Gå til innhold

Er dere ærlige med kjæresten om at dere syns andre er pene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan reagerer h*n på det? Og hvordan reagerer dere hvis h*n sier det om andre?

Inspirert av den strippertråden....

Anonym poster: 37c2d927cdebfcd1d23533143a215f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser ærlig talt ikke poenget i å drive å informere kjæresten om hvem man syns er pen eller ikke...

Anonym poster: ca540341ea2b24d99a9db0052f6a597c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen gode grunner til å fortelle at man synes andre er pene. Alle vet at det kan såre, selv om utseende er en uvesentlig egenskap.

Anonym poster: a20442f725cedcc488a1d8cc85abd4fb

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner ikke vitsen med det , exn min var finest uansett ..kommer aldri til og finne noen som han :trist:

om jeg syns noen andre ser bra ut holder jeg det for meg selv ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun i tråden det er snakk om spurte kjæresten og han valgte å svare ærlig. Bør man helst lyve?

Anonym poster: 37c2d927cdebfcd1d23533143a215f69

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke kjærest for øyeblikket, men velger å svare basert på de forholdene jeg har hatt :)

Har aldri gjort noen stor greie ut av det, man mister jo ikke synet bare fordi man er i et forhold, og jeg ser jo like godt om jeg synes noen er pene eller ikke, uansett om jeg er i et forhold eller ei. Men jeg sier ikke helt ut av det blå at jeg synes noen er pene da, ser ikke nødvendigheten i det. Men hvis han hadde spurt, hadde jeg svart ærlig, og hvis jeg hadde spurt ham gidder jeg da ikke å bli sur fordi han synes andre er pene. Jeg er da ikke så skrudd at jeg tror han ikke kan synes andre er pene selv om han er sammen med meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her ser både jeg og Gubben på menyen, forteller hverandre hva vi har sett på, og så spiser vi hjemme :sengekos:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? :huh: Jeg er helt uenig med alle dere andre. Jeg tenker mer: Hva er problemet med å si at man synes noen er pen? Jeg sier det stadig vekk til kjæresten min at jeg synes både kvinner og menn jeg ser er pene, kjekke, sexy, søte, rare, stygge, heite..

Måten han reagerer på er å si sin mening. F.eks hvis jeg sier "Hun var utrolig pen!" så svarer han "Ja, hun var faktisk skikkelig pen". SKal jeg blir sur da? Hvis jeg sier "Shit, han der var kjekk ;) " Så svarer han: "Ey..du!"

På en litt tullete sur måte.

Det er da ingenting i veien med det? Synes det blir helt rart hvis man ikke skal få si at andre ser bra ut. "Kjæresten min er penest i verden og ingen andre er pen utenom han"synes jeg blir for dumt.. (Ja, jeg vet jeg setter det litt på spissen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor skal jeg si til han jeg elsker at jeg syns noen andre er fine?

Det er jo bare unødvendig ,betyr ikke det samme som at jeg ikke ser at andre er fine..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare unødvendig ,betyr ikke det samme som at jeg ikke ser at andre er fine..

Vel, jeg blant annet lar meg fascinere av virkelig slående skjønnhet. Må si oftest ser dette hos damer, men prinsippet gjelder likevel. Og da liker jeg å kommentere det til noen :gjeiper: Men hvis kjæresten min hadde sagt han ikke likte at jeg gjorde det hadde jeg jo ikke gjort det, det hadde vært nødvendig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg fortelle kjæresten min at jeg så en fyr jeg syns var kjekk? Hø?

Hvis han spør sier jeg han var ok, men han er finere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor troverdig hadde det vært om jeg løy om det? Jeg synes andre er pene, og penere enn dama også, selv om dama er fin. Men heldigvis er det andre ting enn utseendet som betyr noe.

Hvis dama spør så svarer jeg ærlig. Men enn så lenge har hun ikke spurt.

Anonym poster: 696d8c874f3335fde5d6b9bdc559bf77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen gode grunner til å fortelle at man synes andre er pene. Alle vet at det kan såre, selv om utseende er en uvesentlig egenskap.

Anonym poster: a20442f725cedcc488a1d8cc85abd4fb

Jeg blir ikke såret om dama mi sier at andre er pene. Og utseendet er ikke uvesentlig, det er svært viktig, men ikke tilstrekkelig.

Anonym poster: 696d8c874f3335fde5d6b9bdc559bf77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi du synes det. Man liker jo å snakke om folk. På samme måte som man kommenterer til hverandre hvis noen har på seg en rar hatt, eller har grønt hår. Jeg vet ikke, for meg er det bare naturlig å kommentere folk. Men som sagt- jeg sier like mye om jeg synes folk ser rare ut, som fine. Og like mye kvinner som menn.

Jeg kan spørre kjæresten min på stranden om han synes hun jenten der borte har fine pupper, fordi jeg synes det selv, og lurer på hva han synes. Hvis han sier ja tenker jeg ikke over det en gang. Hadde tenkt mer over det om han sa nei. Da hadde jeg lurt på hvorfor.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cosette

Jeg er singel, men foretrekker forhold hvor det faller seg helt naturlig å rose andres utseende eller sex appeal uten at det skaper problemer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Flode

Jeg ser ikke problemet med å fortelle at man synes en eller annen er fin, så lenge man bare ser og ikke rører... Det er jo ikke sånn at jeg kommer hjem å ut av intet forteller at jeg så en mann med lekker rompe idag, men hvis det dukker opp en kjekkas på tven og mannen spør hvorfor jeg "datt ut" av samtalen gjør det han ingenting at jeg sier at jeg syns han var lekker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Enig med Lilje:) - vi kommenterer og snakker sammen på samme måte. Ikke noe problem å si at mennesker er pene, sexy, søte, rare, stygge, whatever.

Men vi sier også til hverandre at vi er peneste i verden. Selv om vi ikke er det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Lilje:) - vi kommenterer og snakker sammen på samme måte. Ikke noe problem å si at mennesker er pene, sexy, søte, rare, stygge, whatever.

Men vi sier også til hverandre at vi er peneste i verden. Selv om vi ikke er det. :)

Og ja, tenk så kjedelig da..Hvis hver gang du f.eks spurte om han synes hun jenten på bildet var pen så hadde han svar "Nei, jeg synes bare du er pen jeg" Det blir så dumt.

Vi også sier at vi er den peneste vi vet om til hverandre :-) Utseendet blir så mye mer når man elsker en person også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og typen har ikke problemer med å si hvem som er pene og sånt. Det går fint det.

Anonym poster: c7d276646897859162762ecc84674896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _La Femme

Jeg ser ikke poenget med å gå rundt å påpeke at jeg finner andre pene/attraktive. Selv om at han ikke reagerer nevneverdig på det, er det ikke verdt å risikere likevel. Om han spør meg rett ut ville jeg svart ærlig, men det gjør han jo ikke. Hvorfor lage en situasjon der man kan ende opp med å føle seg usikker? Det er meningsløst.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...