygg på seg selv og fornøyd med sitt eget utseende (med god grunn!), så jeg vet at slike kommentarer ikke vil såre ham eller gjøre ham usikker. Alikevel ville jeg ikke lagt ut i det vide og det brede om hvor utrolig deilig fyren bak kassa på butikken er osv. men om det faller seg naturlig i en samtale så vet jeg at det ikke skader :)

Vi kan også godt diskutere andre som er pene oss i mellom, kjendiser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen unngår å snakke om at andre er pene, vi vet begge at det finnes pene mennesker uansett. Det er vel ingen som liker laks som forteller det til kjæresten sin til enhver anledning heller.

Kommer det frem at noen er pen så gir det meg et lite stikk i hjertet også går vi videre. Om jeg sitter med et fjortissmil pga Johnny Depp så ler han bare.

Anonym poster: 67ff138745eb70fa712a8ca1bd545431

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen unngår å snakke om at andre er pene, vi vet begge at det finnes pene mennesker uansett. Det er vel ingen som liker laks som forteller det til kjæresten sin til enhver anledning heller.

Kommer det frem at noen er pen så gir det meg et lite stikk i hjertet også går vi videre. Om jeg sitter med et fjortissmil pga Johnny Depp så ler han bare.

Anonym poster: 67ff138745eb70fa712a8ca1bd545431

Ikke nå lenger, for nå er Johnny-boy fritt vilt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke nå lenger, for nå er Johnny-boy fritt vilt...

Jepp. Johnny Depp snakker tross alt alltid lystent om 'AnonymBruker på Kvinneguiden', så kjæresten hennes bør begynne å bekymre vettet av seg nå.

Endret av Cathrine88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...